ԵԵԵ եղբայրս, հիմա շաատ քիչ են մեզ նման մտածողները, որոնք ընդունում են տասանորդի գաղափարը և անհրաժեշտությունը
ԵԵԵ եղբայրս, հիմա շաատ քիչ են մեզ նման մտածողները, որոնք ընդունում են տասանորդի գաղափարը և անհրաժեշտությունը
Մոդերատորական. «Տասանորդի դերը մեր կյանքում, պետք է արդյոք վճարել՞» թեման միացվել է «Տասանորդ և զոհաբերություն» թեմային, որը մոդերավորման նպատակով ժամանակավորապես փակվել էր: Թեմայից դուրս գրառումները հիմնականում ջնջվել են առանց տուգանային միավորների, սակայն կրկնվելու դեպքում կրկնապատիկ խախտում կդիտարկվեն:
Մեկնությունդ ճիշտ չի և տեղին չի, ... դահեկանի վրա պատկերված է Կայսրը, մարդու վրա Աստծո պատկերն է, սրանից արեք հետևություն ՝ կայսրինը տվեք կայսրին, իսկ Աստծունը տվեք Աստծուն
Եկեք քննարկենք. հատվածներ Սուրբ Գրքից՝
Ղեւտաց. 18:21,24 և
Նէեմ. 10:37 տասանորդը տրվում է Ղեւիի ցեղին ժառանգության փոխարեն: Այդ ո՞ր օրվանից են ղևտացիները տեղափոխվել Հայաստան:
2 Օրին. 12:6-7, 14:23 ... քու Տեր Աստծու առաջ կեր...
2 Օրին. 26:12 օտարականին և աղքատին տուր... սա կարող եմ ասել նման է մատաղին իր ճիշտ հասկացողությամբ:
և այլ նույնիմաստտ համարներ կան:
իսկ Նոր Կտակարանում խոսվում է ընծաի/նվիրատվության մասին 2Կոր. 9:5-7 :
Ինձ ''դժբախտություն'' վիճակվեց տարիներ շարունակ TBN և CNL հեռ. ալիքներով լսել ''խարիզմատիկների '' քարոզները, որտեղ Արթուր Ս. և Максим М հաճախ քարոզում են հիմնականում փողապաշտություն: Ասա խնդրեմ, դրամապաշտություն քարոզելով ավետարանի ո՞ր հիմքի վրա է, էլ չեմ ասում ուրշներին ծաղրելը:
ԱՄԵՆ
Այստեղ խոսքը վերաբերվում է միայն Հրեաներին:
Եթե կամենում ես տասանորդ տալ, տու՛ր վատ չես անում ,բայց ուրիշին մ՛ի ստիպիր:
Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 27.05.2011, 18:10:
Ասեմ որ թեման ոչ թե մեկ ընդհանուր դրույթ է ապահովվում, այլ երկու տարբեր բևեռներ առաջարկում: Տասանորդը բավականին տարբերվում է ասենք դրամահավաքից կամ զոհաբերությունից, կամ ողորմությունից: Առաջնահերթ Հայ Առաքելական Եկեղեցում զոհաբերությունները մատաղի տեսքով չեն լինում. ձեր մատաղը դա կերակուր է աղքատներին անկախ նրանից, թե որոշ ոչ կիրթ մարդիկ ինչպես են այն կիրառում, կամ հասկանում: Մատաղի մասին ավելի մանրամասն կարդացեք http://ter-hambardzum.do.am/news/mat.../2011-05-02-65 կայքում: Կապված տասանորդի, ուշադրությու´ն, ոչ թե դրամահավաքության կամ ողորմության այլ կոնկրետ տասանաորդի: Տասանորդը իր նպատակաուղղվածությունը ունի և իբրև նպատակ ծառայում է առաջնահերթ անձի հոգեկան հանգստության և իր ներդրման բավարարման պատճառների: Եթե քրիստոնյան իրողություններին սկսում է նայել ոչ հոգևոր աչքերով, ապա նմանօրինակ երևույթներ թվում են բիզնեսի աղբյուր, կամ շահամոլություն, կամ ավելի վատ շողոքորթություն, բայց իրականում տասանորդը միտված է նման մարդկանց մտածումները բացահայտելու: Ասենք եթե ես ընթերցում եմ մինչ իմ գռառումը արված գրառումները՝ ինձ պարզ արտացոլանքով բացվում է մարդկանց ունեցաց հոգևոր ներաշխարհը, հավատացնում եմ ձեզ որ նույն կերպով արտացոլվում է նաև այն մարդու դրսևուրումները ով կանգնած է տասանորդ տալու առաջ: Օրինակ բերեմ Ավետարանից Քրիստոսը պարզորեն նկարագրեց մի առակ որտեղ պատմում էր թե ինչպես հավաքվել էին հարուստներ և ամեն մեկը գանձանակում գումար էր գցում, և մի շատ աղքատ կին մի դրամ գցեց և Հիսուս հարց է տալիս ձեր կարծիքով նրանցից ով ավելի շատ գումար գցեց գանձանակում, և ինչքան էլ զարմանալի լիներ բայց ամենաշատ գումար գցել էր այդ աղքատ կին: ԵՎ Քրիստոս ասում է բոլորը գցում էին իրենց ավել գումարը, իսկ այդ կինը գցեց իր ունեցվածքը: Իմ կարծիքով իմ ասածները ձեզ մտածել կտա՝ արդյո՞ք մենք կարող ենք նմանօրինակ թեմաները բարձրաձայնելու, և արդյո՞ք ունենք հոգևոր աչքեր ճիշտ մեկնաբանելու, թե ցույց ենք տալու մեր հոգևոր տգիտությունները և շահամոլությանը: Հավելեմ որ այսօր շատ աղանդավորներ տասանորդի գաղապար ներքո զբաղվում են դրամահավաքով, իսկ ինպես ես նշեցի դրանք բավականին տարբեր երևույթներ են
Օրհնություններով Տեր Համաբարձում քահանա
Ameli (29.05.2011), Moonwalker (29.05.2011), հովարս (29.05.2011)
Մատթ.23:22-ը կարդալով մեկտեղ, կարդացեք նաև Թվոց 18:21-26 «Եւ ահա Իսրայէլի բոլոր տասանորդը Ղևիի որդիներուն տուի ժառանգության համար ...» Նէեմ.10:37-38: Շարունակեք կարդալ Բ Օրին.12:6-7,17,19; 14:22-29; այստեղ ասվում է տասանորդը ուտելու մասին, դո՞ւք եք ուտում այն թե միայն ձեր ղեկավարներն են ուտում:
Այս համարը տասանորդի բուն իմաստն է Բ Օրին. 26:12-15:
հ.գ.
Եկեղեցուն ընծա տալը շատ լավ է, քանի որ եկեղեցում ծառայողները պետությունից աշխատավարձ/թոշակ չեն ստանում
Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 13.04.2012, 12:50:
Գաղափարը շատ պարզ է` քահանան կատարում է ինչ-որ օգտակար և անհրաժեշտ գործողություններ և դա կատարում է հավատացյալ մարդու համար` պատարագ, մկրտություն, պսակ և այլն: Եվ ինչպես ի աշխատանքի համար դա նույնպես պիտի վարձատրվի: Բացի այդ այդ գործողությունների կատարման ժամանակ ծախսվում են նյութեր և միջոցներ, որոնք օդից չեն ստեղծվում` պիտի գոնե փոխհատուցվեն:
Բայց այստեղ երկու մեծ բայց կա.
1. Միթե քահանայի կատարած գործը համարժեք է ցանկացած մարդու ստացած եկամուտի 1/10 մասին? Ում համար գործը կատարել է, թող նա էլ վճարի, իսկ եթե ուզում է ավել վճարել` դա իր իրավունքն է:
2. Գործը` գործ, բայց կան պարտավորություններ, որ մարդն ակամայից ստանձնում է քանահա դառնալով, ու այդ պատրավորություննեը կատարելու դիմաց վճարելը հաստատ պարտադիր չի, իսկ չվճարելն էլ պատժելի չի:
Տասնօրդի գաղափարը միանշանակ հիմարություն է, քանի որ այն մարդիկ, որոնք տվյալ եկեղեցու "հոտից" չեն ոչ մի պարտավորություն չունեն այդ եկեղեցու հանդեպ: Ու տասնորդը դա կրոնական կեղեքման ձևերից մեկն է:
Քանի որ Ղևի ցեղը հենց քահանայական ցեղն է, ինքն էլ գրել ու պահպանել է Թորան (Հին կտակարան), ուստի իրեն էլ ձեռնտու էր, որ տասնորդի գաղափարը աստվածային ու ի վերուստ սահմանված լինել:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Skeptic (13.04.2012)
հովարս (13.04.2012)
Այսքանի հետ համաձայն եմ, բայց...
այստեղ ճիշտ չես, քանի որ պատմությունը այլ բան է ասում,...եթե կարելի է չխորանամՔանի որ Ղևի ցեղը հենց քահանայական ցեղն է, ինքն էլ գրել ու պահպանել է Թորան (Հին կտակարան), ուստի իրեն էլ ձեռնտու էր, որ տասնորդի գաղափարը աստվածային ու ի վերուստ սահմանված լինել:
Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 13.04.2012, 20:48:
Varzor (14.04.2012)
Մի էլ խորացի Հովարս ջան: Կա մի շատ պարզ և հիմնարար սկզբունք` եթե ինչ-որ բան տեղի է ունենում/ունեցոլ, պա առաջին հերթին գտիրն նրան, թե ում է դա ձեռնտու կամ օվ է դրանից օգտվում:
Փաստացի տասնօրդի գաղափարը տալիս է հենց Աստվածաշունչը, իսկ տասնորդից սկզբնապես միանշանակ օգտվել են միայն ղևտացիք` քանահաները: Հետագայում էլ նաև քրիստոնյա քահանաները այն վայրերում, որտեղ եկեղեցին բավարար հզորութոյւն և հեղինակություն ուներ բնակչությունից տասնորդ հավաքելու:
Ու քանի որ ինքդ էլ համաձայնեցիր, որ տասնորդ վճարել բոլորի չի, որ պարտավոր են, ուրեմն հետևություն` ղևտացիք առաջինն էին, որ պետական/վարչական մակարդակով սկսեցին օգտվել տասնորդի բարիքներից և իրենց հիմնավորումը ոչ թե զուտ տամաբանական սոցիալական էր` "աշխատավարձ չենք ստանում", այլ սուտ կրոնական` "որովհետև այդպե սգրված է Աստվածաշնչում": Ու փաստացի այն մարդիկ, որոնք չէին ցանկանում տասնորդ վճարել, բայց կեղեքվում էին, իրենց կեղեքման համար, առանց խորանալու, մեղավոր համարում էին ոչ թե քահանաներին, այլ այն գիրք-օրենքը, որը սահմանում էի այդ երևույթը:
Որքան որ ժամանակի հետ զարգացավ և կատարելագործվեց եկեղեցին, այնքան էլ տասնորդի գաղափարը դուրս եկավ շրջանառությունից:
Ու դրա կարիքն այժմ չկա: Միևնույն է հավատացյալ մարդը գնալու է եկեղեցի, ու իր հնարավորություների չափով էլ ընծաներ է մատուցելու:
Ներկայումս իրավիճակն այնպիսին է, որ եկեղեցին բացի ընծաներից կարողանում է նաև այլ ճանապարհով գումարներ վաստակել: Մասնավորապես` մոմավաճառությամբ: Չեմ ուզում դիտարկել պսակադրության, մկրտության և այլ արարողութունների համար դրամարկղում վճարվող գումարները, որովհեև դրանք չնչին են ու հազիվ կարող են նույնիսկ ծածկել եկեղեցու կողմից արարաողության անցկացման համար կատարվող նյութական ծախսերը:
Բացի այդ ՀԱԵ-ն արդեն ազատված է հարկերից ու մոմավաճառությունն ավելի եկամտաբեր է դարձել: Գաղտնիք չի, որ դրսից բերված մոմերը եկեղեցին չի ընդունում` պիտի իրենցից գնվի մոմը: Բայց ես հիշում եմ, որ մի ժամանակ այդպես չէր:
Սակայն միևնույն է ՀԱԵ համար դեռևս եկամուտների հիմնական աղբյուր են հանդիսանում ընծաներն ու ողորմություները: Այ էս վերջին պահը անբարոյական երևույթ է, թե ոչ` չեմ կարող գնահատել, քանի որ ողորմությունը նույնպես ընծայի մի ձև է, բայց ուղղված չի կոնկրետ անարողության կամ անձի: Իսկ թե ինչի համար է, դու ինձաիշնից լավ կիմանաս:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Ինչպե՞ս եք վերաբերվում այս նորությանը:
rbctv.rbc.ru/archive/main_news/text/562949984809737.shtml
www.bbc.co.uk/russian/society/2012/09/120924_german_catholics_unpaid_tax_punishment.shtml
Կարծու՞մ եք որ կարողա մի օր էլ նման մի բան Հայ Առաքելական Եկեղեցում լինի:
Վերջին խմբագրող՝ mnowak: 28.09.2012, 13:42: Պատճառ: տառասխալ
Հայ առաքելական եկեղեցին Գարեգին Բ-ի (վիրավորանք չի) գլխավորությամբ նենց սերտ կապերի մեջ ա քրեաօլիգարխիկ իշխանությունների հետ, որ մենք ավելի շատ հարկ ենք վճարում, քան գերմանացիները։
keyboard (29.09.2012)
Եթե չեմ սխալվում, էս օրենքը կա շատ շուտվանից ու միշտ գործել ա: Հարցը ոնց որ նրանում ա, որ ահագին մարդ վերջին տարիներին սկսել ա հրաժարվել վճարել եկեղեցու տասանորդը: Էս դեպքը վերաբերվու ա նրան, որ կոնկրետ դատական դեպք ա, երբ հարկը վճարել հրաժարվողին եկեղեցին բանադրել ա (ճիշտ եմ հա օգտագործում տերմինը ?), վիրավորված հավատացյալը դիմել ա դատարան, իսկ դատարանը որոշում ա կայացրել ի օգուտ եկեղեցու: Այսինքն, հաստատել ա, որ հարկը պետք ա վճարվի, քանի որ կա օրենք այն մասին, որ կաթոլիկները պիտի տասանորդ վճարեն եկեղեցուն:
Իսկ ինչ վերաբերվում ա մեր եկեղեցուն, ապա մենք կամավոր եկեղեցուն էնքան ենք մուծվում, որ իրանց պետք չի օրենքով տասանորդ սահմանել: Մոմ ենք առնում, կնքվում են, հարսանիք ենք անում, թաղում ենք անում, ու ամեն անգամ տերտերը խաչը իրա տարելկով դեմ ա տալիս: Կարաս փող չդնես ?Հետևիցդ մի հատ սրբազան քֆուր կուտես: Դե էլ չեմ ասում, որ սաղ բարեկամության մոտ քձիբի պատվավոր կոչումը սաղ կյանքդ կմնա վրեդ: Սրան էլ եթե գումարենք եկեղեցու սրբազան ունեցվածքն ու գույքը (սաունա, ստադիոն, ռեստորան, կաֆե, բոռդել ... ), որոնք օրենքի վերջին փոփոխություններով ազատվել են հարկերից, ապա մեր եկեղեցին իրա տասանորդն արդեն վաղուց ա տանում մեզանից, ու մի բան էլ ավել:
Arpine (28.09.2012), keyboard (29.09.2012), Sagittarius (28.09.2012), Արէա (28.09.2012)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ