Ընդհանրապես լավագույն տարբերակը տվյալ դեպքում վաճառողների հետ խոսելն է, խնդրելով չեղյալ համարել գործարքը, նույնիսկ առաջարկելով վճարել տոկոսները: Ամեն վաճառող տոկոս է վճարում Իբեյին և Փեյփալին գործարքներից: Դա է միակ տարբերակը:
Հետագայում ավելի ուշադիր լինել ու աջ ու ձախ մկնիկի ձախ կլիկը չօգտագործել:
3-րդ չվճարված քեյսից հետո Իբեյից կհեռացվես:
Բայց մի տեղ տեսա, որ հնարավորա հեռացնել ինչ, որ օպերատորի հետ պետքա զրուցեմ, ո՞նց անեմ
Բայց մի տեղ տեսա, որ հնարավորա հեռացնել ինչ, որ օպերատորի հետ պետքա զրուցեմ, ո՞նց անեմ
Հնարավորա նոր account բացեմ, թե՞ հասցեով կբռնեն
ՆԱՄԱԿ ես գրում վաճառողին, վերցնելով աշխարհի բոլոր մեղքերը քո վրա, ներողություն խնդրելով, պնդելով որ հոգեկան կամ ուղեղից հիվանդ ես կամ երեխա ունես, որը չի հասկացել ինչ ա արել և այլ և այլն, կարող ես նաև առաջարկել վճարել տոկոսները: Ասում եմ ուրիշ տարբերակ ՉՈՒՆԵՍ:
ՆԱՄԱԿ ես գրում վաճառողին, վերցնելով աշխարհի բոլոր մեղքերը քո վրա, ներողություն խնդրելով, պնդելով որ հոգեկան կամ ուղեղից հիվանդ ես կամ երեխա ունես, որը չի հասկացել ինչ ա արել և այլ և այլն, կարող ես նաև առաջարկել վճարել տոկոսները: Ասում եմ ուրիշ տարբերակ ՉՈՒՆԵՍ:
Բայց ոնց կապնվեմ հետը, ինքը վատ feedback չի թողել
Տո կառնեմ ապրանքը
Բայց նոր account մասին ի՞նչ կասես թե հասցեով կփակեն
Էջանիշներ