Մթնոլորտի աղտոտումը լինում է տեղական ու գլոբալ:Տեղական աղտոտումը գլխավորապես ,կապված է քաղաքների ու խոշոր արդյունաբերական ձեռնարկություններ առկայության հետ:Մարկությանը վաղուց հայտնի է այս կարգի աղտոտման մասին:
Այո
ոչ
նույնիսկ տեղյակ չեմ
Մթնոլորտի աղտոտումը լինում է տեղական ու գլոբալ:Տեղական աղտոտումը գլխավորապես ,կապված է քաղաքների ու խոշոր արդյունաբերական ձեռնարկություններ առկայության հետ:Մարկությանը վաղուց հայտնի է այս կարգի աղտոտման մասին:
Ինչ որ վիճակագրություն կա թե մթնոլորտի աղտոտման ամենամեծ բաժինը որ ոլորտին է բաժին ընկնում?
Ես չեմ կարծում, թե մեր պետությանը հուզում է այդ հարցը: Բոլոր անտառահատումները, քաղաքի կանաչ տարածքների տեղը սրժարաններ կառուցելը, ավտոմեքենաների շատացումը այլն վկայում են դրա մասին:
Օրինակ` ԱՄՆ-ում պետությունը մշակել է մի ցրագիր` carpooling, որի էությունը կայանում է նրանում, որ ամեն մի թաղամասի այն մարդիկ, որոնք աշխատում են մի ընկերությունում, առավոտյան աշխատանքի են գնում այդ թաղամասի որևէ մեկի ավտոմեքենայով և ամեն շաբաթ կամ ամեն օր օրակարգը փոխվում է: Օրինակ` Մի թաղամասում 4 հոգի աշխատում են մի ընկերությունում և նրանք բոլորն էլ ունեն ավտոմեքենաներ: Փոխանակ ամեն օր նրանցից ամեն մեկը իր ավտոմեքենայով գնա աշխատանքի, նրանք մի հոգու ավտոմեքենայով են գնում և այդպես շարունակ: Այդ ամենից հետևում է, որ ավելի քիչ բենզին է ծախսվում և հետևաբար էլ մթնոլորտը ավելի քիչ է կեղտոտվում:
Մեքենաների պատճառած վնասը գնալով փոքրանում է, եթե հաշվի առնենք տեխնիկական առաջընթացը և այլընտրանքային էներգակիրների օգտագործումը;
Ճիշտ եք, բայց մյուս կողմից էլ հայերը չեն պատրաստվում էլ ավտոմեքենա ունենալու հաճույքից կամ բենզինից իրենց զրկել:
Դե որ էդպես նայենք պետք է արգելել հին մեքենաների շահագործումը` մանավանդ ռուսական: Բայց ոնց որ ասում են не до этого. Ծառերը չկտրեն այլ տնկեն ու կարևորը խնամեն էլի լավա էս պահին:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ