User Tag List

Ցույց են տրվում 16 համարից մինչև 30 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 92 հատից

Թեմա: Վերգետնյա եւ ստորգետնյա հետիոտնային անցումներ

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Վերգետնյա եւ ստորգետնյա հետիոտնային անցումներ

    Վերջերս Երեւանում մեծ թափ են հավաքել ինչպես ստորգետնյա, այնպես էլ վերգետնյա (կամրջակի տեսքով) հետիոտնային անցումների կառուցումները: Ինչով է սա պայմանավորված, ինչ հետեւանքներ ունի քաղաքի համար. որոշեցի մի փոքր վերլուծել:

    Առաջին հայացքից
    1. Անցումները թույլ են տալիս անցնել փողոցը առանց խոչընդոտների ու ռիսկի:
    2. Մեքենաների շարժը չի ընդհատվում:

    Սակայն մի՞թե շարքային քաղաքացուն հարմար է ընդամենը մեկ փողոց անցնելու համար բարձրանալ եւ այնուհետեւ իջնել երկու հարկի չափ:

    Պայմանականորեն բաժանենք քաղաքացիներին չորս խմբի` երեխաներ, միջին տարիքի անձինք, տարեցներ եւ հաշմանդամներ (սայլակի վրա նստած):
    Նշվածներից միայն միջին տարիքի անձինք են, որ չունեն աստիճանից օգտվելու դժվարություն:
    Երեխաներն աստիճանների վրա շուտ են հոգնում, քանի որ աստիճանների չափերը հաշվարկված չեն նրանց մարմնի չափերի համար: Ինչեւէ, սա լուրջ խնդիր չհամարենք, դե քանի որ երեխա են, կմեծանան, կմոռանան:
    Իսկ տարեցների հարցն արդեն լուրջ է, նրանց մեջ քիչ են առողջական խնդիրներ չունեցողները, ուստի նրանց մեծ մասի համար աստիճանն ահռելի խոչընդոտ է:
    Հաշմանդամների մասին խոսելն ընդհանրապես ավելորդ է, քանի որ նրանց կողմից անցումներից ինքնուրույն օգտվելն ուղղակի բացառվում է: Ամեն դեպքում տարօրինակ է, որ այն նույն քաղաքաշինական, կամ չգիտեմինչական կառույցները, որոնք մինչ այս բարձրաձայնում էին ամենուր թեքահարթակներ կառուցելու, քաղաքը հաշմանդամներին հարմարեցնելու իրենց մարդասիրական մղումների մասին, հիմա ստոր/վերգետնյա անցումների բազմացմամբ են զբաղված:

    Հաջորդ հարցը, որը ուզում եմ առաջ քաշել թերեւս պակաս կարեւոր չէ, քան մեծահասակների ու հաշմանդամների հարցը. խոսքը ձմեռվա, այսինքն` ձյան ու սառույցի մասին է: Իհարկե բոլորս էլ գիտենք, որ սայթաքելուց մարդ չի մահանում, առավելագույնը` վերջույթներից մեկը կոտրվի, իսկ մեքենաների բախումից շատերն են մահանում, դրա համար գովելի է այն փաստը, որ պետությունը ձմռանը նախ եւ առաջ փողոցներն է մաքրում ձյունից, իսկ մայթերի մաքրումը հետաձգում մինչեւ ամառ: Ինչեւէ, թեկուզ եթե մայթերն ու անցումների աստիճանները հատ-հատ մաքրեն, ապա դա էլ բավարար չէ: Շատ չմանրանամ, թե ինչու, միայն համեմատության համար ասեմ, որ առավել զարգացած երկրներում եթե կա էլ որեւէ վերգետնյա անցում, ապա աստիճանները ունենում են տաքացնող համակարգ, որը թույլ է տալիս զերծ մնալ սառույցից: Իսկ ընդհանրապես նույն առավել զարգացած երկրներում վեր/ստորգետնյա անցումները բացակայում են, եւ մարդիկ փողոցն անցնում են փողոցի վրայով:

    Հիմա եկեք մի պահ պատկերացնենք, թե ինչպիսի մարդիկ են որոշում անցումների կառուցման մասին: Այդ մարդիկ բնականաբար երթեւեկում են սեփական քրտինքով վաստակած ջիպով: Նրանք բնավ կարիք չունեն հետիոտնային անցումներից օգտվելու, փոխարենը զայրանում են կարմիր լույս կամ փողոցի վրայի անցում (զեբր) ու նրա վրայով անցնող մարդ տեսնելիս: Հիմա պետք է մտածել` ո՞նց ազատվել անկոչ հյուրերից, որոնք քայլում են իրենց փողոցների վրայով: Դե իհարկե լուծումը միանշանակ պետք է մարդիկ վերեւից կամ ներքեւից շրջանցեն իրենց ջիպերին:

    Այսպիսով` մեր քաղաքը վեր է ածվում ավտոմայրուղու, որտեղ մի ծայրից մյուսը մեքենայով հնարավոր է անցնել 15 րոպեում: Իսկ հետիոտներին 15 մետր լայնությամբ փողոցն անցնելու համար կարիք է լինում քայլել մոտ 30 մետր:

    Այսպես շարունակվելու դեպքում, միառժամանակ անց գուցե մարդկանց ընդհանրապես արգելված լինի դրսում երեւալ առանց մեքենայի:
    Ի՞նչ եք կարծում, ինպե՞ս պայքարել մարդու իրավունքի ոտնահարման դեմ, շատ էլ թե օրենքում չի գրված, որ յուրաքանչյուր մարդ ունի քայլելով տեղաշարժվելու իրավունք:
    Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 13.08.2010, 20:19: Պատճառ: Հեղինակի խնդրանքով՝ շտկում

  2. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (13.08.2010), davidus (13.08.2010), Շինարար (13.08.2010), Պոզիտրոն (13.08.2010), Ֆոտոն (17.08.2010)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 12.11.2013, 00:26
  2. Օպերայի ստորգետնյա ավտոկայանատեղին
    Հեղինակ՝ yerevanci, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 15
    Վերջինը: 14.08.2010, 10:41
  3. Ստորգետնյա ԱՆԻ
    Հեղինակ՝ Freddie, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 08.07.2008, 03:02

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •