User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 71 հատից

Թեմա: Ալեքսանդր Պուշկին. «Տազիտ»

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ալեքսանդր Պուշկին. «Տազիտ»

    Օրերս այս թեմայում (գրառումներ 6-8) շոշափվեց Ալեքսանդր Պուշկինի «Тазит» պոեմից մի հատված (տե՛ս թեմայի վերնագիրը), որի քննարկմանը կցանկանայի նվիրել տվյալ թեման:

    Ուզում եմ թարգմանաբար տեղադրել որոշ նյութեր հետևյալ երկու աղբյուրներից (1, 2), որոնք գտա համացանցում, և որոնք , իմ կարծիքով, տրամաբանորեն հիմնավորված տեսակետներ են արտահայտում:

    Համատեքստից կտրելով «Տազիտ» պոեմի (չեչենացի լեռնցու մասին) նշված տողերը՝ որոշ մարդիկ փորձում են պնդել այն կարծիքը, որ Ա. Պուշկինը հայերին համարում էր ստրուկ և վախկոտ: Համապատասխան մեջբերումը.
    Поди ты прочь — ты мне не сын,
    Ты не чеченец — ты старуха,
    Ты трус, ты раб, ты армянин!
    Ընդգծված մասում պետք է ուշադրություն դարձնել այն հանգամանքին, որ նախադասությունները միմյանցից բաժանված են ստորակետով, այսինքն նշված մասն իրենից ներկայացնում է թվարկում: Դա նշանակում է, որ առաջին երկու նախադասություններում նշված հատկանիշները՝ трус և раб, վերագրված չեն երրորդ նախադասության ենթակային՝ армянин: Եթե դա այդպես լիներ, նախադասությունը կունենար հետևյալ տեսքը. "Ты трус, ты раб, ты - армянин!" (գծիկով) Համեմատենք` "Ты не чеченец – ты старуха". այստեղ մարդն իր որդուն անվանում է պառավ (վերագրում է ծեր կնոջ հատկությունները նրան), ուստի գծիկ է դրված (дефис):
    Ինչո՞ւ է չեչենացի մարդն օգտագործում «հայ» բառը որպես վիրավորանք: Հարկ է նկատի առնել այն ժամանակաշրջանի պատմաքաղաքական մթնոլորտը, որի ընթացքում զարգանում է պոեմի գործողությունը: 1928-29թթ. տեղի էր ունեցել ռուս-թուրքական հերթական պատերազմը (պոեմը գրվել է 1829-30թթ.), որին ակտիվ մասնակցություն էին ցուցաբերել հայերը: Պատերազմի ընթացքում հայերն օգնում էին ռուսներին պատերազմել նաև սարեցի մահմեդականների դեմ (չեչեններ, չերքեզներ, և այլն), որոնք, համարելով հայերին ևս սարեցի ժողովուրդ, նրանց օգնությունը ռուսներին համարում էին դավաճանություն:

    Դիտարկենք նշված նախադասությունն ավելի ծավալուն մեջբերման շրջանակում:

    Отец.
    Где был ты, сын?

    Сын.
    В ущельи скал,
    Где прорван каменистый берег,
    И путь открыт на Дариял.

    Отец.
    Что делал там?

    Сын.
    Я слушал Терек.

    Отец.
    А не видал ли ты грузин
    Иль русских?

    Сын.
    Видел я, с товаром
    Тифлисской ехал армянин.

    Отец.
    Он был со стражей?

    Сын.
    Нет, один.

    Отец.
    Зачем нечаянным ударом
    Не вздумал ты сразить его
    И не прыгнул к нему с утеса? -
    Потупил очи сын черкеса,
    Не отвечая ничего.
    Որդու ազնիվ արարքը՝ անզեն մարդու վրա չհարձակվելը, չի գոհացնում հորը:

    Тазит опять коня седлает,
    Два дня, две ночи пропадает,
    Потом является домой.

    Отец.
    Где был?

    Сын.
    За белою горой.

    Отец.
    Кого ты встретил?

    Сын.
    На кургане
    От нас бежавшего раба.

    Отец.
    [О милосердая судьба!]
    Где ж он? Ужели [на] аркане
    Ты беглеца не притащил? -

    - Тазит опять главу склонил.
    Եվս մի գթասիրտ արարք, որն ընչաքաղց հոր աչքերում անմտությւոն է երևում, որը սովոր է թալանով ձեռք բերել իր հարստությունը (տե՛ս ընդգծված մասը).
    Гасуб нахмурился в молчанье,
    Но скрыл свое негодованье.
    "Нет, мыслит он, не заменит
    Он никогда другого брата.
    Не научился мой Тазит,
    Как шашкой добывают злато.
    Ни стад моих, ни табунов
    Не наделят его разъезды.
    Он только знает без трудов
    Внимать волнам, глядеть на звезды,
    А не в набегах отбивать
    Коней с ногайскими быками
    И с боя взятыми рабами
    Суда в Анапе нагружать".
    Եվ վերջապես, եղբոր սպանողին չսպանելը, երբ նա արդեն վիրավոր, անզեն և միայնակ էր, հոր կողմից որակվում է «դավաճանություն», որի ընդունակ է հայը.

    Тазит опять коня седлает.
    Два дня, две ночи пропадает.
    На третий, бледен, как мертвец,
    Приходит он домой. Отец,
    Его увидя, вопрошает:
    "Где был ты?"

    Сын.
    Около станиц
    Кубани, близ лесных границ
    - - - - - - - - - - -

    Отец.
    Кого ты видел?

    Сын.
    Супостата.

    Отец.
    Кого? кого?

    Сын.
    Убийцу брата.

    Отец.
    Убийцу сына моего!...
    Приди!... где голова его?
    Тазит!... Мне череп этот нужен.
    Дай нагляжусь!

    Сын.
    Убийца был
    Один, изранен, безоружен...

    Отец.
    Ты долга [крови] не забыл!...
    Врага ты навзничь опрокинул,
    Не правда ли? ты шашку вынул,
    Ты в горло сталь ему воткнул
    И трижды тихо повернул,
    Упился ты его стенаньем,
    Его змеиным издыханьем...
    [Где ж голова?... подай...] нет сил...

    - Но сын молчит, потупя очи.
    И стал Гасуб чернее ночи
    И сыну грозно возопил:

    "Поди ты прочь - ты мне не сын,
    Ты не чеченец - ты старуха,
    Ты трус, ты раб, ты армянин!
    Будь проклят мной!
    Այսպիսով, Ա. Պուշկինն այստեղ ցույց է տվել չեչենացի հերոսի՝ ազնվության, մեծահոգության և գթության արժեքներից զուրկ լինելը: Տարօրինակ կլիներ ենթադրել, որ Պուշկինը նշված արժեքների առկայությունը կարող էր համարել «վախկոտություն» կամ «ստրկություն»:

    Գրառմանս սկզբում բերված հղումներից մեկում հեղինակը նշում է, որ պոեմի սկզբնական տարբերակը կոչվել է "Гасуб" և չի հրատարակվել հեղինակի կենդանության օրոք, այլ նրա մահից հետո՝ "Современник" ամսագրում՝ ենթարկվելով մի շարք փոփոխությունների ամսագրի խմբագիրներից մեկի կողմից: Ըստ որում՝ սկզբնական արտահայտությունը եղել է "Ты трус, ты раб, ты христианин!" Եթե այդպես է, հատկանշական է այն փաստը, որ խմբագիրը նույնացրել է «քրիստոնյա» և «հայ» հասկացությունները:

  2. Գրառմանը 29 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    *e}|{uka* (31.05.2010), Amaru (01.06.2010), Ariadna (31.05.2010), Chuk (31.05.2010), davidus (30.05.2010), Gayl (31.05.2010), Hayazn (31.05.2010), impression (31.05.2010), Katka (31.05.2010), Life (31.05.2010), Lion (30.05.2010), matlev (30.05.2010), My World My Space (30.05.2010), Norton (31.05.2010), Ribelle (01.06.2010), Sagittarius (31.05.2010), Skeptic (31.05.2010), Sphinx (31.05.2010), SSS (31.05.2010), Yellow Raven (30.05.2010), Արևածագ (30.05.2010), Դատարկություն (30.05.2010), Դարք (31.05.2010), Էլիզե (03.06.2010), Լուսաբեր (30.05.2010), ՆանՍ (04.06.2010), Շինարար (31.05.2010), Ուլուանա (31.05.2010), Ռուֆուս (31.05.2010)

  3. #2
    Avandapah Hayazn-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.09.2009
    Հասցե
    Los
    Տարիք
    64
    Գրառումներ
    542
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հիմա միայն ենթադրություններ կարելի է անել , քանի որ Պուշկինը չկա , որ իրենից հարցնենք :Բայց ահա , Ձեր գրած , այս տողերը հաստատ ճշմարտություն են :

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսպիսով, Ա. Պուշկինն այստեղ ցույց է տվել չեչենացի հերոսի՝ ազնվության, մեծահոգության և գթության արժեքներից զուրկ լինելը: Տարօրինակ կլիներ ենթադրել, որ Պուշկինը նշված արժեքների առկայությունը կարող էր համարել «վախկոտություն» կամ «ստրկություն»:
    Այդ է վկայում այն փաստը , որ չեչենները այսօր գտնվում են գռոզնիում , բայց նախկինում նրանք եղել են ղրիմում և տեղահանվել են գռոզնի 41 թվին պատերազմը սկսվելուց հետո Ստալինի հրամանով որում ասված է , որ « որպես անվստահելի ժողովուրդ նպատակահարմար չէ նրանց գտնվելը սահմանամերձ գոտում » :
    Վերջին խմբագրող՝ Շինարար: 31.05.2010, 02:39: Պատճառ: Մեջբերման շտկում
    Աղքատը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի երկար , իսկ հարուստը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի լավ :

  4. #3
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hayazn-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այդ է վկայում այն փաստը , որ չեչենները այսօր գտնվում են գռոզնիում , բայց նախկինում նրանք եղել են ղրիմում և տեղահանվել են գռոզնի 41 թվին պատերազմը սկսվելուց հետո Ստալինի հրամանով որում ասված է , որ « որպես անվստահելի ժողովուրդ նպատակահարմար չէ նրանց գտնվելը սահմանամերձ գոտում » :
    կյանքումտ մի չեչեն գոնե տեսած կաս՞ մոտիկից:

  5. #4
    Լիարժեք անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.12.2009
    Գրառումներ
    123
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արսը շատ ճիշտ մեկնաբանություն է ներկայացրել:Ցավալի է,որ շատերը ինչ-որ ժամանակ ինչ-որ տեղից լսած լինելով միայն այդ արտահայտությունը, պոեմից անջատ, հավատացնում են ,որ դա Պուշկինի ասած խոսքերն են , ինչն իբրև թե «ապացուցում» է նրա հայատյաց լինելը:Ես կարծում եմ՝ մեր դպրոցներում եթե ոչ ծրագրով, ապա գոնե արտադասարանական ընթերցանության հիմունքներով պետք է ներկայացնել այս ստեղծագործությունը դպրոցականներին՝ լայն շրջանի հայ ընթերցողին թյուր կարծիքից և չարարկումներից զերծ պահելու համար:

  6. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lion (31.05.2010), ՆանՍ (04.06.2010)

  7. #5
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ես մենակ մի բան չեմ հասկանում: Դիցուք ինչ-որ մեկը այս խոսքերն այլ կերպ է մեկնում, որպես հային «կպնող բան», հետո ի՞նչ:
    Այ մարդ, թողեք էդ կոմպլեքսները

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Askalaf (01.06.2010), Հայկօ (31.05.2010)

  9. #6
    Անդամության թեկնածու
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.03.2007
    Գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Այս մասին շատ է խոսվել ։
    Հասկացողն ՛հասկացել է հենց Պուշկինի օրերից։
    Իսկ անգիտակներին բացատրել արժե, այնուամենայնիվ։
    Այլ է գիտակից նենգափոխողը, սրանք պատժի են արժանի պատմություն նենգափոխողներին համազոր։

  10. #7
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դիցուք ինչ-որ մեկը այս խոսքերն այլ կերպ է մեկնում, որպես հային «կպնող բան», հետո ի՞նչ:
    Դե, արժի, որ ինքներս իմանանք նյութը, որի մասին գնում է խոսքը, թե չէ կարող է ստացվել, որ պարզապես վրդովմունք ես արտահայտում մի տեսակետի նկատմամբ, որը դուրդ չի եկել, առանց որևէ լուրջ փաստարկների: Օրինակ՝ ես չէի կարդացել այս պոեմը. հետազոտություններս հանգեցրին նրան, որ կարդացի, գիտելիք ձեռք բերեցի: Գիտելիքն էլ ուժ է, ինչպես ասում են:
    Վերջին խմբագրող՝ ars83: 31.05.2010, 11:44:

  11. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Katka (31.05.2010), Ribelle (01.06.2010), Sphinx (31.05.2010), SSS (31.05.2010), Լուսաբեր (31.05.2010), ՆանՍ (04.06.2010)

  12. #8
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես մենակ մի բան չեմ հասկանում: Դիցուք ինչ-որ մեկը այս խոսքերն այլ կերպ է մեկնում, որպես հային «կպնող բան», հետո ի՞նչ:
    Այ մարդ, թողեք էդ կոմպլեքսները
    Համաձայն չեմ և ապրի հեղինակը, որ բացեց այս թեման: Թե չէ բանը հասել է նրան, որ նույնիսկ բավականին կրթված մեր հայրենակիցներն են սխալ հասկանում ու կիրառում այս արտահայտությունը, հենց թեկուզ այս ֆորումում...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  13. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Լեռնցի (01.06.2010), Չամիչ (31.05.2010)

  14. #9
    Կազմակերպված պարմանուհի Էլիզե-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.03.2010
    Հասցե
    Մեր տուն
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    671
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ........ "Современник" ամսագրում՝ ենթարկվելով մի շարք փոփոխությունների ամսագրի խմբագիրներից մեկի կողմից: Ըստ որում՝ սկզբնական արտահայտությունը եղել է "Ты трус, ты раб, ты христианин!" Եթե այդպես է, հատկանշական է այն փաստը, որ խմբագիրը նույնացրել է «քրիստոնյա» և «հայ» հասկացությունները:
    Լիովին համամիտ եմ... հայ և քրիստոնյա գաղափարները նույնացվել են...



    Շատ անգամներ եմ կարդացել Պուշինի "Տազիտ" ստեղծագործությունը, բայց երբեք մտքովս չի անցել՝ այս գրական երկը անձնական վիրավորանք ընդունել… և կարծում եմ՝ բոլոր նրանք, ովքեր կարդացել են այս ստեղծագործությունը և ճիշտ են ըմբռնել նրա հիմանակական գաղափարը /և ոչ թե կառչել են բառերից/, կհասկանան, որ ծերունի Հասուբը՝ կորցնելով ավագ որդուն, ցանկանում էր, որ իր կրտսեր որդին նման լինի մեծ եղբորը, սակայն հայրը դժգոհ է լինում կրտսեր որդուց՝ "Շնորհքը նրա բնավ չեմ տեսել՝ քաջություն, սուր միտք, խորամանկություն, խարդախ գաղափար, ուժ, Ճարպկություն…" Ասել է թե՝ կրտսեր որդին նման չէ չեչեններին, անգամ հանդիպելով իրենց ախոյանին՝ իր ավագ եղբորը սպանողին, Տազիտը չի սպանում նրան ասելով՝ "…նա անզեն էր, մենակ ու վիրավոր"
    Այն փաստը, որ ծերունի Հասուբը, ոը մահմեդական էր, իր որդուն հայ է անվանում՝ քրիստոնյա, կարելի է վերագրել քրիստոնեական և մահմեդական կրոնների գաղափարախոսության տարբերություններին: Ի՞նչ է ասում մեզ Աստվածաշունչը՝ "Սիրի՛ր ու թշնամուն… Ներ՛ր քո պարտապաններին … Այն ամենը, ինչ կկամենաք, որ մարդիկ ձեզ անեն, այդպես և դո՛ւք արեք նրանց……"
    Հաշվի առնելով վերոնշյալը կարող եմ ասել, որ Պուշկինը ինչքան էլ համակրեր, թե հակակրեր մեզ՝ հայերիս, համենայն դեպս իր "Տազիտ" երկով հայերին վիրավորելու ցանկություն չի ունեցել…
    Կյանք ա, ամեն ինց պատահում ա... (c) Սուսանիկ

  15. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (03.06.2010), Sphinx (03.06.2010)

  16. #10
    Լիարժեք անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.12.2009
    Գրառումներ
    123
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ քրիստոնյան ինքն իրեն համարում է Աստծո ծառա՝«раб Божий», ապա հասկանալի է մահմեդականի կողմից՝ երիտասարդին ծառա, ապա քրիստոնյա անվանելը:
    Առհասարակ, որոշ քննդատներ, ելնելով սևագրություններից, ենթադրում են, որ երիտասարդը ,Պուշկինի մտահղացմամբ, ի վերջո պետք է դառնար քրիստոնյա :Պուշկինը գտնում էր, քրիստոնեության գաղափարախոսության տարածումը կմեղմի այդ ժողովուրդների դաժան բարքը և, ենթադրում են, որ հեղինակը նպատակ է ունեցել հենց այդ միտքը արտահայտել պոեմում, բայց պոեմը , ցավոք, անավարտ է մնացել....

  17. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    My World My Space (03.06.2010), SSS (03.06.2010), Էլիզե (03.06.2010)

  18. #11
    running... Elmo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.11.2007
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    5,551
    Բլոգի գրառումներ
    5
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արս էս ի՞նչ խառնիճաղանջ վերլուծություն ես արել:
    Մարդը բառացի ասել ա «Դու վախկոտ ես, դու ստրուկ ես, դու հայ ես» ուրեմն հենց ի նկատի ա ունեցել, որ հայը վախկոտ ա ու ստրուկ: Էլ դրա մեջ դրական նոտա գտնելն անիմաստ ու կոմպլեքսավորվածին բնորոշ գործ ա:
    Պուշկինը իրա հաստ գլուխը պատին ա տվել, որ տենց արտահայտություն ա արել: Ես չեմ ուզում դրա մեջ խորը իմաստ կամ դրական բան գտնեմ: Դրական էր ուզում արտահայտվեր թող հենց տենց էլ գրեր: «Դու քաջ ես, դու ստուկ չես, դու հայ ես»: Ուռու բաներ դուրս տալու փոխարեն կարար նորմալ մարդերեն գրեր:
    էսպես չի մնա

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lion (03.06.2010), Հայկօ (03.06.2010)

  20. #12
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Elmo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մարդը բառացի ասել ա «Դու վախկոտ ես, դու ստրուկ ես, դու հայ ես» ուրեմն հենց ի նկատի ա ունեցել, որ հայը վախկոտ ա ու ստրուկ:
    Վազգեն ջան, էդ մարդը պոետ ա եղել, ռուս քերականությանը արտակարգ տիրապետել ա: Խեղճի մտքով երևի չի անցել, որ վաղը-մյուս օրը, հայ հասարակ ընթերցողը իրանից պահանջելու ա «ավելի պարզ լեզվով գրել», որ բոլորին հասկանալու լինի: Թե չէ կարողա «հասարակության պահանջներին» ընդառաջ գնար, տեքստի կեսը կրճատեր, կետադրության նշաններից էլ թողներ մենակ վերջակետը:

    Էլ դրա մեջ դրական նոտա գտնելն անիմաստ ու կոմպլեքսավորվածին բնորոշ գործ ա:
    Ինձ թվում ա՝ իսկական կոմպլեքսն էն ա, որ մարդը երբ մի բան ակնհայտ չի, կամ նորություն ա, ասում ա «սա մեզ պետք չի»:

    Խնդրում եմ, Չուկի հետ Պուշկինի գլուխը ու ձեր մարսողական համակարգը հանգիստ թողեք Հասկացանք, որ Պուշկինի կարծիքը ձեզ չի հետաքրքրում, բայց որ այդպիսի էմոցիոնալ մեկնաբանությւոններ եք անում, մարդում մոտ սկսում են կասկածներ առաջանալ ձեր անտարբերության վերաբերյալ:

    Հ.Գ. Վաղուց քեզ չէի «տեսել» ֆորումում: Ահագին ուրախացա:

  21. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    SSS (04.06.2010), Էլիզե (03.06.2010)

  22. #13
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինձ թվում ա՝ իսկական կոմպլեքսն էն ա, որ մարդը երբ մի բան ակնհայտ չի, կամ նորություն ա, ասում ա «սա մեզ պետք չի»:

    Խնդրում եմ, Չուկի հետ Պուշկինի գլուխը ու ձեր մարսողական համակարգը հանգիստ թողեք
    Մի խեղաթյուրի, Չուկը խոսել ա ոչ նորության կամ անականհայտի դեմ, այլ խոսել է հայերի մի ստվար զանգվածի հիվանդագին վերաբերմունքի դեմ՝ ինչ-որ մեկի, իր ազգի նկատմամբ ունեցած վերաբերմունքից: Ես կրկնում եմ միլիոներորդ անգամ. քո բերած վերլուծությունը հետաքրքիր ու լավն է, աննորմալ է այս հարցը նման քննարկման առարկա սարքելը: Ի դեպ չասես «խնդրեմ, դու էլ ես սարքում»: Ես քննարկման առարկա եմ սարքում ոչ թե Պուշկինի անձը, կամ նրա ստեղծագործությունը, կամ նրա այսինչ ասածը, այլ գլոբալ երևույթը, բազմիցս սահմանումները տալով այնպես, որ ակնհայտ լինի, որ միայն այս դեպքը չի, որ նկատի ունեմ:

    Ժամանակն է բարդույթները թողնել մի կողմ ու ավելի ազատ ապրել, առանց մտածելու թե Պողոսը կամ Պետրոսը քո ազգի մասին ինչ կարծիք ունեն:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  23. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Շինարար (03.06.2010)

  24. #14
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,639
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    էստեղ կարևորն իմ կարծիքով էն ա, որ ինչ-որ մեկի, կամ ինչ-որ երևույթի մասին խոսելիս պարտադիր չի որ անպայման դու վիրավորած լինես, այլ նաև պարտավոր ես այնպես արտահայտվել որ ուրիշների կողմից դա վիրավորանք չընկալվի: Ինչ վերաբերվում ա Պուշկինին, չեմ կարծում, թե նրա կալիբրի խոսքի վարպետը տենց "պռապուսկատ" կաներ, մարդը լավ էլ ասել ա էն ինչ-որ ուզեցել ա ասի, ու ես խորապես թքած ունեմ իրա ու իրա հերոսի "հեղինակավոր" կարծիքի վրա:
    Եթե ոմանց էդքան ցավ ա պատճառում էդ արտահայտությունը, ապա իմ կարծիքով ոչ թե պիտի մեկնաբանել այն, այլ մոռացության տալ ու ապրել այնպես, որ ուրիշները երբևէ ո՛չ հանդգնեն, նման բան ասել, ու ո՛չ էլ հիշեն հին ասածները.....
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

  25. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (03.06.2010)

  26. #15
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մի խեղաթյուրի, Չուկը խոսել ա ոչ նորության կամ անականհայտի դեմ, այլ խոսել է հայերի մի ստվար զանգվածի հիվանդագին վերաբերմունքի դեմ՝ ինչ-որ մեկի, իր ազգի նկատմամբ ունեցած վերաբերմունքից:
    Հարգելիս, էդ երկու մեջբերած նախադասությւններդ միմյանցից բաժանող դատարկ տողը նշանակում էր, որ մեկը մյուսին չի վերաբերում, առանձին երկու մեկնաբանություն են, պարզապես զետեղված են միևնույն գրառման մեջ: Իսկ դու կապել ես իրար ու մեկնաբանել

    Ինձ մոտ մի հարց առաջացավ. իսկ պե՞տք է հայը ուշադրություն դարձնի նրան, թե ինչ է ասում իր ազգի հեղինակավոր անձնավորությունը (գրող, երաժիշտ, քաղաքագետ, և այլն) մեր ազգի մասին: Քո կարծիքը:

    ---------- Ավելացվել է՝ 19:25 ---------- Սկզբնական գրառումը՝ 19:17 ----------

    Մեջբերում My World My Space-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էստեղ կարևորն իմ կարծիքով էն ա, որ ինչ-որ մեկի, կամ ինչ-որ երևույթի մասին խոսելիս պարտադիր չի որ անպայման դու վիրավորած լինես, այլ նաև պարտավոր ես այնպես արտահայտվել որ ուրիշների կողմից դա վիրավորանք չընկալվի:
    Դա անհնար է. անպայման կգտնվի ինչ-որ մեկը, ով կընկալի տվյալ ասածը որպես ինչ-որ չափով վիրավորական. մարդիկ միանման չեն:

    Ինչ վերաբերվում ա Պուշկինին, չեմ կարծում, թե նրա կալիբրի խոսքի վարպետը տենց "պռապուսկատ" կաներ, մարդը լավ էլ ասել ա էն ինչ-որ ուզեցել ա ասի, ու ես խորապես թքած ունեմ իրա ու իրա հերոսի "հեղինակավոր" կարծիքի վրա:
    Եվս մեկ «խորապես թքող» Էդ արտահայտությունը վերը գրածիդ չի՞ հակասում. պետք չի՞ մտածել նրա մասին, որ ուրիշների կողմից վիրավորական չընդունվի:
    Ոչ մի «պռապխուսկատ» չկա Պուշկինի կողմիցը. «պռապուսկատը» կարդացող-մեկնաբանողներն են անում: ԻՄՀԿ:

  27. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    SSS (04.06.2010), Շինարար (03.06.2010)

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ալեքսանդր Դյումաների ընթերցասեր
    Հեղինակ՝ Moon, բաժին` Գրականություն
    Գրառումներ: 47
    Վերջինը: 16.12.2013, 02:35
  2. Ալեքսանդր Շիրվանզադե
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Հայ գրականություն
    Գրառումներ: 33
    Վերջինը: 17.04.2013, 19:45
  3. Ալեքսանդր Սկրյաբին
    Հեղինակ՝ ars83, բաժին` Երաժիշտներ, երաժշտական խմբեր
    Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 16.02.2012, 16:09
  4. Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.11.2008, 22:59
  5. Ձերբակալել են Ալեքսանդր Արզումանյանին
    Հեղինակ՝ Ֆուտբոլասեր, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 09.05.2007, 20:59

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •