User Tag List

Էջ 1 3-ից 123 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 31 հատից

Թեմա: Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. «Մաեստրո»

  1. #1
    Eta Pegasi Sunny Stream-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2006
    Հասցե
    Pegasus constellation
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. «Մաեստրո»

    Շատ եմ սպասում Վիգեն Չալդրանյանի "Մաեստրո"-ի պրեմիերային. կարծեմ հոկտեմբերի 31-ին է "Մոսկվա" կ/թ-ում… Ինձ համար շատ կարևոր ֆիլմ է, խնդրում եմ դիտելուց հետո կիսվեք ինձ հետ տպավորություններով!!!
    Ըստ ռեժիսորի, ֆլմը հայ մտավորականության խնդիրների ու կռիվների մասին է:
    Ես "քաջ ծանոթ" եմ ֆիլմին, բայց վերջնական տարբերակը չեմ տեսել, անհամբեր եմ իմանալ, թե էկրանին ինչպես է դիտվելու!!!
    գլխավոր դերում, իհարկե, Միքայել Պողոսյան, դերերում՝ Կարեն Ջանիբեկյան, Ավետ Բարսեղյան, Մարիամ Մելիքսեթյան, Էդուարդ Թոփչյան և նրա նվագախումբը, գլխավոր դերակատարուհու ազգանունը չեմ հիշում՝ Կատերինա… Նկրահանումները կատրվել են Հայաստանում և Ճապոնիայում, ֆիլմը ժամանակակից ակտիվ ու "ներվով" ոճով է պատրաստված:
    " I still ask myself the question: Is cinema more important than life ?"
    François Truffaut (այնպայման դիտեք - "The 400 Blows, or the Sea, Antoine, the Sea!")



  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chilly (28.10.2009), Ապե Ջան (27.10.2009), Ֆոտոն (28.10.2009)

  3. #2
    Նախարար ministr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.09.2008
    Հասցե
    3-րդ Մաս
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    4,740
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Տեսնես որ մի կինոփառատոնի համար է նկարահանել?
    Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:

  4. #3
    Պատվավոր անդամ Philosopher-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.12.2006
    Գրառումներ
    1,102
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում Eta Pegasi-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ավետ Բարսեղյան
    Քաշածանոթ մուլտիտաղանդավորի մասի՞ն է խոսքը

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Kuk (02.12.2009)

  6. #4
    Նախարար ministr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.09.2008
    Հասցե
    3-րդ Մաս
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    4,740
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Հա Նազենիի արական վերսիանա
    Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:

  7. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Kuk (02.12.2009), Philosopher (27.10.2009)

  8. #5
    Eta Pegasi Sunny Stream-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2006
    Հասցե
    Pegasus constellation
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քաշածանոթ մուլտիտաղանդավորի մասի՞ն է խոսքը
    հա, բայց դերը շատ մեծ չէ, կարծում եմ նորմալ է խաղացել:
    Մինիստր - փառատոնների մասին կարդա էստեղ… էս ֆիլմերից ո՞րն ես դիտել: Երբ հանդիսատեսը պատրաստ չի իսկական կինոն ընկալել, ստացվում է, որ ամբողջ հայ կինեմատոգրաֆը միայն փառատոնների համար է ստեղծվում. չեմ կարծում թե դա ռեժիսորների մեղքն է:
    " I still ask myself the question: Is cinema more important than life ?"
    François Truffaut (այնպայման դիտեք - "The 400 Blows, or the Sea, Antoine, the Sea!")



  9. #6
    Նախարար ministr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.09.2008
    Հասցե
    3-րդ Մաս
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    4,740
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Վերջինը դիտել եմ "Քրմուհին": Բարեբախտաբար հայ կինեմատոգրաֆը միայն Չալդրանյանով չի սահմանափակվել իր պատմության ընթացքում: Բան չունեմ ասելու, մարդը բարդ պայմաններում ֆիլմեր է նկարում, բայց մեծ հաշվով դրանք կինոգետների, կինոքննադատների և կինոփառատոնների համար են: Իսկական կինոն չեմ կարծում, որ միայն աբստրակտ, ծայրից ծայր փոխաբերական իմաստներով ֆիմն է: "Նռան գույնը" ասում են որ գլուխգործոց է, բայց մարդկանց մի նեղ շրջանակի և կինոպրոֆեսիոնալների համար (չհաշված նրանց որ լսել են, որ դա լուրջ գործ է ու ձև են բռնել որ բան են հասկացել, չնայած հաստատ կեսից քնել են): Այնպես որ իսկական կինո ասվածը շատ ավելի լայն հասկացություն է, IMHO.
    Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (01.11.2009)

  11. #7
    Eta Pegasi Sunny Stream-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2006
    Հասցե
    Pegasus constellation
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում ministr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    "Նռան գույնը" ասում են որ գլուխգործոց է
    այսինքն չե՞ս նայել, թե՞ պարզապես համամիտ չես էդ կարծիքին:
    Եթե առաջինը, ապա դիտիր ու հայտնիր քո կարծիքը… Եթե երկրորդը, ապա ինձ դժվար կլինի քեզ հետ "իսկական կինո" հասկացությունը քննարկել. ինձ համար դա կինո-արվեստը ներկայացնող ֆիլմերն են. ու էդ ֆիլմերը կարող են սիրված լինել ոչ միայն կինոքննադատների կողմից: Ինչի Մալյանի ու Դովլաթյանի՝ էդքան սիրված ֆիլմերին որևէ մեկը կարող է ասել արվեստ չե՞ն: Բայց եթե նրանք, ում չես հասկանում, հասնում են փառատոններին ու գնահատվում են, ուրեմն արժի մի քիչ գլուխ ցավացնել ու հասկանալ. գուցե դու էլ էդ ֆիլմից վերցնելու բան ունես: Բայց ամեն չհասկացված ֆիլմ չի, որ փառատոնային ա ու արվեստ ու փառատոններն էլ միշտ չի, որ չափանիշ են ու արդար: Ես "Քրմուհուց" շատ էի տպավորված, հսկայական աշխատանք էր տարված ու շատ գեղեցիկ կինոմատոգրաֆիկ նմուշ ա ստացվել՝ իմաստով, հետաքրքիր մոտեցմամբ, ընտիր օպերատորական աշխատանքով... բավականին արժեքավոր ֆիլմ է՝ մեր սիրած "առաջին քրիստոնյա ազգ" լինելու փաստի պատկերավորման տեսանկյունից: Չեմ ասում ամենասիրած ֆիլմս է, բայց ասում եմ՝ ֆիլմը թերագնահատվել է Հայաստանում: Եթե Չալդրանյանը սկսեր ամեն հեռուստաալիքով եթեր խցկել ֆիլմը, պիտի ասեին՝ էլի թիթիզանում է, մեծամտանում՝ ինչը միշտ ասում են իր մասին: Մարդը սահմանափակվեց կինոթատրոններով ու արդյուքում ֆիլմը ժողովրդի մեջ առանձնապես մեծ արձագանք չգտավ, որովհետև շատ փոքր տոկոսն է էսօր հայկական կինո փնտրում կինոթատրոններում: Համեմատության համար ասեմ, հաստատ ավելի արժեքավոր ֆիլմ է, քան "Տաքսի էլի լավ ա"-ն, որովհետև առաիջինը կինո է, իսկ երկրորդը՝ "մեր բակային ընտանեկան ժամանցի մակարդակի" ֆիլմ: Բայց ով ավելի մեծ աղմուկ արե՞ց, ո՞վ Հայաստան-Լոս-Անջելես կամուրջներով գովազդեց ու գովազդեց, ցուցադրվեց, պտտվեց, վերջ ի վերջո՝ ՓՈՂ ԱՐԵՑ: Իսկ էս մարդը բռնեց ու սկսեց նոր ֆիլմ անել՝ առանց էդ աղմուկի ու փայլի, մինչ տաքսի Էլի լավ ա-ն խնդում ա ու խնդացնում, ինչպես մեր ողջ շոու բիզնեսը, էս մարդը շատ լուրջ խնդիրներ ա առնում իր ուշադրության տակ ու փորձում գլուխ հանել... թե ոնց ա ստացվել, նայեք ու դատեք ինքներդ, ես գիտեմ աշխատանքների ընթացքը, գիտեմ, թե ինչ նպատակ էր դրված "Մաեստրո"-ն ստեղծելիս, բայց վերջնական արդյունքն, էլի եմ ասում, չեմ տեսել ու ինքս էլ եմ շատ հետաքրքրված: Ֆիլմը վստահ եմ, որ հեչ միանշանակ չի ընդունվելու, չգիտեմ թե ինչ տպավորություն է թողնելու ձեզ վրա, բայց մի բան կարող եմ խորհուրդ տալ՝ դիտելիս մի կողմ թողնել ամբիցիաներն ու սպասել՝ տեսնել, թե ուր է տանում ռեժիսորը… Հուսով եմ տանում հասցնում է էնտեղ, ուր սկզբից էլ որոշել էր:

    Հ.Գ. Էլի լավ ա-ն որպես օրինակ բերեցի, առանձին ինքը պրոյեկտն ու փիառը շատ պոզիտիվ էին ու լավը, կարելի ա մի անգամ նայել ու ուրախանալ: Բայց համեմատության համար շատ տեղին է:
    " I still ask myself the question: Is cinema more important than life ?"
    François Truffaut (այնպայման դիտեք - "The 400 Blows, or the Sea, Antoine, the Sea!")



  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    E-la Via (25.01.2010)

  13. #8
    Նախարար ministr-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.09.2008
    Հասցե
    3-րդ Մաս
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    4,740
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում Sunny Stream-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    այսինքն չե՞ս նայել, թե՞ պարզապես համամիտ չես էդ կարծիքին:
    Նայել եմ, ու համարում եմ կինոգիտական գլուխգործոց: Բայց շատ ավելի մեծ սիրով կնայեմ "Մենք ենք մեր սարերը", "Սարոյան եղբայրները", քան թե "Նռան գույնը": Ես իսկական կինո ասելով հասկանում եմ օրինակ հենց այս ֆիլմերը, որ իրենց պարզության մեջ հանճարեղ են: Նման ֆիլմեր էլի ենք ունեցել: Կարծում եմ տեսակետս ավելի պարզ դարձրեցի: Թե չէ արդեն "Տաքսի-մաքսիների" անուն էիք տալիս Էդ տաքսին փորձել եմ նայել...տանը: Բան չստացվեց

    Ֆելլինիի, Պազոլինիի գլուխգործոցները դե դիր նայի...կնայես? Մեկ անգամից ոչ ավել: Բայց մարդիկ էլ Կանն, էլ Բեռլին... ինչքան մրցանակ կա հավաքել են: Բայց էդ կինոն հետաքրքիր է պրոֆեսիոնալներին, սկսնակ պրոֆեսիոնալներին, մեկ էլ հանդիստաեսի մի նեղ շերտի:
    Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:

  14. #9
    հեքիմ
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.03.2008
    Գրառումներ
    160
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում Sunny Stream-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ...Ես "Քրմուհուց" շատ էի տպավորված, հսկայական աշխատանք էր տարված ու շատ գեղեցիկ կինոմատոգրաֆիկ նմուշ ա ստացվել՝ իմաստով, հետաքրքիր մոտեցմամբ, ընտիր օպերատորական աշխատանքով... բավականին արժեքավոր ֆիլմ է՝ մեր սիրած "առաջին քրիստոնյա ազգ" լինելու փաստի պատկերավորման տեսանկյունից:
    Չգիտեմ հեղինակը ինչքանով ա տեղյակ կինոմատոգրաֆից, բայց ասեմ հենց վերը նշված "արժանիքները" իրականում շատ կաղոտ էին…էլ չեմ ասում որ օպերատորական աշխատանքն ուղղակի սարսափեցրեց մի քանի ֆոկուսից փախած կադրերով…
    իսկ ինչ վերաբերվումա առաջին քրիստոնյա ազգ լինեու փաստին, ապա ֆիլմը հիշեցնում էր ագիտ ֆիլմ որտեղ հինգ րոպեն մեկ հիշեցվում էր էդ փաստը....լաաաավ էլի
    absolvo te

  15. #10
    Eta Pegasi Sunny Stream-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2006
    Հասցե
    Pegasus constellation
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում Heqim-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էլ չեմ ասում որ օպերատորական աշխատանքն ուղղակի սարսափեցրեց մի քանի ֆոկուսից փախած կադրերով…
    Իմ մեջ օպերատորական աշխատանքը տպավորվել ա տաք լույսով, սիրուն կոմպոզիցիաներով, ազդեցիկ խոշոր պլաններով, ընդգրկուն ընդհանուրներով...
    ինչ-որ մեկը գնում է՞ էսօր
    " I still ask myself the question: Is cinema more important than life ?"
    François Truffaut (այնպայման դիտեք - "The 400 Blows, or the Sea, Antoine, the Sea!")



  16. #11
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Քանի որ թեմայում սկսվեց քննարկվել նաև Չալդրանյանը՝ մի քանի խոսք նրա մասին։
    Ասել թե նա 'Քրմուհին' չգովազդեց, սխալ է, պարզապես, նա 'գովազդն' այնքան գեղավարի էր, որ արդեն այդ 'գովազդի' կադրերից մոտս ցանկություն առաջացավ քննադատել այն ֆիլմը, որը նկար էլ է նման մարդը (նույնիսկ առանց ֆիլմը դիտելու)։
    Գովազդը կայանում էր նրանում, որ պատմում էին ֆիլմի նկարահանումների մասին, ցույց տվեցին թե ինչպես ֆիլմն ընդունեցին ԱՄՆ-ում, ու վերջում էլ, թե ինչպես է ռեժիսորը կինոթատրոնի ֆոնի վրա նկարվում բարեկամ, ազգականների հետ (տիպիկ օդնիկլասնիկի նկար)։ Բացասական վերաբերմունքն առաջացավ հենց վերջին կադրերից։ Այնպես էր նկարվում 12 տարեկան որդու հետ կինոթատրոնի ֆոնի վրա, ինչպես Երևանում են 12 տարեկան երեխաները նկարվում որևէ գեղեցիկ մեքենայի հենված, որ հետո տեղադրեն օդնօկլասնիկում։
    'Քրմուհին' շատ ավելի լավն էր քան 'Անառիկ որդու վերադարձը' (որպես հայկական ժամանակակից կինոյի ներկայացուցիչները), գոնե քունդ չէր տանում։ Եթե 'Անառակ որդուց' հետո որոշում ես էլ ոչ մի հայկական կինո չնայել, ապա 'Քրմուհուց' հետո՝ պարզապես չնայել Չալդրանյանի ֆիլմերը։

    2 խոսք էլ ասեմ 'Նռան գույնի' մասին։
    Ինքս նման ֆիլմերը համեմատում եմ ասենք Մերլին Մենսոնի (կամ ասենք nine inch nails) երաժշտության հետ։
    Մարդկանց մի մեծ զանգված ոչինչ չի հասկանում։
    Մի մասը իսկապես հավանում է, մի մասն էլ ձև է անում, թե հավանում է (հասկանում է), որոՎհետև այդ պահին նրա շրջապատը դա է պահանջում։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  17. #12
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    ՆԵՐՎԱՅԻՆ ՄԱԵՍՏՐՈՆ ԵՎ ՏԱՐՎԱ ԵՂԱՆԱԿՆԵՐԸ

    Վերջերս «Մոսկվա» կինոթատրոնում Վիգեն Չալդրանյանի «Մաեստրո» ֆիլմի պրեմիերան էր: Սակայն պրեմիերայից հետո այլեւս հնարավոր չէր ձեռք բերել «Մաեստրո» ֆիլմը եւ դիտել: Միայն հատվածներ ցուցադրվեցին «Դար 21» հեռուստաընկերությամբ (Ֆիլմի հովանավորը, «ՎիվաՍել»-ից բացի, Աշոտ Աղաբաբյանն է` «Դար 21»-ի տերն ու տնօրենը):

    Մեկ ցույց են տալիս մաեստրոյի (մաեստրոյի դերում` Միքայել Պողոսյան) տառապագին փորձերը սիմֆոնիկ նվագախմբում, մեկ` մաեստրոն ականջակալները ականջին` երաժշտություն է լսում, մեկ ստեղծագործական տվայտանքների մեջ է, բայց «երկունքն» այդպես էլ չի լինում, որովհետեւ, պարզվում է, մաեստոյին խանգարում է փետրվարյան արթնացումի օրերին «Ազատության» հրապարակում հավաքված ժողովուրդը: Ֆիլմում չի ցուցադրվում, թե ինչ էր վանկարկում ժողովուրդը երթերի ժամանակ եւ «Ազատության» հրապարակում` «Ազատություն», «Ազատ, անկախ Հայաստան»... Ընդամենը երթի կադրերում հնչում են ոստիկանների չափազանց բարեկիրթ, սրտացավ հորդորները. «Ձեր երթը արտոնված չէ, խնդրում ենք դադարեցնել այն, ձեր երթը հղի է անկանխատեսելի հետեւանքներով»... Իսկապես, այստեղ Չալդրանյանը ցուցաբերել է մոնտաժային փայլուն հնարամտություն: Երթի ցանկացած մասնակից կամ երթին հեռվից հետեւած ցանկացած մեկը կարո՞ղ է հիշել ոստիկանի այդպիսի բարեկիրթ միջամտություն: Այնպես որ, խրոնոլոգիական առումով «Մաեստրոն» կեղծ, սուտ ֆիլմ է, որովհետեւ այդ օրերի ժամանակակիցներս դեռ կանք, ապրում ենք ու շատ լավ հիշում, թե ինչպես էին ոստիկանները «միջամտում» երթին:

    Ու մի բան էլ. ֆիլմում` մոնտաժային «հնարամտությամբ» կամ խորամանկ ընտրությամբ երթը հիշեցնում էր նոսր խառնամբոխ: Սա բարոյական տեսակետից երկու հարցադրում է առաջ բերում. առաջին` եթե քո ժողովուրդը խառնամբոխ է, ապա դու ո՞վ ես` խառնամբոխից ծնված, սերված ռեժիսո՞ր, մաեստրո՞, եւ երկրորդ` ո՞ւմ համար ես դու ստեղծագործում` խառնամբոխի՞: Իսկ եթե Վիգեն Չալդրանյանը մոռացել է, հիշեցնենք, որ այդ օրերին ինքը այստեղ-այնտեղ` մի քանի ընկերների մոտ, ովքեր դատապարտել են նրան եւ իր նմաններին երկրի, ժողովրդի համար վճռորոշ շրջանում իրենց ցուցաբերած անտարբերության համար, պարծեցել էր, թե` «Գնացի հրապարակ, տեսա իմ պայքարող ժողովրդին, օրհնեցի...»... Այլ բան, որ Վիգեն Չալդրանյանը Հիսուս Քրիստոսի դերից ոչ մի կերպ չի կարողանում դուրս գալ: Խնդիրը, ինչպես ասացինք, բարոյական հարթությունում է. ստացվում է` Վիգեն Չալդրանյանը կամ այն ժամանակ է ստել, կամ` իր ֆիլմում: Երկու դեպքում էլ ամոթ է, շատ ամոթ:

    «....- Մի րոպե, խնդրում եմ,- ասում է լրագրողը: - Գիտե՞ք, ես շտապում եմ,- պատասխանում է մաեստրոն:

    - Ընդամենը մի հարց: Այ, դուք երաժիշտ եք, մտավորական, ինչո՞ւ եք լռում, ինչո՞ւ են լռում մեր մտավորականները:

    - Ես չեմ լռում, ես նվագում եմ:

    - Իսկ չե՞ք կարծում, որ կա նվագելու եւ չնվագելու ժամանակ:

    - Ոչ, չեմ կարծում: Ինձ համար չնվագելու ժամանակ չկա: Եթե յուրաքանչյուրը իր գործը լավ աներ, գուցե այս ամենը էսպես չլիներ:

    - Ուրեմն, կարծում եք, որ դուք պետք է նվագեք, էն մյուսը գրի, էն մյուսը նկարի... Իսկ էս ժողովրդի կողքին ո՞վ է կանգնելու, ո՞վ է պայքարելու ճշմարտության համար:

    - Գիտե՞ք ինչ, կա երկու ճշմարտություն` ճշմարտություն հանուն եւ ճշմարտություն ընդդեմ: Չարությունից ոչ մի լավ բան չի ծնվի...»:

    Սա հատված է «Մաեստրո» ֆիլմից: Այս հատվածով Վիգեն Չալդրանյանը Միքայել Պողոսյանի բերանով շատ բան էր ուզել ասել: Բայց մի քանի ճշմարտություններ, այնուամենայնիվ, ասված է այս փոքրիկ երկխոսության մեջ` «Յուրաքանչյուրը իր գործը լավ անելու», «Ճշմարտություն հանուն եւ ճշմարտություն ընդդդեմ» եւ «Չարությունից ոչ մի լավ բան չի ծնվի...» մասով: Այո, իսկապես, անտաղանդությունն ու ինքնասիրահարվածությունը, ճշմարտությունը կակղամորթությանը հարմարեցնելը եւ չարությունը շատ վատ բաներ են....

    Ի դեպ, ծիծաղելի եւ անհեթեթ են շրջանառվող այն տեսակետները, թե ֆիլմը քաղաքականացրին, կամ էլ թե` ֆիլմը ընդդիմության պատվերով է: Նախ` եթե շոշափվում են հեղափոխական գործընթացներ եւ այնպիսի ողբերգական անցքեր` ինչպես Մարտի 1-ն է, Չալդրանյանը արդեն իսկ պիտի պատրաստ լիներ, թե ինչ պիտի ասի ֆիլմը դիտած յուրաքանչյուր նորմալ քաղաքացի: Եվ եթե ինքը` որպես ռեժիսոր, հակադարձելու բան ունի, թող պարզապես նորից կազմակերպի իր ֆիլմի ցուցադրումը եւ պարզաբանումներ տա:

    Իսկ ընդհանրապես, ֆիլմից եթե որեւէ մեկը վիրավորվելու տեղ ունի, դա ոչ իշխանությունն է, ոչ ընդդիմությունը, ոչ էլ ժողովուրդը, որովհետեւ ժողովուրդը արդեն շատ վաղուց խորապես թքած ունի ե՛ւ այսօրինակ ֆիլմերի, ե՛ւ դրանք նկարողների վրա: Ֆիլմից, թերեւս, վիրավորվելու իրավունք ունեն Սիմֆոնիկ նվագախմբի երաժիշտները, որոնք ֆիլմում ներկայացված են իբրեւ երաժշտությունից բան չհասկացող, մեծ երգահանի արժեքը չիմացող ցինիկներ:

    Ի դեպ, ֆիլմն ամբողջությամբ դիտելու համար դիմեցինք Ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Գեւորգ Գեւորգյանին: Վերջինս ասաց, որ ֆիլմը չի կարող տրամադրել, քանի որ Չալդրանյանը ֆիլմի վրա որոշ տեխնիկական շտկումներ է անում: Եթե կա մեկը, ում համաշխարհային կինեմատոգրաֆիայի պրակտիկայում հայտնի է մի դեպք, երբ ֆիլմի պրեմիերայից հետո ռեժիսորը դեռ տեխնիկական բնույթի շտկումներ է անում, թող տեղեկացնեն: Թե չէ դժվար է չասել, որ սա առնվազն դիլետանտի քայլ է, դիլետանտի ֆիլմ, դիլետանտի մոտեցում: Վիգեն Չալդրանյանից այս եւ այլ կարգի հստակեցումներ հնարավոր չէր ճշտել, որովհետեւ նա հանրապետությունից բացակայում է: Գեւորգ Գեւորգյանին հարցրինք, թե ինքը ինչպե՞ս է գնահատում այս ֆիլմը: Ասաց, որ ֆիլմը արվեստագետի մասին է, ում ստեղծագործական աշխատանքներին խանգարում են երկրում տեղի ունեցող հեղափոխական գործընթացները: Ի դեպ, եթե համաշխարհային պրակտիկայում կհիշեք մի օրինակ, երբ արվեստագետի, մտավորականի ստեղծագործական աշխատանքներին խանգարել են իր երկրում տեղի ունեցող հեղափոխական գործընթացները, այլ` ոչ հուզել, մտահոգել, տեղեկացրեք, խնդրում ենք:

    Բայց Գեւորգ Գեւորգյանը ցնցող պատասխան ուներ այս հարցի վերաբերյալ. «Դե, մաեստրոն ներվային մարդ էր, հերոսը ներվային կերպար էր»...

    Հ.Գ. Ֆիլմի վերջում կադրում հայտնվեց Չալդրանյանը: Ապշելու բան կլիներ, եթե նա ի հայտ չգար իր ֆիլմում, Մարտին Վարդազարյանի խոսքով` «Չալդրանյանը Չալդրանյան չէր լինի»: Ուրեմն, վերարկուի օձիքը բարձրացրած, ամբողջությամբ` դերի մեջ, Չալդրանյանը քայլում է: Հանկարծ դեմ-դիմաց դուրս է գալիս Միքայել Պողոսյանը` ներվային մաեստրոն: Եվ ի՞նչ է հարցնում մոլորված Չալդրանյանը.

    - Ներեցեք, հիմա աշո՞ւն է, թե՞ գարուն...

    - Ի՞նչ,- հարցնում է նույնքան մոլորված մաեստրոն:

    - Կներեք...,- ասում է Չալդրանյանն ու հեռանում` ավելի ու ավելի խորը մխրճվելով աշնանային ծառուղու արահետներում, ավաղ, այդպես էլ չպարզած տարվա եղանակն ու շատ ու շատ այլ բաներ....

    ՄԱՐԻՆԱ ԲԱՂԴԱԳՅՈՒԼՅԱՆ
    ՉԻ
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  18. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    *e}|{uka* (02.12.2009), Chuk (02.12.2009), Enigmatic (03.12.2009), Nareco (19.12.2009), Norton (03.12.2009), Աթեիստ (03.12.2009), Ֆոտոն (02.12.2009)

  19. #13
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե 'Անառակ որդուց' հետո որոշում ես էլ ոչ մի հայկական կինո չնայել, ապա 'Քրմուհուց' հետո՝ պարզապես չնայել Չալդրանյանի ֆիլմերը։
    Փաստորեն ես ճիշտ էի զգում։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  20. #14
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Փարաջանովին ու Չալդրանյանին, շատ եմ խնդրում, մի համեմատեք, «Նռան գույն» նայում ես, գոնե զգում ես, որ դա Փարաջանովի էությունն ա, Չալդրանյանի նկարածները նայում ես, եթե ի վիճակի ես լինում դիմանալ, տեսնում ես, որ դա էության բացակայություն ա, իմ կողմից ոչ այնքան սիրելի Վահրամ Սահակյանը մի անգամ շատ գեղեցիկ կերպով Չալդրանյանին համեմատեց պինգ-պոնգի գնդակի հետ, ըստ իս, Վահրամ Սահակյանի լավագույն արտահայտություններից ա դա…
    Վերջին խմբագրող՝ Շինարար: 03.12.2009, 03:22:

  21. #15
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Նոր ֆիլմ - Վիգեն Չալդրանյան. ՄԱԵՍՏՐՈ

    Ավելի հարմար թեմա չգտա, այստեղ եմ դնում.

    Համաշխարհային կինոն ու մեր «ոչխարները»

    «ՀԵՂԻՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՑ» ԱԶԱՏՎԵԼՈՒ ԺԱՄԱՆԱԿԸ

    Տոնինիո Գուերան պատմում էր, թե ինչպես Միքելանջելո Անտոնիոնին սրտի կաթվածից հետո շատ երկար ժամանակ կոմայի մեջ է լինում: Մի քանի ամիս հետո կոմայից դուրս է գալիս, կանչում է Տոնինիոյին եւ ասում, որ ինքը ուզում է կինո նկարել, որը կկոչվի «Ամպերից այն կողմ»: Ասում է, որ ինքը ուզում է այդ կինոյում ցույց տալ այն, ինչ ինքը տեսավ մի քանի ամսում` կոմայում եղած ժամանակ: Տոնինիոն մտածում է, որ պատահածը հրաշք է` ե՛ւ վարպետի փրկությունը, ե՛ւ կինոյի մտահղացումը: Սակայն Տոնինիո Գուերան 3 տարի չէր կարողանում գումար հայթայթել Միքելանջելո Անտոնիոնիի ֆիլմի համար: Բոլոր պրոդյուսերները վախեցել էին գումար ներդնել այդ նախագծի համար` մտածելով, որ Անտոնիոնին առողջական խնդիրներ ունի, համարյա մահամերձ է, եւ հնարավոր է, որ չհասցնի ավարտել ֆիլմը:

    Սա աշխարհի կինոարտադրության կանոններն են` կոպիտ, բայց կոմերցիոն տեսակետից միանգամայն հասկանալի:

    Հիմա դառնանք մեր «ոչխարներին»:

    Երեկ Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Գեւորգ Գեւորգյանը լրագրողներին ներկայացրեց իրենց գործունեության տարեվերջյան արդյունքները: Մենք չենք ներկայացնի, թե ինչ ասաց Գեւորգյանը մեր կինոարտադրության ֆիլմերի` փառատոներում ստացած մրցանակների մասին, եւ ոչ էլ կրկին կանդրադառնանք այն փաստին, որ այդ ֆիլմերից եւ ոչ մեկը չվաճառվեց Կաննի կինոշուկայում: Դրա պատճառների մասին խոսել ենք «ՉԻ» համարներում: Մենք ուղղակի ճշտեցինք, թե որ ֆիլմին որքան գումար է հատկացրել Կինոկենտրոնը, այսինքն` որ ռեժիսորը որքանով է օգտվել սեփական երկրի աղքատիկ բյուջեից եւ որքանով է կարողացել շահագրգիռ լինել իր ֆիլմով միջազգային կինոարտադրողների համար: Եվ այսպես.

    Հովհաննես Գալստյանի «Խճճված զուգահեռներ» ֆիլմի ողջ բյուջեն 215.5 միլիոն դրամ է կազմել, որից 87 միլիոնը ներդրել է Կինոկենտրոնը, 128.5 միլիոնը` նորվեգացիներն ու ֆրանսիացիները:

    Սուրեն Բաբայանի «Մի նայիր հայելուն» ֆիլմի ընդհանուր բյուջեն` 224 միլիոն դրամ է, 194 միլիոնը ներդրել է Կինոկենտրոնը, 30 միլիոնը` ամերիկացիները: Վիգեն Չալդրանյանի «Մաեստրո»-ն արժեցել է 201 միլիոն դրամ, որից 20 միլիոնը ներդրել է Կինոկենտրոնը, 181 միլիոնը` «ՎիվաՍել ՄՏՍ»-ն ու «Chaldranyan prodaction»-ը:

    Հարություն Խաչատրյանի «Սահման» ֆիլմի ընդհանուր բյուջեն 192 միլիոն դրամ է, Կինոկենտրոնը ներդրել էր 96 միլիոնը, հոլանդացիները` մնացած 96 միլիոնը:

    Ալբերտ Մկրտչյանի «Տխուր փողոցի լուսաբացը» ֆիլմի ընդհանուր բյուջեն 214 միլիոն դրամ է, Կինոկենտրոնը ներդրել է 154 միլիոն դրամ, 60 միլիոնը` «FCF» ստուդիան:

    Փաստորեն, պետական միջոցներից ամենաշատ օգտվել են Սուրեն Բաբայանը (194 միլիոն դրամ: Ի դեպ, այս ֆիլմի սցենարը գրվել է Պերճ Զեյթունցյանի համանուն վիպակի հիման վրա: Իսկ Պերճ Զեյթունցյանը, ինչպես հայտնի է, Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի գեղխորհրդի անդամ է - Մ.Բ.), Ալբերտ Մկրտչյանը (154 միլիոն դրամ) եւ Հարություն Խաչատրյանը (96 միլիոն դրամ):

    Գեւորգ Գեւորգյանի բացատրությամբ` ոչ թե նստում, որոշում են, որ այս ռեժիսորին պետք է ավելի շատ օգնել, քան մյուսին, այլ որքանով է կարողանում տվյալ ֆիլմի ռեժիսորը կամ պրոդյուսերը գումար բերել այլ ֆոնդերից: Ասել է թե` որքանով է այդ ֆիլմը հետաքրքիր, մրցունակ կամ շահավետ լինում այլոց համար:

    Թվում է` եթե Կինոկենտրոնը գումարներ չի խնայել վերոհիշյալ ֆիլմերի համար, ապա դրանք պետք է փայլուն, չափազանց հետաքրքիր, համարյա հանճարեղ մի բան լինեին, որ, ավաղ, չհասկացան կամ չգնահատեցին միջազգային կինոարտադրողները: Ֆիլմերը դիտողները կարող են վկայել, որ դրանք սյուժեի եւ ռեժիսորական այլ լուծումների տեսակետից միջինից վատ որակի ֆիլմեր են, բացառությամբ` «Սահմանը» ֆիլմի, որ միջին որակի կինո է:

    Թե ինչի՞ց, ո՞ր հանգամանքից ելնելով եւ ի՞նչ հաշվարկով է Կինոկենտրոնը այդչափ աջակցել այս ռեժիսորների ֆիլմերին, այլ հարց է: Այստեղ խնդիրը այն «միֆերն» են, որոնցից պետք է «ազատագրվի» Կինոկենտրոնը` հօգուտ իր իսկ շահերի, եւ, վերջապես, հայկական կինոարտադրության: «Միֆերը» այն «հեղինակավոր» ռեժիսորներն են, որոնք Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի գեղխորհրդի քննարկումների ժամանակ ավելի շահավետ պայմաններում են, ինչը պայմանավորված է ոչ միայն նրանց` գեղխորհրդի կազմում ընդգրված լինելու փաստով, այլեւ հեղինակություն համարվելու հանգամանքով: Սա հակատրամաբանակ է ոչ միայն աշխարհում գործող կինոարտադրության կոպիտ, բայց եւ կոմերցիոն տեսակետից հասկանալի կանոնների տեսակետից, այլեւ այն հանգամանքից, որ երիտասարդ կինոգործիչը, ի տարբերություն «հեղինակավոր» ռեժիսորի, պիտի որ ավելի փայփայված լիներ:

    Հենց նրանք` հեղինակավոր համարվող ռեժիսորները արդեն վաղուց պետք է կախված չլինեին պետության «փեշից», հրաժարվեին պետության միջոցներից, վերցնեին ընդամենը սիմվոլիկ գումար, որպեսզի իր պետությունը իր ֆիլմում մասնակցություն ունենա: Ընդ որում, ինչպես հեղինակավոր ռեժիսորի երկիրը, այդպես էլ ցանկացած կինոարտադրությամբ զբաղվող ֆոնդ շահագրգիռ կլինի իր մասնակցությունը ունենալ մեծ վարպետի կինոյի ստեղծման գործում: Սա, ցավոք, չի գործում մեր «հեղինակավոր» համարվող ռեժիսորների դեպքում. պարզորեն վկայում են Կինոկենտրոնի հատկացրած միջոցները եւ այդ հարցում միջազգային ֆոնդերի մասնակցության սակավությունը նրանց ֆիլմերում:

    Մնում է հուսալ, որ երիտասարդ ռեժիսորները իրենց մտահղացումներով, նախագծերով եւ աշխատանքով այլեւս կառչած չեն լինի պետական միջոցներից: Մանավանդ փաստերը վկայում են, որ երիտասարդ ռեժիսորներից ոմանք` ինչպես Հովհաննես Գալստյանի դեպքում է, կարողանում են այդ խնդիրը լուծել:

    Հ.Գ. Քանի որ հիշեցինք Միքելանջելո Անտոնիոնիի պատմությունը, ապա զուգահեռներ անցկացնելով իտալացի մեծ վարպետի եւ մեր «հեղինակությունների» միջեւ` արժե նկատել, որ եթե վարպետը, կոմայից դուրս գալով, հրաշալի պատկերներ էր տեսել եւ ուզում էր դրանք կինո դարձնել, ապա մերոնց դեպքում, ցավոք, վիճակը անհուսալի է: Քանի որ ստեղծագործական «կոման» սրտի անբավարար աշխատանքի հետ չէ կապված. դա մտքի, հոգու, սրտի եւ աչքի այլեւս ու արդեն վաղուց անբավարար աշխատանքի արդյունք է:

    Մարինա Բաղդագուլյան
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  22. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Enigmatic (19.12.2009), Nareco (19.12.2009), Աթեիստ (19.12.2009)

Էջ 1 3-ից 123 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Փնտրում եմ ֆիլմ...
    Հեղինակ՝ Amaru, բաժին` Կինո
    Գրառումներ: 647
    Վերջինը: 05.04.2020, 22:20
  2. Տիգրան Մեծ 3Դ ֆիլմ
    Հեղինակ՝ Malxas, բաժին` Կինո
    Գրառումներ: 37
    Վերջինը: 01.12.2012, 16:16
  3. Օ՜, Մաեստրո... Շնորհավոր
    Հեղինակ՝ einnA, բաժին` Շնորհավորանքներ
    Գրառումներ: 34
    Վերջինը: 13.05.2011, 23:55
  4. Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 30.04.2011, 21:24
  5. Նոր հայկական գեղարվեստական ֆիլմ
    Հեղինակ՝ P.S., բաժին` Կինո
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 12.12.2007, 09:59

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •