Մեջբերում Egern.net-ի խոսքերից
Էս վերջերս կիսա-ասեմբլերով-կիսաC++-ով գրած մի հատ խաղ տեսա 90KB, բայց ամեն ինչ եռաչափ. մեծ տարածքով մի հատ պալատ ա, մեջը քայլում ես, կրակում ես, պատերը տեքստուրներով, երաժշտությամբ, ձայներով (ասենք էն Doom-ի նման): Բայց 2GHz պրոցեսորը լռվում էր ու պատկերը կտրտում: Վերջում հասկացանք, որ էդ real-time generation ա անում....
Բայց հավատալու բան չէր...
Մենակ asm ով էլ ա լինում եռաչափ բաներ գրել, շատեմ տեսել, բայց շատ ջանջալ գործա... Բայց դրանից էֆեկտիվ չկա.
Ետ քո ասածը պետքա ավելի լավ աշխատեր քան դրա նման ծանր խաղերը:
Լինկը հիշում ես ետ խաղի ?