Դժբախտաբար լսել եմ թե Սպիտակցին ինչպես է փչացնում Գուսան Աշոտի « Օջախում» երգը:
Գոյություն ունի գուսանական, ժողովրդական, ազգագրական երգեր երգելու հայկական մաներա, որն ի դեպ իր յուրահատուկ մելիզմատիկայով կատարելը շատ ավելի բարդ է քան թուրքական մելիզմատիկան:
Լինելով երաժշտության բնագավառում ոչ օտար մարդ, բավականին ուսումնասիրել եմ ինչպես հայկական, այնպես էլ թուրքական, հունական,արաբական, իսպանական, հնդկական մելիզմատիկան: Պարսկակ մելիզմատիկան դեռ չեմ ուսումնասիրել:
Թուրքական մելիզմատիկան ի տարբերություն հայկականի բավականին պարզեցված պրիմիտիվ է, եվ ոկալիստների համար շատ ավելի հեշտ յուրացնելի է, մինչդեռ հայկական մելիզմատիկան պահանջումէ բավականին ճկուն կոկորդ:
Իսկ Սպիտակցու կատարմամբ ցանկացած գուսանական կամ ժողովդրական երգ ձեռք է բերում թուրքական հնչերանգ, նրա ոկալ եվ կոկորդային տվյալները թույլ են տալիս տիրապետել հայկական զուլալ մելիզմներին, իսկ ինտելեկտը ոչ:
Էջանիշներ