Գրառումս կարդալուց փորձեք տրամաբանել ոչ միայն ձեր տեսանկյունից
1 Շատերն ասում են՝ Թաթան ապազգային երաժշտություն ա, այն իրավունք չունի հնչելու և այլն... Հարց՝ ինչու իրավունք չունի հնչելու? Իսկ միթե էլեկտրոնային երաժշտությունն ապազգային չի? Որը տանում ա շատ երիտասարդների, ու նրանք էլեկտրոնային լսելով, այլևս ժողովրդական լսելու ընդունակ չեն: Հավատացեք, սա ավելի մեծ խնդիր ա, քան Թաթան:
2 Շատերը համեմատեցին Թաթային ու Արամ Ասատրյանին Թաթուլի ու Սպիտակցու հետ: Սա շատ սխալ համեմատություն ա, քանի որ նրանք մի հարթության վրա չեն: Թաթան ու Արամ Ասատրյանն իսկական մաքուր ռաբիս երաժշտություն ներկայացնուղներ են (որոնց երաժշտության մեջ վատ բան չկա): Իսկ Թաթուլենք արդեն ապազգային են: Դա ոչ թե ռաբիս ա, այլ կլկլոց: Ինչպես նա. համեմատեցին այսպես կոչված Նանա երևույթի հետ, որն ընդհանրապես անելիք չունի Հայաստանում... մենակ կեղտոտում ա մեր դիսկերի խանութները: Չնայած ժողովուրդը սիրում ա...
3 Ասացվածք կա՝ Ժողովուրդն իմաստուն ա: Ես սրա հետ համամիտ չեմ: Ժողովրդին խաբելը հեշտագույն գործ ա: Դա ցույց ա տվել վերջին տարիների շատ դեպքեր:
4 Հնչեց կարծիք՝ Պահանջարկը ծնում ա առաջարկ: Էլի համամիտ չեմ: Իմ օրինակը բերեմ
Սրանից 1 տարի 2 ամիս առաջ ինձ ռաբիս նվագող գիտեին: Ես բացի ռաբիսից մեկ էլ ջազզ գիտեի, ու մենակ էտ էի լսում: Դե Դար21 - ով մեկ մեկ Չոպ Սուեյն էին տալիս, լավ նայում էի: Մի օր մեկի հետ ծանոթացա, որ ՍՈԱԴ - էր լսում, հեռախոսից քաշեցի, ու շատ դուրս եկավ... էտ ժամանակվանից ռոք լսող դարձա, ծանոթանալով նորանոր խմբերի հետ:
Հիմա ասածս էն ա, որ մարդիկ ոչ մի բանից տեղեկացված չեն... միացնում ես հետռուստացույցն ու բոլոր ալիքներով մեր աստղ կոչվածներն են... մի 2 ալիքով մեկ մեկ Իգլս ու Լեդ Զեփփելին են տալիս, էն էլ ոչ մի մեկնաբանություն չկա, ու չիմացող մարդը կյանքում էտ համերգները չի նայի: Ես Հանճարեղ Փինկ Ֆլոյդ խմբի մասին ինտերնետից եմ իմացել...
Հարց
իսկ ինչի պիտի մեր առաջատար հեռուստաալիքները Փինկ Ֆլոյդի, Արթուր Մեսչյանի, Բամբիռի փոխարեն Արամե պրոպագանդեն?
Էջանիշներ