Գունավոր լուսանկարից սև-սպիտակի անցման հիմնական տարբերակները
1. Անցում RGB coloր-ից`Grayscale (Image > Mode > Grayscale), այս տարբերակի դրական կողմերն են` պահպանելով պատկերի ընդհանուր պարզությունը, կոնտրաստը և կատարման արագությունը: Սակայն այստեղ բացակայում են երանգների փոփոխման կարգավորումները;
2. Գունազրկում` թերևս ամենաանորակ տարբերակը` ուղղակի սեղմում ենք Ctrl+Shift+U : Միակ դրական կողմը` կատարման արագությունն է /ծույլիկների համար/:
3. Hue/Saturation տարբերակով` մի քանի շերտերի ղեկավարման հնարավորությամբ
ա) ընտրում ենք Layer - New Adjustment layer - Hue/Saturation ու սեղմելով OK առանց կարգավորիչների որևէ փոփոխման` պատկերի ռեժիմը Normal-ից փոխում ենք Color-ի;
բ) այժմ նույն կերպ ևս մեկ շերտ ենք ավելացնում` այս անգամ արդեն Saturation-ի կարգավորիչը տեղափոխելով մինչև -100:
գ) առաջին շերտի վրա double click, և Hue կարգավորիչը տեղափոխում ըստ մեր հայեցողության, մինչև գոհացուցիչ արդյունքի հասնելը:
դ) պատճենենք առաջին շերտը` Ctrl+J և նոր ստեղծված շերտի ռեժիմը Color –ից փոխարինում Overlay-ի և փոքր-ինչ թուլացնում թափանցիկությունը` օրինակ մինչև 64 %: Յուրաքանչյուր պատկեր պահանջում է անհատական կարգավորումներ, և վերը նշված կետերի կիրառումը կարող է իդեալական արդյունք տակ մեկ դեպքում, իսկ մեկ այլ պատկերի դեպքում` բոլորովին այլ արդյունք, ուստի, համարձակորեն կարելի է փոփոխել շերտերի թափանցիկությունը, ռեժիմները և կարգավորումները:
4. Եվս մեկ տարբերակ` Gradient Map (Image > Adjustments > Gradient Map), բացասական կողմերը, օրինակ երանգների վերահսկման բացակայությունը, կոնտրաստի զգալի փոփոխում օրիգինալ պատկերից, ի դեպ, առանձին դեպքերում տվյալ տարբերակի կիրառմամբ կարելի է ստանալ այլ արդյունք (օրինակ` pop art ոճի սիրահարների համար):
5. Այլ տարբերակ` Անցում - Image > Mode > Lab Color: Lab գունային սխեմայում Lightness Channel-ը ինքնին մոնոխրոմ պատկեր է, տեսանելի ենք թողնում միայն դա, այնուհետև տրոհում ենք Channel-ները առանձին ֆայլերի` Channel-ի վահանակի աջ/վերևի անկյունում սեղմելով Split Channels: Այս տարբերակի դրական կողմը պարզությունն ու մաքրությունն է, իսկ բացասականը` ընգծված պայծառությունը, կոնտրաստի թուլությունը վերջնական արդյունքում, երանգների ղեկավարման բացակայությունը…
6. Նույնը կարելի է կիրառել RGB և CMYK գունային սխեմաներում: Արդյունքը գրեթե նույնն է, ինչ 5-րդ տարբերակում, բայց ասյտեղ երանգների ուժգնությունը կարող ենք ընտրել մի քանի տարբերակներից` համապատասխան Channel-ներում;
7. Calculations (Image > Calculations) Ամենահետաքրքիր տարբերակներից մեկը` գիտելիքների իմացության ու Channel-ներով աշխատանքի համար հմտության առկայությամբ: Հնարավորություն է ընձեռնում 2 Channel-ների միացությամբ մեկ կամ երկու պատկերների օգտագործումը, նույնիսկ երկու տարբեր գունային սխեմաներում, տարբեր թափանցիկությամբ աշխատելու համար: Վերջնական պատկերը ստացվում է որպես առանձին Alfa Channel, որը կարելի է տեղափոխել առանձին պատկերի` 5-րդ տարբերակում նշված մեթոդով:
8. Channel Mixer (Image > Adjustments > Channel Mixer): Ըստ պատկերի որակի ու պայծառության, Channel-ների միացման/խառնման միջոցով կարելի է ըստ հայեցողության տարբեր Channel-ների ներգործման ուժգությունը ղեկավարել: Սև/սպիտակի անցման համար Channel Mixer պատուհանի ձախ/ներքևի անկյունում նշում ենք Monochrome: Պատկերի պայծառության դիապազոնի պահպանման համար ընդհանուր Channel-ների արդյունքը պիտի կազմի 100: Այս տարբերակը կիրառելի է, օրինակ` պատկերի որևէ գեղարվեստական էֆեկտի համար:
9. /Ոչ սկսնակների համար/ Թերևս ամենաորակյալ տարբերակը` այն ներառում է 4 մշակվող շերտեր:
Layers պատուհանի (F7) վրա` վեր օրիգինալից fill or adjustment-ի միջոցով ստեղծում ենք 4 շերտեր, համապատասխանորեն ընտրելով`
ա) Hue/Saturation - այստեղ Hue կարգավորիչը տեղափոխելով` փոխում ենք գունային երանգները, կարելի է նաև տեղաշարժել Saturation-ը` ցանկալի է +25/-25 (ավելացնելու դեպքում ընդգծվում են բծեր, կետիկներ),
բ) Selective Color - այստեղ Selective Color Options-ից կարելի է ընտրել ցանկացած հիմնական գույն` ավելացնելով նրան այլ գույներ` այդ փոփոխմամբ իսկ ազդելով վերջնական պատկերի վրա:
գ) Gradient Map կամ Channel Mixer – մշակվող պատկերը փոխում է սև/սպիտակի
դ) Curves շերտի միջոցով կարելի է կարգավորել վերջնական կոնտրաստը` ընտրելով թափանցիկության ցանկալի աստիճան:
Դիտողություն` բոլոր 3 շերտերը գտնվում են Normal ռեժիմում, Curves շերտի ռեժիմը ընտրում ենք` Soft Light կամ Overlay.
10. Այս տարբերակը կարելի է ինչ-որ առումով նույնացնել նախորդ` 9-րդի հետ, սակայն կատարման արագությունը և գոհացուցիչ արդյունքը պայմանավորված է չափավոր, նուրբ և ուշադիր կարգավորումների հետ: Fill or adjustment-ի միջոցով ստեղծում ենք 1 շերտ` Black & White – այն ընդունակ է զարմանալիորեն արագ ու որակյալ փոխել սև/սպիտակ պատկերի գունային ու երանգային անցումները, բծախնդրորեն, հնարավորինս արդյունավետ ստանալով ցանկալի արդյունք:
Էջանիշներ