1. Անվտանգության մասին ոչինչ ասել չեմ կարող, քանի որ ինքս նման ինֆորմացիայի չեմ տիրապետում
2․ Աշխատողները բավականին լավ տեղեկացված են, երևի նման տպավորություն ստացել ես ավելի բարեխիղճ աշխատողների բարեխիղճ վերաբերմունքի արդյունքում, որ ըստ կարգի գրասենյակ ուղղորդելու փոխարեն, փորձել են ինչ-որ մեկի խնդրելով այդ հարցը լուծել առանց գրասենյակ մոտենալու անհրաժեշտության,
3․ Կապի խափանում եղանակային պայմաններից ելնելով կամ այլ պատճառներով, որ հասցվում են 3-րդ կողմերի պատճառով, ցավոք, իմ կարծիքով չի լինի որևէ կերպ ապահովել, քանի որ մեր երկրում չկան կոմունիկացիոն հորեր, որ լարերը գետնի տակով անցնեն, ու ամեն մի ստոլբայի խփած մեքենայի, աղբամանի հրդեհի պատճառով օպտիկական լարի հալվելու, ինչ-որ մեկի գործունեության արդյունքում լարերին վնաս հասցնելու պարագայում խնդիր չառաջանա, իսկ նման դեպքերում վերականգնում բնականաբար շատ երկար է տևում, որովհետ օպտիկայի վնասվածքի դեպքում ոչ թե վնասված տեղն են այսպես ասած կտրում կպցնում, այլ մի քանի կիլոմետր երկարությամբ ամբողջական կտորն են փոխում։ (իհարկե սրանից ոչ մի օպերատոր զերծ մնալ չի կարող, որովհետև բոլորի մոտ լարերը նույն սկզբունքով են անցնում)
4․ Կոնֆիգուրացիաներ փոխելու մասին հստակ բան չեմ կարող ասել, որովհետև չգիտեմ, թե որտեղ ես օգտվում ծառայություններից։ Դրա անհրաժեշտությունը հաճախ կարող է առաջանալ, կախված բաժանորդների feedback-ների, սարքերի արտադրողների կողմից նկատված թերությունների պատճառով update/upgrade-ների կատարելու արդյունքում, ինչպես նաև կապված այս տարվա ընթացքում կատարված լայնամաշտաբ վերազինումների հետ, քանի որ մի շարք նորամուծություններ են սպասվում, ինչպես նաև անցում նոր՝ NG-PON2 տեխնոլոգիայի։
Վերջին խմբագրող՝ Գրիգոր: 01.01.2017, 16:46:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ucom Mediaroom հավելվածի մասին մի հարց տամ. եթե ես օգտվում եմ միայն Յուքոմի ֆիքսված ինտերնետից, կարո՞ղ եմ արդյոք վճարովի տարբերակով օգտվելել այդ ծառայությունից հավելվածի միջոցով
Այս պահին ծառայությունը հասանելի է միայն հեռուստատեսությունից օգտվող բաժանորդներին, քանի որ ծրագիրը կցվում է կոնկրետ սարքին, բայց հետագայում, կարծում եմ, կառաջարկվի նման ծառայություն ևս։
Ի միջի այլոց, վերջերս մի նյութ էի կարդում ԱՊՀ երկրներում բջջային հեռախոսական որակի վերաբերյալ, Հայաստանում Ucom-ն է առաջատար։ Եթե կհետաքրքրի՝ http://bsmart.am/index.php/news/20/5729-telecom.html
Վերջին խմբագրող՝ Գրիգոր: 02.01.2017, 17:48:
yerevanci (02.01.2017)
Գոյություն ունեն նորմատիվներ, թե ինչ քանակության զանգերի դեպքում է միանում IVR-ը, որը խստորեն պահպանվում է, բացի դա մեզ մոտ փոփոխություն է կատարվել վերջերս, ու հիմա IVR-ը խնդիրների դեպքում միշտ ասում է, որ օրինակ ինչ-որ ծառայության հետ որևէ հատվածում խնդիր կա, ամեն դեպքում կարող եք սպասել օպերատորին միանալու համար, ինչպես նաև շեշտում է, որ խնդրի պատճառով հնարավոր է սովորականից երկար սպասել պահանջվի, բայց զանգը միանշանակ չի ընդհատվում։
Իհարկե եղել են նաև դեպքեր, որ ցանցում խնդիրը էնպիսի բնույթ է ունեցել, որ զանգերի կենտրոնը ևս անհասանելի է եղել, հետևաբար տեխնիկապես հնարավոր չի եղել զանգ ստանալ ու պատասխանել։
Նոր գանգատ:
Ծանոթս զանգել ա, ինչ որ մեկի տանն ա, ու ուզում ա իրա նոթբուքով կպնի յուքումի վայֆային:
Կպնում ա, բայց IP չի ստանում;
Նույնն էլ հեռախոսը, բայց տանտիրոջ հեռախոսը կպած ա, ինտերնետ էլ ունի:
Սարքի ռեստարտը չօգնեց, իմ խորհրդով զանգեց յուքում:
Յուքումի աշխատողը սկսեց պնդել, որ նոթբուքի դրայվերի խնդիր ա: Փորձի համար հեռախոսի 3G-ն սարքում են AP, էդ դրայվերի պրոբլեմով նոթը կպնում ա, յուքոմի սարքին էլ կպնում ա, բայց IP չի ստանում, իսկ աշխատողը պնդում ա, որ նոթբութի դրայվերը խնդիր ունի:
Դե դո՛ւք բնութագրեք տենց «մասնագետին»:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Rammstein (25.05.2017)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ