Դպրոցական հանրահաշվի շարունակությունը հիմնականում մաթ. անալիզն է լինելու, երկրաչափությանը՝ անալիտիկ երկրաչափությունը, որոշ մասեր բարձրագույն հանրահաշվից, մագիստրատուրայում հետաքրքիր առարկա կա՝ հաշվողական երկրաչափություն (եթե նորմալ դասավանդվի, իհարկե):
Դե, բացի դրանից, այնպիսի գեղեցկագույն բնագավառներ, ինչպիսիք են գրաֆների տեսությունը, կոմբինատորային անալիզը, թվերի տեսությունը, դիֆերենցիալ հավասարումները, թվային մեթոդները, օպտիմացումը...
Արտակարգ հետաքրիր (չոր ու ֆորմալ և դրանով իսկ շատ գեղեցիկ) բնագավառներ՝ մաթեմատիկական տրամաբանությունը, ալգորիթմների տեսությունը:
Թերևս, ինձ համար ամենահետաքրքիր առարկան՝ ալգորիթմների վերլուծությունը (այլ անվանում՝ բարդության տեսություն):
Եվ, իհարկե, մի շարք ծրագրման պարադիգմեր և լեզուներ.
օբյեկտ-կողմնորոշված ծրագրավորում և Java, հիբրիդային (օբյեկտ-կողմնորոշված և պրոցեդուրային) ծրագրավորում և C++, ֆունկցիոնալ ծրագրավորում և Lisp, միկրոծրագրավորում և Assembler...
Համակարգչային ցանցեր, արձանագրություններ, ճարտարապետություն, օպերացիոն համակարգեր (չգիտեմ՝ փոխվե՞լ է իրավիճակը, թե ո՞չ, բայց այստեղ մենք շատ ուժեղ կաղում էինք, ՀՊՃՀ-ում շատ ավելի լավ են դասավանդում այս առարկաները, և ավելի գործնական):
Մի խոսքով, հետաքրքիր առարկաների պակաս երբեք չես զգա

Էջանիշներ