Եթե ԻնգոԱրմենիայում սերժանտներն են, նշանակում է իրանք են բոլորին դակազատ անելու, որ մուծվեն ու հազվադեպ է լինելու որ իրանք են մուծվելու։
Այսինքն եթե սերժի ապահովագրականում գրանցված մեքենա ունենաս ու նույնիսկ զապորոժեց էլ լինի ու բախվի ուրիշ ինշուրանսում գրանցված մերսի հետ, մեղավոր էլ լինես, հնարավոր է, որ մեկա մերսին ստիպեն ինքը մեղքը վերցնի իր վրա ու սաղ ծախսերը փակվի...
Բայց դե պարզ է, որ եթե բախվելուց երկուսն էլ նույն սերժական ինշուրանսում եղան, շատ հնարավոր է, որ զապին մեղավոր հանեն, կամ ավելի ճիշտ նրան, ով ավելի շատ կկաշառի իրենց։
Հնարավոր է, որ ՀՀԿական ջիպերը սկսեն արագ տեմպերով թարմացվել, կտանեն կխփեն ու շատ հավանական է, կգրեն - անվերանորոգելի ու բոլորի մուծումներից նոր ջիպի գումար կհատկացվի «խեղճ տուժված ջիպածինին»...
Կարճ ասած, սպասմ ենք տեհենք ինչ ա լելու...
Գագիկ Շամշանի օպերատիվ վթարների նկարահանումները մեծ կարևորություն են ձեռք բերելու, քանի որ հաճախ վթարի մեղավորի բացահայտումը հետաքրքիր ընթացքներ է ստանալու - կռուտոյ ռեալիթի շոու է սկսվելու Հայաստանում ապահովագրությունների ուժի մեջ մտնելուց հետո, սերիալներից ավելի հետաքրքիր
---------- Ավելացվել է՝ 20:21 ---------- Սկզբնական գրառումը՝ 20:15 ----------
Վարորդների փորձի հարցում, Եվրոպայում ամեն ընկերություն ինքնէ որոշում, հաշվի առնել թե ոչ ու ինչ գին սահմանել, զուտ նրա համար, որ զեղչերով շահագռգռի իր մոտ գան ապահովվագրեն...
Հայաստանում կենտրոնական Բանկի միջամտությամբ տրանսպորտային միջոցների տարիֆների սահմանումը աբսուրդ է - չնայած երևի դա նրանից է, որ տրանսպորտի նախարարությունը զբաղված է ոչ թե իր գործով, այլ բարեգործությամբ - Ծառուկյանի տրամադրած նվիրատվությունների բաշխման բյուրո է, փոխանակ տրանսպորտի հարցերով զբաղվի ու ինքը խորհուրդներ ու չափանիշներ սահմանի ի աջակցույթյուն ապահովագրական ընկերությունների...
Շատ ընկերություններ Եվրոպայում ընդհանրապես հաշվի չեն առնում ոչ մի ստաժ, նույնիսկ եթե այդ մասին ուրիշ ապահովագրական ընկերությունում տվյալներ կան - դնում սահմանում են զրոյից, որպես սկսնակ։
Առավել ևս եթե մեկ անձը եկրորդ մեքենան է ապահովագրում, ապա անկախ նրա նախկին փորձից ու ապահովագրական ստաժից, երկորդ մեքենան որպես սկսնակ ու անփորձ վարորդի չափով են ապահովագրում....
Կարճ ասած ցանկացած ապահովագրական ընկերության համար անկախ մեքենա թե ինչ է ապահովագրում, ամենակարևորը այն փաստն է, թե նախկինում անձը իր մեղավորությամբ վթարների ենթարկված է եղել թե ոչ...
Հայաստանի համար սա լինելու հետաքրքիր իրավիճակ, երբ օրինախախտությունը փաստացի վատ է ազդելու գրպանի վրա, ինչը մինչ օրս հակառակն է, ինչքան շատ են օրենք խաղտում այնքան հարուստ մարդ են...
Հոգեբանական պրոբլեմ է առաջանալու լֆիկա-դոդա-ռոբոտա-սերժական շարքերում, պիտի ենթարկվեն օրենքներին, ճանապարհային կանոններին, որ չտուժվեն... Թե ոնց են դրանք սա մարսելու չեմ պատկերացնում....![]()
Էջանիշներ