Ասածիս իմաստը էն էր, որ դժվար չի գյուղերի բերդերի մասին էլ սովորելը: Բայց այ որ մենք սկիզբն ենք. էդ վերջն էր
Մեկ էլ ինչ ասի՞ր. քծնա՞նք... և ու՞մ քծնեցիՆախադասությունը հենց ինքը բառերի խումբ ա, որը միտք ա արտահայտում. մնում ա հասկանան:
Հեչ, ուրախացել էր պատմական վերջին ձեռքբերումների վրա:
Վերջին խմբագրող՝ Ambrosine: 11.01.2010, 20:52:
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Իմիջայլոց օգտագործած բառակապակցությունս ահագին ուրախացրեց լավ մարդկանց - ինչ լավա![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Ինչ եք կարծում, պետք չեն արդյոք դպրոցական դասագրքերում կարեվորագույն և մատչելի ձևով մատուցել նաև ազգային գաղափարախոսություն ու ազգասիրության մասին դասեր՞՞՞
Կարծում եմ երեխային անհրաժեշտ է առավելագույնս հետաքրքրորեն տրամադրել դեպի պատմություն...
Ով չի ճանաչում իր հայրենիքը, չի կարող ճշմարիտ սիրել այն...
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ