User Tag List

Էջ 7 11-ից ԱռաջինԱռաջին ... 34567891011 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 91 համարից մինչև 105 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 158 հատից

Թեմա: Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

  1. #91
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Վանաձորցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, չէս ասել, բայց նման տպավորություն էր ինձ մոտ ստեղծվում, դրա համար էլ ցանկացա ճշտել:Այդ դեպքում ընդհանրապես չեմ կարողնում ընկալել այս թեմայի շրջանակներում փաստական տվյալներով լեցուն քո ծավալուն գրառումների նպատակը:
    Նպատակը արդեն ասացի - եթե ուզում ենք հայրենասեր սերունդ ունենանք, այդ թվում նաև պետք է մեծ ուշադրություն դարձնենք դպրոցական պատմության դասագրքերին...

    Ընդունված է Բուզանդ տարբերակը, Բյուզանը սխալ է:
    Չէի ասի - օրինակ, Փավստոս Բյուզանդի երկի մի քանի հրատարակություններում նրա անունը օգտագործվում է "յ" տարբերակով...

    Հարց է առաջանում եթե գիտեիր երկու տարբերակ կա, ինչու էիր գլուխ պատռելով փորձում ուղղել:
    Ես, բարեբախտաբար, դեռ չեմ սկսել ինչ-որ մեկի գլուխը պատռել - ես ընդամենը ցույց տվեցի բառի մեկ այլ տարբերակ...

    Ամենատարածված կարծիքն այն է, որ Բյուզանդիոն կամ Բյուզանդիա բառի հետ նրա նավանումը կապ չուներ, յ-ով տարբերակը սխալ է, որը շատ մարդիկ չհասկանալով օգտագործում են:
    Իսկ ինչով կարող ես հիմնավորել, որ հենց այդ կարծիքն է ամենատարածվածը?

    դե եթե ըստ քո նախկին գրառումների մասերը փոքր են , որ կոնկրետ ժամանակաշրջանով հետաքրքրվողը ստիպված չլինի ամբողջը գնել, ապա առաջանում է թյուրիմացություն:
    Նույն հարցը կարող ես ուղղել հանրագիտարանների հեղինակներին և պահանջել, որ բոլոր հատորների նախաբաններում արտացոլեն առաջին հատորի նախաբանի բովանդակությունը: Ընդ որում, հաշվի առ, որ իմ հետագա հատորներում ես, թեև ոչ մանրամասն, սակայն նշում եմ այդ մասին...

    Իրականում պետք չէ երկար բարակ գրել, ընդամենը 2 տողով պետք է ասվի որ թվերը սեփական վերլուծության արդյունք են և վերջ
    Դեպքերի մոտ 90 տոկոսում` այո: Բայց մնացած 10 տոկոսի դեպքում` հիմք եղել է սկզբնաղբյուրների ուղղակի հաղորդումը... ՈՒ այդ մասին ես ասելել եմ - գրել եմ, չէ, որ կա 2 լուծում... և այլն

    Ճշմարատցիության պակաս
    Չէի ասի - ամենահավանական ենթադրությունը առավելագույնն է, որ այս պայմաններում այդ դեպքում հնարավոր է անել - ունես ավելի լավ առաջարկ?

    միգուցե տվյալ ճակատամարտին ընդհանրապես փիղ չի մասնակցել այն էլ 100,
    Լավ, հիմա արի մտածենք - դու ասում ես, որ այդ ճ-մ-ում փղեր չեն եղել, ես ասում եմ եղել է: 50/50...

    Իսկ հիմա արի հաշվի առնենք, որ Սելևկյանների թագավորության բանակում մարտական փղերը կազմում էին մեծ թիվ և, համաձայն սելևկյան ռազմական դոկտրինայի, դրանք պետք է կիրառվեին բոլոր հիմնական ճակատամարտերում:

    Այս պայմաններում հավանական է ենթադրել, որ փղեր եղել են, եթե հակառակը վկայող լուրջ փաստարկներ չկան...

    Պատկերացրու Վրաց-ռուսական պատերազմը - ՌԴ 58-րդ բանակի կազմում տանկերը նույն դերն ունեին, ինչ փղերը Սելևկյան բանակում մ.թ.ա. 160 թ-ի Բասենի ճ-մ-ում: Ենթադրենք, որ մենք հաստատ գիտենք, որ ՌԴ 58-րդ բանակում հաստատ տանկեր կան, բայց չգիտենք - վրացիների դեմ դրանք կիրառվել են թե չէ:

    Այս պայմաններում ավելի հավանական չէ ենթադրել, որ դրանք կիրառվել են, քանի որ առկա էին ՌԴ բանակում և հանդիսանում էին հիմնական հարվածային ուժը, քան թե չեն կիրառվել?

    կողքն էլ մոտ բառն ենք դնում ու ավելի լղոզված բան ստանում, որի իրավացիության տոկոսը ահավոր ցածրանում է:
    "Մոտ"-ը ընդամենը վերաբերվում է թվերին: Այսինքն ես հավանական եմ համարում, որ փղեր եղել են և այդ պայմաններում ենթադրում եմ նրանց թիվը 100-ի սահմաններում: Ի դեպ, սա ռազմական պատմության մեջ չափազանց տարածված երևույթ է և երևի դրա չիմացությունն է, որ քեզ ստիպում է այս հարցի վրա այսքան մանրանալ...

    Վիճարեկլն այն է, որ սկզբնաղբյուրներում չկա ասեն 100 փղի հիշատակություն, կամ գոնե փղի: Ավելի լավ է չլինի քան լինի ոչ հավաստի:
    Ես, ինչպես արդեն նշել եմ, այլ մոտեցման կողմնակից եմ - խնդրեմ, խնդիր չկա, եթե դու նման գիրք կգրես, դու առաջնորդվիր քո կողմից ընդունելի սկզբունքով,..

    Ձեռքի տակ ընկնելը իրենից ենթադրում է նյութին ծանոթանալը:
    Ուրեմն դու ծանոթ ես իմ գրքերի հատորներից որևէ մեկին?

    Փաստորեն համոզված ես ,որ քո մշակած սկզբունը ճգրիտ կամ ճշգիտին մոտ արդյունքներ է տալիս՞
    Մեծ հաշվով` այո: Ընդ որում, ըստ իս, դրանից լավ տարբերակ առայժմ չի առաջարկվել...

    Ինչ վերաբերվում է սեվտեկան պատմագրությանը , Լիոն միշտ բողոքում ես որ շատ թույլ են ներկայացնում ու չես վստահում և այլն, բայց ասենք Վարդան Մամիկոնյանին հասնելիս նույնությամբ կրկնում ես սովետական պատմինչներին՝ այսինքն որ մասը ոնց հարմարա:
    Իրոք - այդ ես չեմ, որ գոռում եմ,թ ե Ավարայրի ճ-մ-ի պահով զոհերի թիվը սովետահայ պատմագիտությունը սխալ է ներկայացրել: Կամ այդ ես չեմ, որ ամբողջական տեսքով ներկայացնում եմ Վասակ Սյունու "մեղադրական եզրակացություն"-ը, այն դեպքում, երբ նույն սովետահայ պատմագիտությունը Վասակին գործնականում արդարացնում է - ինչումն է կրկնությունը, հարց է ծագում?

    Բացի այդ - նախ ես չեմ ասել, որ սովետահայ պատմագիտությունը "պավալնի վատնա" - այ, որ լավ ծոնթացած լինեիր իմ գրքին, առաջին հատորի առաջին ծանոթագրությունում կկարդայիր -

    Սրա հետ կապված միաժամանակ կուզենայի նաև հատկապես ընդգծել սովետահայ պատմագիտության անուրանալի նվաճումները: Դրանցից նախ և առաջ պետք է մատնանշել իրականացված մեծածավալ թարգմանչական գործունեությունը, երբ իրոք շնորհաշատ մասնագետների կողմից հայերեն թարգմանվեցին, և, որ ոչ պակաս կարևոր է, հիմնականում բարձրորակ, թեև երբեմն տենդեցիոզ, Հայոց պետականությունը ու պետական կառույցները թերագնահատող և գաղափարական շտամպերով հագեցված մեկնաբանություններով համեմվեցին մեծ թվով օտարալեզու աղբյուրներ Հայաստանի ու հայերի մասին: Միաժամանակ գրեթե բոլոր հիմնական սկզբնաղբյուրները գրաբարից թարգմանվեցին ժամանակակից հայերեն ու հրատարակվեցին` կրկին բարձրորակ, թեև դարձյալ կոնցեպտուալ թերություններից ոչ զուրկ մեկնաբանություններով: Այս հանգամանքը մեծապես հեշտացնում է այդ աղբյուրների հետ ծանոթացումը: Անուրանալի են նաև առաջնակարգ գիտնականների կողմից իրականացված համեմատական-վերլուծական աշխատությունների դերը որևէ նեղ մի ժամանակաշրջանի կամ տարածաշրջանի վերաբերյալ: Օրինակ` ուսումնասիրողի համար անգնահատելի են Ա. Տեր-Ղևոնդյանի աշխատությունները Հայաստան արաբական արշավանքների, ինչպես նաև նրանց տիրապետության դեմ հայ ժողովրդի մղած պայքարի վերաբերյալ:

    Եվ վերջում հաշվի առ, որ գիտությունը, ինչքան էլ ժխտի իրենից առաջ եղածին, միշտ էլ այս կամ այն չափով հենվում է նրա նվաճումների վրա: Ընդ որում սովետահայ պատմագիտության դեպքում իմ քննադատությունը վերաբերվում է ավելի շատ կոնցեպտուալ, գլոբալ հարցերին, ռազմական պատմությանը, ինչպես նաև Հնագույն պատմությանը...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  2. #92
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    փղեր եղել են
    Մեջբերում Վանաձորցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ներեցեք արտահայտությանս, ու՞մ կնճիթին է, թե եղել են այդ փղերը, թե ոչ, ի՞նչ է փոխվում դրանց լինել-չլինելուց
    Լիոն ջան, խնդրում եմ մանրամասն կարդաս իմ գրառումը, որից մի հատված այստեղ մեջբերեցի, և պատասխանես:

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    ranchpar (21.10.2009)

  4. #93
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նպատակը արդեն ասացի - եթե ուզում ենք հայրենասեր սերունդ ունենանք, այդ թվում նաև պետք է մեծ ուշադրություն դարձնենք դպրոցական պատմության դասագրքերին...
    Քո գրառումները դրա հետ ի՞նչ կապ ունեն:




    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լավ, հիմա արի մտածենք - դու ասում ես, որ այդ ճ-մ-ում փղեր չեն եղել, ես ասում եմ եղել է: 50/50...
    կրկնում եմ հարցս
    ներեցեք արտահայտությանս, ու՞մ կնճիթին է, թե եղել են այդ փղերը, թե ոչ, ի՞նչ է փոխվում դրանց լինել-չլինելուց
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ հիմա արի հաշվի առնենք, որ Սելևկյանների թագավորության բանակում մարտական փղերը կազմում էին մեծ թիվ և, համաձայն սելևկյան ռազմական դոկտրինայի, դրանք պետք է կիրառվեին բոլոր հիմնական ճակատամարտերում:
    Է՞:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս պայմաններում հավանական է ենթադրել, որ փղեր եղել են, եթե հակառակը վկայող լուրջ փաստարկներ չկան...
    Չեմ հոգնում կրկնելուց
    այդ տխրահռչակ հարյուր փղերը… ոչ ոքի չեն հետաքրքրում, թող կորչեն գրողի ծոցը, առանձնապես մեծ օգուտ, համենայն դեպս, եթե եղել էլ են, մեզ չեն բերել:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պատկերացրու Վրաց-ռուսական պատերազմը - ՌԴ 58-րդ բանակի կազմում տանկերը նույն դերն ունեին, ինչ փղերը Սելևկյան բանակում մ.թ.ա. 160 թ-ի Բասենի ճ-մ-ում: Ենթադրենք, որ մենք հաստատ գիտենք, որ ՌԴ 58-րդ բանակում հաստատ տանկեր կան, բայց չգիտենք - վրացիների դեմ դրանք կիրառվել են թե չէ:
    Անիծյալ լինեն բոլր փղերը և նրանցից սերած տանկերը:

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս պայմաններում ավելի հավանական չէ ենթադրել, որ դրանք կիրառվել են, քանի որ առկա էին ՌԴ բանակում և հանդիսանում էին հիմնական հարվածային ուժը, քան թե չեն կիրառվել?
    Սելևկյան բանակում եղած այդ հարյուր տանկերը ի՞նչ լույս են սփռում հայոց պատմության ուսումնասիրության տեսանկյունից:


    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    "Մոտ"-ը ընդամենը վերաբերվում է թվերին:
    Այսինքն ես հավանական եմ համարում, որ փղեր եղել են և այդ պայմաններում ենթադրում եմ նրանց թիվը 100-ի սահմաններում:

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ի դեպ, սա ռազմական պատմության մեջ չափազանց տարածված երևույթ է և երևի դրա չիմացությունն է, որ քեզ ստիպում է այս հարցի վրա այսքան մանրանալ...
    Շնորհակալություն լուսավորելու համար

  5. #94
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Վանաձորցի

    Ընդհանրապես ասած, պոստիս մեծագույն մասը քեզ չէր ուղղված - չես ուզում կարդալ, մի մասնակցիր թեմային...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  6. #95
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վանաձորցի

    Ընդհանրապես ասած, պոստիս մեծագույն մասը քեզ չէր ուղղված - չես ուզում կարդալ, մի մասնակցիր թեմային...
    Կներես, բայց դու անտեսում ես իմ հարցը, չգիտեմ, թե որքանով է դա թույլատրելու, բայց ես նորից մեջ եմ բերում իմ այս գրառումը:
    Մեջբերում Վանաձորցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ի՞նչ եք ուզում այդ դժբախտ փղերից, ի վերջո, ներեցեք արտահայտությանս, ու՞մ կնճիթին է, թե եղել են այդ փղերը, թե ոչ, ի՞նչ է փոխվում դրանց լինել-չլինելուց, կոպիտ ասած, Հաայաստանում սվաղի մեկ քառակուսի մետրը մնում է հազարից երկու հազար դրամ, իսկ ավելի կոնկրետ… Այդ փղերի գոյությունը ոչ մի նշանակություն չունի մեր պատմության համար, փաստ՝
    1. Արտաշես Առաջինը ստեղծեց համահայկական պետություն,
    2. Տիգրանը ստեղծեց աշխարհակալ տերություն հետո,
    3. հետո իր նվաճած հողերից հրաժարվեց,
    4. Տիրան Արշակունի թագավորին իր պուտպուտուրիկ ձիու պատճառով կուրացրեցին,
    5. Պետրոս Գետադարձ կաթողիկոսը վաճառեց իր հայրենիքը,
    6. Կիլիկիայի դեսպանները նվերներով գնացին Հեռավոր Արևելք՝ Մանգու Խանի ոտքերն ընկան,
    7. Իսրայել Օրին չգիտեր ոնց անի, որ վերականգնի իր կործանված պետականությունը, հասել էր Պետրոս Մեծի մոտ, ու անկարելին կարելի դարձնելու առաջին քարերից մեկը դրեց,
    8. դաշնակները հավատացին երիտթուրքերին,
    9. Կոմիտասը խելագարվեց,
    10. Արշիլ Գորկին ինքնասպան եղավ,
    11. Նժդեհը փրկեց Սյունիքը,
    12. Հայաստանը խորհրդայնացվեց,
    13. մասնակցեց Մեծ հայրենականին,
    14. ութսունութին Գորաչովյան ռեֆորմներից հետո հնարավորություն ունեցանք «Ղարաբաղը մերն է» գոռալու,
    15. Գորբաչովն ասաց. «Վայ քու արա, էս ի՜նչ արի»,
    16. Անկախացանք,
    17. Հիմա էլ հայ-թուրքական հարաբերությունները թևակոխել են նոր փուլ:

    Կարելի է այս դրույթների հետ վիճաբանել, դա չէ էականը, ես օրինակի համար եմ բերել, հիմա, թե ինչ մասնակցություն են ունեցել այս գործընթացներին այդ տխրահռչակ հարյուր փղերը, հայտնի չի, ունենք այն, ինչ ունենք, ու այդ փղերը ոչ ոքի չեն հետաքրքրում, թող կորչեն գրողի ծոցը, առանձնապես մեծ օգուտ, համենայն դեպս, եթե եղել էլ են, մեզ չեն բերել:
    Թեմային մասնակցության հրավեր ոչ ոքից չեմ ստացել, դուրս հրավեր էլ ոչ ոք իրավունք չունի տալու: Եթե դու չես ուզում իմ հարցերին պատասխանել, ասա, եղբայր, քո հարցերին չեմ պատասխանում, որովհետև չգիտեմ, թե քո գրառումն ում էր ուղղված, բայց ինձ մոտ հարցեր են առաջացել, որոնք քեզ են ուղղված:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նպատակը արդեն ասացի - եթե ուզում ենք հայրենասեր սերունդ ունենանք, այդ թվում նաև պետք է մեծ ուշադրություն դարձնենք դպրոցական պատմության դասագրքերին...
    Մեջբերում Վանաձորցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քո գրառումները դրա հետ ի՞նչ կապ ունեն:
    Մեջբերում Վանաձորցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սելևկյան բանակում եղած այդ հարյուր տանկերը ի՞նչ լույս են սփռում հայոց պատմության ուսումնասիրության տեսանկյունից:
    Եվ եթե ամեն դեպքում որոշես պատասխանել հարցերիս, խնդրում եմ անդրադառնալ նաև այս թեմայում իր արած #90 գրառմանը: Շնորհակալություն:

  7. #96
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Հարցդ ձևակերպի հստակ ու տուր այն հանգիստ և քաղաքավարի տոնով - այդ դեպքում հնարավոր է ինձնից ստանաս պատասխան...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  8. #97
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարցդ ձևակերպի հստակ ու տուր այն հանգիստ և քաղաքավարի տոնով - այդ դեպքում հնարավոր է ինձնից ստանաս պատասխան...
    Ներիր եթե անքաղաքավարության երանգ ես տեսել հարցիս մեջ, ես այն մի փոքր համեմել եմ հումորով, ամեն դեպքու հիմնականում հարցս երկու կետից է բաղկացած, բայց առայժմ նդրադառնում եմ միայն մեկին`
    Պատմագիտական ի՞նչ արժեք է իրենից ներկայացնում այդ փղերի գոյության հարցը, էլ չեմ ասում այն, թե քանի հատ են դրանք եղել:
    Շնորհակալություն
    Վերջին խմբագրող՝ Շինարար: 20.10.2009, 21:29:

  9. #98
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Հ. Գ. Եվ եթե կարելի է, թեկուզ ՓՄ-ով, ինձ տեղեկացնես, թե ի՞նչ անքաղաքավարություն կամ անհանգստություն եմ ցուցաբերել կոնկրետ քո հանդեպ, որովհետև եթե եղել է իմ կողմից ինչ-որ անհարգալից վերաբերմունք կամ վրդովմունք, ապա հավատացնում եմ, որ դա եղել է միայն և միայն այդ փղերի հանդեպ, որոնք քննարկվում ու քննարկվում են:
    Իսկ քո կողմից բավականին անհարգալից վերաբերմունք էր քո գրառման հետևյալ հատվածը՝
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    այդ դեպքում հնարավոր է ինձնից ստանաս պատասխան...
    Այսինքը, կարող է և բարեհաճես պատասխանել անարժանիս հարցի՞ն: Ներիր, եղբայր, այդպես չեն զրուցում:

  10. #99
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Պատմագիտական ի՞նչ արժեք է իրենից ներկայացնում այդ փղերի գոյության հարցը, էլ չեմ ասում այն, թե քանի հատ են դրանք եղել:
    Նույնքան արժեք, ինչքան այն հարցերը, թե -

    1. Թերմոպիլեի ճ-մ-ում հունական ֆալանգը պաշտպանությունը պահել է պարսպի վրա կամ հետևում, թե բաց դաշտում,
    2. Մագնեսիայի ճ-մ-ում Սելևկյան մարտական փղերը անցել են հարձակման, թե մնացել են տեղում,
    3. Ֆիլիպպեի ճ-մ-ի ժամանակ Կասսիոսի ինքնասպանությունը ինչպես ազդեց ճ-մ-ի ելքի վրա,
    4. Կատալունյան դաշտի ճ-մ-ում վեստգոթերը սպանեցին իրենց արքային, թե նա դարձավ դժբախտ պատահարի զոհ,
    5. Հերաթի հովտի ճ-մ-ում Վահրամ Չուբինը իրոք վախեեցել էր և պատրաստվում էր դիմել փախուստի, թե դա ընդամենը խորամանկ մի քայլ էր,
    6. Կուֆայի ճ-մ-ում արաբների պարտությունը պայմանավորված էր Սասանյանների կիրառած մարտական փղերով, թե ոչ,
    7. Մանազկերտի ճ-մ-ից առաջ Ալփ-Ասլանը իրոք վախեցած էր, թե դա թշնամուն խաբելու միջոց էր,
    8. Հատսինգսի ճ-մ-ը արդյոք կվերջանար անգլո-սաքսերի օգտին, եթե նրանք մինչ այդ ընդհարված չլինեին դանիացիների հետ.
    9. և այլ...

    Այսինքն հարցն ունի զուտ ռազմապատմական իմաստ - այն չի կերակրի սովյալներին, չի լուծի սոցիալ-տնտեսական հիմնախնդիրները, չի վերացնի տոտալ անգրագիտությունը... բայց կպարզաբանի որոշ ռազմապատմական-պահեր. այսքան բան

    Հ. Գ. Եվ եթե կարելի է,
    Խնդիրը վերաբերվում է "արդյոք փղերի կնճիթին է" մասին. ինքդ էլ պիտի որ լավ իմանաս, թե ինչ տեսք ունի այդ արտահայտությունը իրականում: Ընդունում եմ, որ դա կատակ էր - բայց համաձայնիր, որ մեր մոտիկությունը իրար հետ այդքան չկա, որ նման, թեկուզ և կատակային տոնով, իրար հերքի չի հարցեր ուղղենք, դեռ մի հատ էլ պատասխանենք...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    ranchpar (21.10.2009)

  12. #100
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Այսինքը, կարող է և բարեհաճես պատասխանել անարժանիս հարցի՞ն: Ներիր, եղբայր, այդպես չեն զրուցում:
    Եթե հարցդ պահպաներ նախկին տոնը` ամեն ինչ էլ հնարավոր էր... Տես նախորդ պոստս
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  13. #101
    սուբյեկտիվ Norton-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2008
    Գրառումներ
    4,262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ապեր ոնց չկա, նայի
    հըըմ հետաքրքրեց
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչի էր վերցրել բոլոր եղբայրներին ? Քանի որ գիտեր, որ մեծ ճակատամարտ է լինելու, իսկ մեծ ճակատամարտերը առանց փղերի այն ժամանակ չէին լինում: Գոհ եղիր, որ կոկորդիլոսներ չէին վերցրել: Էտ դեպքում ճակատամարտի ելքը կարող էր անկանխատեսելի լինել:
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարթավայրը մեծ էր, ուրեմն փղերով մանևրելու հնարավորություն կար: Հետևապես ինչի պիտի փիղ չվերցնեին հետները ??
    Կարաս պացուցես, որ չէին վերցրել ??
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Император же Домициан в гневе насылает на него войско,
    Տրիբուն, չեղավ հակասում ես ինքդ քեզ, նայ մեջբերումները, եթե в гневе ուրեմն հավանականա, որ կոկորդիլոս էլ ա վերցրել:
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Norton ջան, փիղ եղել ա, ու դրա դեմ ոչ մի հակափաստարկ չկա: Թվին էլ հանգել ենք հետևյալ կերպ: Հայկական զորքը 100.000 , զոհվեց 20.000-ը: 80.000 -ը պիտի փղի քյաբաբ ուտեր հաղթանակից հետո: Ամեն մեկը գոնե կես կիլո կուտեր ?? Էտ քեզ արեց 40.000 կիլո մաքուր փղի միս: Միջին հնդկական փիղը 3000 կիլոյա, այսինք դուրս կգա մաքուր 400 կիլո քյաբաբին պիտանի միս: 400 կիլո անգամ 100 փիղ հավասար է 40.000 կիլո փղի միս: Էտ էլ քեզ արեց, մաքուր 100 փիղ:
    Չես հաշվարկել , որ ամեն մեկը մի քանիդ դիլիմ էլ տուն տարած կլինի, վերջիվերջո փղի քյաբաբ միշտ չի որ հաջողվումա համտեսել՝մենակ պատերազմից պատերազմ: Ասածս ինչա թվերն սովեական պատմագրության ազդեցության տակ նվազեցնում ես:

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (21.10.2009)

  15. #102
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խնդիրը վերաբերվում է "արդյոք փղերի կնճիթին է" մասին. ինքդ էլ պիտի որ լավ իմանաս, թե ինչ տեսք ունի այդ արտահայտությունը իրականում: Ընդունում եմ, որ դա կատակ էր - բայց համաձայնիր, որ մեր մոտիկությունը իրար հետ այդքան չկա, որ նման, թեկուզ և կատակային տոնով, իրար հերքի չի հարցեր ուղղենք, դեռ մի հատ էլ պատասխանենք...
    Հարգելիս, այդ արտահայտությունը ուղղված էր փղերին, և չնայած նրանց հետ էլ առանձնապես մոտիկ չեմ, բայց նրանց այդքան շատ քննարկվելը ինձ ուղղակի զայրացրեց
    Ուղղակի չեմ գտնում, որ կարիք կա՝ այդքան շատ վերլուծելու այդ չարաբաստիկ կենդանիներին կոնկրետ այս թեմայում, չարաբաստիկը ուղղված է փղերին, այնպես որ հումորով համեմված իմ գրառումը որևէ ակնարկ չէր պարունակում այս ակումբում գրառումներ կատարող որևէ անդամի, նորից ուշադիր եղիր իմ գրառումներում ես վրդովմունք արտահայտող սմայլիկներ օգտագործել եմ փղեր բառը հանդիպելիս, նույնիսկ հատուկ այդ բառերը հաստացրել եմ, այնպես որ քո կողմից պարզապես թյուրըմբռնում է եղել:
    Մնանք թեմայի շրջանակներում, նման մանրամասների համար կարելի է նոր թեմա բացել, իսկ այստեղ զրուցենք, պատմության հետ կապված այն հարցերը, որոնք առնչություն ունեն դպրոցական դասավանդման հետ

  16. #103
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Լավ, վերջ - Ձեզ բարի քննարկում ու համով փղի խաշլամա Գնացի քնելու, բարի գիշեր քեզ Վանաձորցի /դու իհարկե չես էլ պատկերացնի, թե էսօր ինչ գործեր եմ ունեցել Ձեր քաղաքի հետ/ և մյուսներին...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  17. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    ranchpar (21.10.2009)

  18. #104
    սուբյեկտիվ Norton-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2008
    Գրառումներ
    4,262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես, բարեբախտաբար, դեռ չեմ սկսել ինչ-որ մեկի գլուխը պատռել
    Ի նկատի էր առնված, ինքդ քո գլուխը, գլուխ պատռելով ասույթը սխալ ես հասկացել
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ես ընդամենը ցույց տվեցի բառի մեկ այլ տարբերակ...
    այդպես լիներ շատ բառեր այլ ձև կարելի է գրել, ուղղակի չիմացություն:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ ինչով կարող ես հիմնավորել, որ հենց այդ կարծիքն է ամենատարածվածը?
    Իմ կողմից շատ հարգված բանասեր դասախոսներ:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նույն հարցը կարող ես ուղղել հանրագիտարանների հեղինակներին և պահանջել
    Հանրագիտարանումչեմ տեսել չեղած նյութը տեղադրվի ու այդպիսի վերլուծություններ արվի:
    Չես կարծում անհամեմատելի մեծություններ ես չափում
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դեպքերի մոտ 90 տոկոսում` այո:
    90 տոկոսը շատ մեծ փիվա շեշտելու համար:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ճ-մ-ում փղեր չեն եղել, ես ասում եմ եղել է: 50/50...
    Առավել ևս, վերևում նշում էիր 95 տոկոս հավանականության մասին
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    "Մոտ"-ը ընդամենը վերաբերվում է թվերին:
    իսկ ամբողջ գիրքը կազմված է գրքերից
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսինքն ես հավանական եմ համարում, որ փղեր եղել են
    Լուրջ գրքի համար հավանական համարելը քիչ է: Համեմատում էիր հանրագիտարանի հետ, այնտեղ դու երբեք այդպիսի նյութ չես գտնի:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուրեմն դու ծանոթ ես իմ գրքերի հատորներից որևէ մեկին
    այո , ասեմ Լիոն վերջնա
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդ որում, ըստ իս, դրանից լավ տարբերակ առայժմ չի առաջարկվել...
    Իսկ միգուցե գիտական շրջանակները ուրիշ տեսակետ ունեն:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իրոք - այդ ես չեմ, որ գոռում եմ,թ ե Ավարայրի ճ-մ-ի պահով զոհերի թիվը սովետահայ պատմագիտությունը սխալ է ներկայացրել:
    արդեն լավա
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կամ այդ ես չեմ, որ ամբողջական տեսքով ներկայացնում եմ Վասակ Սյունու "մեղադրական եզրակացություն"-ը, այն դեպքում, երբ նույն սովետահայ պատմագիտությունը Վասակին գործնականում արդարացնում է
    Իրոք, կարող ես հիմնավորել որ արդարացնում է:
    ըստ իս այժմ գրքերի մեծ մասում՝ մանաավնդ դպրոցական և բուհական ներկայացված է որպես դավաճան, որը իհարկե սովետահայ պատմագրության ազդեցությունն է
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բացի այդ - նախ ես չեմ ասել, որ սովետահայ պատմագիտությունը "պավալնի վատնա" - այ, որ լավ ծոնթացած լինեիր իմ գրքին, առաջին հատորի առաջին ծանոթագրությունում կկարդայիր -
    Լիոն գրքերը կարդում են, ոչ թե անգիր անում: Ինձ առավել հետաքրէիր է գրքի բուն նյութը, ծանոթությունում կարելի է ինչ ասես գրել
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդ որում սովետահայ պատմագիտության դեպքում իմ քննադատությունը վերաբերվում է ավելի շատ կոնցեպտուալ, գլոբալ հարցերին, ռազմական պատմությանը, ինչպես նաև Հնագույն պատմությանը...
    Էլի գալիս ենք նույնին, որտեղ ոնց հարմարա:

  19. #105
    սուբյեկտիվ Norton-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2008
    Գրառումներ
    4,262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Մեր դպրոցական դասագրքերում ներկայացված պատմությունը...

    Քանի որ թեմաից ահավոր շեղում գնաց և վերածվեց հերթական գովազդային թեմայի, իմ տեսակտը ասեմ բուն թեմայի վերաբերյալ:
    Ես էլ եմ դժգոհ պատմության գրքերում մատուցված նյութերից, մատուցման ձևից: Ինչպես վերևում նշել է Վանաձորցին պետք է աշակերտներին տեղ թողեն ինքնուրույն վերլուծության:
    Ուսուցիչներին էլ պետք է սովրեցնել ավելի հանդուրժող լինել տարբեր տեսակետների ի հայտ գալուն և չստիպել գրքային տարբերակը:

  20. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Kuk (21.10.2009), Շինարար (20.10.2009), Տրիբուն (21.10.2009)

Էջ 7 11-ից ԱռաջինԱռաջին ... 34567891011 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Մանկական գրքեր նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների համար
    Հեղինակ՝ Ուլուանա, բաժին` Տուն-տեղ, ընտանիք, երեխաներ
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 22.07.2016, 19:13
  2. Իմ սարսափելի պատմությունը
    Հեղինակ՝ VisTolog, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.10.2012, 11:26
  3. Պատմությունը կրկնվում է
    Հեղինակ՝ mnowak, բաժին` Սեր, զգացմունքներ, ռոմանտիկա
    Գրառումներ: 44
    Վերջինը: 17.06.2012, 22:39
  4. Դպրոցական հուշեր
    Հեղինակ՝ Gohar, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 95
    Վերջինը: 24.11.2011, 14:53
  5. Բրազիլիայի պատմությունը
    Հեղինակ՝ Ժունդիայի, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 05.04.2010, 02:22

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •