Պատ. 7 պատճառ, թե ինչու խաղերը կարող են քեզ դարձնել գերմարդկային արարած
Rhayader-ի խոսքերից
Նկարը ցույց ա տալիս, որ ոչ գեյմերի ուշադրությունը միանգամից գնում ա պալմայի վրա (դե, պալմա չտեսած չտես ազգ ենք), իսկ գեյմերը միանգամից ֆիքսում ա թշնամիներին, թշնամիների քանակը, տեսակը, զինվածությունը, ջարդվող ու պայթող օբյեկտները, թաքնվելու ու սնայպերների տեղակայման կետերը, իր ու թշնամու նահանջի հնարավոր ուղիները, նռնակների պայթելուց կտորների ռիկոշետի հավանականությունը, փամփուշտի շարժման կորագիծն ու էլի մի քանի տասնյակ բաներ:
Rhayader ջան, իսկ էտ ուղղությամբ ինչ որ հետազոտություններ արվել են, թե ուղակի ենթադրություններ են: Ինձ էսքան ժամանակ էտ ա հետաքրքրում: Որովհետև իմ ճանացած մոլի խաղացողները զենք բռնել էլ չեն կարա:
Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ
Էջանիշներ