Յուսուֆ Իդրիսի «Ֆարֆուրները» պիեսը
Գլխավոր գործող անձիք են Սիդը և նրա ծառան՝ Ֆարֆուրը: Պիեսն այնպես է ստեղծված, որպեսզի կենդանի դերասանական իմպրովիզացիայի տպավորություն ստեղծվի: Հեղինակը գործողության սկզբում հայտնում է, որ ինքը պիեսը գրառել է միայն սևագիր՝ որոշելով գլխավոր գործող անձանց դերերը:Սիդը, Հեղինակի կամքվ, պետք է լինի տերը, իսկ Ֆարֆուրը՝ նրա ծառան: Հեղինակը ժամանակ չունի, նա շտապում է. դերասանները ստպված են շարունակությունը հորինել հենց բեմի վրա: Նրանք սկսում են նրանից, որ Սիդի համար անուն ենընտրում, հետո մասնագիտություն և կին: ի վերջո, նրանք կանգ են առնում գերեզմանափորի մասնագիտության վրա, բայց բահով պետք է փորի Ֆարֆուրը, իսկ Սիդը ղեկավարում է: Սիդը ոչինչ չի ցանկանում անձամբ անել, նույնիսկ կին նրա համար ընտրում է ֆարֆուրը: Ընդ որում, Սիդին հասնում են երկու գեղեցկուհի կանայք, իսկ Ֆարֆուրին՝ մի տգեղը: Սակայն աստիճանաբար Ֆարֆուրը սկսում է ըմբոստանալ: Երբ Սիդը նրան հրամայում է մարդ սպանել, որ թաղելու գործ ունենան, Ֆարֆուրը վճռականորեն հրաժարվում է: Սպանության գործը իր վրա է վերցնում Սիդը: Ֆարֆուրը դրանից հետո լքում է Սիդին, այսպես ավարտվում է առաջին գործողությունը:
Երկրորդ գործողության մեջ նրանք նորից են հանդիպում: Ըստ Սիդի հազարամյակներ են անցել, իսկ ըստ Ֆարֆուրի ընդամենը ներկայացման ընդմիջումն է ավարտվել: Ֆարֆուրը հրաժարվում է այլևս ծառայել Սիդին, նրանք փորձում են համագործակցության նոր ձևեր փնտրել: Սակայն այդպես էլ լավագույն տարբերակ չեն կարողանում գտնել: Ելք չունենալով` օգնության են դիմում Հեղինակին, սակայն Հեղինակը այլևս գոյություն չունի, քանի որ նրանք սկսել են ինքնուրույն մտածել: Վերջում գալիս է բեմի աշխատողը, նա շտապում է, քանի որ կինը ծննդաբերում է, նա հանգցնում է լույսերը, սկսում է բեմը հավաքել, չի կրող սպասել ներկայացմեն ավարտին: այդ ժամանակ Սիդը և ֆարֆուրը կանգնած են աթոռներին, գլուխները պարանի օղակների մեջ, քանի որ լուծում չգտնելով որոշել էին ինքնասպան լինել, բայց չէին վճռում, բեմի աշխատողնեը նրանց տակից հանում է աթոռները, երկուսն էլ մահանում են` վերածվելով միկրոմասնիկների` Սիդը` միջուկի, իսկ Ֆարֆուրը` նրա շուրջը պտտվող էլեկտրոնի, մահից հետո էլ փաստորեն խնդիրը չի լուծվում: Պիեսն ավարտվումէ Ֆարֆուրի կոչով` ուղղված հանդիսատեսին, որ գտնեն լուծումը, քանի որ այն կա, հնարավոր չի, որ չլինի:
Էջանիշներ