իսկ ինչու է քեզ թվում թե թուրքերը կհամաձայնեին Տեր Պետրոսյանի քմահաճույքներին, նրանք պարզապես սահման չէին բացի, հետո չես կարող ասել թե Լևոնը, ոնց կաներ
էտ արդեն մեծ հարց է
հնարավոր է, չմտածես որ ես Սեռժական եմ կամ Լևոնական եմ, ես կողմ եմ առողջ դատողությանը առանց դոգմաների, և համոզմունքների, հարցին միակողմանի մոտենալուն
У человека в жизни может быть два основных поведения: он либо катится, либо карабкается.
Владимир Солоухин
Լրացում՝
Չէ, սպասիր:
Ես ու դու բանակցում ենք: Դու ասում ես, որ համաձայն ես իմ հետ ընկերություն անես, եթե ես Սիրանույշին հետևից ման չգամ: Ես ասում եմ, որ Սիրանույշի հետևից ման չեմ գալիս: Հիմա ընտրությունը քոնն է. ուզու՞մ ես ընկերացի իմ հետ, ուզում ես չէ:
Այդ պարագայում Թուրքիան մեզնից չէր կարող պահանջել մոռանալ ցեղասպանությունը պարզ պատճառով. մենք այդ հարցը պաշտոնապես չենք հետապնդում: Իսկ թե այդ պարագայում ինչու՞ ձեռք կտար Թուրքիային սահմանը բացել, արդեն առանձին թեմա ա: Մեր դարում ոչ մի պետության ձեռք չի տալիս փակ սահման ունենալ, հեչ որ չէ որտև երկրների ընտանիքի մեջ մտնելու խնդիր ունի:
Ինչ վերաբերվում է Տեր-Պետրոսյանը կանե՞ր, թե՞ չէր անի, հարցդ սխալ է: Որովհետև ինքը նախագահ եղել է, նայիր իր տարիները, ու կտեսնես, որ արել է:
Գրառմանդ մնացած հատվածին պատասխանել եմ նախորդ գրառմանս մեջ![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Ես տեսել եմ իր բողոքն արտահայտող ժողովուրդ, ում ոստիկանությունը չի թույալտրել բողոքն արտահայտել, ինչի արդյունքում տուրուդմփոց է եղել: Իսկ մնացածը... դու նույն կերպ կարող ես ասել, որ մարտի 1-ին ժողովուրդը կռիվ ա սարքել... մտածողության հարց ա:
Ուղղակի մշտապես պետք ա հիշել, որ ժողովուրդը իր ձայնը բարձրացնելու իրավունք ունի:
Բայց այս խոհափիլիսոփայական հատվածը մի կողմ դնեմ:
Հստակ հարց. ուրիշ ինչպե՞ս արտահայտեր իր կարծիքը: Հիշեցնեմ, որ դու համաձայնվել էիր, որ կարծիքն արտահայտելու իրավունք ունի:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
У человека в жизни может быть два основных поведения: он либо катится, либо карабкается.
Владимир Солоухин
Ես արտահայտել եմ հանրահավաքի մասնակցելով, ժամանակ չի եղել պիկետներին մասնակցելու, բայց հաջորդներին («Միացում» կազմակերպության նախաձեռնած) կաշխատեմ մասնակցել:
Նշեմ, որ այդ պիկետներն էլ են «տուրուդմփոցով»:
Բայց էական չի, թե ես ինչպես եմ անցկացնում, որովհետև ես հստակ ասել էի, որ իրանց արած ձևը համարում եմ նորմալ ու ճիշտ: Հարցը քեզ է վերաբերվում.
Եթե կարծում ես, որ կարծիք արտահայտելու իրավունք չունեն, բայց միաժամանակ այս ձևին դեմ ես, ապա ինչպե՞ս ես կազմակերպում:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Առանց իրար տալու, հա, ասացին՝ մենք դեմ ենք, մենք էլ հասկացանք, ֆրանսիայի ոստիկանները հաստատ ՍՍ-ի ձեռքին չեն ու հենց այնպես խաղաղ ցուցարարներին չէին ցրի, գուցե ես ճիշտ չեմ հասկանում, թե ինչ է պիկետը, բայց եթե դա նշանակում է խառնակություն կամ տուրուդմփոց, դրան դեմ եմ, կողմ եմ խաղաղ ցույցերի, մամուլի միջոցով արտահայտվելու, քննարկումների և այլն:
ներողություն, իսկ հիմա խնդրում եմ նորից ուսումնասիրել թե Ֆրանսիայում ինչ է կատարվել:
Հավաքվել են մարդիկ (նաև ջղայնացած մարդիկ՝ արդարացի ջղայնացած), բայց հավաքվել են ընդամենը իրեն բողոքն արտահայտելու: Եկել է ոստիկանություն, նրանց հրահանգել է հեռանալ:
Մարդիկ որոշել են չգնալ (ճիշտ են արել, որովհետև իրենք իրենց բողոքն արտահայտելու իրավունք ունեն), ոստիկանները սկսել են քաշքշել, առաջացել է տուրուդմփոց:
Հիմա նորից. բա ի՞նչ անեին:
Լուռ լսեին հրահանգն ու հեռանային, էդպես էլ կարծիքը չարտահայտելո՞վ:
Բայց չէ՞ որ ես ու դու համաձայնության էինք եկել, որ իրենք իրավունք ունեն իրենց կարծիքն արտահայտելու:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Tig (05.10.2009)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ