User Tag List

Էջ 9 13-ից ԱռաջինԱռաջին ... 5678910111213 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 121 համարից մինչև 135 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 184 հատից

Թեմա: Սևակի «Քիչ ենք, բայց հայ ենք» ստեղծագործության վերլուծություն, քննարկում

  1. #121
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Արէա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ փաստարկներն հենց ստեղծագործություններին են վերաբերվել, ինչին ի պատասխան դու սկսեցիր վրդովվել, թե անունի գույնը ո՞րն ա: Երկար գրառում եմ անում, որ մասին չես ուզում, չես անդրադառնում, սենց քննարկո՞ւմ ա լինում

    Բյուր արի սենց տարբերակ քննարկենք. Սևակի ստեղծագործությունները լավն են, ուղղակի քեզ դուր չեն գալիս, հնարավո՞ր է, թե՞ չէ: Եթե ասես չէ, ուրեմն քեզ ավելի բարձրաճաշակ, ու գրականությունից ավելի շատ հասկացող ես համարում, քան Սևակ հավանող բազմաթիվ մարդկանց, իսկ ես չեմ կարծում, որ դու էդքան մեծամիտ ես
    Ճիշտն ասած, չգտա էդ մի գրառումդ: Գուցե բաց եմ թողել: Որ խնդրեմ, հղում կանե՞ս:
    Ինչ վերաբերում է անվան գույնին, ապա վրդովմունք չէր, էլի քննադատություն էր: Հարց եմ տալիս՝ ի՞նչ է անվան գույնը, ի՞նչ կարող է նշանակել այս կոնտեքստում (չէ՞ որ Սևակը խորը փիլիսոփայական մտքեր է արտահայտում, գուցե ինչ-որ մեկն ինձ բացատրի՞):

    Ինչ վերաբերում է երկրորդ նախադասությանը, ապա էլի բանավեճի կանոններից շեղվում ես ու անցնում անձնականին: Դուրդ կգա՞, որ ես էլ նույնն ասեմ. խոստովանիր, որ Սևակը վատ բանաստեղծ է, թե չէ կմտածեմ՝ մեծամիտ ես:

    Միլիոն անգամ նշեցի, որ Սևակը հրաշալի տեխնիկա ունի, բայց միայն այդքանը: Ու հենց էդ տեխնիկայով կարողանում է մարդկանց խաբել՝ խորը մտքերի պատրանք ստեղծելով: Սա իմ կարծիքն ա: Ուզում եք՝ մեծամիտ հանեք, ուզում եք՝ գրականությունից չհասկացող հանեք, ինչ ուզում եք, հանեք: Իմ սեփական կարծիքն ունենալու ու առավելևս այն արտահայտելու իրավունք ունեմ: Եթե համաձայն չեք, արտահայտեք ձեր ՍԵՓԱԿԱՆ կարծիքը, ոչ թե Սևակին դասեք սրբերի շարքը՝ պնդելով, որ քննադատել չի կարելի:

    Մեջբերում aragats-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նման մոտեցումը եւ քննադատների այդ հսկա բանակը ստեղծվել էր սովետական կարգերի ժամանակ, կոմունիստական կուսակցության համար ոչ ցանկալի առաջադեմ մտավորականներին
    ճնշած պահելու համար....
    Սովետական կարգերի ժամանակ հիշում եմ հեռուստատեսությամբ կոմունիստ կթվորուհին, որ կովի ...բացի բան չեր տեսել Սախրովին էր քննադատում...
    Նույնիսկ հանճարը չի կարող բոլորի դուրը գալ, եթե այդպես լիներ, կնշանակեր, որ մարդը անհատականություն չի եւ ինքնուրույն մտածելու կարողություն չունի:
    Իսկ այդ քննադատությունը քեզ ինչ որ դրական բան տալիս ա՞, դրանից դու անձամբ զարգացում ապրում ե՞ս, ստեղծագործություններդ ավելի կատարյալ ե՞ն դառնում:
    Հրաշալի համեմատություն: Ես էլ դարձա կովի պտուկից էն կողմ չտեսած կթվորուհի: Մդաաաաա:

    Ցավոք, Հայաստանում քննադատական մտածելակերպի բացակայությունը հենց Սովետից մնացած =առանգություն է: Հենց հետսովետական դպրոցներում էր, որ երբ որևէ աշակերտ համարձակվում էր ասել, որ Րաֆֆին կամ Սևակն իրեն դուր չեն գալիս, միանգամից ծնող էին կանչում: Իսկ երեխան իրավունք ունի, չէ՞, սեփական կարծիքն ունենալու: Թե՞ ծնված օրվանից պիտի անպայման սիրի անխտիր բոլոր հայ հեղինակներին, որոնք հայտնվել են դասագրքերում, իսկ չսիրելու դեպքում ոչ հայ, կասկածելի դաստիարակություն ունեցող և այլն համարվի:

    Իսկ ինչի՞ համար է քննադատությունը: Իհարկե կատարելագործման: Հայաստանի կրթական համակարգն ուսանողներին ու աշակերտներին պարտադրում է անգիր սովորել, կրկնել ուրիշների մտքերը, իսկ արևմտյան կրթական համակարգը սովորեցնում է սեփական կարծիքն ունենալ ուրիշների մտքերի մասին ու հիմնավորել այդ կարծիքը: Երբ էստեղ գիտական հոդված են տալիս կարդալու, պահանջում են նաև, որ հետազոտության թույլ կողմերը գտնենք նույնիսկ ամենակատարյալ հոդվածներում: Դա անում ենք, որպեսզի մեր սեփական հետազոտություններում նույն սխալները չկրկնենք, որպեսզի ունենանք սեփական հիպոթեզներ, որոնք կկարողանանք փորձարկել ապագայում:

    Նույնն էլ գրականության մեջ է: Քննադատները գուցե քննադատում են գնորդին համապատասխան պատկերացում տալու համար, իսկ գրողները քննադատում են ավելի լավ ստեղծագործելու համար: Ես տեսնում եմ, որ Սևակի անթիվ-անհամար կետադրական նշանները ներվերիս վրա ազդում են, ուրեմն հասկանում եմ, որ ինքս չպիտի չարաշահեմ դրանք, տեսնում եմ արհեստական բառախաղեր, անիմաստ համեմատություններ ու այլաբանություններ, հասկանում եմ, որ դրանք գործածելիս պիտի խիստ համոզված լինեմ, որ տեղին եմ օգտագործում:

    Իսկ ընդհանրապես հայ =ողովրդին քննադատական մտածելակերպ շատ է պետք: Էսօր դրա բացակայությունը բազմաթիվ խնդիրների պատճառ է դառնում: Մարդիկ սիրում են միմյանց մտքերը կրկնօրինակել, ու սևակասիրությունը հենց էդ կրկնօրինակումներից է (ամենևին չբացառելով, որ կան մարդիկ, որոնք առանց ներարկման են սիրում Սևակին, քանի որ նույնիսկ ամենավատ գրողի գործերը սիրողներ միշտ էլ կգտնվեն):

    Մեջբերում Nimra-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    լավն էր
    ես ամենասիրելի կամ չսիրած բանստեղծ չունեմ, բոլորի, չէ,շատերի գործերում կարող ե, ինչ-որ պահի հետաքրքիր բան գտնել, բան չունեմ ասելու, դպրոցում մեզ ուղղակի ներարկում էին սևակամոլությունը, իմ համար նա իդեալական տղամարդու կերպար էր դարձել` ուսուցչուհուս շնորհիվ, իսկ հետո նաև պատճառով: ես Սևակի գիրքը առօրյա գիրք չեմ դարձել, նրա բոլոր ստեղծագործությունները չեմ կարդացել, բայց նրանից մի միտք, որը հաճախ է միքտս եկել դա ՚՚առաջին սերը, ինչպես որ հացն առաջին, ինչ էլ որ անես , միշտ կուտ է գնում՚՚, կարողա ;եջբերմանս մեջ ինչ-որ բառերի դասավորություն սխալ եմ հիշում, բայց համեմատությունը շատ եմ սիրում:
    ու էլի նման այլ մտքեր:
    բայց հա, մեկ մեկ գլուխ են ցավացնում իր բառապաշարն ու կետադրությունները:
    Շատ լավ ես գրել:

    Արի նայենք մեջբերմանը: Սկզբում կարդացի նախադասությունը, ասացի՝ վայ, ինչ լավն էր: հետո մի հատ էլ կարդացի ու զգացի, որ ինչ-որ բան էն չի: Հիմա էկեք հասկանանք. արդյոք առաջին հացը միշտ կու՞տ ա գնում:

  2. #122
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հ.Գ. Արէա, նոր հասկացա ինչ ես ասում: Չէ, չեմ վրդովվել: Արխային, էդ անձնականներին էլ կանդրադառնանք: Ուղղակի ամեն օր էնքան գրառումներով ա ողողվում էս թեման, որ հազիվ հասցնում եմ դրանց պատասխանել: Խոստանում եմ դրանց վրայով էլ անցնել մոտ օրերս

  3. #123
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էրեխեք, եկեք էդ խորը մտքերի փնտրտուքը թարգենք էլի: Բյուր, ի՞նչ խորը միտք, ի՞նչ ասելիք: Որ սկսում են գրականության ասլիքից խոսալ, խորհրդային տարիներն են հիշում, ինչը Սևակի ժամանակաշրջանն ա հենց Չգիտեմ, մի տեսակ ձանձրալի ա գրականության ասելիք քննարկելը, գրականագիտական ծանրակշիռ քննարկումներ ոնց չեմ սիրում, կամ դուրս գալիս ա, կամ չէ, ասելիքն ի՞նչ ա: Եթե մարդն ասում ա՝ մենք քիչ ենք բայց հայ ենք, դրա ասելիքն էն ա, որ մենք քիչ ենք, բայց հայ ենք, եթե ասում ա՝ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, դրա ասելիքն էն ա, որ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, ուրեմն պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, մի լար լույս, մի լար, երկինքեն ինկնողը չի լար, ուրեմն հենց էդ և այլն: Ասելիք, չէ մի հոգու թրթիռ, քիչ էլ մնա կսկսեք ժանրի մասնատման ու լեզվի տրոհման մասին խոսել, վռազ-վռազ ախպեր գրողի գրքի համար նախաբան չենք գրում, փող ա կպել, շուտ տպենք լմնցավ, գնաց...
    Վերջին խմբագրող՝ Շինարար: 28.06.2012, 20:09:

  4. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sagittarius (28.06.2012), Yevuk (16.11.2012), Եկվոր (29.06.2012), Մինա (28.06.2012), Տրիբուն (28.06.2012)

  5. #124
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարց եմ տալիս՝ ի՞նչ է անվան գույնը, ի՞նչ կարող է նշանակել այս կոնտեքստում (չէ՞ որ Սևակը խորը փիլիսոփայական մտքեր է արտահայտում, գուցե ինչ-որ մեկն ինձ բացատրի՞):
    Ի՞նչ խորը փիլիսոփայություն: Ընկերուհուս հետ, որ պարապ ենք մնում, սկսում ենք տարբեր երևույթների համար գույներ հորինել՝ ինչ գույն է երջանկությունը, ինչ՝ կարոտը, ինչ՝ իմ գոռալը, ինչ՝ իր ծիծաղը, ինչ՝ Շադեի երգերը, ինչ՝ Սատուրնուսի գրոուլը: Անվան մասին չենք մտածել, բայց ասենք անունների համար էլ ենք գույներ հորինել, ու ասենք գալիս է մի պահ (չնայած իմ պարագայում նման պահի գալու հավանականությունը զրոյին մոտ է) երբ ասում եմ, թե ատում եմ քո անունը, ու եթե ավելացնեմ, թե անունիդ գույնն էլ եմ ատում, արդյո՞ք արհեստական ու կեղծ կլինի՞:

    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչ վերաբերում է երկրորդ նախադասությանը, ապա էլի բանավեճի կանոններից շեղվում ես ու անցնում անձնականին: Դուրդ կգա՞, որ ես էլ նույնն ասեմ. խոստովանիր, որ Սևակը վատ բանաստեղծ է, թե չէ կմտածեմ՝ մեծամիտ ես:
    Ակումբում մի գիրք են քննարկում, որը ինձ դուր չի գալիս, բոլորը ոգևորված խոսում են, քննարկում, հիացմունք արտահայտում, իսկ ինձ դուր չի գալիս: Հիմա պատկերացրու ես մտնեմ էդ թեման ու հայտարարեմ, թե ապուշ գիրք է սա, ինչ-որ հիմնավորումներ բերեմ բան, ասեմ սենց ապուշ գիրք ես կարդացած չկամ, էս ինչ հիմարություն ա, և այլն: Ինձ չե՞ն ասի. ապուշը դու ես, ռադ էղի ստեղից, կասեն ու ճիշտ կանեն, որովհետև նույնն ա, թե ասեմ էս ինչ ապուշ ճաշակ ունեք դուք, էս ով եք դուք: Հասկանո՞ւմ ես ինչ եմ ասում: Ես շատ-շատ իրավունք ունեմ ասելու, թե էս, էս բաներն ինձ դուր չեն գալիս, բայց ոչ երբեք՝ էս ինչ ապուշության ա: Քո կարծիքով Սևակը լավ գրող չէ, շատ բարի, բայց դա չի նշանակում, որ Սևակը լավ գրող չէ: Երկու օրինակ ես բերել (քիչ են բայց հայ ենք, և քո անունը), երկուսին էլ պատասխանել եմ, բավարարված ես, թե՞ ոչ:

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Մինա (28.06.2012)

  7. #125
    Մշտական անդամ Մինա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.08.2010
    Հասցե
    Thessalonike, Thessaloniki, Greece, Greece
    Տարիք
    55
    Գրառումներ
    367
    Բլոգի գրառումներ
    14
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Միլիոն անգամ նշեցի, որ Սևակը հրաշալի տեխնիկա ունի, բայց միայն այդքանը: Ու հենց էդ տեխնիկայով կարողանում է մարդկանց խաբել՝ խորը մտքերի պատրանք ստեղծելով: Սա իմ կարծիքն ա: Ուզում եք՝ մեծամիտ հանեք, ուզում եք՝ գրականությունից չհասկացող հանեք, ինչ ուզում եք, հանեք: Իմ սեփական կարծիքն ունենալու ու առավելևս այն արտահայտելու իրավունք ունեմ: Եթե համաձայն չեք, արտահայտեք ձեր ՍԵՓԱԿԱՆ կարծիքը, ոչ թե Սևակին դասեք սրբերի շարքը՝ պնդելով, որ քննադատել չի կարելի:
    StrangeLittleGirl ջան,էստեղ հարցերի հարցը քո բարձր ճաշակը չի:Ոչ էլ Սևակի մասին ունեցածդ վատ պատկերացումն է խնդիրների խնդիրը:Ճաշակին ընկեր չկա:Ես էլ Տերյանի համար չեմ խենթանում ու դրանից ոչ Տերյանի քունը կփախներ կենդանության օրոք,ոչ էլ առավելևս` Սևակինը:Ցանկացած ինձ հետաքրքրող թեմա աշխատում եմ հնարավորությանս սահմաններում կարդալ ամենասկզբից:"Սևակ. հանճար թե՞ գրչակ "թեմայի վերնագրի տակ ինչ պոեզիայի հոգեբանափիլիսոփայագունաճաշակային վերլուծություն քննարկեմ?:Քո բառերը չեն,գիտեմ,բայց լավ շախով էս վերնագրի տակ "դամ ես պահում" ու հենց դրա հետ ,մեղմ ասած ,համամիտ չեմ:
    Քո աչքերն ինձ կանչեցին, ու ես հլու վեր կացա…

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Quyr Qery (28.06.2012)

  9. #126
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էրեխեք, եկեք էդ խորը մտքերի փնտրտուքը թարգենք էլի: Բյուր, ի՞նչ խորը միտք, ի՞նչ ասելիք: Որ սկսում են գրականության ասլիքից խոսալ, խորհրդային տարիներն են հիշում, ինչը Սևակի ժամանակաշրջանն ա հենց Չգիտեմ, մի տեսակ ձանձրալի ա գրականության ասելիք քննարկելը, գրականագիտական ծանրակշիռ քննարկումներ ոնց չեմ սիրում, կամ դուրս գալիս ա, կամ չէ, ասելիքն ի՞նչ ա: Եթե մարդն ասում ա՝ մենք քիչ ենք բայց հայ ենք, դրա ասելիքն էն ա, որ մենք քիչ ենք, բայց հայ ենք, եթե ասում ա՝ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, դրա ասելիքն էն ա, որ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, ուրեմն պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, մի լար լույս, մի լար, երկինքեն ինկնողը չի լար, ուրեմն հենց էդ և այլն: Ասելիք, չէ մի հոգու թրթիռ, քիչ էլ մնա կսկսեք ժանրի մասնատման ու լեզվի տրոհման մասին խոսել, վռազ-վռազ ախպեր գրողի գրքի համար նախաբան չենք գրում, փող ա կպել, շուտ տպենք լմնցավ, գնաց...
    Շինարար ախպեր, դու իմ համար գրականության ոլորտում աֆտարիտետ ես: Կարամ չե արխային ասեմ, որ ես Սևակին սիրում եմ, ու չբացատրեմ ինչի եմ սիրում:

    Հ.Գ. Սոս Սարգսյանն էլ գլխիս վրա տեղ ունի: Էն որը հազարերորդ անգամ, բայց առաջին անգամվա հաճույքով Խաթաբալան եմ նայել: Գլուխգործոց ա:

  10. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (29.06.2012), Quyr Qery (29.06.2012), Yevuk (16.11.2012), Եկվոր (29.06.2012), Մինա (11.07.2012), Շինարար (29.06.2012)

  11. #127
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շինարար ախպեր, դու իմ համար գրականության ոլորտում աֆտարիտետ ես: Կարամ չե արխային ասեմ, որ ես Սևակին սիրում եմ, ու չբացատրեմ ինչի եմ սիրում:
    Մարդիկ սիրած աղջկան են սիրում, ու չեն կարում հասկանան, բացատրեն, թե խի, ուր մնաց Սևակին կարելի չլինի

  12. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (29.06.2012), Yevuk (16.11.2012), Տրիբուն (29.06.2012)

  13. #128
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    «Մենք քիչ ենք...»-ի գրական արժեքն առանձնապես չեմ հասկանում, մեղա, մեղա, ինչպես նաև լուրջ քննարկելու ու վերլուծելու լրջությունը: Բայց դե սրան անուն կպցրեք, եթե կարող եք.

    Քաջերի սահմանն իրենց զենքն է հենց:
    Քաջեր մի՛շտ էլ կան,
    Զե՜նք է հարկավոր:

    Քաջեր մի՛շտ էլ կան,
    Պետք է ասպարե՜զ,
    Որ նո՛ւյնպես չկար:

    Կար միայն պարի՜սպ,
    Որ տարածվում էր աշխարհից աշխարհ:
    Եվ կային նաև ազնիվ ճակատներ,
    Որոնցով երբեք պարիսպ չե՜ս քանդի...
    Աշխարհի վրա իշխում էր արդեն մի ճշմարտություն,
    Որ հարյո՜ւր տարի,
    Հարյուր ձի՛գ տարի
    Չէր կարողանում իր ճշտությունը կարգին հաստատել.
    Մի ճշմարտությո՛ւն,
    Որ ամեն վայրկյան
    Կամա-ակամա հերքում էր իրեն՝
    Անվերջ բացելով իր մերկությունը
    Եվ իսկությունը:

    Իսկ իսկությո՜ւնը...

    Հիսուսը,
    Որ մի հրեա էր ազնիվ,
    Արդեն շա՜տ վաղուց դարձել էր իրոք
    Մի բյուզանդացի խորամանկ ու նենգ.
    Եվ նոր հավատի եդեմ-դրախտի պաճուճանքի տակ
    Հին Բյուզանդիոնը նոր հնարներով
    Իր օտարակուլ դժոխքն էր տանում ուրիշ երկըրներ,
    Իր կայսերական մականն էր զարկում աշխարհի մեջքին,
    Ա՛յն խեղճ աշխարհի,
    Որ զարկի ցավից նույնիսկ տնքալու իրավունք չուներ,
    Եվ տնքոցի տեղ
    Դեռ «ալելո՜ւա» պիտի որոտար:

    Իսկ իսկությո՜ւնը...

    Հավասարության ու եղբայրության ազնիվ քարոզով
    Ուրիշի տուն ու երկիր էր մտնում
    Օտար վարք ու բարք,
    Օտար ծես ու կարգ:

    Իսկ իսկություն չէ՞,
    Որ զորքից հետո
    Միշտ էլ լեզուն են մարտադաշտ հանում,
    Եվ ինչ չի կարող ո՛չ մի զորք անել՝
    Լեզուն է անում:
    Իսկ իսկությո՜ւնը...

    Նոր գաղափարը էլ գաղափար չէր,
    Այլ մի կաղապար,
    Մի նե՛ղ կաղապար,
    Որ արդեն հարյուր տարի էր տևում.
    Ո՛չ թե գաղափար,
    Այլ մի կաղապար,
    Որ երազն անգամ իր մեջ էր ձևում.
    Ո՛չ թե գաղափար,
    Այլ մի կաղապար՝
    Ե՛վ մարմնի համար,
    Որ շնչակտուր հևում էր, հևում,
    Ե՛վ հոգու համար,
    Որ վաղուց արդեն ազատ չէր թևում,
    Ե՛վ լեզվի համար...
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  14. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (29.06.2012), Եկվոր (29.06.2012), Մինա (29.06.2012), Տրիբուն (29.06.2012)

  15. #129
    Մշտական անդամ Nimra-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2012
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    175
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շատ լավ ես գրել:

    Արի նայենք մեջբերմանը: Սկզբում կարդացի նախադասությունը, ասացի՝ վայ, ինչ լավն էր: հետո մի հատ էլ կարդացի ու զգացի, որ ինչ-որ բան էն չի: Հիմա էկեք հասկանանք. արդյոք առաջին հացը միշտ կու՞տ ա գնում:
    այ էդ մեկում վստահ կարող եմ ասել, որպես գյուղում մեծացած:
    երբ թոնիրը նոր է վառված լինում , շատ թեժ է լինում ու պիտի սպասես, մինչև կրակը հանգստանա, երբ կրակը լրիվ նստում է, կարծում ես թե ըհը, պահն ա, հացը խփեմ, բայց գիտես, որ մեկա պիտի խանձվի կամ էլ կիսաեփ ես հանում, որ հավերին բաժին հանես: այ էդ կպաց հացը սառեցնում, հովացնում ա տարածքը ու հաջորդ հացը պիտի դարձյալ նույն տեղը ՚՚խփես՚՚, թե չէ կողքերը դեռ տաք են: ու կախված նրանից, թե ինչքան ես թեժացրել թոնիրը, ինչքան ես կարողացել համբերել, որ շատ տաք կամ սառը չլինի, երկրորդ հացը կամ կթխվի կամ էլ դարձյալ կուտ կգնա: դե միշտ էլ առաջին սիրո ժամանակ մեր սիրտը շատ է թեժ ու եթե կարողանանք համբերել` այն կհանգստանա, մի քիչ կսառի ու հնարավոր է, որ ամուր լինի, բայց մեկ է, հետոյի թխված հացերն ավելի լավն են

  16. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chilly (29.06.2012), StrangeLittleGirl (29.06.2012), Եկվոր (29.06.2012)

  17. #130
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էրեխեք, եկեք էդ խորը մտքերի փնտրտուքը թարգենք էլի: Բյուր, ի՞նչ խորը միտք, ի՞նչ ասելիք: Որ սկսում են գրականության ասլիքից խոսալ, խորհրդային տարիներն են հիշում, ինչը Սևակի ժամանակաշրջանն ա հենց Չգիտեմ, մի տեսակ ձանձրալի ա գրականության ասելիք քննարկելը, գրականագիտական ծանրակշիռ քննարկումներ ոնց չեմ սիրում, կամ դուրս գալիս ա, կամ չէ, ասելիքն ի՞նչ ա: Եթե մարդն ասում ա՝ մենք քիչ ենք բայց հայ ենք, դրա ասելիքն էն ա, որ մենք քիչ ենք, բայց հայ ենք, եթե ասում ա՝ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, դրա ասելիքն էն ա, որ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, ուրեմն պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, մի լար լույս, մի լար, երկինքեն ինկնողը չի լար, ուրեմն հենց էդ և այլն: Ասելիք, չէ մի հոգու թրթիռ, քիչ էլ մնա կսկսեք ժանրի մասնատման ու լեզվի տրոհման մասին խոսել, վռազ-վռազ ախպեր գրողի գրքի համար նախաբան չենք գրում, փող ա կպել, շուտ տպենք լմնցավ, գնաց...
    Տենց մի ասա Շին ջան, վերլուծությունն ըստ էության բոլորովին էլ չի նշանակում "կռահել" կամ հասկանալ թե ինչ ա ուզեցել գրողն ասել… կամ էլ որոշել թե գործը լավն ա թե վատը… իրականում վերլուծությունը նշանակումա գրական գործը տառացիորեն "հերձել" ու նայել դրան ժամանակի, մշակույթի ու հոգեբանական ու տվյալ ժամանակի ընկալումների լույսի տակ… իհարկե գրական գործը հավանելու համար պարտադիր չի անցնել էս ամենի միջով. բավական ա կարդալ ու որոշել քեզ համար լավնմ է թե վատը… վերջ… բայց վերլուծությանը անհրաժեշտ բան ա… մարդկությունը միշտ էլ ուզում ա անալիտիկ մոտենալ իր ցանկացած գործունեությանը…

    գրական գործի մեջ պիտի լինի խորը միտք և ասելիք, հակառակ դեպքում գրական գործի իմաստը ո՞րն ա… բայց դա ասելով բոլորովին էլ ինկատի չունեմ որ հստակ պետք ա ձևակերպվի "էսի միտքն ա, էս էլ ասելիքը… պրծ" տենց պարզ չի… մարդիկ ստեղծագործում են ինքնաբուխ ձևով, ոչ թե կանոններով, ճիշտ ա, բայց բոլորովին էլ չի նշանակում որ պետք չի ռնտրել…

    ամեն ժամանակ՝ դարաշրջան ունի զգացմունքների, դեպքերի և ընդհանրապես իրականության իր ընկալումները և ամեն անգամ մարդկությունը դրանք վերաձևակերպում է…

    եթե ասելիք չլինի, մարդկությունը չի ստեղծագործի…

  18. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Nimra (29.06.2012), Quyr Qery (29.06.2012)

  19. #131
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մարդիկ սիրած աղջկան են սիրում, ու չեն կարում հասկանան, բացատրեն, թե խի, ուր մնաց Սևակին կարելի չլինի
    էսի շատ լավ թեմա ա, բայց որ ծավալվենք էեման կփագվի… բայց ես քեզ կարամ ասեմ խի են սիրում…

  20. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (29.06.2012), Quyr Qery (29.06.2012), StrangeLittleGirl (29.06.2012), Տրիբուն (29.06.2012)

  21. #132
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    «Մենք քիչ ենք...»-ի գրական արժեքն առանձնապես չեմ հասկանում, մեղա, մեղա, ինչպես նաև լուրջ քննարկելու ու վերլուծելու լրջությունը: Բայց դե սրան անուն կպցրեք, եթե կարող եք.

    Քաջերի սահմանն իրենց զենքն է հենց:
    Քաջեր մի՛շտ էլ կան,
    Զե՜նք է հարկավոր:

    Քաջեր մի՛շտ էլ կան,
    Պետք է ասպարե՜զ,
    Որ նո՛ւյնպես չկար:

    Կար միայն պարի՜սպ,
    Որ տարածվում էր աշխարհից աշխարհ:
    Եվ կային նաև ազնիվ ճակատներ,
    Որոնցով երբեք պարիսպ չե՜ս քանդի...
    Աշխարհի վրա իշխում էր արդեն մի ճշմարտություն,
    Որ հարյո՜ւր տարի,
    Հարյուր ձի՛գ տարի
    Չէր կարողանում իր ճշտությունը կարգին հաստատել.
    Մի ճշմարտությո՛ւն,
    Որ ամեն վայրկյան
    Կամա-ակամա հերքում էր իրեն՝
    Անվերջ բացելով իր մերկությունը
    Եվ իսկությունը:

    Իսկ իսկությո՜ւնը...

    Հիսուսը,
    Որ մի հրեա էր ազնիվ,
    Արդեն շա՜տ վաղուց դարձել էր իրոք
    Մի բյուզանդացի խորամանկ ու նենգ.
    Եվ նոր հավատի եդեմ-դրախտի պաճուճանքի տակ
    Հին Բյուզանդիոնը նոր հնարներով
    Իր օտարակուլ դժոխքն էր տանում ուրիշ երկըրներ,
    Իր կայսերական մականն էր զարկում աշխարհի մեջքին,
    Ա՛յն խեղճ աշխարհի,
    Որ զարկի ցավից նույնիսկ տնքալու իրավունք չուներ,
    Եվ տնքոցի տեղ
    Դեռ «ալելո՜ւա» պիտի որոտար:

    Իսկ իսկությո՜ւնը...

    Հավասարության ու եղբայրության ազնիվ քարոզով
    Ուրիշի տուն ու երկիր էր մտնում
    Օտար վարք ու բարք,
    Օտար ծես ու կարգ:

    Իսկ իսկություն չէ՞,
    Որ զորքից հետո
    Միշտ էլ լեզուն են մարտադաշտ հանում,
    Եվ ինչ չի կարող ո՛չ մի զորք անել՝
    Լեզուն է անում:
    Իսկ իսկությո՜ւնը...

    Նոր գաղափարը էլ գաղափար չէր,
    Այլ մի կաղապար,
    Մի նե՛ղ կաղապար,
    Որ արդեն հարյուր տարի էր տևում.
    Ո՛չ թե գաղափար,
    Այլ մի կաղապար,
    Որ երազն անգամ իր մեջ էր ձևում.
    Ո՛չ թե գաղափար,
    Այլ մի կաղապար՝
    Ե՛վ մարմնի համար,
    Որ շնչակտուր հևում էր, հևում,
    Ե՛վ հոգու համար,
    Որ վաղուց արդեն ազատ չէր թևում,
    Ե՛վ լեզվի համար...
    կպնե՞մ…

  22. #133
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էրեխեք, եկեք էդ խորը մտքերի փնտրտուքը թարգենք էլի: Բյուր, ի՞նչ խորը միտք, ի՞նչ ասելիք: Որ սկսում են գրականության ասլիքից խոսալ, խորհրդային տարիներն են հիշում, ինչը Սևակի ժամանակաշրջանն ա հենց Չգիտեմ, մի տեսակ ձանձրալի ա գրականության ասելիք քննարկելը, գրականագիտական ծանրակշիռ քննարկումներ ոնց չեմ սիրում, կամ դուրս գալիս ա, կամ չէ, ասելիքն ի՞նչ ա: Եթե մարդն ասում ա՝ մենք քիչ ենք բայց հայ ենք, դրա ասելիքն էն ա, որ մենք քիչ ենք, բայց հայ ենք, եթե ասում ա՝ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, դրա ասելիքն էն ա, որ մելամաղձոտ լճակդ իմ, քեզ հետ ըլլանք մտերիմ, պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, ուրեմն պատուհանս մատնահարեց ու անցավ, մի լար լույս, մի լար, երկինքեն ինկնողը չի լար, ուրեմն հենց էդ և այլն: Ասելիք, չէ մի հոգու թրթիռ, քիչ էլ մնա կսկսեք ժանրի մասնատման ու լեզվի տրոհման մասին խոսել, վռազ-վռազ ախպեր գրողի գրքի համար նախաբան չենք գրում, փող ա կպել, շուտ տպենք լմնցավ, գնաց...
    Շին, ամբողջ հարցն էն ա, որ սևակասերներն են պնդում, որ Սևակը խորը փիլիսոփայական ա, որ ամեն մարդ չի հասկանում, որ ով քննադատում ա, ուրեմն չի հասկանում, և այլն: Իսկ ինչ վերաբերում ա ասելիքին, ապա չգիտեմ` Սովետի ժամանակ ինչպես ա էդ տերմինը սահմանվել, բայց ինձ համար ասելիքն էն ա, ինչի մասին ուզում ես գրել` ուզում ա դա հոտած նասկի լինի, թե հայրենիք: Սևակի մոտ այ էդ ուզելը չեմ տեսնում: Իրա մոտ որպես ուզել տպավորություն ստեղծելն եմ տեսնում: Ու էդպես ուզելով լիքը բառեր ա իրար կապում` ընթերցողի սիրած թեմաները շոշափելով, դառնում «հանճարեղ»:

    Մեջբերում Արէա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ակումբում մի գիրք են քննարկում, որը ինձ դուր չի գալիս, բոլորը ոգևորված խոսում են, քննարկում, հիացմունք արտահայտում, իսկ ինձ դուր չի գալիս: Հիմա պատկերացրու ես մտնեմ էդ թեման ու հայտարարեմ, թե ապուշ գիրք է սա, ինչ-որ հիմնավորումներ բերեմ բան, ասեմ սենց ապուշ գիրք ես կարդացած չկամ, էս ինչ հիմարություն ա, և այլն: Ինձ չե՞ն ասի. ապուշը դու ես, ռադ էղի ստեղից, կասեն ու ճիշտ կանեն, որովհետև նույնն ա, թե ասեմ էս ինչ ապուշ ճաշակ ունեք դուք, էս ով եք դուք: Հասկանո՞ւմ ես ինչ եմ ասում: Ես շատ-շատ իրավունք ունեմ ասելու, թե էս, էս բաներն ինձ դուր չեն գալիս, բայց ոչ երբեք՝ էս ինչ ապուշության ա: Քո կարծիքով Սևակը լավ գրող չէ, շատ բարի, բայց դա չի նշանակում, որ Սևակը լավ գրող չէ: Երկու օրինակ ես բերել (քիչ են բայց հայ ենք, և քո անունը), երկուսին էլ պատասխանել եմ, բավարարված ես, թե՞ ոչ:
    Արէա, քեզ ո՞վ ա խանգարում: Թե գիրքը կարդացել ես, մտի, քննադատի: Թե չես կարդացել, այ էդ դեպքում կասեմ` ի՞նչ գործ ունես էնտեղ: Ես Սևակ կարդացել եմ (ի դեպ, ավելի շատ, քան բազմաթիվ էնպիսի մարդիկ, որոնք պնդում են, թե Սևակն իրենց սիրած գրողն է, բայց մի տող էլ չեն հիշում Սևակից), ինձ իրավունք եմ վերապահում կարծիքս արտահայտել: Հիշեցնեմ, որ էս թեման ակտիվացավ այն ժամանակ, երբ սկսնակ գրողին խորհուրդ տրվեց Սևակ կարդալ, իսկ ես խորհուրդ տվեցի նման բան ոչ մի դեպքում չանել:

    Ի դեպ, հիշեցնեմ, որ սա սևակասերների թեման չէ:

    Երկու օրինակներիս էլ ոչ բավարար պատասխաններ ես տվել: Բայց ես շատ օրինակներ ունեմ, արխային: Սրանց ո՞նց կպատասխանես.

    Նորից չեն սիրում, սիրում են կրկին

    Մի ազգ մեռավ, բայց չմահացավ

    (սրանք մտավոր զապասներն են, որ առաջինն եմ օգտագործում բանավիճելիս: հեչ մի մտածիր, արդեն էնքան ինձ հունից հանեցիք, որ մոտակա օրերին հատ-հատ բոլոր ձեր սիրելի գործերը կվերլուծեմ)

    Մեջբերում Մինա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    StrangeLittleGirl ջան,էստեղ հարցերի հարցը քո բարձր ճաշակը չի:Ոչ էլ Սևակի մասին ունեցածդ վատ պատկերացումն է խնդիրների խնդիրը:Ճաշակին ընկեր չկա:Ես էլ Տերյանի համար չեմ խենթանում ու դրանից ոչ Տերյանի քունը կփախներ կենդանության օրոք,ոչ էլ առավելևս` Սևակինը:Ցանկացած ինձ հետաքրքրող թեմա աշխատում եմ հնարավորությանս սահմաններում կարդալ ամենասկզբից:"Սևակ. հանճար թե՞ գրչակ "թեմայի վերնագրի տակ ինչ պոեզիայի հոգեբանափիլիսոփայագունաճաշակային վերլուծություն քննարկեմ?:Քո բառերը չեն,գիտեմ,բայց լավ շախով էս վերնագրի տակ "դամ ես պահում" ու հենց դրա հետ ,մեղմ ասած ,համամիտ չեմ:
    Մինա, պատմական տեղեկություններ հատուկ քեզ համար: Այս թեման սկզբում գոյություն չի ունեցել, քննարկումը ծավալվել է Պարույր Սևակ թեմայում: Հետո Ակումբի ադմին Արտգեոն դրանք համարել է թեմայից դուրս քննարկումներ, առանձնացրել է և իր նախաձեռնությամբ էդ վերնագիրը դրել, որ քեզ էդքան հուզում է: Ի դեպ, նշեմ նաև, որ Արտգեո գրականության հետ առանձնապես կապ չունի:
    Համամիտ չես, գրի, թե ինչու համամիտ չես, ոչ թե վերամբարձ գրառումներ արա:


    Nimra, շնորհակալ եմ բացատրության համար:
    Վերջին խմբագրող՝ StrangeLittleGirl: 29.06.2012, 03:19:

  23. #134
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կպնե՞մ…
    Առանց կարդալու կետադրությունը հերիք ա

  24. #135
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Առանց կարդալու կետադրությունը հերիք ա
    կետադրությունը մի կողմ…

    Քաջերի սահմանն իրենց զենքն է հենց:
    Քաջեր մի՛շտ էլ կան,
    Զե՜նք է հարկավոր:

    Քաջեր մի՛շտ էլ կան,
    Պետք է ասպարե՜զ,
    Որ նո՛ւյնպես չկար:
    էս փիլիսոփայությունն ինքնին արդեն սխալ ա… ես կարծում եմ ու կարամ վիճեմ

  25. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    StrangeLittleGirl (29.06.2012)

Էջ 9 13-ից ԱռաջինԱռաջին ... 5678910111213 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Դիագնոզ ըստ ստեղծագործության
    Հեղինակ՝ Rhayader, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 119
    Վերջինը: 11.09.2014, 21:21
  2. Վահե Ավետյան. Անկախ վերլուծություն
    Հեղինակ՝ tvsevak, բաժին` Անձնական օրագրեր
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 02.07.2012, 04:40
  3. Վերլուծություն
    Հեղինակ՝ yerevakluram, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 04.05.2009, 13:38
  4. Մի ստեղծագործության պատմություն
    Հեղինակ՝ Մանոն, բաժին` Նկարչություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 05.07.2008, 21:29
  5. Փնտրում եմ Սևակի նկարը
    Հեղինակ՝ Che_Guevara, բաժին` Նկարչություն
    Գրառումներ: 15
    Վերջինը: 29.03.2008, 03:32

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •