User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 38 հատից

Թեմա: Խաղի ծրագրավորում Directx-ով , C++ լեզվի օգնությամբ

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Սկսնակ անդամ Zte77-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2009
    Գրառումներ
    15
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Խաղի ծրագրավորում Directx-ով , C++ լեզվի օգնությամբ

    Մենք կանցնենք այս թեմաները.
    1. Windows-ի ծրագրավորման հիմունքեր.
    2. Directx 9.
    3. Direct3D-ի ինիցիալիզացիան.
    4. Նկարում ենք 2D- օբեկտ.
    5. Մատրիցաներ.
    6. Էկրանի վրա 3D- օբեկտի դուրս բերում.
    7. Խորը բուֆֆեր կամ Z- բուֆֆեր.
    8. Լույս և նյութեր.
    9. Տեքտը Direct3D- ում.
    10. Նյութերի տեղադրում.
    11. Մուլտի նյութերի տեղադրում.
    12. X- ֆայլի բեռնավորում.
    13. DirectInput-ի ինիցիալիզացիա.
    14. Աշխատանք ստեղնաշարի հետ.
    15. Մկնիկ.

    Առաջինը պտի իմանաք C++ հետո անցեք Directx-ին.Օրինակ կարող եք ձեր մոտ քաշել այս գիրքը հաերեն լեզվով C++ մասին http://ifolder.ru/14227612



    Ամբողջը սկսվում է WinMain ( ) –ից

    Բոլոր Windows- ի ծրագրերը սկսում են կատարվել WinMain ( ) ֆունկցիաից:
    Բոլորը, ինչ ել ուզում եք կատարել ձեր ծրագրում, կատարվում է Winmain ( )- ում:
    Ստեղծվում է պատուհան, կատարվում իրադարձությունների մշակում և դուրս բերում էկրանի վրա:
    Հիմա ես ուզում եմ գրել մի ծրագիր որը դուրս կբերի փոքր պատուհանում մեր հաղորդագրությունը.



    Պրոեկտի ստեղծում
    C++ 6 ում մտեք File -> New և մտեկ Projects վկլադկաի վրա և ընտրեք Win32 Application.Project name- ում մուտքագրեք ձեր պրոեկտի անունը և Location-ում ընտրեք ֆայլերի պահպանման տեղը.Սխմեք OK և ոչ մի բան չփոխելով սխմեք FINISH, և OK.Նոր մենք ստեծեցինք մեր պրոեկտը.
    Իսկ հիմա մենք պետկ է ստեղծենկ ֆայլ վորի մեջ մենք կգրենք մեր ծրագիրը.
    Մտեք File -> New և Files վկլադկաի մեջ ընտրեք C++ Source File, File name –ում գրեք ձեր ֆայլի անունը և սխմեք ՕK, եվ էկրանի վրա դուրս կբերի սպիտակ տերթ որի մեջ մենք կգրենք մեր ծրագիրը. Մանրամասն կարող եք նաել վերը նշված գրքում.

    C++ 2005 կամ C++ 2008- ում մտեք File -> New Project ձախ կողմում ընտրեք win32 և աջ կողմում Win32 Project name – մեջ ընտրեք պրոեկտի անունե և Location-ում ձեր պրոեկտի տեղը և սխմեք OK -> Next և սխմեք Empty Project -> Finish.Նոր մենք ստեղծեցինք մեր պրոեկտը մնացելը ստեղծել ֆայլը. Ձախ կողմում աջ կլիկով սխմեք Source Files պապկաի վրա և սխմեք Add -> New Item.Ձախ կողմում սխմեք Code- ի վրա և աջ կողմում սխմեք C++ File ( .cpp ), name-ի մեջ գրեք ձեր ֆայլի անունը և սխմեք OK.Մանրամասն կարող եք նաել վերը նշված գրքում.



    Մուտքագրեք այս ծրագիրը.



    #include <windows.h>

    int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance,
    LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
    {
    MessageBox(NULL, "Hello, Win32 world!", "Hello from Message Box", MB_OK);
    return 0;
    }

    Ծրագիրը կարող եք քաշել այստեղից http://ifolder.ru/14237622


    Պրոեկտի կոմպիլացիա
    C++ 6 Եթե ծրագիրե պատրաստը, և ուզում ենք այն աշխատեցնել ապա մենյուից ընտրեք Builde ցանկը և բացվաց ցուցակից ընտրել Compile ( մեր ֆայլի անունը ).
    Եվ ընտրեք Builde ցանկը և բացվաց ցուցակից ընտրել ! execute ( մեր ֆայլի
    անունը ). Եթե ծրագրում սխալներ չկան, ապա այն աշխատացնելուց հետո
    կտեսնենք փոքր պատուհան վորի մեջ գրված կլինի մեր հաղորդագրությունը.
    Մանրամասն կարող եք նաել վերը նշված գրքում

    C++ 2005 կամ C++ 2008 մենք պտի նաստրոյկեկի մեջ մի բան փոխենք որ սխալ չտա և ըտենց մենուի մեյ ընտրեք Project -> (մեր ֆայլի անունը ) Properties…, բացեք Configuration Properties -> General և աջ կողմում Character Set – մեջ Use Unicode Character Set սխմելով վրեն փոխեք Not set- ի վրա և սխմեք OK:
    Եթե ծրագիրե պատրաստը, և ուզում ենք այն աշխատեցնել
    ապա մենյուից ընտրեք Builde ցանկը և բացվաց ցուցակից ընտրել Builde Solution .
    Եվ ընտրեք Debuge ցանկը և բացվաց ցուցակից ընտրել Start Without Debugging. Եթե ծրագրում սխալներ չկան, ապա այն աշխատացնելուց հետո
    կտեսնենք փոքր պատուհան վորի մեջ գրված կլինի մեր հաղորդագրությունը.
    Մանրամասն կարող եք նաել վերը նշված գրքում




    Ծրագրի պարզաբանում

    Առաջին տողում գտնվում է

    #include <windows.h>

    Այս դիրեկտիվան ծրագրին միացնում է Windows-ի գլխավոր ֆայլի վերնագիրը(ավելի մանրամասն կարող եք իմանալ վերը նշվաց գրքից ).

    Հետո գալիս է WinMain ( ) ֆունկցիաի վերնագիրը

    int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance,
    LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
    Ֆունկցիան վերադարձնում նշանակությունը որպես int տիպ, այսինքն նրանից է միշտ սկվում աշխատանքը.

    HINSTANCE hinstance – դեսկրիպտոր, որը Windows-ը տալիս է միացված ծրագրին.
    HINSTANCE hprevinstance – այս պարամետրը Win32-ում չի օգտագործվում և միշտ ստանում 0 արժեք.
    LPSTR lpcmdline – ցուցիչ տողի վրա, որի մեջ տպվում է ծրագրի արգումենտը եթե այն միացված է կոմանդաին տողի ռեժիմի մեջ.Ծրագիրը կարելի է միացնել կոմանդաին տողի ռեժիմի մեջ – Start -> Run(Пуск -> Выполнить ), և կոմանդաին տողի մեջ մուտքագրվում է ծրագրի անունը իսկ պրոբելից հետո ցույցեք տալի արգումենտների ցուցակը որոնք բաժանված են պրոբելներով.Եվ այս ձևով ծրագրի միացումը մնում է էկզոտիկ.Ամենաշատը այսօր ծրագրերը միանում են երկու անգամ սխմելով ֆայլի վրա, բայց այս ձևը մեզ թույլ չի տալի ծրագրին ուղարկել որևը արգումենտ.
    Int ncmdshow – ամբողջ նշանակություն, որը կարող է ուղարկվել ShowWindow ֆունկցիային.Այս պարամետրը կնայվի մյուս դասում.

    Պարզաբանելով ֆունկցիաի վերնագիրը կանցնենք նրա մարմնին.

    Ֆունկցիան ունի հետևյալ պրոտոտիպ

    MessageBox(NULL, "Hello, Win32 world!", "Hello from Message Box", MB_OK);

    Նրա պարամետրերը ինտրեպետացվում են հետևյալ ձև:

    hWnd – մայրական պատուհանի դեսկրիպտոր, ինքը ստանում է NULL (զրո ) արժեք եթե չունի մայրական պատուհան.
    lpText – ցուցիչ տողի վրա , որը պարունակում հաղորդագրության տեքտ .
    lpCaption - ցուցիչ տողի վրա, որը պարունակում է դիալոգաին պատոհանի վերնագրի տեքստ.
    uType - այս պարամետրը պարունակում է դրոշների կոմբինացիան, որը տալիս է
    կնոպկեկի քանաքությունը և տիպը, նաև պիկտոգրամմա ( փոքր նկար վերնագրի ձախ կողմում ).

    Մյուս դասում մենք կգրենք պատուհան մեր ուզաց չափերով և նաստրոյկեկով որը օգտագործվում է 3D օբեկտների, տեկստի և այլն էկրանի դուրս բերման համար ինչպես խաղերում.Եվ մեզ ամպայման պետք կգա Directx- ը որի ծավալը 550 մեգաբայթ է կարող եք քաշել այստեղից
    http://www.microsoft.com/downloads/d...0-edb2df5abad4
    ասեմ ձեզ որ առանց դրա դուք չեք կարող ստեղծել խաղ.

    իմ մեիլը [email protected]

  2. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    aerosmith (29.09.2009), Chuk (30.09.2009), davidus (30.09.2009), Elmo (29.09.2009), h.s. (03.10.2009), keyboard (30.09.2009), Legolas (29.09.2009), xaker00 (01.10.2009), Yellow Raven (29.09.2009), _DEATH_ (29.09.2009), Արամ (01.10.2009)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 10
    Վերջինը: 29.07.2012, 11:57
  2. Գրառումներ: 38
    Վերջինը: 26.12.2010, 13:13
  3. Ստորագրության լեզվի հարցը
    Հեղինակ՝ StrangeLittleGirl, բաժին` Հայերեն
    Գրառումներ: 90
    Վերջինը: 15.06.2010, 00:14
  4. Directx 10 թե 9
    Հեղինակ՝ ..Ando.., բաժին` Համակարգչային ծրագրեր
    Գրառումներ: 21
    Վերջինը: 10.05.2009, 15:07
  5. Լեզվի ընտրություն
    Հեղինակ՝ Սահակ, բաժին` Առաջարկություններ և դիտողություններ
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 25.03.2007, 23:05

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •