Համաձայն եմ Հայաստանում կարելի է ասել դասախոսը իր լեկցիաները թելադրելով համարիա թե ժամ ա սպանում, բայց դա ոչ բոլոր դասախոսների մոտա էդպես, օրինակ ես ունեմ դասախոսներ որոնք հանձնարարում են գրականությունը,արդեն դիսկի վրա քաշած տալիս են տարբեր աղբյուրներից վերցված ինֆոներ մենք ուսանողներս կարդում ենք իսկ դասին անցկացնում ենք քննարկում եւ ինչ որ անհասկանալի ա մնացել դրա պարզաբանում: Ասեմ որ դա ավելի դրական արդյունքա ունենում քան դասախոսի չգիտես, որ թվականի հալումաշ եղած տետրից թելադրված լեկցիաները, որը երբեմն իրենց մշակածն էլ չէ:
Կաշառակերությունը ձեռնտու է ուսանողների մեծամասնությանը; Այս պահով ավելի շատ հակված եմ երկրորդ տարբերակին: Ես զարմանում եմ այն ուսանուղնենրի մտածելակերպի վրա որոնք այդպես հեշտ ու հանգիստ կաշաքը տալիս են, որ գնահատական ստանան: Ըստ ինձ դա նույն բանն է ինչ գնաս խանութ գնումները կատարես, վճարես ու վերջում գնվածը թողնես խանութում ու դուրս գաս:
Էջանիշներ