User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 109 հատից

Թեմա: Ճապոնիա

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #11
    Մշտական անդամ helium-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    385
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ուսումը Ճապոնիայում /շարունակություն/

    Խմբակները
    Միջնակարգ դպրոցում ուսման կարեւոր մաս են կազմում տարբեր խմբակները /կայ/: Սովորաբար այդ խմբակները կապված են կամ սպորտի կամ էլ արվեստի հետ եւ անց են կացվում դասերի ավարտից հետո: Ուսումնական տարվա սկզբում խմբակների ղեկավարները փակցնում են իրենց խմբերի «գովազդները» 7-րդ դասարան ընդունվածների համար: Պրակտիկորեն, յուրաքանչյուր 7-րդ դասարանցի գրանցվում է մեկ կամ մի քանի խմբակում եւ մնում է այնտեղ ողջ միջնակարգ դպրոցում սովորելու ընթացքում: Բացի խմբակներից, շատ աշակերտներ հաճախում են նաեւ վճարովի կուրսեր, որտեղ նրանց օգնում են ավելի լավ պատրաստվել դպրոցական քննություններին: Այս կուրսերի դասերը հիմնականում անց են կացվում երեկոյան՝ շաբաթական 2-3 անգամ:
    Քննությունները
    Ճապոնական դպրոցների հիմնական պրոբլեմը քննություններն են, որոնցից յուրաքանչյուրը տեւում է մի քանի ժամ, էլ չհաշված դրանց նախապատրաստվելուն ուղղված ժամանակը: Ժամանակ առ ժամանակ քննությունները դառնում են աշակերտների ինքնասպանության պատճառ: Միջնակարգ եւ ավագ դպրոցի աշակերտները քննություն են հանձնում յուրաքանչյուր եռամսյակի ավարտից հետո /բոլոր առարկաներից/, ինչպես նաեւ առաջին եւ երկրորդ եռամսյակների մեջտեղում/ճապոներեն, մաթեմատիկա, անգլերեն, բնագիտական առարկաներ, պատմություն/: Սկզբնական դպրոցում քննություններ չկան:
    Քննություններից 1 շաբաթ առաջ խմբակների հավաքները դադարեցվում են, որպեսզի աշակերտները կարողանան պարապել: Քննությունները հիմնականում անց են կացվում գրավոր՝ 100 բալանի գնահատման համակարգով:
    Միջնակարգ դպրոցից հետո
    Նախ եւ առաջ աշակերտը, ելնելով իր գնահատակններց, ստանում է այն ավագ դպրոցների ցուցակները, որտեղ ընդունվելու հնարավորություն ունի: Այնուհետեւ նա հանձնում է անցողիկ քննություն, որի /ինչպես նաեւ նախկին իր առաջադիմության/ հիման վրա էլ որոշվում է, թե որ ավագ դպրոցն է ընդունվելու: Լավ աշակերտներն ընդունվում են հեղինակավոր ավագ դպրոցներ, իսկ վատերը՝ դպրոցներ այն մարդկանց համար, ովքեր մտադրություն չունեն հետագայում բարձրագույն կրթություն ստանալ: Այդպիսի դպրոցները հիմնականում գյուղատնտեսական, արհեստի կամ այլ ուղղվածությամբ են լինում, իսկ դրանց շրջանավարտները կարիերա կազմելու հեռանկարներ չեն ունենում: Այն աշակերտները, ովքեր ավագ դպրոց չեն ցանկանում դիմել, կարող են ընդունվել 5ամյա տեխնիկական քոլեջներ: Բայց այստեղ ընդունվելն էլ այդքան հեշտ բան չէ. լավագույն քոլեջներում շատ մեծ մրցակցություն է, քանի որ որակյալ աշխատողները Ճապոնիայում շատ բարձր են գնահատվում: Որոշ տեխնիկական քոլեջներ պատկանում են խոշոր ֆիրմաներին, եւ այն ավարտողները միանգամից ընդունվում են աշխատանքի:
    Ակադեմիաները
    Բացի սովորական պետական դպրոցներից, Ճապոնիայում շատ են նաեւ մասնավոր վճարովի դպրոց-ակադեմիաները, ինչպես նաեւ «ազգային» համապետական նշանակության դպրոցները: Այսպիսի դպրոց ընդունվելու համար պետք է հանձնել հատուկ քննություններ շատ մեծ մրցակցության պայմաններում: Մյուս կողմից, այստեղ կրթական ծրագրերը շատ ավելի լավն են, իսկ որոշները հնարավորություն են տալիս առանց մրցույթի ընդունվել ավագ դպրոց կամ էլ համալսարան: Սովորաբար դպրոց-ակադեմիաներում սովորում են ճապոնական էլիտայի /քաղաքական գործիչներ, բիզնեսմեններ, հայտնի համալսարանների դասախոսներ եւ այլն/ երեխաները: Այն երեխաները, ովքեր կրթաթոշակ են կարողանում ստանալ նմանատիպ ակադեմիաներում սովորելու համար, հաճախ դառնում են «սպիտակ ագռավներ», իսկ երբեմն էլ համադասարանցիների ծաղրի /եւ ոչ միայն/ առարկան: Որոշ ակադեմիաներում դպրոցական համազգեստը պարտադիր չէ:
    Համալսարանները եւ քոլեջները
    Համալասարան ընտրելու գլխավոր չափանիշը նրա հեղինակությունն է: Նրանց, ովքեր ավարտում են այդպիսի համալսարան, պրակտիկորեն ընդունում են ցանկացած տեղ: Համարվում է, որ ընդունակ եւ ջանասեր երիտասարդը կարող է գլուխ հանել ցանկացած իրեն հանձնարարված գործից:
    Համալսարանի փոխարեն կարելի է ընդունվել 2ամյա քոլեջ, որը տալիս է մասնագիտական կրթություն: Այսպիսի քոլեջներ են ընդունվում ճապոնուհիների մոտ 90%-ը եւ ստանում են այնտեղ «ցածրակարգ» կանացի մասնագիտություններ՝ բուժքույր, մանկապարտեզի դաստիարակչուհի, սկզբնական դպրոցի ուսուցչուհի, որակավորված տնային տնտեսուհի, սեյու-դերասանուհի /անիմե հերոսների ձայնային կրկնօրինակող/:
    Համալսարան ընդունվելը բաղկացած է 2 մասից. սկզբում ավագ դպրոցների սաները հանձնում են համընդհանուր քննություն, որի արդյունքներից ելնելով՝ դիմում են իրենց ընտրած համալսարանը: Համալսարանում արդեն որոշվում է նրանց՝ արդեն ընդունելության քննություններին թույլատվություն տալու հարցը, որն էլ հետո հանձնում են:
    Հեղինակավորների շարքին են դասվում Տոկիոյի, Կյոտոյի, Օսակայի, Սապպոռոյի, Նագոյի, Ֆուկուոկու, Սենդայի պետական համալսարանները, ինչպես նաեւ մասնավոր համալսարաններ Վասեդան, Կեյոն, Մեյջին /Տոկիո/, Կանսայական համալսարանը /Օսակա/ եւ Ռիցումեյը /Լյոտո/: Ամենահեղինակավորը համարվում է Տոկիոյի համալսարանը /Տոդայ/, որը հիմնադրվել է 1877թ եւ զբաղեցնում է 30Հա տարածք Տոկիոյի հենց կենտրոնում: Նրա պատերի ներքո միաժամանակ սովորում է մոտ 10հզ մարդ, որոնցից 2000-ը արտասահմանցիներ են: Տոկիոյի համալսարանի շրջանավարտների 90% զբաղեցնում են իրենց տեղերը Ճապոնիայի էլիտայում, 2 շրջանավարտներ դարձել են Նոբելյան մրցանակակիրներ:
    Նրանք, ովքեր չեն ընդունվում իրենց նախընտրած համալսարանը, կարող են փորձել հաջորդ տարի: Այդ ընթացքում դիմորդները կամ սովորում են հատուկ կուրսերում կամ աշխատում են կամ էլ համատեղում 2-ն իրար հետ:
    Ի տարբերություն դպրոցի, համալսարանում սովորելը համեմատաբար հանգիստ է: Ուսանողն ինքն է ընտրում, թե ինչ առարկաներ անցնի /իհարկե որոշակի սահմանվածներից/: Մեծ կուրսային կամ դիպլոմային աշխատանքներ սովորաբար չեն լինում. պետք է լինում հիմնականում մի քանի էջանի զեկույցներ գրել: Այդ պատճառով էլ ուսանողները պրակտիկորեն չեն ներգրավվում լուրջ գիտական աշխատանքների մեջ: Իսկ եթե անգամ ներգրավվում են, ապա որպես օգնականներ, բայց ոչ որպես ինքնուրույն հետազոտողներ: Շատ ուսանողներ իրենց ժամանակը նվիրում են աշխատանք փնտրելուն եւ ապրում են տարբեր «կողքից» գործեր անելով:
    Համալսարանն ավարտելուց հետո կարելի է ընդունվել 2-3 տարով ասպիրանտուրա եւ ավարտից հետո ստանալ գիտական աստիճան:

  2. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Agni (01.08.2011), Fender (08.11.2010), Freeman (16.04.2011), Gayl (07.11.2010), Leo Negri (07.11.2010), Դեկադա (07.11.2010), Լուսաբեր (01.08.2011), Նաիրուհի (07.11.2010)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գնալ Ճապոնիա
    Հեղինակ՝ Aki, բաժին` Երկիր մոլորակ
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 09.04.2012, 21:57
  2. Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 14.05.2011, 14:49

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •