Կներեք, իհարկե, բայց Կապանի ճարտարապետությունը կարող է չտպավորվել միայն ճարտարապետությունից շատ հեռու մարդու մոտ: Կապանի ճարտարապետությունը մի ունիկալ երևույթ է:Կապանում մի ամբողջ թաղամաս, որը ընդհանուր չափսերով երևի մի Գորիսի չափ է փռված է լեռան լանջերին, այսինքն բոլոր շենքերը կառուցվել են մոտավորապես 45' թեքության վրա: Իսկ այդպիսի շենքեր աշխարհում շատ քիչ տեղ կան, մասնավորապես Շվեյցարիայում...
Պատկեր վերևից.

Իսկ այն, որ դա քո մոտ ավան է հիշեցնում, կասեմ ընդամնեը մի բան... Կապանում է գտնվում Հայաստանի ամենաբարձրահարկ շենքը: Ավաններում այդպիսի շենքեր չեն լինում...
Տարօրինակ է

դեռևս չեմ հանդիպել մի մարդու, որը չհիանա Կապանի բնությամբ, իսկ պղնձամոլիբդենային կոմբինատները իրենց արտադրական թափոնները ժամանակակից մեթոդներով վնասազերծում են, այնպես, որ բնության վրա չազդի: Եթե հաշվի առնենք նաև այն, որ կոմբինատը քաղաքից դուրս է, ապա քաղաքի վրա նրա ազդեցությունը համարյա զրոյանում է:
Դա մարզկենտրոնի հետ կապ չունի: Դա ավելի շատ պայմանավորված է նրանով, որ գորիս քաղաքը արդյունաբերություն չունի: Իսկ քանի որ տնտեսությունը առաջ չի գնում, հետևաբար նաև ժամանցային վայրերն են բացակայում:
Հալիձոր-Տաթև ճոպանուղին Գորիս քաղաքի հետ համարյա կապ չունի, եդթե խոսում ենք բուն քաղաքի մասին, չնայած նրա կառուցումը դրական կանդրադառնա Գորիսում տուրիզմի զարգացման վրա:
Ճիշտ նկատեցիր. Իրան-Հայաստան մայրուղին Գորիսից հանելը դրական կանդրադառնա բնության վրա, բայց պետք է նկատել, որ այն խիստ բացասական կանդրադառնա քաղաքի առանց այդ էլ անմխիթար տնտեսության վրա

ինչպես ասում է իմ սիսիանցի բարեկամը. «Գորիսը կհայտնվի խաղից դուրս վիճակում »:
Էջանիշներ