Մի փոքր էլ կապի ու իրենց սպասարկման ծառայության որակի մասին`
Հոկտեմբերի սկզբից սկսած երեկոյան ժամերին կապը շատ հաճախ ընդհանրապես չի հաստատվում` մոդեմը մի քանի րոպե շարունակ փորձում է ընտրություն կատարել ցանցերի միջև (UTMS, HSPA...), հետո էլ հաղթական ձայնով տալիս է "Միացումը չի կատարվել" եզրակացությունը: Զանգել եմ բազմաթիվ անգամ, պատասխանները գնահատեք ինքներդ
Q: երեկոյան ժամերին հաճախ մոդեմը պարզապես չի միանում ինտերնետին - "Միացումը չի կատարվել"
A: "երևի համակարգչի դիմացի պանելի USB - պորտերում անբավարար հոսանքամատակարարումից է"
Q: միացնում եմ ետևի պանելից, պրոբլեմը չի վերևանում
A: "երևի առանց էկրանացված երկարացման կաբելի միացնելուց է"
Q: նշված կաբելը գնեցի ձեր մոտից, մոդեմը միացված է այդ կաբելով, ետևի պանելից
A: "երևի կոմպյուտերում վիրուսներից է կամ Adware-ից"
Q: նորմալ անտիվիրուսով ու ամեն տեսակ Ad-remover-ներով ամեն օր ստուգվում է
A: "դժվարանում եմ ասել, միակ լուծումը կոմպյուտերի ֆորմատտինգն է"
Q: կոմպյուտերի մաքուր ֆորմատտինգից հետո պրոբլեմը մնում է, ընդ որում
ախր կապված է օրվա ժամերի հետ!
A: "չգիտեմ, մեր մոտ [դե իհարկե, ցերեկային ժամերին

]
ձեր մոդեմն աշխատում է, նշանակում է ձեր համակարգչից է, տարեք էքսպերտիզա արեք, տեսեք ինչն այնպես չէ hardware-ում"
Q: ո՞ր ընկերության մոտ էքսպերտիզա կատարեմ և ի՞նչ երաշխիք ունեմ թե էքսպերտիզայի "կոմպյուտերը սարքին է" եզրակացությունը կընդունվի Օրանժի կողմից ու իմ պրոբլեմը հետագա լուծում կստանա` պրոբլեմի վերացման կամ պայմանագրի գումարի վերադարձման տեսքով
A:"դժվարանում եմ պատասխանել, շատ ընկերություններ կան, դուք ընտրեք, նրանցից որևէ մեկին ու առավել ևս նրա տված եզրակացությունը երաշխավորել չենք կարող, "կոմպյուտերը սարքին է" եզրակացության դեպքում հետագա քայլերը ես չեմ կարող ասել, դա արդեն այլ մարդկանց գործն է"
Q: կարող եմ իմանալ ովքե՞ր են այդ մարդիկ, ու՞մ հետ խոսեմ "վերին էշելոններից"
A: չեմ կարող ասել, չունեմ այդպիսի ինֆորմացիա....
այս խոսակցությունը տևել է մի շաբաթ, ամեն զանգելուց տարբեր հերթափոխերի հեռախոսային օպերատորներին ստիպված էս բացատրել պրոբլեմի բնույթը, նախկինում կատարված քայլերը, դրայվերի թարմացվածությունը, device manager-ում մոդեմի ճանաչվածությունը և այլն, և այլն...: Օպերատորները մեծ մասամբ աղջիկներ եմ, իրենց տված կոմպյուտերային խորհուրդներից շատ հաճախ կախվելու կամ ջրախեղդ լինելու բուռն ցանկություն է առաջանում, միայն կես ժամվա ապարդյուն զրույցից հետո կապը վերահղվում է անհայտ կրթության ու ունակությունների տեր "ԿՈՄՊՅՈՒՏԵՐԱՅԻՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏ"-ի վրա, որի վերջնական խորհուրդը "կոմպը միատ ֆոռմատ արեք"ն ա:
Էջանիշներ