ժողովուրդ ջան... էս qbasic ծրագրավորման լիզուն մոռացել եք՞ արեք քննարկենք էս լիզուն էլ...
ինձ թվում է, լավ լիզու է... բայց սկսնակների համար... Ալգորիթմեր լուծելու...
ժողովուրդ ջան... էս qbasic ծրագրավորման լիզուն մոռացել եք՞ արեք քննարկենք էս լիզուն էլ...
ինձ թվում է, լավ լիզու է... բայց սկսնակների համար... Ալգորիթմեր լուծելու...
Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 08.10.2009, 00:13:
«ХОЧЕШЬ ИЗМЕНИТЬ МИР - ИЗМЕНИСЬ САМ»
Ախպերս քեզ ասեմ ... Լրիվ օդա ... ես ետ եզուտյուն է տարի առաջ եմ սովորե.. եթե ուզում ես իմանաս ամենաճիշտը ` cmd на այ ետ սկսնակների համարա .. տե չե Քբասիկը լրիվ օդա ... չնեղանաս բայց ինչ չիշտա են եմ ասում .. այ լավ լեզու ես ուզում սովորես նստի վիսուալ բասիկ սովորի այ ետ մակարդակա![]()
www.prtk.tk
xaker00 (12.10.2009)
վախ տատիկիս արեգակ, չեմ հասկանում Ս պլըս պլըս-ը թողած ուր եք գնում???? ոնց որ պոլտիեխնիկ լինի, պասկալ են սովորում....բլյաա
Ապեր պոլտիեխնիկ առաջի կուրս ծրագրավորում են սովորացնում, ոչ թե ինչոր կոնկրետ լեզու, դրա համար ամենահարմար լեզուն Պասկալն ա: Իսկ այ երկրորդ կուրսում ինձ Ս պլըս պլըս են սովորացրել, չնայած իրանց սովորացրածը բանի պետք չի: Էս տարի ծրագիր են հանձնարարում գրենք տարբեր դասերից, մեր ամբողջ խմբում մենակ ես եմ գրում…
Մարդը լինելը լավ բան ա, բայց երկու ոտքի վրա կանգելը դեռ չի նշանակում որ դու մարդ ես:
Ամենակարևորը էս կյանքում մարդ լինելն ա, մնացած ամենինչը երկրորդական ա:
ԷԼ ԿՅԱՆՔՈՒՄ ԷՍ ՖՈՐՈՒՄԸ ՉԵՄ ՄՏՆԵԼՈՒ
Մի հատ կարող եք օգնել՞
հիմա qbaic են սովորացնում... մի հատ մեքենա եմ սարքել... պիտի շարժվի... էսքանը արել, ու կանգնել եմ.... այնպես է որ եթե աջ սեղմեմ, աջ գնա.... եթե ձախ ձախ...
«ХОЧЕШЬ ИЗМЕНИТЬ МИР - ИЗМЕНИСЬ САМ»
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
CLS
SCREEN 12
x1 = 50: x2 = 30: x3 = 110: x4 = 20: x5 = 110: x6 = 30: x7 = 65:
x8 = 90: x9 = 15: x10 = 60: x11 = 65: x12 = 90: x13 = 110: x14 = 50:
x15 = 170: x16 = 90: x17 = 75: x18 = 50: x19 = 95: x20 = 40
y1 = 65: y2 = 105: y3 = 145: y4 = 105: y5 = 65: y6 = 105: y7 = 145: y8 = 105
if$ = CHR$(0) + CHR$(75)
rt$ = CHR$(0) + CHR$(77)
esc$ = CHR$(27)
10 s$ = INKEY$: IF s$ = "" THEN GOTO 10
LINE (x1, x2)-(x3, x4), 4, B: LINE (x5, x6)-(x7, x8), 4, B:
LINE (x9, x10)-(x11, x12), 4, B: LINE (x13, x14)-(x15, x16), 4, B:
LINE (x17, x18)-(x19, x20), 4, B
CIRCLE (y1, y2), 15, 4: CIRCLE (y3, y4), 15, 4: CIRCLE (y5, y6), 10, 4:
CIRCLE (y7, y8), 10, 4
SELECT CASE s$
CASE rt$: LINE (x1 + 3, x2)-(x3 + 3, x4), 4, B:
LINE (x5 + 3, x6)-(x7 + 3, x8), 4, B: LINE (x9 + 3, x10)-(x11 + 3, x12), 4, B
LINE (x13 + 3, x14)-(x15 + 3, x16), 4, B:
LINE (x17 + 3, x18)-(x19 + 3, x20), 4, B
CIRCLE (y1 + 3, y2), 15, 4: CIRCLE (y3 + 3, y4), 15, 4:
CIRCLE (y5 + 3, y6), 15, 4: CIRCLE (y7 + 3, y8), 15, 4:
CASE if$: LINE (x1 - 3, x2)-(x3 - 3, x4), 4, B:
LINE (x5 - 3, x6)-(x7 - 3, x8), 4, B
LINE (x9 - 3, x10)-(x11 - 3, x12), 4, B:
LINE (x13 - 3, x14)-(x15 - 3, x16), 4, B
LINE (x17 - 3, x18)-(x19 - 3, x20), 4, B:
CIRCLE (y1 - 3, y2), 15, 4: CIRCLE (y3 - 3, y4), 15, 4:
CIRCLE (y5 - 3, y6), 15, 4: CIRCLE (y7 - 3, y8), 15, 4:
CASE esc$: END
CASE ELSE: GOTO 10
END SELECT
GOTO 10
«ХОЧЕШЬ ИЗМЕНИТЬ МИР - ИЗМЕНИСЬ САМ»
Եթե մեքենան ինքնիրեն պետք է շարժվի, նշանակում է այս տողը սխալ է
10 s$ = INKEY$: IF s$ = "" THEN GOTO 10
Քանի որ ոչինչ չի կատարվում, մինչև մի բան չսեղմես:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Վերև-ներքև էլ ավելացրի:Կոդ:CLS SCREEN 12 x1 = 50: x2 = 30: x3 = 110: x4 = 20: x5 = 110: x6 = 30: x7 = 65: x8 = 90: x9 = 15: x10 = 60: x11 = 65: x12 = 90: x13 = 110: x14 = 50: x15 = 170: x16 = 90: x17 = 75: x18 = 50: x19 = 95: x20 = 40 y1 = 65: y2 = 105: y3 = 145: y4 = 105: y5 = 65: y6 = 105: y7 = 145: y8 = 105 qayl = 3 LINE (x1, x2)-(x3, x4), 4, B: LINE (x5, x6)-(x7, x8), 4, B: LINE (x9, x10)-(x11, x12), 4, B: LINE (x13, x14)-(x15, x16), 4, B: LINE (x17, x18)-(x19, x20), 4, B CIRCLE (y1, y2), 15, 4: CIRCLE (y3, y4), 15, 4: CIRCLE (y5, y6), 10, 4: CIRCLE (y7, y8), 10, 4 Dzax$ = CHR$(0) + CHR$(75) Aj$ = CHR$(0) + CHR$(77) Verev$ = CHR$(0) + CHR$(72) Nerqev$ = CHR$(0) + CHR$(80) Verj$ = CHR$(27) 10 s$ = INKEY$ IF s$ = "" THEN 10 IF s$ = Verj$ THEN END IF s$ = Aj$ THEN x1 = x1 + qayl: x3 = x3 + qayl: x5 = x5 + qayl: x7 = x7 + qayl: IF s$ = Aj$ THEN x9 = x9 + qayl: x11 = x11 + qayl: x13 = x13 + qayl: IF s$ = Aj$ THEN x15 = x15 + qayl: x17 = x17 + qayl: x19 = x19 + qayl IF s$ = Aj$ THEN y1 = y1 + qayl: y3 = y3 + qayl: y5 = y5 + qayl: y7 = y7 + qayl IF s$ = Dzax$ THEN x1 = x1 - qayl: x3 = x3 - qayl: x5 = x5 - qayl: x7 = x7 - qayl: IF s$ = Dzax$ THEN x9 = x9 - qayl: x11 = x11 - qayl: x13 = x13 - qayl: IF s$ = Dzax$ THEN x15 = x15 - qayl: x17 = x17 - qayl: x19 = x19 - qayl: IF s$ = Dzax$ THEN y1 = y1 - qayl: y3 = y3 - qayl: y5 = y5 - qayl: y7 = y7 - qayl IF s$ = Nerqev$ THEN x2 = x2 + qayl: x4 = x4 + qayl: x6 = x6 + qayl: x8 = x8 + qayl: IF s$ = Nerqev$ THEN x10 = x10 + qayl: x12 = x12 + qayl: x14 = x14 + qayl: IF s$ = Nerqev$ THEN x16 = x16 + qayl: x18 = x18 + qayl: x20 = x20 + qayl IF s$ = Nerqev$ THEN y2 = y2 + qayl: y4 = y4 + qayl: y6 = y6 + qayl: y8 = y8 + qayl IF s$ = Verev$ THEN x2 = x2 - qayl: x4 = x4 - qayl: x6 = x6 - qayl: x8 = x8 - qayl: IF s$ = Verev$ THEN x10 = x10 - qayl: x12 = x12 - qayl: x14 = x14 - qayl: IF s$ = Verev$ THEN x16 = x16 - qayl: x18 = x18 - qayl: x20 = x20 - qayl IF s$ = Verev$ THEN y2 = y2 - qayl: y4 = y4 - qayl: y6 = y6 - qayl: y8 = y8 - qayl CLS LINE (x1, x2)-(x3, x4), 4, B: LINE (x5, x6)-(x7, x8), 4, B: LINE (x9, x10)-(x11, x12), 4, B: LINE (x13, x14)-(x15, x16), 4, B: LINE (x17, x18)-(x19, x20), 4, B CIRCLE (y1, y2), 15, 4: CIRCLE (y3, y4), 15, 4: CIRCLE (y5, y6), 10, 4: CIRCLE (y7, y8), 10, 4 GOTO 10
Արագությունը փոխելու համար փոխում ես միայն վերևի qayl փոփոխականի արժեքը:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
xaker00 (20.12.2009)
Մի խորհուրդ.
երբ կոորդինատները նշանակում ես X և Y տառերով, ցանկալի է, որ X-ը իսկապես x լինի, այսինքն կետի կոորդինատները լինեն ասենք X1,Y1; X2,Y2 ոչ թե X1,X2; Y1,Y2:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
xaker00 (20.12.2009)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ