էս թվի հետ կդժվարանամ համաձայնել..
և, վերջապես, կան ուսման տարբեր աստիճաններ..
մարդ կա ուսման հետ շատ սեր ունի՝ մինչև դոկտոր-պրոֆեսորի աստիճանի հասնում է..
մարդ էլ կա՝ մի արհեստ է յուրացնում ու սաղ կյանք յոլա գնում..
սա նորմալ է..
բայց նորմալ չէ այն մոտեցումը, ինչը որ կա մեզ մոտ սովորող մարդկանց հանդեպ..
որովհետև այսօր երևի միայն ուսման գծով խորացողներն են, որ դժվար նշմարելի ապագա ունեն Հայաստանում..
ու եթե կար ժամանակ, որ Հայը պատրաստ էր սոված նստելու, բայց երեխային լավ ուսման տալու..
այսօր՝ ողջ աշխարը վճարում է սովորելու, իսկ Հայը՝ չսովորելու համար..
սրա արդյունքում էլ՝ կիսադեբիլ սերունդ են մեծացնում.. հեշտ կառավարելի ոչխարների հոտ..
եթե համաձայն ենք դեպքերի նման դասավորության հետ, ուրեմն ես սխալ հասցեով էի գրառում կատարել..
իսկ եթե ոչ՝ գիտությամբ զբաղվող մարդուն պետք է աչքի լույս պես պահել.. եթե պետությունը դեռ ի վիճակի չէ այդպես վարվել, ուրեմն ժողովուրդը պետք է դա անի.. պետության գլուխը այսօր մեկն է, վաղը՝ ուրիշը.. իսկ գիտնականն ու կրթված սերունդը՝ ազգի ապագան ու երկրի վաղվա տերերը..
ես Սփյուռքահայությանը տեսնում եմ նաև Հայաստանում աշխատատեղեր բացողի դերում..հարցը աշխատանքն է: այդպիս կոռումպացված կառավարման համակարգով ոչ մի հանրօգուտ ու շահույթաբեր աշխատանք էլ հնարավոր չէ: մաքսիմում հնարավոր է երկրի ռեսուրսների անխնա թալան, ինչն էլ հաջողությամբ անում են արդեն 20 տարի է…
…![]()
Էջանիշներ