User Tag List

Էջ 8 9-ից ԱռաջինԱռաջին ... 456789 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 106 համարից մինչև 120 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 126 հատից

Թեմա: Տասանորդ և զոհաբերություն:

  1. #106
    Մշտական անդամ Benadad-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.12.2009
    Հասցե
    Ժայռաքերծին
    Գրառումներ
    182
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ԵԵԵ եղբայրս, հիմա շաատ քիչ են մեզ նման մտածողները, որոնք ընդունում են տասանորդի գաղափարը և անհրաժեշտությունը

  2. #107
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մոդերատորական. «Տասանորդի դերը մեր կյանքում, պետք է արդյոք վճարել՞» թեման միացվել է «Տասանորդ և զոհաբերություն» թեմային, որը մոդերավորման նպատակով ժամանակավորապես փակվել էր: Թեմայից դուրս գրառումները հիմնականում ջնջվել են առանց տուգանային միավորների, սակայն կրկնվելու դեպքում կրկնապատիկ խախտում կդիտարկվեն:

  3. #108
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում razmik21-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տալի՞ս եք արդյոք տասանորդ և զոհաբերություն:
    Նախ կամովին տալն է ընդունելի: Եթե մեջբերումներ ես անում Աստվածաշնչից, ապա հիշիր որ գրված է 2 կորնթ. 9:7
    Նաև կարդա Մատթ. 6:1-4

  4. #109
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Benadad-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասեմ, տասանորդը դա եկեղեցուն սահմանված հարկն է , որը յուրաքանչյուր քրիստոնեա պարտավոր է վճարել, իսկ Քո հարցին թե ում,ապա ՝ Աստծուն,քանի որ հենց Ինքը//Քրիստոս// ասոց Աստծունը Աստծուն, կայսրինը կայսրին: Իսկ եդ տասանորդը, որ վճարում են ծառայում է եկեղեցու և վանականների սննդի ու մնացյալ ծախսերի համար,....
    Մեկնությունդ ճիշտ չի և տեղին չի, ... դահեկանի վրա պատկերված է Կայսրը, մարդու վրա Աստծո պատկերն է, սրանից արեք հետևություն ՝ կայսրինը տվեք կայսրին, իսկ Աստծունը տվեք Աստծուն

    Մեջբերում Benadad-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եկեք քննարկենք,թե արդյոք մեզ պետք է տասանորդ վճարել, թե ոչ
    Եկեք քննարկենք. հատվածներ Սուրբ Գրքից՝
    Ղեւտաց. 18:21,24 և
    Նէեմ. 10:37 տասանորդը տրվում է Ղեւիի ցեղին ժառանգության փոխարեն: Այդ ո՞ր օրվանից են ղևտացիները տեղափոխվել Հայաստան:

    2 Օրին. 12:6-7, 14:23 ... քու Տեր Աստծու առաջ կեր...
    2 Օրին. 26:12 օտարականին և աղքատին տուր... սա կարող եմ ասել նման է մատաղին իր ճիշտ հասկացողությամբ:
    և այլ նույնիմաստտ համարներ կան:
    իսկ Նոր Կտակարանում խոսվում է ընծաի/նվիրատվության մասին 2Կոր. 9:5-7 :

    Մեջբերում razmik21-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտ ես Խարիզմատիկ ուղղություն է դա, բայց և այնպես ավետարանչական է, քանի որ հիմքը ավետարանն է:
    Ինձ ''դժբախտություն'' վիճակվեց տարիներ շարունակ TBN և CNL հեռ. ալիքներով լսել ''խարիզմատիկների '' քարոզները, որտեղ Արթուր Ս. և Максим М հաճախ քարոզում են հիմնականում փողապաշտություն: Ասա խնդրեմ, դրամապաշտություն քարոզելով ավետարանի ո՞ր հիմքի վրա է, էլ չեմ ասում ուրշներին ծաղրելը:

    Մեջբերում razmik21-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Թող Աստված լուսավորի բոլորիս խավարը:
    ԱՄԵՆ

    Մեջբերում razmik21-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կան մարդիկ, որ մինչև հիմա չգիտեն թե, որն է Հին կտակարանի նշանակոթյունը: ..... մեջբերում անեմ հենց, նոր կտակարանից, որտես Հիսուսը ասում է, որ պետք է վճարել տասանորդ: Չնայած համոզված եմ մարդիկ կլինեն սա էլ ձևափոխելու ձև գտնեն, բայց ամեն դեպքում բավականին հստակ ասում է այստեղ Հիսուսը դրա մասին.

    Ղուկասի 11:42 որտեղ Հիսուսը շեշտում է նաև տասանորդի տալու անհրաժեշտությունը:
    Այստեղ խոսքը վերաբերվում է միայն Հրեաներին:

    Եթե կամենում ես տասանորդ տալ, տու՛ր վատ չես անում ,բայց ուրիշին մ՛ի ստիպիր:
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 27.05.2011, 18:10:

  5. #110
    Սկսնակ անդամ Տեր_Համբարձում-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.05.2011
    Գրառումներ
    17
    Բլոգի գրառումներ
    14
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ասեմ որ թեման ոչ թե մեկ ընդհանուր դրույթ է ապահովվում, այլ երկու տարբեր բևեռներ առաջարկում: Տասանորդը բավականին տարբերվում է ասենք դրամահավաքից կամ զոհաբերությունից, կամ ողորմությունից: Առաջնահերթ Հայ Առաքելական Եկեղեցում զոհաբերությունները մատաղի տեսքով չեն լինում. ձեր մատաղը դա կերակուր է աղքատներին անկախ նրանից, թե որոշ ոչ կիրթ մարդիկ ինչպես են այն կիրառում, կամ հասկանում: Մատաղի մասին ավելի մանրամասն կարդացեք http://ter-hambardzum.do.am/news/mat.../2011-05-02-65 կայքում: Կապված տասանորդի, ուշադրությու´ն, ոչ թե դրամահավաքության կամ ողորմության այլ կոնկրետ տասանաորդի: Տասանորդը իր նպատակաուղղվածությունը ունի և իբրև նպատակ ծառայում է առաջնահերթ անձի հոգեկան հանգստության և իր ներդրման բավարարման պատճառների: Եթե քրիստոնյան իրողություններին սկսում է նայել ոչ հոգևոր աչքերով, ապա նմանօրինակ երևույթներ թվում են բիզնեսի աղբյուր, կամ շահամոլություն, կամ ավելի վատ շողոքորթություն, բայց իրականում տասանորդը միտված է նման մարդկանց մտածումները բացահայտելու: Ասենք եթե ես ընթերցում եմ մինչ իմ գռառումը արված գրառումները՝ ինձ պարզ արտացոլանքով բացվում է մարդկանց ունեցաց հոգևոր ներաշխարհը, հավատացնում եմ ձեզ որ նույն կերպով արտացոլվում է նաև այն մարդու դրսևուրումները ով կանգնած է տասանորդ տալու առաջ: Օրինակ բերեմ Ավետարանից Քրիստոսը պարզորեն նկարագրեց մի առակ որտեղ պատմում էր թե ինչպես հավաքվել էին հարուստներ և ամեն մեկը գանձանակում գումար էր գցում, և մի շատ աղքատ կին մի դրամ գցեց և Հիսուս հարց է տալիս ձեր կարծիքով նրանցից ով ավելի շատ գումար գցեց գանձանակում, և ինչքան էլ զարմանալի լիներ բայց ամենաշատ գումար գցել էր այդ աղքատ կին: ԵՎ Քրիստոս ասում է բոլորը գցում էին իրենց ավել գումարը, իսկ այդ կինը գցեց իր ունեցվածքը: Իմ կարծիքով իմ ասածները ձեզ մտածել կտա՝ արդյո՞ք մենք կարող ենք նմանօրինակ թեմաները բարձրաձայնելու, և արդյո՞ք ունենք հոգևոր աչքեր ճիշտ մեկնաբանելու, թե ցույց ենք տալու մեր հոգևոր տգիտությունները և շահամոլությանը: Հավելեմ որ այսօր շատ աղանդավորներ տասանորդի գաղապար ներքո զբաղվում են դրամահավաքով, իսկ ինպես ես նշեցի դրանք բավականին տարբեր երևույթներ են
    Օրհնություններով Տեր Համաբարձում քահանա

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ameli (29.05.2011), Moonwalker (29.05.2011), հովարս (29.05.2011)

  7. #111
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մատթ.23:22-ը կարդալով մեկտեղ, կարդացեք նաև Թվոց 18:21-26 «Եւ ահա Իսրայէլի բոլոր տասանորդը Ղևիի որդիներուն տուի ժառանգության համար ...» Նէեմ.10:37-38: Շարունակեք կարդալ Բ Օրին.12:6-7,17,19; 14:22-29; այստեղ ասվում է տասանորդը ուտելու մասին, դո՞ւք եք ուտում այն թե միայն ձեր ղեկավարներն են ուտում:
    Այս համարը տասանորդի բուն իմաստն է Բ Օրին. 26:12-15:

    հ.գ.
    Եկեղեցուն ընծա տալը շատ լավ է, քանի որ եկեղեցում ծառայողները պետությունից աշխատավարձ/թոշակ չեն ստանում
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 13.04.2012, 12:50:

  8. #112
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մատթ.23:22-ը կարդալով մեկտեղ, կարդացեք նաև Թվոց 18:21-26 «Եւ ահա Իսրայէլի բոլոր տասանորդը Ղևիի որդիներուն տուի ժառանգության համար ...» Նէեմ.10:37-38: Շարունակեք կարդալ Բ Օրին.12:6-7,17,19; 14:22-29; այստեղ ասվում է տասանորդը ուտելու մասին, դո՞ւք եք ուտում այն թե միայն ձեր ղեկավարներն են ուտում:
    Այս համարը տասանորդի բուն իմաստն է Բ Օրին. 26:12-15:
    հ.գ.
    Եկեղեցուն ընծա տալը շատ լավ է, քանի որ եկեղեցում ծառայողները պետությունից աշխատավարձ/թոշակ չեն ստանում
    Գաղափարը շատ պարզ է` քահանան կատարում է ինչ-որ օգտակար և անհրաժեշտ գործողություններ և դա կատարում է հավատացյալ մարդու համար` պատարագ, մկրտություն, պսակ և այլն: Եվ ինչպես ի աշխատանքի համար դա նույնպես պիտի վարձատրվի: Բացի այդ այդ գործողությունների կատարման ժամանակ ծախսվում են նյութեր և միջոցներ, որոնք օդից չեն ստեղծվում` պիտի գոնե փոխհատուցվեն:
    Բայց այստեղ երկու մեծ բայց կա.
    1. Միթե քահանայի կատարած գործը համարժեք է ցանկացած մարդու ստացած եկամուտի 1/10 մասին? Ում համար գործը կատարել է, թող նա էլ վճարի, իսկ եթե ուզում է ավել վճարել` դա իր իրավունքն է:
    2. Գործը` գործ, բայց կան պարտավորություններ, որ մարդն ակամայից ստանձնում է քանահա դառնալով, ու այդ պատրավորություննեը կատարելու դիմաց վճարելը հաստատ պարտադիր չի, իսկ չվճարելն էլ պատժելի չի:
    Տասնօրդի գաղափարը միանշանակ հիմարություն է, քանի որ այն մարդիկ, որոնք տվյալ եկեղեցու "հոտից" չեն ոչ մի պարտավորություն չունեն այդ եկեղեցու հանդեպ: Ու տասնորդը դա կրոնական կեղեքման ձևերից մեկն է:
    Քանի որ Ղևի ցեղը հենց քահանայական ցեղն է, ինքն էլ գրել ու պահպանել է Թորան (Հին կտակարան), ուստի իրեն էլ ձեռնտու էր, որ տասնորդի գաղափարը աստվածային ու ի վերուստ սահմանված լինել:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Skeptic (13.04.2012)

  10. #113
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հ.գ.
    Եկեղեցուն ընծա տալը շատ լավ է, քանի որ եկեղեցում ծառայողները պետությունից աշխատավարձ/թոշակ չեն ստանում
    Հետաքրքիր էր: Երբ մեկ այլ մասնագիտության տեր մարդուն (օրինակ` բժշկին) ընծա են տալիս, կողքից ասում են` կաշառք վերցրին, ու դա դասվում է վատ երևույթների շարքին:
    Բարև Ձեզ

  11. #114
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրքիր էր: Երբ մեկ այլ մասնագիտության տեր մարդուն (օրինակ` բժշկին) ընծա են տալիս, կողքից ասում են` կաշառք վերցրին, ու դա դասվում է վատ երևույթների շարքին:
    Ընծա տալը երբեք էլ վատ բան չի, այ հարց է, որ այդ "ընծան" այլ կերպ է ընդունվում և մեկնաբանում: Աշխատանքի դիմաց մարդուն վարձատրում են, իսկ հոգևորականը նույնպես աշխատում է, սակայն ոնց Հովարսը նշեց` դրա դիմաց աշխատավարձ չի ստանում:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    հովարս (13.04.2012)

  13. #115
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գաղափարը շատ պարզ է` քահանան կատարում է ինչ-որ օգտակար և անհրաժեշտ գործողություններ և դա կատարում է հավատացյալ մարդու համար` պատարագ, մկրտություն, պսակ և այլն: Եվ ինչպես ի աշխատանքի համար դա նույնպես պիտի վարձատրվի: Բացի այդ այդ գործողությունների կատարման ժամանակ ծախսվում են նյութեր և միջոցներ, որոնք օդից չեն ստեղծվում` պիտի գոնե փոխհատուցվեն:
    Բայց այստեղ երկու մեծ բայց կա.
    1. Միթե քահանայի կատարած գործը համարժեք է ցանկացած մարդու ստացած եկամուտի 1/10 մասին? Ում համար գործը կատարել է, թող նա էլ վճարի, իսկ եթե ուզում է ավել վճարել` դա իր իրավունքն է:
    2. Գործը` գործ, բայց կան պարտավորություններ, որ մարդն ակամայից ստանձնում է քանահա դառնալով, ու այդ պատրավորություննեը կատարելու դիմաց վճարելը հաստատ պարտադիր չի, իսկ չվճարելն էլ պատժելի չի:
    Տասնօրդի գաղափարը միանշանակ հիմարություն է, քանի որ այն մարդիկ, որոնք տվյալ եկեղեցու "հոտից" չեն ոչ մի պարտավորություն չունեն այդ եկեղեցու հանդեպ:
    Այսքանի հետ համաձայն եմ, բայց...
    Քանի որ Ղևի ցեղը հենց քահանայական ցեղն է, ինքն էլ գրել ու պահպանել է Թորան (Հին կտակարան), ուստի իրեն էլ ձեռնտու էր, որ տասնորդի գաղափարը աստվածային ու ի վերուստ սահմանված լինել:
    այստեղ ճիշտ չես, քանի որ պատմությունը այլ բան է ասում,...եթե կարելի է չխորանամ
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 13.04.2012, 20:48:

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (14.04.2012)

  15. #116
    Մշտական անդամ anahit96-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.12.2010
    Հասցե
    Հեռու...շատ հեռու
    Գրառումներ
    284
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Yeghoyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իսկ դո՞ւք, և ի՞նչ ձևով եք դա իրականացնում
    Կներեք էլի դուք ովքեր եք??
    Միայնակ ուրախանալը փոքր-ինչ տխուր բան է:

  16. #117
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    այստեղ ճիշտ չես, քանի որ պատմությունը այլ բան է ասում,...եթե կարելի է չխորանամ
    Մի էլ խորացի Հովարս ջան: Կա մի շատ պարզ և հիմնարար սկզբունք` եթե ինչ-որ բան տեղի է ունենում/ունեցոլ, պա առաջին հերթին գտիրն նրան, թե ում է դա ձեռնտու կամ օվ է դրանից օգտվում:
    Փաստացի տասնօրդի գաղափարը տալիս է հենց Աստվածաշունչը, իսկ տասնորդից սկզբնապես միանշանակ օգտվել են միայն ղևտացիք` քանահաները: Հետագայում էլ նաև քրիստոնյա քահանաները այն վայրերում, որտեղ եկեղեցին բավարար հզորութոյւն և հեղինակություն ուներ բնակչությունից տասնորդ հավաքելու:
    Ու քանի որ ինքդ էլ համաձայնեցիր, որ տասնորդ վճարել բոլորի չի, որ պարտավոր են, ուրեմն հետևություն` ղևտացիք առաջինն էին, որ պետական/վարչական մակարդակով սկսեցին օգտվել տասնորդի բարիքներից և իրենց հիմնավորումը ոչ թե զուտ տամաբանական սոցիալական էր` "աշխատավարձ չենք ստանում", այլ սուտ կրոնական` "որովհետև այդպե սգրված է Աստվածաշնչում": Ու փաստացի այն մարդիկ, որոնք չէին ցանկանում տասնորդ վճարել, բայց կեղեքվում էին, իրենց կեղեքման համար, առանց խորանալու, մեղավոր համարում էին ոչ թե քահանաներին, այլ այն գիրք-օրենքը, որը սահմանում էի այդ երևույթը:
    Որքան որ ժամանակի հետ զարգացավ և կատարելագործվեց եկեղեցին, այնքան էլ տասնորդի գաղափարը դուրս եկավ շրջանառությունից:
    Ու դրա կարիքն այժմ չկա: Միևնույն է հավատացյալ մարդը գնալու է եկեղեցի, ու իր հնարավորություների չափով էլ ընծաներ է մատուցելու:
    Ներկայումս իրավիճակն այնպիսին է, որ եկեղեցին բացի ընծաներից կարողանում է նաև այլ ճանապարհով գումարներ վաստակել: Մասնավորապես` մոմավաճառությամբ: Չեմ ուզում դիտարկել պսակադրության, մկրտության և այլ արարողութունների համար դրամարկղում վճարվող գումարները, որովհեև դրանք չնչին են ու հազիվ կարող են նույնիսկ ծածկել եկեղեցու կողմից արարաողության անցկացման համար կատարվող նյութական ծախսերը:
    Բացի այդ ՀԱԵ-ն արդեն ազատված է հարկերից ու մոմավաճառությունն ավելի եկամտաբեր է դարձել: Գաղտնիք չի, որ դրսից բերված մոմերը եկեղեցին չի ընդունում` պիտի իրենցից գնվի մոմը: Բայց ես հիշում եմ, որ մի ժամանակ այդպես չէր:
    Սակայն միևնույն է ՀԱԵ համար դեռևս եկամուտների հիմնական աղբյուր են հանդիսանում ընծաներն ու ողորմություները: Այ էս վերջին պահը անբարոյական երևույթ է, թե ոչ` չեմ կարող գնահատել, քանի որ ողորմությունը նույնպես ընծայի մի ձև է, բայց ուղղված չի կոնկրետ անարողության կամ անձի: Իսկ թե ինչի համար է, դու ինձաիշնից լավ կիմանաս:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  17. #118
    Մշտական անդամ mnowak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2010
    Գրառումներ
    313
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Զայրույթ Գերմանիայի Կաթոլիկ Եկեղեցին սահմանել է 1/10-րդ մասը որպես օրենք

    Ինչպե՞ս եք վերաբերվում այս նորությանը:

    rbctv.rbc.ru/archive/main_news/text/562949984809737.shtml

    www.bbc.co.uk/russian/society/2012/09/120924_german_catholics_unpaid_tax_punishment.shtml

    Կարծու՞մ եք որ կարողա մի օր էլ նման մի բան Հայ Առաքելական Եկեղեցում լինի:
    Վերջին խմբագրող՝ mnowak: 28.09.2012, 13:42: Պատճառ: տառասխալ

  18. #119
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Հայ առաքելական եկեղեցին Գարեգին Բ-ի (վիրավորանք չի) գլխավորությամբ նենց սերտ կապերի մեջ ա քրեաօլիգարխիկ իշխանությունների հետ, որ մենք ավելի շատ հարկ ենք վճարում, քան գերմանացիները։

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    keyboard (29.09.2012)

  20. #120
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եթե չեմ սխալվում, էս օրենքը կա շատ շուտվանից ու միշտ գործել ա: Հարցը ոնց որ նրանում ա, որ ահագին մարդ վերջին տարիներին սկսել ա հրաժարվել վճարել եկեղեցու տասանորդը: Էս դեպքը վերաբերվու ա նրան, որ կոնկրետ դատական դեպք ա, երբ հարկը վճարել հրաժարվողին եկեղեցին բանադրել ա (ճիշտ եմ հա օգտագործում տերմինը ?), վիրավորված հավատացյալը դիմել ա դատարան, իսկ դատարանը որոշում ա կայացրել ի օգուտ եկեղեցու: Այսինքն, հաստատել ա, որ հարկը պետք ա վճարվի, քանի որ կա օրենք այն մասին, որ կաթոլիկները պիտի տասանորդ վճարեն եկեղեցուն:

    Իսկ ինչ վերաբերվում ա մեր եկեղեցուն, ապա մենք կամավոր եկեղեցուն էնքան ենք մուծվում, որ իրանց պետք չի օրենքով տասանորդ սահմանել: Մոմ ենք առնում, կնքվում են, հարսանիք ենք անում, թաղում ենք անում, ու ամեն անգամ տերտերը խաչը իրա տարելկով դեմ ա տալիս: Կարաս փող չդնես ? Հետևիցդ մի հատ սրբազան քֆուր կուտես: Դե էլ չեմ ասում, որ սաղ բարեկամության մոտ քձիբի պատվավոր կոչումը սաղ կյանքդ կմնա վրեդ: Սրան էլ եթե գումարենք եկեղեցու սրբազան ունեցվածքն ու գույքը (սաունա, ստադիոն, ռեստորան, կաֆե, բոռդել ... ), որոնք օրենքի վերջին փոփոխություններով ազատվել են հարկերից, ապա մեր եկեղեցին իրա տասանորդն արդեն վաղուց ա տանում մեզանից, ու մի բան էլ ավել:

  21. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Arpine (28.09.2012), keyboard (29.09.2012), Sagittarius (28.09.2012), Արէա (28.09.2012)

Էջ 8 9-ից ԱռաջինԱռաջին ... 456789 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •