Նաիրուհի-ի խոսքերից
Եթե ես որոշում եմ լուրջ-լուրջ թեմա բացել միզաբուժության մասին և դա անում եմ Բժշկություն բաժնում, ոչ թե Զվարճալիում, նշանակում է, որ առնվազն էնքան էլ տեղեկացված չեմ էդ թեմայից, ինչի իրավունքն ունեմ, քանի որ բժիշկ չեմ, բայց մի-երկու բան եմ լսել, հետաքրքրել է։
Հիմա որ մի քանի՝ թեմային լավ տիրապետող ակումբցիներ մտնեն ու գրառում անեն, որ դա անհեթեթություն ու անլրջություն է, հակագիտական է, որևէ կերպ դրա օգտակարությունն ապացուցված չէ, մինչդեռ վնասներն ակնհայտ են, ես կստանամ իմ ոչ ճիշտ, բայց լրջորեն տված հարցի պատասխանը, կհամոզվեմ կամ չեմ համոզվի, որ դա սխալ բան է, ու երևի բոլորս էլ գոհ կլինենք։ Վաղը-մյուս օրն էլ կարող է ինֆորմացիայի պակաս ունեցող մեկ որիշին էդ հարցը հետաքրքրի, փնտրի, մտնի Ակումբ ու նորմալ բացատրություն գտնի։
Այլ բան է, երբ թեման բացված է սխալ բաժնում, ձևակերպումը հստակ չի կամ ակնհայտ է, որ հեղինակն ինքը անլուրջ է տրամադրված էդ հարցի նկատմամբ, իսկ էդ դեպքում կան լիքը միջոցներ, ընդհուպ մինչև թեման փակելն ու բացողին տուգանելը։
Ու մի բան էլ. ախր բաժինն ու թեման էլ կապ ունեն։ Կրոնը ճշգրիտ կամ բնական գիտություն չի։ Անգամ էդ ոլորտներում են լիքը ոչ հստակ ու վիճահարույց հարցերը։ Կրոնում անլուրջ թեման ո՞րն է։ Հիմա կարող է ես լրջորեն հավատում եմ Աստղիկին ու Վահագնին։ Ո՞վ ասաց, որ ես քրիստոնյայից, բուդդիստից կամ աթեիստից պակաս իրավունք ունեմ իմ հայացքներն ունենալու։ Ինչո՞ւ են հատկապես աթեիստներն էդքան վերևից նայում իրենց հայացքները չկիսողներին ու համարում, որ իրավունք ունեն ուրիշներին ծաղրելու։ Ախր ոչ մեկն էլ չի կարող գիտականորեն ապացուցել իր իրավացիությունը։ Բոլորս էլ մաքսիմում կարծիք հայտնող ենք։
Էջանիշներ