էս ծրագիրը քաշի, նայի
http://www.advanced-ip-scanner.com/ru/
Armen.181 (13.01.2014)
մի հարցել տամ ելի IPTV-ի սերվերի ip-հասցեները մեկել պորտերը իմացող կա, կամ ինչպես կարելի է իմանալ ՞
Glory GloryMan United
Armen.181 (15.01.2014)
ֆոկուսնիկը չգիտեմ բայց մուլտիքաստը լավ չի աշխատում ,եթե լինի ել ապա շատ բարդ, տվ բոքսնել սախ լոկալի սահմաներումա ինչքան հասկացա այս կոդից https://code.google.com/p/uproject/s...channel%2Fsort
Վերջին խմբագրող՝ Armen.181: 15.01.2014, 00:33:
Glory GloryMan United
http://192.168.4.1/login.html էսա,բայց լոգին պառոլ ա ուզում
Կյանքներդ բարդացնելու փոխարեն, քաշում եք simple tv ծրագիրը, որը շատ պարզ ինտերֆեյս ունի, օգտագործումա մի քանի torrent tv սերվերվրներ, այսինքն եթե ինչ ր ալիք մի սերվերով չի աշխատում, մյուսով կաշխատի, մոտ 200-300 ռուսական ալիքներ + 20-30 հատ էլ HD ալիք
Անհրաժեշտ ծրագրերը
1. simple tv
2. Ace stream
1. Ի տարբերություն պրովայդերիների մեծամասնության կամ կարամ ասեմ՝ ի տաբերություն նորմալ պրովայդերների, ֆիզ. անձանց չեն տալիս ստատիկ IP։ Պատճառաբանում են, թե IP-ները չի հերիքում, էն դեպքում որ ամեն հաճախորդ ստանում ա մինչև 4 դինամիկ IP։
2. Ի տարբերություն մնացած, ինձ հանդիպած բոլոր պրովայդերների, յուքումում անհնար ա հեռախոսով զանգելով կապնվել մասնագետի հետ։ Անկապ «ticket են բացում»։ Եթե լուրջ հարց եղավ, կարող ա մասնագետը քեզ զանգի (իհարկե ոչ անմիջապես)։ Մի անգամ տենց եղավ վերջերս։
3. Ահավոր դանդաղ են աշխատում, նախագահականի գիծը քաշելուց միացնելուց հետո IP տրամադրելը տևեց 1 օր, իսկ մեկ այլ հաճախորդի IP ստանալը տևեց մոտ 7 ամիս։
4. Մեկ այլ հաճախորդի դինամիկ IP-ն փոխեցին ստատիկի օրը ցերեկով, առանց նախօրոք զգուշացնելու ու բուն IP-ն տրամադրելու։ Հաճախորդը մի քանի ժամ ինտերնետ չուներ, որտև «տեխնիկական բաժինը IP-ների հետ կապ չունի», իսկ կորպորատիվ բաժնի մենեջերն անհասանելի էր։
5. Մի հաճախորդս յուքոմը միացրել էր DVD recorder-ներին, ու որոշակի հաղորդումներ ձայնագրում էր։ Մի օր յուքոմում ինչ որ բան էին փոխել մենյուում, ու դրանից հետո ոչ մի ալիք թույլ չէր տալիս ձայնագրել (ինչքան էլ տարօրինակ հնչի, բայց անձամբ եմ տեսել)։ Սեղմում ես record կոճակը, տալիս ա, որ Prohibited: Յուքումում չընդունեցին, որ իրանցից ա, մի 2 ամիս հաստատ տենց էր, հիմա չգիտեմ, դզվել ա թե չէ։
6. Մեկ այլ հաճախորդ խնդիր ուներ DVR-ների հետ. ամեն հասանքների անջատելուց հետո նույն սվիչից միացած կոմպը ինտերնետ ունենում էր, DVR-ը չէր երևում։ Մի շաբաթ հետո ինքնիրան դզվում էր։ Պրոբլեմը կարացան լուծեն 4 ամսում։
Հիմի ասա, թե էս թվարկածներիցս որ մեկի նման բան ես հանդիպել որևէ այլ, նորմալ պրովայդերի մոտ։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Գործի մեջ օգտվելուց միգուցե էտ լուրջ պրոբլեմ ա, բայց տանը օգտագործելու դեպքում ստատիկ IP չունենալը խնդի՞ր ա: Իրանց ռոուտերը bridge ա արած ու կոմպդ միանգամից քո դրսի ip-ն ա ստանումէտ դեպքում դրսից հեշտ կլինի կոմպիդ դոստուպ ստանալ: Մի հատ ռոուտեր ես միացնում իրանց մոդեմին, ռոուտերիդ մեջ dyndns կոնֆիգ անում ու ֆսյո...ձրի, ստատիկ ip
Համ էլ կկարենաս սրտիդ ուզած չափով կոմպ միացնել ինտերնետին:
Հա ու իրոք ճիշտ են ասում, իրանց բաժինը կապ չունի ստատիկ իպ ստանալ չստանալու հետ...մեզ որ զանգում են էտ խնդրով, ասում ենք, որ մենք չենք զբաղվում էտ հարցով, բայց հենց մենք ենք զանգում կորպորատիվ ու ասում, որ խնդիրը լուծեն:
Վիճելի հարց ա, իրոք թե ինչից կարա լինիտյուլպաններով էր միացրած DVD recorder-ներին, թե՞ HDMI-ով:
Եթե խոսքը կորպորատիվ բաժանորդի մասին ա, էտ դեպքում յուքոմի կողմից հենց սվի՞տչն էր տրամադրված բաժանորդին
Հա, ծանոթ համակարգ ազարմանալի ա, որ մինչև հիմա տենց են աշխատում: Հեսա որ գործի հունի մեջ ընկնենք, մենք էլ միանգամից կունենանք մասնագետին միանալու «կոճակ»
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Վահե-91: 06.02.2014, 23:28:
Այս պահին թեմայում են 121 հոգի. (0 անդամ և 121 հյուր)
Էջանիշներ