Նորթոն ջան ընդհանուր ճիշտ էիր բացատրել, բայց ես էլ փորձեմ մի քիչ ավելի կոնկրետացնել: Քաղքեդոնի ժողովում քննարկվել է Քրիստոսի բնության մասին ծագած խնդիրը և ընդունվել է , որ Քրիստոս ունեցել է երկու բնություն՝ Աստվածային և մարդկային, օրինակ՝ ցավ, քաղց, ծարավ զգալը վերագրվել է մարդկային բնությանը, իսկ հրաշագործությունները, բժշկումները վերագրվել են Աստվածայինին: Իսկ Առաքելական եկեղեցին դա չի ընդունել, այլ ընդունել է, որ Քրիստոսը ունի մեկ բնություն, այն է Աստվածամարդու բնությունը և նրա մեջ բաժանում մտցնելը սխալ է և անընդունելի:
Էջանիշներ