Կուզեի անդրադառնալ փոքրիկ էթիկական հարցի. չգիտեմ, տեղյակ եք, թե ոչ, բայց Կազանովան համարում էր, որ ալկոհոլն ու բռնությունը կանանց գայթակղելու սխալ միջոցներ են: Հուսով եմ, կարիք չկա ընթերցողի հետ զրուցել բռնության կապակցությամբ:Կանանց հետ հաջողությունը նման է երաժշտական գործիք նվագել սովորելու հետ հաջողությանը: Այն փորձ է պահանջում: Սկզբում ամեն ինչ անկապ է թվում: Երբեմն թվում է, թե ձեր ամբողջ փորձը ոչ մի բան չի փոխում: Բայց եթե չհանձնվեք, արդյունքում կսկսեք երգեր նվագել: Մի փոքր անց դուք ինքներդ երգեր կգրեք: Հաջորդ պահին դուք կգիտակցեք, որ վարպետ եք դարձել:
Դևիդ ԴեԱնջելո, «Կրկնապատկիր ժամադրություններդ. ինչ ամեն տղամարդ պետք է իմանա կանանց հետ հաջողակ լինելու մասին»
Հիշիր խաղի կանոնները. ոչ, կանոններ, գոնե տղամարդու համար պետք է լինեն: Այստեղ չի գործում «հաղթանակ ամեն գնով» սկզբունքը: Իսկական տղամարդը պարտավոր է հոգալ, որ խաղի ավարտից հետո հնարավորինս պահպանի հարգանքն ինքն իր ու զուգընկերոջ նկատմամբ, ինչպես նաև հնարավորություն տա զուգընկերոջը սեփական անձի նկատմամբ հարգանքը չկորցնել: Ինչևէ, սա չի նշանակում, թե այս կետը պետք է խոցելի կետ դարձնել ու զուգընկերոջը հնարավորություն տալ քեզ ներքաշել «դու ինձ օգտագործեցիր, սրիկա» խաղի մեջ: Երկուսդ էլ հասուն մարդիկ եք, երկուսդ էլ գիտեիք, թե ինչ էիք անում: Ոչ մի մեղքի զգացողություն: Եթե ամեն ինչ ճիշտ ես արել, մեղքի զգացողությունն անարդար է:
Հենց այստեղ է, որ առաջ է գալիս ալկոհոլի (ու այլ արբեցնող միջոցների) տաբուն. եթե աղջիկը հարբած է, երբեք չանել ու թույլ չտալ անել այնպիսի բան, որի համար նա սթափ վիճակում ափսոսալու է: Ու «ես էլ էի հարբած, չէի հասկանում ինչ էի անում»-ը տվյալ դեպքում արդարացում չի:
Այս պահերին ավելի ճիշտ է խաղի մեջ լինել նվազագույնս (թեթև ֆլիրտ-պարել-զրուցել): Ի վերջո, հոգա որ նա անվտանգ հասնի տուն կամ որտեղ որ գիշերելու է: Եթե քո մոտ է գիշերելու, ապա շնորհավորում եմ, դու քնելու ես բազմոցին ու նախապատրաստվիր նրան առավոտյան «ապախմել» (ալկոհոլի փոքրիկ դոզա) ու թեթև նախաճաշ մատուցելուն: Բերանի չորանալու դեպքում ջուր չխմել, ոչ մի դեպքում: Չի օգնի: Լավագույն տարբերակը рассол-ն է (թթու դրած վարունգի ջուրը), լավ է օգնում նաև թեյը (կանաչ թեյն օգնում է նաև հաղթահարել օրգանիզմի ինտոքսիկացիան):
Այժմ ևս մի բարդ հարց. եթե գիշերն աղջիկն իրեն վատ զգա: Մի կողմ դիր նախապաշարմունքներդ, կամռադ, նա այդ պահին ամենից քիչ քո ծաղրի, զզվանքի կամ այլ բուռն ռեակցիայի կարիքն ունի: Բոլորն էլ վատանում են, բոլորի հետ էլ պատահում է: Նույնիսկ իմ հետ: Եթե հասցնես՝ ուղեկցիր նրան զուգարան, որտեղ նա կգրկի իր մեծ սպիտակ ընկերոջը: Հետ տալու ու դրա դեպքում վարքի մասին հետո կպատմեմ, եթե ինչ-որ մեկին հետաքրքիր է:
Պահիր նրա մազերը, մերսիր մեջքը: Ասա, որ ամեն ինչ նորմալ է. դա նրան անհրաժեշտ է: Ու, հետ տալու դեպքում, ոչ մի «ապախմել»:
Եթե ինչ-որ մեկի մոտ հարց առաջացավ՝ արդյո՞ք կանանց մոտ հաջողություն ունենալու համար այսքան գիտելիքներ ու ունակություններ են պետք, ապա իմ պատասխանն է՝ այո: Չկա ունիվերսալ «մեթոդ» կամ «բանալի», որի միջոցով կարելի է ցանկացած կնոջ մոտ հաջողություն ունենալ. կինն առաջին հերթին մարդ է ու անհատականություն: Բայց այս հարցում կան երկու որոշիչ գործակից, ու քո հաջողությունը հավասար է այդ գործակիցների արտադրյալին: Առաջին գործակիցը քո արժեքն է որպես տղամարդ. այդ արժեքը քեզ տալիս է կինը, համապատասխան իր չափանիշներին: Երկրորդը պրիզմա է, որի միջոցով կարելի է ազդել առաջին գործակցի վրա. դա այն է, թե որքանով ես դու կարողանում ներկայացնել ինքդ քեզ: Եթե ինքդ քեզ կարողանում ես ներկայացնել լրիվ այնպես, ինչպես կաս, ապա այն հավասար է մեկի: Չարժի հույսը դնել միայն երկրորդ գործակցի վրա՝ այն խիստ անվստահելի օգնական է, բայց չարժի այն նաև թերագնահատել: Ես տեսել եմ, թե ինչպես են իսկապես լավ, հմայիչ տղամարդիկ անհաջողություն կրել միայն այն պատճառով, որ չեն կարողացել իրենք իրենց ճիշտ ներկայացնել, մյուս կողմից՝ մի քանի գրառում առաջ ես ինքս էի իմ դժգոհությունն արտահայտում այն փաստի շուրջ, թե ինչպես ինքն իրեն լավ, ինքնավստահ ներկայացրած ոմն տորիչելյան դատարկություն ինձ ստիպեց քրտնել, մինչև իրեն նեյտրալիզացրեցի ու իզոլացրեցի աղջկանից:
Այս խորհուրդների մի մասը նախատեսված է առաջին գործակցի, մյուսը՝ երկրորդ գործակցի վրա ազդելու համար:
Էջանիշներ