User Tag List

Էջ 43 46-ից ԱռաջինԱռաջին ... 333940414243444546 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 631 համարից մինչև 645 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 676 հատից

Թեմա: Ազգովի խելքի գալու համար -Ինչ և ինչպես անել

  1. #631
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էդ բաց տուտուզը հնով փակել, զամասկել ենք, ինչ պռոբլեմ կա՞: Լոխ լավ ա:
    Զամասկելու պահով ես մեջը չեմ, թե արել ես, մի հոգնակիացրու, ես չկամ Բիձ ջան:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բա մեր գառնի-գեղարդը, բա մեր զվարթնոց - էրեբունին՞: Բա մեր կոնյակ- բաստուրմեն, բա մեր խաղող- պանիր ու ծիրանը՞:
    Այ մարդ դուրդ չի գալիս, ոչ ծիրան ու բաստուրմա կեր, ոչ Գառնի գնա, ոչ էլ առավել ևս կոնյակ խմի: Ինչի՞ ես քեզ չարչարում:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    "հնի վրա թքած ունեմ» արտահայտությունը ես 3 եքա փոստ բացատրեցի, մի հատ էլ դուք բացատրեիք, թե ձեր պատկերացրած հինը որն ա, որ բաց տուտուզով գրկել- նստել եք:
    3 գրառում ա «բացատրում» ես, բայց տենց էլ չկարողավար ասել, թե էդ ոնց էղավ, որ սեփական լեզվիդ վրա թքած ունեցար: Մեկը ես կոնկրետ դեմ եմ հին ուղղագրությունը հետ բերելուն, բայց ինձ կյանքում թույլ չեմ տա ասեմ «թքած ունեմ» մի ուղղագրության վրա, որով ինձնից ու քեզնից լիքը խելոք մարդիկ բավականին երկար ժամանակ գրել ու ստեղծագործել են: Իմ կողմից էդ առնվազն պարազիտություն կլինի: Հարգարժան, եթե ստեղ մեկը կա, որ բաց տուտուզների ձոն ա անում, դա դու ես: Կարող ես մեկի գրառումը մեջբերել, որը էդ կարգի խայտառակ ձևով ա արտահայտվում իր հնի հանդեպ, էն էլ լեզվի և ուղղագրության:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խոսքը սկսել է հին ուղղագրությանն անցնելու գաղափարից: Ես կտրուկ դեմ եմ եղել դրան իմ հիմնավորումներով, որոնք բազմաթիվ անգամներ կրկնել եմ:
    Դուք դա մի կողմ եք թողել, բայց ինձ համար անհասկանալի սևեռվել եք իմ՝ հանդեպ հինը վերաբումունքի վրա:
    Հոպ, մի րոպե... Ոչ մեկ էլ քեզ չի հանդիմանել նրա համար, որ դու չես ուզում հին ուղղագրությունը հետ բերել: Ես էլ չեմ ուզում: Բայց դու կանգնում թավ տառերով երկրորդ անգամ գրում ես` թքած ունեմ հին ուղղագրության վրա: Կարծիք ես արտահայտում, լավ ես անում, բայց պատրաստ եղի որ կարծիքդ կարող ա քլնգվի:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես քրֆեցի հինը նշելով, որ ամեն հին չէ արժեք ու թքած ունեմ հնի վրա, քանի որ մեր հնի 90 տոկոսը կամ արյուն է, կամ զիբիլ:
    Դուք այլ կարծիքի եք: Է հա, եղեք:
    Կներես իհարկե, բայց հիմիկվա հայերն ու Հայաստանը, ես էլ, դու էլ էդ հնի տրամաբանական շարունակությունն ենք: Ես չեմ գտնում, որ իմ գոյությունը զիբիլի կամ արյան տրամաբանական շարունակությունն է, բայց եթե դու այլ կարծիքի ես քո գոյության վերաբերյալ, էդ արդեն քո պրոբլեմն ա: Մենակ չկանգնես ասես էլի, որ դու վերին արտի ցորենն ես (էն 10%-ից էլի), մենք էլ մանր-մունր այլ բուսականություն ենք:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց ինքնուրույն կարծիք չարտահայտելով հանդերձ, դուք անպայման ուզում եք ինձ սխալ հանած լինեք:
    Քեզ ոչ մեկ չի ուզում սխալ հանի, այլընդամենը «հորդորում» են նման քամահրանքով չարտահայտվել մի բանի մասին, որը ուրիշի համար ահավոր թանկ ա ու պաշտելի: Թեկուզ նույն ուղղագրությունը:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մինչև հիմա դուք որպես հին քննարկել եք ինչ որ անորոշ հին արժեքներ: Հիմա էլ տեսնելով, որ անորոշության սխեման չի աշխատում, հարձակման ես անցել, թե խոսքը ոչ թե փոփոխվող քերականության, այլ հայ գրերի մասին է, ոչ ավել ոչ պակաս՝ Մեսրոպ Մաշտոցի մասին է:
    Ես որևէ բացասական բառ ասած կամ հայ գրերի ստեղծման ու որակի մասին՞: Նաև դուք որևէ մի անգամ գրերի մասին որպես հին արժեքի ասած կաք՞: Բոլոր փոստերն էլ կան, գնա հետ՝ նայի իմ գրածն էլ, ձերն էլ: Ձեր խոսքը երբեք որոշակի չի եղել, դուք խոսել եք ինչ որ անորոշ հնի, հին արժեքների մասին: Ես մի քանի անգամ որոշակիացրել եմ ասելիքս: Բայց հիմա պարզվում է, որ ձեր անորոշ հինը ոչ դես, ոչ դեն - Մաշտոցն է՞:
    Բիձա, վատ երազ ես տեսե՞լ: Էս ինչե՞ր ես գրել: Գրերը իրենցից արժեք են ներկայացնում էն ժամանակ, երբ դրանցով որևէ հոդաբաշխ խոսք է գրվում: Իսկ գիրն ու քերականությունը դրանք սերտ փոխկապակցված բաներ են: Քրֆել ե՞ս հին քերականությունը, ոչ թե այն հետ բերելը, այո, դե ես էլ ասում եմ շատ բան ես արել: Դրա բարոյական իրավունքը սկի չունես էլ:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս արդեն չեղավ: Հետին թվով գործ ես սարքում վրես՞: Ու էս ֆոնին ինձ ես մեղադրում վայրիվերումների մեջ՞: Դու ինքդ քո մեղադրանքներին հավատում ես՞:
    Բիձա, ուզում եմ հարգել տարիքդ: Ես դեռ չեմ հասցրել միլիցա աշխատել, իսկ դու՞:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էսօր օգտագործվող հայկական գրերը էդ երբ դառան հին արժեք՞: Նրանք էսօր էլ շատ մեծ արժեք են:
    Դրանք հին արժեք չեն, հնուց եկած արժեք են: Զգու՞մ ես տարբերությունը:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հինը դա էշով գնալն է, երբ մեքենա կա: Հինը դա բահով փորելն է, երբ կա տրակտոր: Հինը դա պարարտանյութը որպես սպիտակ, դեղին, կամ կառշնվի պարաշոկ բնորոշելն է, էն դեպքում, երբ հայաստանից դուրս դրանք իրենց անուներով են կոչում: Հինը դա հեկտարից մի տոննա ցորեն ստանալն է ու ժամանակ առ ժամանակ բոլոր խոզերի ոչնչանալը: Հինը դա որևէ ժամանակակից գործարանի բացակայությունն է երկրում ու դոդլֆիկների տիրապետությունն է: Հինը դա թուրքերենով ռեստորանային ոռնոցն է, թաղման հետ կապված տուն քանդող քելեխ, էքնահող, յոթ ու քառսունքն է: Հինը դա բարեկամ սրիկային ամեն գնով սատարելն է, հինը դա Էջմիածնի մայր տաճարում պատին խփած՝ մայր աստվածածնի՝ գրկին մորուքավոր նորածին Քրիստոսով նկարն է: Հինը դա ամբողջ Հայաստանով մեկ մի կարգին զուգարան չունենալն է:
    Էս ամեն ինչը հնից է մնացել- արժեք է՞:
    Էս բրնձով փլավի մեջ ուրիշ ի՞նչ համեմունքներ ես օգտագրոծում:
    Գրածդ ոչ թե հնի մասին է, այլ ախմախության, դեբիլության, տգիտության, հարստահարման և այլ արատավոր երևությների: Դրա՞նք ես հասկանում հին ասելով: Դե մի կես բերան ասա: Մենակ չհասկացա, եթե Էջմիածնի տաճարում պատին խփած՝ Մայր Աստվածածնի՝ գրկին մորուքավոր նորածին Քրիստոսով նկարին ինչի կպար: Դանից էլ ես վառվա՞ծ:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հինը հիմա ամեն քայլափոխի է: Դու դրա անունը բաց տուտուզ ես դնում, ես հին:
    Նեա, կակ ռազ էդ ես չեմ, որ հնին բաց տուտուզ եմ ասում, այլ այն երևույթին, երբ մարդ տեղական գոմաղբից դուրս գալով սկսում է խոսել հարևան ֆերմայի ցեղական կովերի գոմաղբի առավելությունների մասին: Էս ա բաց տուտուզը, Բիձա ջան:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե դատարանում եմ, ապա ձեր մեղադրանքները սկզբից մի հատ կարգին ձևակերպեիք, իսկ եթե ազնիվ քննարկում է, ապա չարժի չեղածն ու չասվածը հետին թվով որպես փաստ բերել:
    Սրա պատասխանները տվել եմ արդեն:

    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դուք ուզում եք մնաք հնի մեջ -մնացեք, բայց ես էդ մեծ ազգային ինքնակայֆ շարժման մեջ չկամ:
    Այ մարդ, դու արխային եղի, մենք հնի մեջ չենք, համենայն դեպքս քո պատկերացրած հնի: Իսկ թե որ ազգային ինքնակայֆ շարժման մասին ես խոսում, էդ արդեն դու կիմանաս: Մեկը ես նման շարժման տեղ չգիտեմ: Կարող ա կա՞, ընդեղ ել են ազգովի խելքի գալու հնարներ սովորեցնում:

    Հ.Գ. Տառասխալների համար կներեք:
    Վերջին խմբագրող՝ davidus: 08.11.2010, 11:59:

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (08.11.2010)

  3. #632
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ընդհանուր ծանոթացայ վերջին գրառումներին: Դժուար է բոլորին հատ-հատ անրադառնալը, փորձեմ ընդհանուր մէկնաբանութիւն տալ:

    Բիձա ջան, տեսնում եմ, որ դու սովոր ես փրփուրը բերանում խօսել, վիճել քննադատել մի հարց, որից դու, ներող կը լինես, կիսաանգրատէտ ես: Սա նշանակում է, որ դու դեռեւս ի զօրու չես գտնելու «Ազգովի խելքի գալու համար» անհրաժեշտ բանալիները:

    Ես ինքս այս ասպարեզում ինձ համարում եմ կիսագրատէտ, այդ պատճառով ամէն կերպ փորձում էի զերծ մնալ վիճաբանութիւնից, հաշուի առնելով հէնց այս միտքը.

    Շատ խելոքներն ու շատ հիմարները անվնաս են. վտանգավոր են կիսախելոքներն ու կիսահիմարները:
    Ֆրեդրո
    Ի դէպ, հէնց այս մտքին ծանոթանալուց յետոյ, ես որոշում կ՚այացրեցի այլեւս կտրուկ չվիճել այնպիսի թեմաներում, որտեղ ես կիսահիմար եմ, կամ կիսախելոք:

    Այնուամենայնիւ փորձեմ պատմական ակնարկ տալ եղելութեան մասին, որպեսզի շատ սուր դիրքորոշում ունեցող անձիք ծանոթ լինեն իրականութեանը:

    Ի սկզբանէ, մաշտոցեան ուղղագրութիւնում բացակայում էին օ եւ ֆ տառերը: Այն աւելացուեց վաղ միջնադարում, քանի որ կար դրա անհրաժեշտութիւնը:
    Այսպէս մինչ այդ «աւ» տառակապակցութիւնը փոխարինուեց «օ»-ովՆման լատինական au-ին): Օրինակ օրինակ բառը հին ուղղագրութեամբ գրւում էր՝ աւրինակ: Դրանից յետոյ մեր ուղղագրութիւնն անփոփոխ մնաց մինչեւ 20-րդ դարի սկզները:
    Նոր ուղղագրութիւնը հիմնահատակ լրիւ այլ էր, քան նախկինը, եւ այդ կոպիտ սխալը բերեց երկու ժողովուրդների մշակութապէս տարանջատմանը: Դա այդպէս է, քանի որ այսօր ոչ բոլորն են կարդում դասական ուղղագրութեամբ գրուած գրականութիւնը, իսկ դասականին տիրապետող հայորդիներն էլ իրենց հերթին չեն կարդում ներկայ մեր ուղղագրութիւնը:

    Այն, որ հին ուղղագրութիւնը չի կարող ծառայել ներկայ խօսակցական լեզուին, սխալ է: Բոլոր հնչիւններն արտասանելի են ե՛ւ հին ե՛ւ նոր ուղղագրութեամբ: Պարզապէս արտասանական որոշ կանոնների պէտք է տիրապետել, այնպէս, ինչպէս մենք տիրապետում ենք այդ կանոններին ֆրանսերէն, անգլերէն սովորելու համար:

    Ինչ որ է, յատուկ այս խօսակցութեան համար յոդուած տեղադրեցի այստեղ, եւ կարծում եմ ճիշտ կը լինի հարցը քննարկել ցանկացողները քննարկեն այն այդ թեմայում:
    Վերջին խմբագրող՝ Լեռնցի: 08.11.2010, 12:54:

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

  4. #633
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Լեռնցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ...
    Ի սկզբանէ, մաշտոցեան ուղղագրութիւնում բացակայում էին օ եւ ֆ տառերը: Այն աւելացուեց վաղ միջնադարում, քանի որ կար դրա անհրաժեշտութիւնը:
    Այսպէս մինչ այդ «աւ» տառակապակցութիւնը փոխարինուեց «օ»-ովՆման լատինական au-ին): Օրինակ օրինակ բառը հին ուղղագրութեամբ գրւում էր՝ աւրինակ: Դրանից յետոյ մեր ուղղագրութիւնն անփոփոխ մնաց մինչեւ 20-րդ դարի սկզները:
    Նոր ուղղագրութիւնը հիմնահատակ լրիւ այլ էր, քան նախկինը, եւ այդ կոպիտ սխալը բերեց երկու ժողովուրդների մշակութապէս տարանջատմանը: Դա այդպէս է, քանի որ այսօր ոչ բոլորն են կարդում դասական ուղղագրութեամբ գրուած գրականութիւնը, իսկ դասականին տիրապետող հայորդիներն էլ իրենց հերթին չեն կարդում ներկայ մեր ուղղագրութիւնը:
    Էդ որ Կանադայում նահանգների մի մասը անգլերեն է խոսում, մյուսը ֆրանսերեն ու տենց տարանջատված ապրում են, ի՞նչ պրոբլեմ ունեն։ Թե՞ արտ խախուտ, մահանան՝ կարկուտ. Լեզուն է մեր պրոբլեմը։ Թե՞ բոլոր պարերը պարել ենք, մնացել է արևմտահայերեն պարենք։ Հիմա մի կայացած պետություն պիտի իր լեզուն փոխի, ինչ է թե Սիրայի, Ֆրանսիայի, ԱՄՆ–ի ու էլ չգիտեմ որտեղի գենետիկական հայերը կարող է հանկարծ ու դրանից միավորվեն մեզ ու փողերն առնեն գան հա՞։ Թե՞ երկիրն էնքան փող ունի, որ հրես սաղ ազգային ու համազգային գրադարանը, եղած չեղած բոլոր ոլորտները թարգմանելու են ու ազգովի մի հատ էլ նոր քյալագյոզություն ենք գլխներիս սարքելու, ինչ է թե կիսախելոքներն ու կիսահիմարները էդպես են կարծում։ Եղբայր, դու ինչ–որ բան ես փնտրում, բայց ինձ թվում է բոլորովին օտար վայրերուն մէչ կփնտռէս... Ընձի կըթըվա ամենախարմար ու հըմնուս միավորող լեզուն քյավառա բառբառն ի։
    Si vis pacem, para bellum

  5. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chilly (08.11.2010), Chuk (08.11.2010), davidus (08.11.2010), Mephistopheles (08.11.2010), Tig (08.11.2010), Բիձա (08.11.2010)

  6. #634
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էդ որ Կանադայում նահանգների մի մասը անգլերեն է խոսում, մյուսը ֆրանսերեն ու տենց տարանջատված ապրում են, ի՞նչ պրոբլեմ ունեն։ Թե՞ արտ խախուտ, մահանան՝ կարկուտ. Լեզուն է մեր պրոբլեմը։ Թե՞ բոլոր պարերը պարել ենք, մնացել է արևմտահայերեն պարենք։ Հիմա մի կայացած պետություն պիտի իր լեզուն փոխի, ինչ է թե Սիրայի, Ֆրանսիայի, ԱՄՆ–ի ու էլ չգիտեմ որտեղի գենետիկական հայերը կարող է հանկարծ ու դրանից միավորվեն մեզ ու փողերն առնեն գան հա՞։ Թե՞ երկիրն էնքան փող ունի, որ հրես սաղ ազգային ու համազգային գրադարանը, եղած չեղած բոլոր ոլորտները թարգմանելու են ու ազգովի մի հատ էլ նոր քյալագյոզություն ենք գլխներիս սարքելու, ինչ է թե կիսախելոքներն ու կիսահիմարները էդպես են կարծում։ Եղբայր, դու ինչ–որ բան ես փնտրում, բայց ինձ թվում է բոլորովին օտար վայրերուն մէչ կփնտռէս... Ընձի կըթըվա ամենախարմար ու հըմնուս միավորող լեզուն քյավառա բառբառն ի։
    Ես ոչինչ չեմ փնտրում: Ժամանակը կը գայ, բարին էլ հետը:

    Ուզածս էլ էն է, որ ամէն մարդ իրա գործով զբաղուի:

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

  7. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    h_jak (08.11.2010), Վիշապ (08.11.2010)

  8. #635
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.06.2009
    Գրառումներ
    1,593
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հ.Գ. Տառասխալների համար կներեք:
    Գնալով ավելի եմ բիձնում: Բայց վերջնականապես խելքս թռցնելուց առաջ մի նոր բան էլ նկատեցի: Ամեն մի նոր գործի սկզբին անկախ մոտիվացիաներից ու հայրենասիրություն-մարդասիրություն-բարերարությունից կամ սրիկայություն –մարդակերությունից, միշտ սթափ ու խելոք մարդիկ են կանգնած եղել: Օրինակ, Լենինը, Ստալինը, Հիտլերը, Նժդեհը, ԼՏՊ-ն, Մի խոսքով ցանկը մեծ է: Բայց դրանց հետնորդները շատ հաճախ ֆանատիկներ, նեղճակատ ու բացտուտուզ են լինում:
    Դե ես անգրագետ բիձա եմ: Հաստատ էս ամեն ինչը ինձանից մի 2000 տարի առաջ մեկը նկատած ու հիմնավորած կլինի:
    Իսկ Լեռնցին ընդհանրացումների ու ընդհանուր փիլիսոփայական մտքերի գիտակ է: Էս մտքերի իրական հեղինակին հաստատ գիտի ու հուսով եմ, իմ կարծիքը գոնե կիսագրագիտական ճշտությամբ՝ կհաստատի:
    Իսկ Դու դավ ջան՝ ըստ վերը նկարագրած իմ ծայրահեղ սուբյեկտիվ, սխալ, ք-քլանական, բիձայական ու անգրագետ նկատառումների՝ հետնորդ ես: Որ ձեռդ ճար լինի, ինձ վիրտուալ թվանքով կգյլուլլես էլ, ոնց որ 37 թվին հարևանը- հարևանին կամ դաժե հորն իրականում էր գյուլլում:
    Ինչևէ, էս թեման ես շարունակելու եմ:
    Մի լրացում, կաթնակեր, բայց անթրաշ -Քրիստոսի վերաբերյալ:
    Մայր տաճարում նման որակի նկար կախող ազգը մի հատ լավ պետք է մտածի հին ու նորի ու իր ով լինելու մասին: Դու էլ Դավ ջան, որպես վիրտուալ խրոխտ Նժդեհական, առավել ևս պետք է հետևես բացտոտուզության այդ գերագույն դրսևորմանը:
    Վերջին խմբագրող՝ Բիձա: 08.11.2010, 19:20:

  9. #636
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Բիձ… այ Բիձ… բիձա մարդ ես, աշխարհ տեսած… չգիտես որ «թքած ունենալ» արտահայտությունը ջահելների մոտ քֆուրին համարժեք բան է՝ կոնֆլիկտային, սադրիչ արտահայտություն։ Ասեիր օրինակ «հինը հիմա այդքան ակտուալ չէ», կամ «հիմա հնին անցնելու վախտը չի», կամ «ամեն նոր բան լավ մոռացված հինն է», կամ «ամեն հին բան չի որ գինու պես արժեքը բարձրացնում է» և նման այլ խոհափիլիսոփայական խուսանավիչ արտահայտություններ ու անցնեիր առաջ էլի… այ Բիձ…
    Ժողովուրդ, դուք ինչ հավեսով եք երկար բարակ վիճում սութի արհեստական հարցերի շուրջ։ Ոնց որ հիմա ես ասեմ Քարահունջի ծակերը ինձ համար ոչ մի արժեք չունեն (վայ ես էդ ծակերին մեռնեմ) ու մի 30 էջ բազար անենք
    Si vis pacem, para bellum

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Tig (09.11.2010), Բիձա (08.11.2010)

  11. #637
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.06.2009
    Գրառումներ
    1,593
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Լեռնցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդհանուր ծանոթացայ վերջին գրառումներին: Դժուար է բոլորին հատ-հատ անրադառնալը, փորձեմ ընդհանուր մէկնաբանութիւն տալ:

    Բիձա ջան, տեսնում եմ, որ դու սովոր ես փրփուրը բերանում խօսել, վիճել քննադատել մի հարց, որից դու, ներող կը լինես, կիսաանգրատէտ ես: Սա նշանակում է, որ դու դեռեւս ի զօրու չես գտնելու «Ազգովի խելքի գալու համար» անհրաժեշտ բանալիները:

    Ես ինքս այս ասպարեզում ինձ համարում եմ կիսագրատէտ, այդ պատճառով ամէն կերպ փորձում էի զերծ մնալ վիճաբանութիւնից, հաշուի առնելով հէնց այս միտքը.


    Ի դէպ, հէնց այս մտքին ծանոթանալուց յետոյ, ես որոշում կ՚այացրեցի այլեւս կտրուկ չվիճել այնպիսի թեմաներում, որտեղ ես կիսահիմար եմ, կամ կիսախելոք:

    Այնուամենայնիւ փորձեմ պատմական ակնարկ տալ եղելութեան մասին, որպեսզի շատ սուր դիրքորոշում ունեցող անձիք ծանոթ լինեն իրականութեանը:

    Ի սկզբանէ, մաշտոցեան ուղղագրութիւնում բացակայում էին օ եւ ֆ տառերը: Այն աւելացուեց վաղ միջնադարում, քանի որ կար դրա անհրաժեշտութիւնը:
    Այսպէս մինչ այդ «աւ» տառակապակցութիւնը փոխարինուեց «օ»-ովՆման լատինական au-ին): Օրինակ օրինակ բառը հին ուղղագրութեամբ գրւում էր՝ աւրինակ: Դրանից յետոյ մեր ուղղագրութիւնն անփոփոխ մնաց մինչեւ 20-րդ դարի սկզները:
    Նոր ուղղագրութիւնը հիմնահատակ լրիւ այլ էր, քան նախկինը, եւ այդ կոպիտ սխալը բերեց երկու ժողովուրդների մշակութապէս տարանջատմանը: Դա այդպէս է, քանի որ այսօր ոչ բոլորն են կարդում դասական ուղղագրութեամբ գրուած գրականութիւնը, իսկ դասականին տիրապետող հայորդիներն էլ իրենց հերթին չեն կարդում ներկայ մեր ուղղագրութիւնը:

    Այն, որ հին ուղղագրութիւնը չի կարող ծառայել ներկայ խօսակցական լեզուին, սխալ է: Բոլոր հնչիւններն արտասանելի են ե՛ւ հին ե՛ւ նոր ուղղագրութեամբ: Պարզապէս արտասանական որոշ կանոնների պէտք է տիրապետել, այնպէս, ինչպէս մենք տիրապետում ենք այդ կանոններին ֆրանսերէն, անգլերէն սովորելու համար:

    Ինչ որ է, յատուկ այս խօսակցութեան համար յոդուած տեղադրեցի
    Հարգելի Լեռնցի, Դավ ու Տիգ ջան /եր/, կարաք ասեք, թե որ երկրներում եք հասցրել լինել, ուրիշ ինչ ազգերի հետ եք գոնե հանրակացարաններում մի շաբաթ ապրել, զրուցել, վիճել՞:
    Ես բիձա եմ, սովետի ազգերից համարյա բոլորի հետ հանրակացարաններում եմ ապրել: Սովետից դուս շատ ժողովուրդների հետ եմ շփվել: Եվրոպական շատ ազգերի ու լատինամերիկյան համարյա բոլոր ժողովուրդների հետ գործի բերումով եմ շփվել:
    Կարաք հասկանաք, որ աշխարհ ասածը դա գլոբուսը չի, քարտեզը չի, դա գրքում գրած սուտ պատմությունը չի՞: Կարաք հասկանաք, որ աշխարհը դա մարդիկ են, ռեալ, իրական, նորմալ մարդիկ: Ու էդ մարդկանց մեջ հայը պրակտիկորեն չկա՝ հայը ամեն մեկ-հազարերրորդն է՞: Ու դրան գումարած էլ, էդ 999-ը շատ ավելի հզոր աշխարհ կերտողներ են, քան մենք՞:
    Կարաք հասկանաք, որ Նոբելյան մրցանակակիրների 30 տոկոսը հրեա են՞: Ու այդպիսին են ոչ թե բացտուտուզության ու իրար հոշոտելու, այլ իրար հասկանալու ու արարելու շնորհիվ՞:
    Դավ, եթե քո աչքին ես թրիքից նոր-նոր դուրս եկած եմ, ապա դու դեռ մեջն ես: Էդքանը կարաս հաշվարկես ու իմ հետ թրիքի մասին չվիճես՞:
    Չի կարելի վեճի պլանկեն իջեցնել դիմացինին մշտապես անձնական վիարավորանքի մնակարդակի ու դրանից կայֆ բռնել: Հասկանալի է, վիրտուալ վեճ է, բայց ոչ մի չափ չկա՞:
    Դավ, մինչև հիմա ես քեզ գնահատած կամ,՞ քո որակների մասին խոսացած կամ՞: Բա դու ոնց ես չափն անցած՝ մտքիդ եկած ամեն մի աբսուրդը ինձ վերագրում՞:
    Լենռցի, դու վաբշե խաբար ես, թե ես ով եմ, որ ինձ ամեն փոստումդ կիսագրագետ ես համարում՞:
    Նորից եմ կոչ անում, թարգեք ձեզ ամենախելոք համարելը, դուք դեռ դեղնակտուց եք: Ու համակերպվեք ձեր այդ տարիքային ու բնական սահմանափակման հետ:
    Վերջին խմբագրող՝ Բիձա: 08.11.2010, 19:50:

  12. #638
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.06.2009
    Գրառումներ
    1,593
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բիձ… այ Բիձ… բիձա մարդ ես, աշխարհ տեսած… չգիտես որ «թքած ունենալ» արտահայտությունը ջահելների մոտ քֆուրին համարժեք բան է՝ կոնֆլիկտային, սադրիչ արտահայտություն։ Ասեիր օրինակ «հինը հիմա այդքան ակտուալ չէ», կամ «հիմա հնին անցնելու վախտը չի», կամ «ամեն նոր բան լավ մոռացված հինն է», կամ «ամեն հին բան չի որ գինու պես արժեքը բարձրացնում է» և նման այլ խոհափիլիսոփայական խուսանավիչ արտահայտություններ ու անցնեիր առաջ էլի… այ Բիձ…
    Ժողովուրդ, դուք ինչ հավեսով եք երկար բարակ վիճում սութի արհեստական հարցերի շուրջ։ Ոնց որ հիմա ես ասեմ Քարահունջի ծակերը ինձ համար ոչ մի արժեք չունեն (վայ ես էդ ծակերին մեռնեմ) ու մի 30 էջ բազար անենք
    Վիշ ջան, բա էդ ջահելները երբ են հասունանալու՞: Թեման լուրջ խոսակցության ակընկալիքով էի բացել ու համարժեք մոտեցում էիր սպասում մյուսների կողմից: Փոխարենըւ հին քերականության հարցին դեմ առանք ու ես դառա բոբո:
    Բիձա քրֆելն է մեր ջահելության պլոճիկը՞:
    Դիլխոր եմ:
    Հայաստանը լքելուց ասեցի՝ էլ հետ չեմ նայելու: Բավարար կուշտ էի:
    Հիմա ստիպված եմ նայում ու առավել տխուր եմ, որ էդ երկում թացն ու չորը ըտենց խառնած էլ մնալու են:
    Ամեն մեկն իրեն մի հանճար է համարում, իսկը Խորենացու նկարագրածով:
    Ստացվում է, որ հազարամյակներն ու կրկնվող գենոցիդները ոչ մի բան չեն փոխել մեր ուղեղում՞:
    Ու որ էդ քարացած ուղեղը բացի իրար քրֆել, ձեռ առնել- մեղադրելուց էլ ոչ մի բանի ընդունակ չի՞:

  13. #639
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Լեռնցի, Դավ ու Տիգ ջան /եր/, կարաք ասեք, թե որ երկրներում եք հասցրել լինել, ուրիշ ինչ ազգերի հետ եք գոնե հանրակացարաններում մի շաբաթ ապրել, զրուցել, վիճել՞:

    Լենռցի, դու վաբշե խաբար ես, թե ես ով եմ, որ ինձ ամեն փոստումդ կիսագրագետ ես համարում՞:
    Նորից եմ կոչ անում, թարգեք ձեզ ամենախելոք համարելը, դուք դեռ դեղնակտուց եք: Ու համակերպվեք ձեր այդ տարիքային ու բնական սահմանափակման հետ:
    Յարգելի Բիձա:
    Ես կիսաանգրագէտ եմ քեզ գոչում լեզուի հարցում, եւ ինքս էլ ինձ այդպիսինն եմ համարում, քանի որ այդ ամբողջ հարցերը ուսումնասիրել եմ սիրողական մակարդակով:
    Իսկ թէ ինչու եմ քեզ այդպիսին համարում, նախորդ գրառումներում անրադարձել եմ:
    Ուրախ եմ, որ աշխարհ տեսած մարդ ես, համա դրանից ի՞նչ օգուտ, որ դեռ շարունակում ես խիստ խօսել այնպիսի հարցերից, որոնցից մեղմ ասած անտեղեակ ես:
    Պէտք է որ ինձ ճիշտ հասկանաս:

    յ.գ. Իսկ թէ մենք աշխարհում ով ենք, ինչ դէր ունենք, ու ինչ անելիքներ ունենք, էդ արդէն լրիւ ուրիշ հարց է: Ու էլի եմ կրկնում, որպեսզի իրար` քո ձեւակերպած չհոշոտենք, պարզապէս անհրաժետշ է, որ ամէն ոք լիարժեք կատարի ի՛ր գործը:
    Բոլորիդ բարի գործերին յաջողութիւն:

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

  14. #640
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հայեր, 42 էջ համատեղ ջանքերով գրոտել ենք, գոնե էսքանս խելքի եկել ե՞նք Հիմա մանրից պարզվում է որ մեր դժբախտությունը լեզվի մեջ է, չենք ջոկում ինչ լեզվով գրենք ու խոսենք, ու տենց պառակտվում, գժտվում, ու ապահամախմբվում ենք... (էս ինչ ասի)... Մի խոսքով Բաբելոնի աշտարակաշինությունն ա դառնում էս ազգովի խելքի գալը:
    Ժող ջան Էկեք փակենք էս թեման, մենք սաղս խելոքներ ենք ու լավ էլ գիտենք ինչ է պետք անել և ինչպես... անող չկա
    Ես մի քանի օր առաջ հերթական պարտքս կատարել եմ:hpart Մի հարի... մի միամիտ մարդու, որը ԳԱԻ-ում գործ ուներ քարոզել եմ, որ պետք չի կաշառք տալ: Ու այդպես էլ վարվեց՝ ոչ մի գրամ կաշառք չտվեց (չնայած ոչ էլ ուզել էին, բայց ինքը հինգ հազարանոցները պատրաստել տրամադրվել էր): Դիմումն էլ սովորեցրեցի ինքը գրեց (ԳԱԻ-ում գրագիր են պահում, դիմումներ գրող, դիմումը 1500 դրամ ) Հետո ահագին ոգևորվել ուրախացել էր, որ առանց լևի կոպեկի արեց իր գործողությունները: Բայց մեր մեջ ասած մեր պարոն ոստիկաններն էլ առաջվանը չեն, ինչ որ բան փոխվել է...
    Վիշապ ախպեր, իսկականից ինչ-որ բան փոխվել ա, ու Հայաստան շուտ-շուտ դուրս ու ներս անողի աչքին էտ փոփոխություններն ավելի լավ են երևում:

    Բայց մի բան ասեմ, չքարկոծեք - ինձ էտ փոփոխություններն ավելի են վախեցնում ու վհատեցնում: Ըստ էությանը ոչ մի բան էլ չի փոխվել - փոխվել ա մի քիչ ձևը, իսկ բովանդակությունը մնացել ա նույնը: Դոդլֆիների թալանն ու գռեհիկությունը բարձրակետին ա հասել, էլ տեղ չկա, ու դրա կողքին ժողովրդի դեմը ինչ-որ թուլափայ ծիպա բարեփոխումներ են քցում. գային կուլտուռական ա դառել, Սերժոը մաքսային գլխի հիմար քարոզներ ա կարդում, ու լիքը մարդ անկեղծ հավատում ա, որ էս երկրում բովանդակային առումով ինչ-որ բան ա փոխվում:

    Իսկ ես համոզված եմ, որ եթե ինչ-որ բան էլ փոխվում ա, ապա միայն դեպի վատը: Գլոբալ առումով Հայաստանի ապագան կորում ա. Սերժը ընկած բանդեռոլների հարցերն ա լուծում, վարչապետը գլոբալ «Հայոց Աշխարհ» ա կառուցում՝ Գյումրին տեխնոպարկով ու Դիլիջանը ֆինասական կենտրոնով, դրան էլ գումարում ա կրթության ու առողջապահության համակարգում կոռուպցիայի դեմ պայքարով (տաս տարի առաջ ռազմավարություն էինք գրել, նոր իմացավ որ կոռուպցիա կա), արաբների հետ խիյար-պամիդոր ա ցանում, իսկ Լֆիկն ու Դմբլդոխն արդեն վերջնական երկիրը մեջ-մեջ են արել, ու որոշում են, թե ով ա հաջորդ նախագահն ու վարչապետը լինելու:

    Ապեր, որ ուզում ես իմանաս, հիմա մեզ լավ ոչ մի փոփոխությունն էլ պետք չի - ինչքան վատ լինի էնքան լավ, այ սենց մի հատ պարադոքս: Քանի որ էտ մի երկու սթից լավով բթացնում են առանց էն էլ սառած ուղեղներս:
    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 08.11.2010, 22:28:

  15. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    davidus (09.11.2010), Mephistopheles (09.11.2010), Tig (09.11.2010), Բիձա (08.11.2010), Նաիրուհի (09.11.2010)

  16. #641
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Լեռնցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Յարգելի Բիձա:
    Ես կիսաանգրագէտ եմ քեզ գոչում լեզուի հարցում, եւ ինքս էլ ինձ այդպիսինն եմ համարում, քանի որ այդ ամբողջ հարցերը ուսումնասիրել եմ սիրողական մակարդակով:
    Իսկ թէ ինչու եմ քեզ այդպիսին համարում, նախորդ գրառումներում անրադարձել եմ:
    Ուրախ եմ, որ աշխարհ տեսած մարդ ես, համա դրանից ի՞նչ օգուտ, որ դեռ շարունակում ես խիստ խօսել այնպիսի հարցերից, որոնցից մեղմ ասած անտեղեակ ես:
    Պէտք է որ ինձ ճիշտ հասկանաս:

    յ.գ. Իսկ թէ մենք աշխարհում ով ենք, ինչ դէր ունենք, ու ինչ անելիքներ ունենք, էդ արդէն լրիւ ուրիշ հարց է: Ու էլի եմ կրկնում, որպեսզի իրար` քո ձեւակերպած չհոշոտենք, պարզապէս անհրաժետշ է, որ ամէն ոք լիարժեք կատարի ի՛ր գործը:
    Բոլորիդ բարի գործերին յաջողութիւն:
    Լեռնեցի ջան, սաղ դնենք մի կողմ, դու ինչ հաճուք ես ստանում նրանից, որ գրածներդ յազիվ ենք կարդում:

  17. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (08.11.2010), Բիձա (08.11.2010), Հրատացի (09.11.2010)

  18. #642
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Բիձա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գնալով ավելի եմ բիձնում: Բայց վերջնականապես խելքս թռցնելուց առաջ մի նոր բան էլ նկատեցի: Ամեն մի նոր գործի սկզբին անկախ մոտիվացիաներից ու հայրենասիրություն-մարդասիրություն-բարերարությունից կամ սրիկայություն –մարդակերությունից, միշտ սթափ ու խելոք մարդիկ են կանգնած եղել: Օրինակ, Լենինը, Ստալինը, Հիտլերը, Նժդեհը, ԼՏՊ-ն, Մի խոսքով ցանկը մեծ է: Բայց դրանց հետնորդները շատ հաճախ ֆանատիկներ, նեղճակատ ու բացտուտուզ են լինում:
    Դե ես անգրագետ բիձա եմ: Հաստատ էս ամեն ինչը ինձանից մի 2000 տարի առաջ մեկը նկատած ու հիմնավորած կլինի:
    Իսկ Լեռնցին ընդհանրացումների ու ընդհանուր փիլիսոփայական մտքերի գիտակ է: Էս մտքերի իրական հեղինակին հաստատ գիտի ու հուսով եմ, իմ կարծիքը գոնե կիսագրագիտական ճշտությամբ՝ կհաստատի:
    Իսկ Դու դավ ջան՝ ըստ վերը նկարագրած իմ ծայրահեղ սուբյեկտիվ, սխալ, ք-քլանական, բիձայական ու անգրագետ նկատառումների՝ հետնորդ ես: Որ ձեռդ ճար լինի, ինձ վիրտուալ թվանքով կգյլուլլես էլ, ոնց որ 37 թվին հարևանը- հարևանին կամ դաժե հորն իրականում էր գյուլլում:
    Ինչևէ, էս թեման ես շարունակելու եմ:
    Մի լրացում, կաթնակեր, բայց անթրաշ -Քրիստոսի վերաբերյալ:
    Մայր տաճարում նման որակի նկար կախող ազգը մի հատ լավ պետք է մտածի հին ու նորի ու իր ով լինելու մասին: Դու էլ Դավ ջան, որպես վիրտուալ խրոխտ Նժդեհական, առավել ևս պետք է հետևես բացտոտուզության այդ գերագույն դրսևորմանը:
    Բիձա ջան, մարդ մեղավոր չի, որ տարիների ընթացքում նրա մոտ հաճախանում է ծերունական մառազմը: Բայց դե մենք դրան ըմբռնումով կմոտենանք, ոչինչ: Չեմ ուզում գրածներիդ մեկ առ մեկ անդրադառնալ, քանի որ խնայում եմ նյարդերս, աբիժնիկների հետ էլ ինչքան քիչ գլուխ դնեմ, էնքան լավ:

    Միակ բանը, որ կյանքում տանել չեմ կարողացել, դա մոնիտորի հետևից խոսելն ա: Ձեռքս որ ճար լիներ, ընդամենը քեզ համար մի հատ կարգին զբաղմունք կճարեի, որ օր ծերության «էդ շատ բան տեսած» ուղեղովդ ավելի պիտանի գործ անեիր, ոչ թե աջ ու ձախ թքելով ազգին խելք սովորացնեիր:

    Երկրորդ անգամ եմ արդեն կրկնում, որ միակ մարդը, որ ստեղ բացտուտուզության ջատագովն ա, էդ դու ես: Մի օր որ գաս Հայաստան, քեզ մոտավոր կբացատրեմ, թե ինչ ա նշանակում «վիրտուալ խրոխտ Նժդեհական»: Այ մարդ, մարդու ծիծաղ ա գալիս:

    Հ.Գ. Էդ ջահելությունից ու ջահելների ընկալումից խոսացող մարդիկ թող նեղություն քաշեն, ու բոլորիս տեղյակ պահեն, թե քանի ամսով են մեծ իրենց պատկերացրած ջահելության վերին շեմից:

  19. #643
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.06.2009
    Գրառումներ
    1,593
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Tig-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բիձա ջան, դու լրիվ ճիշտ ես հասկացել, ես հին ասելով հասկացեմ եմ հենց մեր հին ուղղագրությունը, բայց ոչ թե դատարկ ուղղագրությունը այլ այդ ուղղագրության միջողով ստեղծված մշակութային արժեքները: Ու եթե ես ասում եմ, որ պիտի գնահատենք հինը, դա չի նշանակում, որ պիտի կառչենք հնից կամ, որ ավելի վատ է՝ վերադառնանք հնին: Ես պարզ ու հստակ ուզեցել եմ ցույց տամ, որ նորը դա հնի մոդիֆիկացիան է՝ զարգացումը: Նորի հիմքում պիտի ընկած լինի հնի լավագույն հիմքերը ու հաշվվի առնվի նոր պահանջները: Իմ ասած նորը հենց դայա, որ հինը պիտի փոփոխվի, զարգանա, ու դա անհնար կլինի անել հնի վրա թքած ունենալով: Այո՝ եթե հինը կանխում է նորի աճը, այն պիտի դուրս մղվի, բայց դա էլի չի նշանակում թքած ունենալ հնի վրա: Մի ծայրահեղությունն էլ նա է, որ ամեն նոր բան ընդունենք՝ առանց հաշվի նստելու հնի հետ, դա կնշանակի կորցնել սեփական դիմագիծը ու ձուլվել: Էլ ինչի՞ ենք մտածում խելքի գալու մասին, եթե պիտի հնարավորինս չպահպանենք մեր տեսակի առանձնահատկությունները:

    Ասում ես լեն աշխա՞րհ… Բիձա ջան, ճիշտա ես քո նման աշխարհ տեսած չեմ, բայց երբեք՝ նույնիսկ պատաին ժամանակ չեմ գերադասել մեր ազգն ու մեր արած-չարածները ոչ մի ուրիշ ազգերից, ու նաև չեմ էլ ստորադասել: Մենք աշխարհի կենտրոնը չենք ու ոչ ոք էլ չի, ամեն մեկն ի տեղն ու դերն ունի: Իսկ առավել ևս հիմա, երբ ինֆորմացիոն աղբուրները հնարավորություն են տալիս տեղյակ լինել քո ասած լեն աշխարհից, ու առավել մեծ տեսանկյունից են թույլ տալիս տեսնել մեր փոքրությունը, արդեն էլ որ մի տրամաբանության հետևանքով պիտի մեզ աշխարհի կենտրոն կարծենք ու չզարմանանք լեն աշխարհի առաջընթացի վրա: Բայց էլի ու էլի եմ ասում, դա չպիտի մեզ իրավունք տա թքել մեր հնի՝ մասնավորապես ուղղագրության վրա: Հակառակը՝ մենք էլ պիտի ձգտենք հասնել լեն աշխարհի ձեռքբերումներին, բայց չկորցնելով մեր դիմագիծը: Այլապես պիտի ձուլվենք մեծ ազգերին ու վերջ՝ էլ ազգովի խելքի գալու մասին մտածելու կարիք էլ չենք ունենա:

    հ.գ. մի քիչ խառը ստացվեց, բայց կարծում եմ հասկանալի է, թե ինչ եմ ուզում ասեմ:
    Տիգ, քո գրառման մեջ ես բոլդով նշել եմ այն, որով դու պատասխանել ես իմ գրառմանը, որտեղ ես ասում էի՝
    Հինն ու նորը հազար ու մի կապերով են կապված իրար հետ: Առաջընթացը դա հնի մերժումն է: Հնի վրա ծնվում է նորը, նրան հակադրվելով, նրա տեղը գրավելով և ավելի առաջավորը մատուցելով:
    :
    Տիգ, դու իմ ասածը ինձ հետ ես խուրդում ինձ քո հասկացածով դետալները բացատրելով ՞:
    Իսկ չես մտածում, որ ես մի գուցե իմ ասած ընդհանուրի դետալներն ավելի խորը գիտեմ՞:
    Քեզ ով ասեց, որ զարգացումը մոնոտոն է՞: Դու որտեղից գիտես, թե վաղվա նորը լրիվ այլ բան չի լինելու՞: Ինչու է քեզ թվում, թե հինը մերժելը վատ բան է՞:
    Տիգ, նորից եմ կրկնում, մի քիչ լայն աչքերով նայի աշխարհին ու շատ ավելին կտեսնես:
    Արևմուտքը արդեն անցնում է վերազգային քաղաքական-պետական մոտեցումների ստեղծմանը: Ասիան դեռ որ ազգայինի, տիպական ցամաքային քաղաքական մտածելակերպի , բայց մեծ արտադրական վերելքի մեջ է : Աֆրիկյան ցեղերի միակ տեղական արտադրության առևտրի առարկան, փետից տաշած արձանիկ-խաղալիքն է: Մերը՝ Մասիսի, Սևանի կամ Մինասից թխած ջաջուռաշունչ նկարները կամ նարդու տախտակը: Հիմա քո զարգացման մոդելով հայաստանը իր հին ինչի վրա պետք է մի նոր բան սարքի՞ Բաստուրմի, սուջուխի, նարդու տախտակի, թե էծի պանրի՞:
    Տիգ ջան, մենք մեր հին արժեքների բեռի առնվազն 90 տոկոսը պտի քցենք սովետաշենի զիբիլանոցը կամ delete անենք մեր հիշողությունից: Հիմիկվա ազգայինի լավագույնը դա ընդամենը լավ նորմալ լինելն է: Մանավանդ որ մեր հինը փտած էր: Սովետի քանդվելը սաղիդ սրտովն է, բայց հայկական շատ ավելի արխայիկ ու այլանդակին կպռչկած եք մնացել: Որն է բացատրությունը՞:
    Վերջին խմբագրող՝ Բիձա: 09.11.2010, 01:29:

  20. #644
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.06.2009
    Գրառումներ
    1,593
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բիձա ջան, մարդ մեղավոր չի, որ տարիների ընթացքում նրա մոտ հաճախանում է ծերունական մառազմը: Բայց դե մենք դրան ըմբռնումով կմոտենանք, ոչինչ: Չեմ ուզում գրածներիդ մեկ առ մեկ անդրադառնալ, քանի որ խնայում եմ նյարդերս, աբիժնիկների հետ էլ ինչքան քիչ գլուխ դնեմ, էնքան լավ:

    Միակ բանը, որ կյանքում տանել չեմ կարողացել, դա մոնիտորի հետևից խոսելն ա: Ձեռքս որ ճար լիներ, ընդամենը քեզ համար մի հատ կարգին զբաղմունք կճարեի, որ օր ծերության «էդ շատ բան տեսած» ուղեղովդ ավելի պիտանի գործ անեիր, ոչ թե աջ ու ձախ թքելով ազգին խելք սովորացնեիր:

    Երկրորդ անգամ եմ արդեն կրկնում, որ միակ մարդը, որ ստեղ բացտուտուզության ջատագովն ա, էդ դու ես: Մի օր որ գաս Հայաստան, քեզ մոտավոր կբացատրեմ, թե ինչ ա նշանակում «վիրտուալ խրոխտ Նժդեհական»: Այ մարդ, մարդու ծիծաղ ա գալիս:

    Հ.Գ. Էդ ջահելությունից ու ջահելների ընկալումից խոսացող մարդիկ թող նեղություն քաշեն, ու բոլորիս տեղյակ պահեն, թե քանի ամսով են մեծ իրենց պատկերացրած ջահելության վերին շեմից:
    Դավ, բացտուտուզությունը քո ներդրած տերմինն է, դրանից դու էս ամաչում, վախենում, ազդվում, կամ հակառակը ուրախանում: Էդ ասպարեզը լրիվ քոնն է:
    "Վիրտուալ խրոխտ Նժդեհականն" էլ իմ հեղինակին իրավունքով պաշտպանված իմաստային կոմպոզիցիա է, հետևաբար քո խնդիրը նախ և առաջ դա հասկանալն է: Իսկ հեղինակին իր ստեղծածը բացատրելը ամենաքիչը անհամեստ է:
    Մնացած կրկնվող հարցերիդ անդրադառնալը անիմաստ է:

  21. #645
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վիշապ ախպեր, իսկականից ինչ-որ բան փոխվել ա, ու Հայաստան շուտ-շուտ դուրս ու ներս անողի աչքին էտ փոփոխություններն ավելի լավ են երևում:

    Բայց մի բան ասեմ, չքարկոծեք - ինձ էտ փոփոխություններն ավելի են վախեցնում ու վհատեցնում: Ըստ էությանը ոչ մի բան էլ չի փոխվել - փոխվել ա մի քիչ ձևը, իսկ բովանդակությունը մնացել ա նույնը: Դոդլֆիների թալանն ու գռեհիկությունը բարձրակետին ա հասել, էլ տեղ չկա, ու դրա կողքին ժողովրդի դեմը ինչ-որ թուլափայ ծիպա բարեփոխումներ են քցում. գային կուլտուռական ա դառել, Սերժոը մաքսային գլխի հիմար քարոզներ ա կարդում, ու լիքը մարդ անկեղծ հավատում ա, որ էս երկրում բովանդակային առումով ինչ-որ բան ա փոխվում:

    Իսկ ես համոզված եմ, որ եթե ինչ-որ բան էլ փոխվում ա, ապա միայն դեպի վատը: Գլոբալ առումով Հայաստանի ապագան կորում ա. Սերժը ընկած բանդեռոլների հարցերն ա լուծում, վարչապետը գլոբալ «Հայոց Աշխարհ» ա կառուցում՝ Գյումրին տեխնոպարկով ու Դիլիջանը ֆինասական կենտրոնով, դրան էլ գումարում ա կրթության ու առողջապահության համակարգում կոռուպցիայի դեմ պայքարով (տաս տարի առաջ ռազմավարություն էինք գրել, նոր իմացավ որ կոռուպցիա կա), արաբների հետ խիյար-պամիդոր ա ցանում, իսկ Լֆիկն ու Դմբլդոխն արդեն վերջնական երկիրը մեջ-մեջ են արել, ու որոշում են, թե ով ա հաջորդ նախագահն ու վարչապետը լինելու:

    Ապեր, որ ուզում ես իմանաս, հիմա մեզ լավ ոչ մի փոփոխությունն էլ պետք չի - ինչքան վատ լինի էնքան լավ, այ սենց մի հատ պարադոքս: Քանի որ էտ մի երկու սթից լավով բթացնում են առանց էն էլ սառած ուղեղներս:
    այո, ամեն մի փոփոխություն դեպի վատն է…

    կար մի քաղաք… իր Գողով: իր Պառավով…
    Գողը թալանում էր… մեռելներին
    հա, հա, մեռելներին հանուր էր գերեզմանից ու նրանց թալանում…
    էս Պառավը անիծում է… անիծում է էտ Գողին: … ու Գողը անեծքից մեռնում է:

    մեծանում է էս գողի տղան, ու իր հոր "սուրբ գործը" շարունակում: մենակ թե սա ոչ մենակ մեռելներին է թալանում, այլ նաև թալանից հետո … նրանց քամակը փայտ էր կոխում:

    էս որդի գողը թալանում է, թալանում ու փետ կոխում… թալանում ու փետ կոխում…

    օրերից մի օր , հանդիպում է Պառավին:
    -հը, Պառավ, էտ ինչի՞ ինձ չես Անիծում : չէ՞ որ ես ոչ միայն թալանում եմ, այլ նաև այլանդակում մեռելներին:
    -… ես մենակ աղոթում եմ քո երկարակեցության համար: Ամեն օր:
    -ինչ է, գժվել՞ ես Պառավ
    -… օ ոչ, հայրտ մի անմեղ գող էր, քո համեմատ… որ դու էլ մեռար, քո որդին է գալու: Աստված քեզ երկար կյանք տա, որդիս :


    Հ.Գ. կարծում եմ Վիշապը վաղուց արդեն էտ Պառավի դերն ա կատարում

    հ.Գ. 1 Աստված երկար պրեզիդենտություն տա Սերոժին

Էջ 43 46-ից ԱռաջինԱռաջին ... 333940414243444546 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ինչ անել Հայաստանի համար՝ ապրելով «դրսում»
    Հեղինակ՝ ivy, բաժին` Հայաստան
    Գրառումներ: 105
    Վերջինը: 02.06.2019, 21:44
  2. Ինչպես տեստ անել ОЗУ -ն
    Հեղինակ՝ Zhor(ARM), բաժին` Հարց ու պատասխան
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 15.04.2011, 21:46
  3. Արձակ. Ազգովի ընդդիմություն ենք խաղում...
    Հեղինակ՝ My World My Space, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 15
    Վերջինը: 17.05.2010, 10:27
  4. Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 09.09.2009, 22:45

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •