User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 24 հատից

Թեմա: Ծրագրավորում բիտերում

  1. #1
    Մշտական անդամ s_hrayr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.02.2010
    Հասցե
    Ավան
    Գրառումներ
    163
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ծրագրավորում բիտերում

    Բարև Ձեզ: Խնդրում եմ օգնեք, ինչպես օգտագործեմ ֆայլերի բայտերը, որ կարողանամ փոփոխեմ նրանց մեջի բիտերը??????

  2. #2
    Արեգակնային համակարգ Հրատացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2007
    Հասցե
    4-րդ մոլորակ
    Գրառումներ
    191
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իսկ ո՞ր լեզվով ես պատրաստվում անես դա
    Մարդու հետ Մարդ,Դևի հետ Դև:

  3. #3
    Մշտական անդամ s_hrayr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.02.2010
    Հասցե
    Ավան
    Գրառումներ
    163
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    C++

  4. #4
    տկլոր պինգվին _DEATH_-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.07.2006
    Հասցե
    Ատլանտիդա
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    2,171
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում s_hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բարև Ձեզ: Խնդրում եմ օգնեք, ինչպես օգտագործեմ ֆայլերի բայտերը, որ կարողանամ փոփոխեմ նրանց մեջի բիտերը??????
    Նախ բուլյան հանրահաշիվ սովորի, հետո նոր ծրագրավորում, հետո http://ru.wikipedia.org/wiki/Битовые_операции
    Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
    Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
    ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ

  5. #5
    Մշտական անդամ s_hrayr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.02.2010
    Հասցե
    Ավան
    Գրառումներ
    163
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում _DEATH_-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ բուլյան հանրահաշիվ սովորի, հետո նոր ծրագրավորում, հետո http://ru.wikipedia.org/wiki/Битовые_операции
    դրանք գիտեմ կարևորը կարենամ ֆայլերի բիտերը առանձնացնեմ որ կարենամ հետները աշխատեմ

  6. #6
    տկլոր պինգվին _DEATH_-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.07.2006
    Հասցե
    Ատլանտիդա
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    2,171
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում s_hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դրանք գիտեմ կարևորը կարենամ ֆայլերի բիտերը առանձնացնեմ որ կարենամ հետները աշխատեմ
    Եթե գիտես, էլ ինչ պրոբլեմ կա?
    Ուզում ես մեկը ծրագիրը քո տեղը գրի?

    Եթե հա, գոնե գրի կոնկրետ ծրագիրդ բիթերի հետ ինչ պտի անի, մեկ էլ պարապ մնացած բարի ծրագրավորող ճարի որ քո տեղը գրի:
    Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
    Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
    ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ

  7. #7
    Մշտական անդամ s_hrayr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.02.2010
    Հասցե
    Ավան
    Գրառումներ
    163
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում _DEATH_-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե գիտես, էլ ինչ պրոբլեմ կա?
    Ուզում ես մեկը ծրագիրը քո տեղը գրի?

    Եթե հա, գոնե գրի կոնկրետ ծրագիրդ բիթերի հետ ինչ պտի անի, մեկ էլ պարապ մնացած բարի ծրագրավորող ճարի որ քո տեղը գրի:
    չեմ ասում է մ տեղը գրեն ես կարամ ուղղակի չգիտեմ նենց ֆունկցիա որի միջոցով կարենամ բիտերի հետ աշխատեմ: Թագնագրություն եմ գրում

  8. #8
    տկլոր պինգվին _DEATH_-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.07.2006
    Հասցե
    Ատլանտիդա
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    2,171
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում s_hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    չեմ ասում է մ տեղը գրեն ես կարամ ուղղակի չգիտեմ նենց ֆունկցիա որի միջոցով կարենամ բիտերի հետ աշխատեմ: Թագնագրություն եմ գրում
    Բիթերի հետ աշխատելու համար ոչ մի ֆունկցիա էլ պետք չի, այ որ իմանաիր բուլյան հանրահաշիվ, բիթային գործողություններով ինչ ուզեիր կանեիր բիթերի հետ:

    Լավ հենց նոր մի փոքր օրինակ գրեցի:
    Ասենք առաջի բայթը ֆայլից կարդում ես а փոփոխականի մեջ ես պահում, ես a-ին մի անգամից արժեք եմ տվել 254 (11111110):

    Կոդ:
    #include <iostream>
    using namespace std;
    
    void main()
    {
    	char  a = 254;
    	for(int i = 7; i >= 0; i--)
    		cout << (a >> i & 1);
    	cout <<endl;
    }

    Սենց էկրանին կտպի а-ի պարունակությունը բիթերով:

    Բիթերը փոխելու համար

    Կոդ:
    #include <iostream>
    using namespace std;
    
    void printBin(char &b)
    {
    	for(int i = 7; i >= 0; i--)
    		cout << (b >> i & 1);
    	cout <<endl;
    }
    
    
    
    void main()
    {
    	char  a = 6;
    	printBin(a);
    
    	a |= 1;
    	printBin(a);
    
    	a &= 253;
    	printBin(a);
    }
    Պարունակությունը տպելը ֆունկցիա սարքեցի, հետո տպեցի а-ի պարունակությունը, կրտսեր բիթը սարքեցի 1, հետո տպեցի, 2րդ բիթը սարքեցի 0 տպեցի

    00000110
    00000111
    00000101
    Press any key to continue . . .

    Տենց ցանկցած բիթի պարունակություն կարամ փոփոխեմ, ուրիշ բան պետք չի, մենակ բուլյան հանրահաշիվ + ծրագրավորում, եթե ասում ես դրանք գիտես, բա ինչի սենց հասարակ բան չես կարում գրես?
    Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
    Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
    ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ

  9. #9
    Լիարժեք անդամ MSGM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2008
    Գրառումներ
    131
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եթե ուզում ես ինչ-որ a բայթի i-րդ բիտը փոխել.
    1) դարձնել 1
    Կոդ:
    a |= (1<<i);
    2) դարձնել 0
    Կոդ:
    a &= ~(1<<i);
    3) switch անել
    Կոդ:
    a ^= (1<<i);
    Էսքանը պիտի որ հերիքի:
    Ծրագրավորման լեզվի ամենակարևոր մասը նրա անունն է: Լեզուն հաջողություն չի ունենա առանց լավ անվանման: Ես վերջերս մի շատ լավ անուն եմ հորինել և հիմա փնտրում եմ հարմար լեզու:
    Դոնալդ Է. Կնուտ

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    _DEATH_ (18.04.2010)

  11. #10
    տկլոր պինգվին _DEATH_-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.07.2006
    Հասցե
    Ատլանտիդա
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    2,171
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում MSGM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե ուզում ես ինչ-որ a բայթի i-րդ բիտը փոխել.
    1) դարձնել 1
    Կոդ:
    a |= (1<<i);
    2) դարձնել 0
    Կոդ:
    a &= ~(1<<i);
    3) switch անել
    Կոդ:
    a ^= (1<<i);
    Էսքանը պիտի որ հերիքի:
    Ավելի պարզ ա, բայց օրինակ 0 դարձնելու դեպքում թեկուզ բիթային, բայց 2 գործողություն ավելանում ա, մեծ ինֆորմացիայի հետ գործ ունենալու դեպքում ահագին կդանդաղի, հիմնականում կոնկրետ բիթ ա պետք լինում փոխել, դրա համար ավելի լավ ա մասկան մի անգամից գրել, ոչ թե գեներացնել:
    Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
    Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
    ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Միքո (18.04.2010)

  13. #11
    Մշտական անդամ s_hrayr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.02.2010
    Հասցե
    Ավան
    Գրառումներ
    163
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում _DEATH_-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բիթերի հետ աշխատելու համար ոչ մի ֆունկցիա էլ պետք չի, այ որ իմանաիր բուլյան հանրահաշիվ, բիթային գործողություններով ինչ ուզեիր կանեիր բիթերի հետ:

    Լավ հենց նոր մի փոքր օրինակ գրեցի:
    Ասենք առաջի բայթը ֆայլից կարդում ես а փոփոխականի մեջ ես պահում, ես a-ին մի անգամից արժեք եմ տվել 254 (11111110):

    Կոդ:
    #include <iostream>
    using namespace std;
    
    void main()
    {
    	char  a = 254;
    	for(int i = 7; i >= 0; i--)
    		cout << (a >> i & 1);
    	cout <<endl;
    }

    Սենց էկրանին կտպի а-ի պարունակությունը բիթերով:

    Բիթերը փոխելու համար

    Կոդ:
    #include <iostream>
    using namespace std;
    
    void printBin(char &b)
    {
    	for(int i = 7; i >= 0; i--)
    		cout << (b >> i & 1);
    	cout <<endl;
    }
    
    
    
    void main()
    {
    	char  a = 6;
    	printBin(a);
    
    	a |= 1;
    	printBin(a);
    
    	a &= 253;
    	printBin(a);
    }
    Պարունակությունը տպելը ֆունկցիա սարքեցի, հետո տպեցի а-ի պարունակությունը, կրտսեր բիթը սարքեցի 1, հետո տպեցի, 2րդ բիթը սարքեցի 0 տպեցի

    00000110
    00000111
    00000101
    Press any key to continue . . .

    Տենց ցանկցած բիթի պարունակություն կարամ փոփոխեմ, ուրիշ բան պետք չի, մենակ բուլյան հանրահաշիվ + ծրագրավորում, եթե ասում ես դրանք գիտես, բա ինչի սենց հասարակ բան չես կարում գրես?
    ետ քո ասած հասարակ բաները հլը 3 տարի առաջ էի գրում, կարողա հարցս լավ չեմ ձևակերպել դրա համար ուրիշ պատասխաններ են հնչում, կոնկրետ օրինակի վրա ասեմ, պիտի ասենք նկարը առանձնացնեմ բայտերի ու իրանց հետ գործողություններ անեմ, ետ գործողություններ անելը գիտեմ այ բայց թե ոնց եմ նկարի ամեն բայթին դիմելու այ ետ մեկը չգիտեմ:

  14. #12
    Լիարժեք անդամ MSGM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2008
    Գրառումներ
    131
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եթե ի նկատի ունես կոկրետ նկարները, կախված ա նկարի տեսակից (եթե ֆայլից ես կարդում), բայց վերջում պիտի ստանաս միաչափ կամ երկչափ զանգված, որը սովորաբար պարունակում ա 4-բայթանոց պիքսելներ, որոնց արժեքները կարող ես փոխել քո իմացած ձևերով: Իսկ եթե կոնկրետ նկարներ ի նկատի չունես, ուրեմն ես չեմ հասկանում` ինչ ես ուզում: Մի հատ լավ բացատրի կոնկրետ որ մասը չի ստացվում:
    Ծրագրավորման լեզվի ամենակարևոր մասը նրա անունն է: Լեզուն հաջողություն չի ունենա առանց լավ անվանման: Ես վերջերս մի շատ լավ անուն եմ հորինել և հիմա փնտրում եմ հարմար լեզու:
    Դոնալդ Է. Կնուտ

  15. #13
    տկլոր պինգվին _DEATH_-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.07.2006
    Հասցե
    Ատլանտիդա
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    2,171
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում s_hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ետ քո ասած հասարակ բաները հլը 3 տարի առաջ էի գրում, կարողա հարցս լավ չեմ ձևակերպել դրա համար ուրիշ պատասխաններ են հնչում, կոնկրետ օրինակի վրա ասեմ, պիտի ասենք նկարը առանձնացնեմ բայտերի ու իրանց հետ գործողություններ անեմ, ետ գործողություններ անելը գիտեմ այ բայց թե ոնց եմ նկարի ամեն բայթին դիմելու այ ետ մեկը չգիտեմ:
    Սկիզբը հարցնում ես ոնց բիթերը փոփոխեմ, պատասխանում ենք, ասում "ետ քո ասած հասարակ բաները հլը 3 տարի առաջ էի գրում", հետո լրիվ ուրիշ հարց ես տալի, կրուտիտն էլ յանի հարցդ ձևակերպել չես կարում: Հիմա էլ վաբշե անկապ հարց ես տվել, նկարի բայթը որն ա?
    Գոյություն ունեն հարուրավոր նկարի տեսակներ, լրիվ տարբեր կառուցվածքներով, օրինակ մեկը (bmp), 24 բիթանոցի դեպքում ուղակի հեդեռից բացի ամեն պիքսելի համար 3 բայթ ա տրամադրում: Մեկը մաս-մաս LZW-ով ճզմում ա (Էտ gif-ն ա), ...

    Իհարկե կներես որ քո նման մասնագետին դրա մասին ասում եմ, դու երևի տենց հասարակ բաները 6 տարի առաջ ես իմացել, ֆայլ բացել, ֆայլից կարդալն էլ երևի 9 տարի առաջ ես իմացել: Հիմա էլ էնքան հասարակ բան ա, որ ալարում ես գրես:
    Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
    Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
    ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    terev (18.04.2010)

  17. #14
    Պատվավոր անդամ aerosmith-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2007
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,776
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում s_hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բարև Ձեզ: Խնդրում եմ օգնեք, ինչպես օգտագործեմ ֆայլերի բայտերը, որ կարողանամ փոփոխեմ նրանց մեջի բիտերը??????
    հավանաբար դու նկատի ունես հետրյալը
    ուզում ես նախ և առաջ բացես ֆայլի պարունակությունը, այնուհետև ամեն մի սիմվոլը վերածես յունիքոդի կոդի, հետո ամեն մի յունիքոդի կոդը վերածես երկուականի ու այդ երկուականի հետ անես են ինչ ուզում ես։ Հավանաբար գաղտնագրման, կամ թաքնագրման խնդիր ես լուծելու( ) Ուղղակի պետքա մի փոքր գուգլ քրքրես համապատասխան ֆունկցիաները գտնելու համար։
    ես էդ կարող եմ ասեմ, բայց միայն շարփով , եթե ուզենաս ասա քեզ ուղարկեմ կոդը։

  18. #15
    Մշտական անդամ s_hrayr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.02.2010
    Հասցե
    Ավան
    Գրառումներ
    163
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում aerosmith-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հավանաբար դու նկատի ունես հետրյալը
    ուզում ես նախ և առաջ բացես ֆայլի պարունակությունը, այնուհետև ամեն մի սիմվոլը վերածես յունիքոդի կոդի, հետո ամեն մի յունիքոդի կոդը վերածես երկուականի ու այդ երկուականի հետ անես են ինչ ուզում ես։ Հավանաբար գաղտնագրման, կամ թաքնագրման խնդիր ես լուծելու( ) Ուղղակի պետքա մի փոքր գուգլ քրքրես համապատասխան ֆունկցիաները գտնելու համար։
    ես էդ կարող եմ ասեմ, բայց միայն շարփով , եթե ուզենաս ասա քեզ ուղարկեմ կոդը։
    Բաբ ջան ինստիտուտում որ հարցնում եմ բանից տեղյակ չես, ետ ոնցա ստեղ լավ խորհուրդներ ես տալիս???

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. ծրագրավորում
    Հեղինակ՝ Dawson, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 27.02.2015, 22:05
  2. Օլիմպիական ծրագրավորում
    Հեղինակ՝ Cesare, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 24
    Վերջինը: 20.08.2010, 11:18
  3. Անվտանգ ծրագրավորում
    Հեղինակ՝ norayrx, բաժին` Վեբ ծրագրավորում
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 26.02.2009, 14:56
  4. ծրագրավորում 0-ից
    Հեղինակ՝ AG16, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 56
    Վերջինը: 29.11.2008, 00:37
  5. Վեբ ծրագրավորում PHP & MYSQL
    Հեղինակ՝ norayrx, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 28.03.2007, 09:39

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •