Ղալմաղալ... ինչ ղալմաղալ - ուղղակի պիտի մի քիչ ավելի կոպիտ լինեիր ու պահանջեիր մոմակալներդ:
Եթե դիմացիդ կինը նկատել ա ու վերցրել մոմակալներդ` ընդամենը սովորական, ազնիվ գրպանահատի գործ ա արել:
Տոպրակների մեջ դնողը սովորական էշ ա եղել, որ իր գործին էլ ա վերաբերվում, որպես էշության: (iիրականում ցանկացած աշխատանքի պետք ա հարգանքով վերաբերվել ու պատասղանատվություն զգալ):
Դու էլ լուռ կուլ տվողն ես եղել:
Սթարում մի քանի անգամ պատահել ա, որ մեծ գնումների դեպքում, ապրանքների արանքը իմ չվերցրածն էլ են խցկել գնի մեջ:
Ասենք 20000-ի առևտուր ես անում մի հատ գինի ավել են գրում ու էդ 1000-2000 դրամը սկի չես էլ նկատում եթե ուշադիր չես նայում ապրանքացուցակին:
Զզվում եմ էդ ցանցից ու մենակ իրանց սպասարկման թերությունների համար չէ: "Սթար դիվայդ" սպը-ի տնտեսական քաղաքկանությունը վնասակար ա Հայաստանի տնտեսության համար: Չնայած մյուս մեծ ցանցերինն էլ պակաս վանսատու չի: Էնքան խորն ա թաքնված դրանց վնասները, որ երբ ճիշտ կետից ես նայում ու հասկանում ինչ ա կատարվում սկի չես էլ ուզում դրանցից առևտուր անես:
Թքած, որ մի երկու կոպեկ ավել եմ ծախսում ու տարբեր բաներ առնելու համար մի քանի խանութ ավել եմ մտնում:![]()
Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________
ինչ անհեթեթ բան ասես՝ Հայաստանից կլսես.. նամանավանդ եթե դա վերաբերվում է լրիվ անիմաստ ու հասարակությանը ոչ պիտանի «մասնագիտություններին»..
իսկ, հետաքրքիրա, եթե ինքը հասցներ ապրանքը տոպրակի մեջ դնել ու դրանից հետո միանգամից ընկներ կոտրվեր, դրա համա՞ր ով էր պատասխանատու լինելու..«Չէ, ես մենակ տոպրակի մեջ դնելու համար եմ պատասխանատու (), ձեր ապրանքին դուք պիտի հետևեք: Այ որ ես ձեր ապրանքը ուրիշի տոպրակի մեջ դնեի, դա իմ մեղքը կլիներ, բայց էս դեպքում ես պատասխանատու չեմ»:
նման «աշխատանք» չի կարող գոյություն ունենալ..եթե նույնիսկ ինձ ասած լինեին, որ իմ պատասխանատվությունը միայն «տոպրակի մեջ դնելն» է,
եթե պայմանագրով էր աշխատում, ու էդ պայմանագրի մեջ հենց էդպես էլ նշված լիներ՝ «կանգնի կասսայի կողքին ու ապրանքը դնի փաթեթի մեջ» - դա արդեն ուրիշ, իսկ այսպես՝ իր գործն է փաթեթավորել ու հանձնելը..
մեղավոր է 2-ից մեկը՝ կամ այդ մասնագետ աղջիկը, կամ էլ խանութի մենեջերը.
ա. մենեջերը բացատրել է աղջկան, որ խանութի սպասարկման պայմանների մեջ է մտնում գնված ապրանքը փաթեթավորել ու նոր միայն հանձնել գնորդին --- մեղավոր է մասնագետ աղջիկը, քանի որ թերացել է աշխատանքում..
բ. մենեջերը այդ աղջկան միայն փաթեթավորելու պահանջ է ներկայացրել --- մեղավոր է մենեջերը, քանի որ առք ու վաճառքն իրականացվում է հետևյալ կերպ - վճարում ես ու ստանում.. եթե իրենք որոշել են «վճարելու» ու «ստանալու» արանքում «փաթեթավորել» մտցնել, դա այստեղ դեր չի խաղում, քանի դեռ գնորդը չի ստացել իր վճարի դիմաց ապրանք՝ խանութը պարտավորություն է կրում գնորդի առջև..
իսկ սա արդեն աշխատանքային պարտականությունների թերակատարում է ու գնորդի իրավունքների ոտնահարում է..ըստ «տոպրակի մեջ դնող» աղջկա՝ նա նայել է տոպրակի պարունակությունը, մի թեթև զարմացել, բայց այնուամենայնիվ վերցրել ու գնացել
ենթադրենք ինքը պատասխանատու չէր ապրանքը գնորդին առձեռն փոխանցելու, բայց հոմ, որպես շխատող, բարոյական պատասխանատվություն էր կրում զգուշացող միջոցներ ձեռք առնելու, երբ մեկը կասկածի տեղիք էր տվել, Թե իրենց խանութի մեջ իրեն չպատկանող ապրանք է վերցնում.. զարմանալով..
եթե խոսքը զուտ «հանցավոր անտարբերություն» տերմինի մասին է, ապա, ես կասեյի, հանցավոր անտարբեր էին 2-ը՝ դրամարկղի մոտ նստած աշխատողը և Դուք..Ու հիմա չեմ հասկանում. «տոպրակի մեջ դնո՞ղն» էր հանցավոր անտարբեր, էդ տիկի՞ը, որ առանց խղճի խայթի վերցրել էր ուրիշի ապրանքն ու գնացել, մենեջե՞րը, որ բոլորովին չանհանգստացավ կատարվածից, վաճառողուհի՞ն, որի աչքերը մի տեսակ սկսել էին փայլել (երևի քանի որ սովորական առօրյայից տարբեր մի բան տեղի ունեցավ), թե՞ այնուամենայնիվ ես, որ հենց ինձ հետ սա տեղի ունեցավ:
-- մասնագետ աղջիկը իր կաշին է պրծացրել..
-- մենեջերն էլ, ոչ այնքան սեփական, որքան հիշատակված մասնագետի մորթու մասին է հոգացել..
-- մոմակալների նոր տերն էլ ոչ մի անտարբերություն էլ չի արել.. ես կասյի, ավելի շուտ, «հանցավոր աչքաբացություն» է արել..նա, սզկզբունքորեն, բան չի գողացել.. վճարել է իր ապրանքի դիմաց ու իրեն ավել տոպրակ են դեմ տվել.. քիչ է՞ լինում, որ զեղչերի ժամանակ, այն էլ՝ ամանորյա, մի բան գնում ես ու մի այլ բան նվեր ստանում..
«հանցավոր անտարբեր».
-- այ վաճառողուհին կարող էր բողոք բարձրացնել անարդարության դեմ.. ռիսկի դիմելով կորցնել իր աշխատանքը.. դրա դիմաց մի չոր շնորհակալության էլ չարժանանալով..
-- Դուք, որ, հետները գլուխ չդնելով, թույլ եք տվել, որ ձեզ հետ նման կերպ վարվեն..
![]()
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
CactuSoul (04.02.2011), E-la Via (01.02.2011), Mark Pauler (01.02.2011), Գեա (01.02.2011)
ինձ շատ հետաքրքիր ա, եթե ինչ-որ մեկը օրանժին դատի տա այդ կազմակերպության կողմից կատարվող տնտեսական հանցագործությունների համար, կլինե՞ն արդյոք մարդիկ որոնք կցանկանան միանալ:
Օրանժը ստորաբար մարդկանց խաբելով 12 ամսով պայմագիր կնքել էր համոզում: Ես կցանկանայի ասել "առաջակում էր", բայց անբարեխիխճ գովազդի ու սպասարկման կետերում համոզելու կուրսեր անցած աշխատողների դեպքում դա դառնում ա ուղղակի համոզել: Բնականաբար հետո կապի որակը օգտագործելու երկրորդ ամսվանից սկսած ահավոր վատանում էր` պատճառն էլ այն էր, որ առանց հաշվի առնելու, իր կապի տեխնիկական հագեցվածության հնարավորությունները աջ ու ձախ մոդեմներ էր շարունակում վաճառել 1 դրամով, որը վերջում առնվազն հարյուր ութ հազար դրամ էր նստում:
Նույնիսկ պայմանագիրը ավարտվելուց հետո Էտ կազմակերպությունը մարդկանց խաբեյությամբ ասում ա, որ իրանք պարտավոր են գնան ծառայության դադարեցման դիմում տան: Տո դրան էլ մի կերպ դիմացանք, չնայած ըստ պայմանագրի, 12 ամիս հետո, հաճախորդը ոչ մի պարտավորություն էլ չունեի, բայց բանից պարզվում ա, որ էտ կազմակերպությունում դադարեցման դիմումը ու բողոք դիմումը իրարից չեն տարբերում: Սրանք Էշ-Էշ դադարեցման դիմումները պատահաբար կարող են կցել բողոքների իրանց բազմաթիվ տրցակի հետ ու հիմա էլ կասեն, որ իրանք դադարեցման դիմում չեն ստացել, քանի որ ոմն պարոն անգրագետ էշ` "խնդրում եմ սուն թվականի ..... դադարեցնել "ինտերնետի հիմա" ծառայությունը...." պարունակությամբ գրությունը դիտարկել ա, որպես բողոք այլ ոչ որպես դադարեցման դիմում:
Շարունակությունը ավելի հետքրքիր ա դառնում` հիմա էլ ասում են, քանի որ մենք էշ-էշ չենք անջատել ու արդեն անցել ա մուծված գումարով ժամանակահատվածը, տարեք մի հատ էլ փող մուծեք ձեր չօգտագործած ժամանակահատվածի համար, որ թույլ տանք դադարեցման դիմում նորից տաք:
Հարցը արդեն գումարը չի: Հարցը նրանում ա, որ էս անհասկանալի պարունակությամբ, անբարոյական ղեկավարներով, ստոր կամակատարներով ծնված, սնված ու լավ էլ աճող կազմակերպությունից ահավոր շատ մարդիկ են դժգոհ: Դժգոհությունների մեջ շատ կան իրավական հիմքեր ունեցող դեպքեր:
Արձագանքեք խնդրոիւմ եմ: Ովքեր պատճառներ ու դժգոհություններ ունեն, գրեք այս թեմայում կամ էլ ինձ PM ուղարկեք:
Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ