User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 65 հատից

Թեմա: Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    2009թ. ապրիլի 6-7-ին Ախալցխայի շրջանային դատարանում կայացան ջավախքահայ քաղաքական ակտիվիստ, «Միասնական Ջավախք» ժողովրդավարական դաշինք քաղաքական շարժման առաջնորդ Վահագն Չախալյանի, ինչպես նաև նրա հոր` Ռուբեն Չախալյանի և կրտսեր եղբոր` Արմեն Չախալյանի գործով դատավարության եզրափակիչ նիստերը: Ստորև ներկայացնում ենք Վահագն Չախալյանի պաշտպանական եզրափակիչ խոսքը:

    Ավարտին է մոտենում իմ նկատմամբ տարվող այս դատավարությունը, որը ես միայն կարող եմ որակել մի բառով` խայտառակ:

    Խայտառակ` իր բազմաթիվ և առտառոց անօրինականություններով,
    խայտառակ` իր շինծու և հապճեպորեն սարքված «ապացույցներով»,
    խայտառակ` իր բացառապես ուժային կառույցների աշխատակից-վկաներով:

    Վրացական իշխանությունները և դուք` իշխանությունների հլու հնազանդ կամակատար դատարան` արեցիք ամեն ինչ, որպեսզի իմ հայրը, կրտսեր եղբայրը և ես հնարավորություն չունենանք լիարժեքորեն պաշտպանվել`

    -Տեղափոխեցիք դատավարությունը Ախալցխա,
    -Չորս ու կես ամիս անօրինական կալանքի տակ պահեցիք իմ կրտսեր եղբորը` ըստ էության պահելով նրան որպես պատանդ` ինձ վրա ճնշում գործադրելու նպատակով
    -Հնարավորինս ձգձգեցիք դատավարությունը, հույս ունենալով, որ ես կհյուծվեմ և կգնամ ինչ-ինչ զիջումների,
    -Անօրինականորեն զրկեցիք ինձ ֆրանսիացի փաստաբան Պատրիկ Արապյանի ծառայություններից,
    -Ահաբեկեցիք իմ ընկերներին և համախոհներին, որպեսզի նրանք չհամարձակվեն կանգնել դատարանի առջև և վկայություն տան իմ օգտին,
    -Առավելագույնս խստացրեցիք իմ բանտային պայմանները` երկար ժամանակ զրկելով ինձ գիրք-գրականություն ունենալու և լրատվություն ստանալու հնարավորությունից,
    -Մերժեցիք պաշտպանական կողմի գրեթե բոլոր դատական միջնորդությունները,
    -Անգամ չապահովեցիք դատական գործընթացի քիչ թե շատ պատշաճ թարգմանություն:

    Հիմա էլ եկավ այս բեմականացված խայտառակ դատավարության եզրափակիչ արարը` իմ հոր, կրտսեր եղբոր և իմ նկատմամբ դատավճիռ հնչեցնելու պահը:

    Այս խայտառակ դատավարության հիմնական նպատակն է` ահաբեկել ջավախքահայությանը, խեղդել ջավախքահայության պահանջատիրությունը` գործնականում ցույց տալով, որ իր իրավունքների պաշտպանության և իր առջև ծառացած խնիրների բարձրաձայնման համար խաղաղ ցույցեր և հանրահավաքներ կազմակերպելը քրեորեն պատժելի արարք է, և իշխանությունները վճռական են` հետևողականորեն ոչնչացնելու բողոքի ցանկացած դրսևորում:

    Եթե իշխանությունները մտածում են, որ այս շինծու դատավարությամբ ինձ ազատազրկման դատապարտելով` նրանց կհաջողվի հասնել վերոնշյալ նպատակին` լռեցնել ջավախքահայությանը, դատապարտել նրան լուռումունջ արտագաղթի, ապա նրանք չարաչար սխալվում են: Ինձ ազատազրկման դատապարտելով` դուք որևէ հարց չե’ք լուծի:

    Եթե դուք հույս ունեիք, որ իմ նկատմամբ այս հաշվեհարդարն անցնելու է աննկատ և ծածուկ պայմաններում, ապա` չարաչար սխալվեցիք: Այս շինծու դատավարությամբ Դուք ամբողջ աշխարհին ցույց տվեցիք, որ վրացական իշխանությունները` փոխանակ երկխոսություն ծավալելու ջավախքահայության հետ, նախընտրում են «հարց լուծել» հալածանքների և ճնշումների միջոցով: Ի լուր աշխարհի` դուք մերկացրեցիք ջավախքահայության նկատմամբ ձեր խտրական քաղաքականությունը:

    Արդ, վրացական իշխանություններից և այս դատարանից ես նորից պահանջում եմ`

    1. Անմեղ ճանաչել իմ հորը, կրտսեր եղբորը և ինձ` մեզ առաջադրված բոլոր մեղադրանքներից, դադարեցնել «Միասնական Ջավախք»-ի անդամների, իմ ազգականների և ընկերների նկատմամբ բոլոր հալածանքները, կասեցնել քրեական գործերը, վերադարձնել բռնագրավված գույքը, փոխհատուցել այս անօրինական գործընթացների հետևանքով առաջացած բոլոր վնասները:

    2. Կատարել իմ ձերբակալությանը նախորդած դեպքերի և մասնավորապես, ազգությամբ հայ երկու ոստիկանի սպանության արդար և անկողմնակալ հետաքննությունը, պատժել այդ սպանությունների իրական կատարողներին:

    3. Լուծել ջավախքահայությանն ու վիրահայությանը հուզող բոլոր կրոնական, լեզվա-կրթական, սոցիալ-տնտեսական և մշակութային խնդիրները

    Անկախ նրանից, դատապարտելու եք ինձ ազատազրկման, թե` ոչ, ջավախքահայությունը հետևողականորեն շարունակելու է իր իրավունքների համար տարվող պայքարը:

    Նույնպես և ե՜ս` հետևողականորեն պայքարելու եմ իմ նկատմամբ արդարության վերականգնման համար տեղական և միջազգային բոլոր ատյաններում:

    Ախալցխա,
    07 ապրիլ 2009թ.
    Նացիոնալ

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ambrosine (30.12.2009), Javakhk (30.12.2009), Լեռնցի (27.12.2009)

  3. #2
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Վահագն չախալյանը բաց նամակ է հղել միխայիլ սահակաշվիլիին

    «Միասնական Ջավախք ժողովրդավարական դաշինք» քաղաքական շարժման ղեկավար Վահագն Չախալյանը բաց նամակ է հղել Վրաստանի նախագահ Միխայիլ Սահակաշվիլիին, որտեղ մասնավորապես նշված է. «Վրաստանի անկախացումից հետո Գամսախուրդիայի և Շևարդնաձեի վարչակարգերը որդեգրեցին Ջավախքի խնդիրների արհամարհման և մեզ` զավախքահայերիս անջատողական ընկալելու և այդ երևակայական անջատողականությունը ճնշելու քաղաքականություն: Դուք նույնպես, ցավոք սրտի, շարունակեցիք Ձեր նախորդների անհեռատես քաղաքականությունը` ջավախքահայությանը ներկայացնելով որպես երկրի ամբողջականության համար հույժ վտանգավոր տարր, իսկ այն հանգամանքը, որ Ջավախքը դեռ չի անջատվել, վերագրեցիք Ձեր ճկուն նախզգուշական միջոցառումներին:


    Ամբողջ աշխարհով մեկ Դուք սկսեցիք թմբկահարել, որ ջավախքահայերին համահավասար և «ինտեգրված» քաղաքացի լինելու համար բացակայում է միայն վրացերենի իմացությունը, սակայն այդ «կամակոր» և «երախտամոռ» քաղաքացիներն իրենց համառությամբ տապալում են պետության կողմից ձեռնարկվող լեզվի ուսուցման բազմամիլիոնանոց ծրագրերը…

    Պարոն Նախագահ, հավատացեք, որ եթե ցանկություն կա սովորելու, ապա ցանկացողին չի կարող խոչընդոտել ո՜չ մի հանգամանք: Եվ ընդհակառակը, եթե նման ցանկություն չկա, ապա ո՜չ մի գումար, ո՜չ մի պարտադրանք, ո՜չ մի ճնշում չեն կարողանալու 21-րդ դարում մարդուն ստիպելու անել այն, ինչ իր կամքին հակառակ է: Վատագույն դեպքում նա կբռնի բողոքի և արտագաղթի ճանապարհը…

    Ուստի, պետք է ձեռնարկել միջոցներ, որպեսզի Վրաստանում բնակվող յուրաքանչյուր ազգային փոքրամասնության ներկայացուցիչ անհրաժեշտություն զգա տիրապետելու վրացերենին: Բայց որպեսզի նման պետք առաջանա, անհրաժեշտ է Վրաստանում բնակվող բոլոր ժողովրդների հավասարությունը, օրենքի գերակայությունը ու ազատությունը երաշխավորող գործնական քայլեր ձեռնարկել: Գլխավորը սա’ է:

    Մինչդեռ, Դու’ք` բանտի, դատախազության, ոստիկանության և դատարանի նոր շենքեր կառուցելուց, զինվորական ոստիկանության և շրջանային ոստիկանների թիվը կրկնապատկելուց, հատուկ ծառայությունների տեղական կառույցները հզորացնելուց, ինչպես նաև ջավախքահայության իրավունքների` այսինքն տարածաշրջանի իրական, այլ ո՜չ թե ձևական և ժամանակավոր կայունության համար պայքարող անձանց հետապնդելուց և արտաքսելուց բացի ուրիշ ոչինչ չկարողացաք առաջարկել ջավախքահայությանը:

    Մեծագույն սխալ էր նաև Ջավախքը մահակի տակ պահելու տեսանկյունից առանցքային հանդիսացող Ախալքալաքի ոստիկանապետի պաշտոնում մեծ և փոքր սադրանքներ կազմակերպելու ընդունակություններով օժտված մարդու նշանակումը և նրան ջավախքահայությունը «սանձի տակ» պահելու անսահմանափակ լիազորություններով օժտելը: Արդյոք, Ձեզ համար պարզ չէր, որ հալածանքների միջոցով կարելի է հասնել լոկ կարճաժամկետ «հաջողությունների», իսկ երկարաժամկետ առումով դրանք միմիայն ավելացնելու են ջավախքահայության մեջ անվստահության և օտարման երևույթները վրացական իշխանությունների նկատմամբ: Իսկ գուցե դա՞ էր Ձեր նպատակը…

    Պարոն Նախագահ, մինչև ե՞րբ պիտի շարունակվի Ձեր նախորդներից Ձեզ ժառանգած այս քաղաքականությունը: Ժամանակը չէ՞, արդյոք, լծվելու ջավախքահայությանը հուզող քաղաքական, լեզվա-մշակութային, կրթական և սոցիալ-տնտեսական խնդիրների լուծման կարևոր առաքելությանը, թեկուզ աստիճանաբար` քայլ առ քայլ…

    Հերիք չէ, արդյոք, որ կենտրոնական իշխանության ներկայացուցիչները մասնավոր զրույցներում ազգային փոքրամասնությունների խնդիրների լուծման բնագավառում իրենց անգործության գլխավոր «մեղավոր» հռչակեն երկրի մեծամասնություն` տիտղոսակիր ազգի դիմադրությունը: «Մեծամասնությունը» վերջին 20 տարիների տխուր փորձից ելնելով, այո, ունի մտավախություններ, սակայն նա շատ լավ, անգամ իշխանություններից էլ լա՜վ է գիտակցում, որ կորուստներ միգուցե չլինեին, եթե Ցխինվալի դպրոցներում ժամանակին չարգելվեր օսերենով դասավանդումը…

    Ժամանակը չէ՞, արդյոք, վերջ տալու վրացական իշխանությունների այն մոտեցմանը, որ ավելի լավ է լուրջ հարցերին լուծում տալու փոխարեն որևիցե տնտեսական զիջում անել Ջավախքում գոյություն ունեցող և հենց կենտրոնից ստեղծված ու սնուցվող տարբեր կլանների՞ն: Նման անհեռատես քաղաքականությունը ոչ թե քանդում է ջավախքյան թնջուկը, այլ ընդհակառակը` օր-օրի դարձնում այն ավելի խճճված և անվերահսկելի …

    Ժամանակը չէ՞, արդյոք, միջոցներ ձեռնարկել կենտրոնական իշխանությունների նկատմամբ երկրամասի բնակչության օր-օրի նվազող վստահությունը վերականգնելու ուղղությամբ: Դուք ունե՜ք այդ հնարավորությունը, բայց ցավոք մինչ օրս այդպես էլ չեք փորձել օգտվել դրանից:

    Ջավախքահայությանը պատրաստ է երկխոսության: Մենք դեռևս հույս ունենք, որ ստիպված չենք լինելու երկու բարեկամ ժողովուրդներին վերաբերող խնդիրների լուծումները վաղը փնտրել եվրոպական և միջազգային ատյաններում: Մնում է, միայն մեկ բան` որպեսզի Դուք ընդունեք այդ երկխոսության հրավերը:
    Փորձե’ք սկսել հենց այսօր»:
    Վիրահայեր

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ambrosine (30.12.2009), Javakhk (30.12.2009)

  5. #3
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օօօ, էտո շտո տո նովոյե: Ովքե՞ր են Չնայած դատելով նրանից, որ երկրի նախագահի անուն ազգանունը փոքրտատառ են գրել, սայտը սարքել է ոմն http://www.shivini.com/-ը, ընդհանրապես սայտի պարունակությունից ու տեսքից, ենթադրում եմ, որ դաշնակներն են: Պրիչյոմ ոչ Վրաստանի:
    Վերջին խմբագրող՝ Elmo: 09.04.2009, 12:20: Պատճառ: հղման ուղղում

  6. #4
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օօօ, էտո շտո տո նովոյե: Ովքե՞ր են Չնայած դատելով նրանից, որ երկրի նախագահի անուն ազգանունը փոքրտատառ են գրել, սայտը սարքել է ոմն http://www.shivini.com/-ը, ընդհանրապես սայտի պարունակությունից ու տեսքից, ենթադրում եմ, որ դաշնակներն են: Պրիչյոմ ոչ Վրաստանի:
    Արտ, չնայած տրամաբանությունը չհասկացա, թե ոնց ենթադրեցիր, որ դաշնակ են, պրիչյոմ ոչ Վրաստանի, բայց ամեն դեպքում ինձ թվում է, դա թեմայի հետ կապ չունի, որովհետև այս նյութը կարելի էր նաև այլ աղբյուրներից մեջբերել:

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Javakhk (30.12.2009)

  8. #5
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,457
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արտ, չնայած տրամաբանությունը չհասկացա, թե ոնց ենթադրեցիր, որ դաշնակ են, պրիչյոմ ոչ Վրաստանի, բայց ամեն դեպքում ինձ թվում է, դա թեմայի հետ կապ չունի, որովհետև այս նյութը կարելի էր նաև այլ աղբյուրներից մեջբերել:
    Ապեր էդ իրենց կայքում «Մեր Մասին» բաժինը դատարկ է ու առհասարակ մնացած տեղերում էլ տեղեկություն չգտա թե իրենք ովքեր են։ Կայքում այստեղից–այնտեղից քոփի արած որոշակի ուղղվածություն ունեցող լուրեր ու հոդվածներ են։
    Ես օրինակ ենթադրում եմ, որ ռուսներ են։
    Վերջին խմբագրող՝ Վիշապ: 09.04.2009, 17:01:
    Si vis pacem, para bellum

  9. #6
    Պատվավոր անդամ Marduk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.04.2006
    Գրառումներ
    969
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Տականքները 10 տարի տվին անմեղ մարդուն
    Պատասխան կտան ... շատ խիստ, պատմությունը իրենց չի ների դա
    Պայքար, պայքար մինչև ՀԱՂԹԱՆԱԿ:

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Արիացի (09.04.2009), Լեռնցի (27.12.2009)

  11. #7
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,457
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    …տարածաշրջանի իրական, այլ ո՜չ թե ձևական և ժամանակավոր կայունության համար պայքարող անձանց…

    Ովքե՞ր են այդ իրական կայունության համար պայքարողները։ Որ խնդրեմ չեք տեղեկացնի նվաստիս, թե իրականում ինչ է Ջավախքում կատարվում, թե չէ նման ճոռոմ նամակներից հետո ինձ մոտ պարզապես տպավորություն է, որ ջավախահայերը վրացերեն սովորել չեն ուզում և վերջ։
    Si vis pacem, para bellum

  12. #8
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որ խնդրեմ չեք տեղեկացնի նվաստիս, թե իրականում ինչ է Ջավախքում կատարվում, թե չէ նման ճոռոմ նամակներից հետո ինձ մոտ պարզապես տպավորություն է, որ ջավախահայերը վրացերեն սովորել չեն ուզում և վերջ։
    Ահա Փոկա գյուղում կատարվելիքի մասին:
    Ապագայում ու՞մ է պատկանելու Փոկան
    Սամցխե-Ջավախք-Ծալկա (Ջավախք) տարածաշրջանի Նինոծմինդա (Բոգդանովկա) քաղաքից 22 կմ հյուսիս-արևելք, Փարվանա լճի հարավային եզրին, որտեղից սկիզբ է առնում համանուն գետը (այլ անվանմամբ` Թափարվան), գտնվում է Փոկա գյուղը: Վերջինս ներկայումս ունի շուրջ 270 տնտեսություն: Այս թիվը գյուղի նախկին բնակչության (որը կազմում էր շուրջ 600 տնտեսություն) մեկ երկրորդից ավելի նվազ ցուցանիշ է. արտագաղթի, ապրելու կենսապայմանների իսպառ բացակայության պատճառով երբեմնի շեն Փոկան այսօր կանգնել է կործանման եզրին: Գյուղն այսօր չունի ոչ ջուր, ոչ էլ ուրիշ ենթակառուցվածքներ, որոնք անհրաժեշտ են մարդուն` ապահովված լինելու համար նվազագույն կենսապայմաններով: “Այստեղ ապրողներին պահում է միայն հայրենիքի, ծննդավայրի անսահման ձգող ուժը, և այդ ուժն է նաև ստիպել մեզ` երկար տարիներ օտար ափերում աշխատելուց հետո կրկին վերադառնալ հայրենիք”, - նշում է Փոկա գյուղի բնակիչ Մարգար Չարբուդաղյանը:
    Մեր այն հարցադրմանը, թե որոնք են այսպիսի զանգվածային արտագաղթի պատճառները, երբ Փոկան հայաբնակ ու հայաշատ է եղել ոչ միայն դարերով, այլ, բազմաթիվ ու հիմնականում օտար աղբյուրների համաձայն` հազարամյակներով, Մարգար Չարբուդաղյանը նշեց. “առաջին պատճառը դա վրացական կառավարության և վերջինիս կամակատարները հանդիսացող Նինոծմինդայի տարածքային ղեկավարության ակտիվ նախաձեռնությամբ հայության կյանքի համար ստեղծված անտանելի պայմաններն են, որոնք կարելի է բաժանել մի քանի ոլորտների. 1. կյանքի համար սովորական կենսապայմանների չստեղծում 2. տեղի հայությանը հոգևոր և ֆիզիկական բռնաճնշումների ենթարկում: Օրինակները բազմաթիվ են. մեր գյուղի եկեղեցու վայրենի բռնազավթումը, երբ եկան, սկսեցին հիմնահատակ “կերպարանափոխել” այն: Մենք ընդդիմացանք, սակայն եկան ինչպես Նինոծմինդայի պաշտոնյաները, այնպես էլ` Թիֆլիսի համապատասխան գերատեսչություննների ղեկավարներն ու սպառնացին մեզ` ասելով, թե` “по-любому вы не правы”: Մեր նախնիների գերեզմանների ոսկորները եկեղեցու պատերի տակերից հանեցին և լցրեցին արևի տակ, մենք նորից բողոքեցինք, անգամ նկարահանեցինք այդ տեսարանները, սակայն մեզ լռեցրին, գիշերով մարդկանց դուրս կանչեցին, սպառնացին ու անգամ մեր ձեռքից տարան այդ տեսաժապավենները: Այս քայլերը ժողովրդի մեջ առաջացրեցին խոր հիասթափում, և վերջինս այլևս այստեղ` իր պատմական հայրենիքում ոչ ֆիզիկապես, ոչ հոգևոր իմաստով չի զգում պաշտպանված”:
    Դեռ խորհրդային վերջին տարիներին (երբ գյուղի կոլտնտեսության նախագահը, կատարելով Բոգդանովկայի շրջանի ղեկավարության հրահանգը, գաղտիաբար հող էր վաճառել վրաց կուսանաց միաբանության հիմնման համար) և հատկապես` 1990-ական թվականներից, Փոկայում վրաց կաթողիկոսարանը հիմնել է կուսանաց միաբանություն և “բազմացնում է” այնտեղ Վրաց տւղղափառ Եկեղեցու (ՎտւԵ) այսպես կոչված “հետևորդներին”: Սկզբնավորման առաջին տարիներին, երբ դեռ ապրուստի պայմաններն անհամեմատ վատթար էին, Փոկայում վրացի հոգևորականների աճն այնքան մեծ չէր. այն մեծ թափ ստացավ նոր դարասկզբին` երբ հետզհետե հզորացավ Վրաստանը:
    Թե ինչումն է կայանում Փոկայում վրաց հոգևոր դասի լայնածավալ ներկայությունը` զուտ հայաբնակ գյուղում, վերջիններիս կեցության համար մեծ չափերի հասնող շինարարական աշխատանքների ծավալումն ու ընդհանրապես վերջիններիս` Փոկայում հաստատվելու նպատակը, վրաց հոգևորականությունը այս ամենը գնահատում է իբրև “գյուղը Վրաստանին վերադարձնելու միջոց”: Ընդհանրապես և ըստ իր կոչման` հոգևորականը պետք է և պարտավոր է բարյացակամ դրսևորում ունենա հասարակ հավատացյալի նկատմամբ և վերջինիս հետ ամենօրյա շփումներով Աստծո խոսքը հասցնի մարդկանց: Իսկ Փոկայի “հոգևորական” կոչեցյալները ընդհանրապես հեռու են այդ ամենից. վերջիններս նախ համապատասխան “ռեսուրս” չունեն` քարոզչության համար. այս բնակավայրերում գոյություն չունեն ուղղափառ եկեղեցու հետևորդներ, այստեղից հետևություն, որ այս հոգևորականների ներկայության կարիքն ընդհանրապես չունի բնակչությունը և վերջիններիս ներկայությունն արհեստական է այս տարածաշրջանում, հաջորդը` վերջիններիս ապրելակերպից և նիստուկացից պարզորոշ զգացվում է, որ հոգևոր բնագավառը վրացական կողմի համար պարզապես մի “թռիչքատախտակ է”` վրացական դավանանքը և վրացիներին այստեղ հաստատելու համար: Այս ամենից ելնելով` վերջիններս տեղում կիրառում են բոլոր մեխանիզմները, որպիսի հայությունը լքի իր հարազատ շենը:
    “Վերջիններս (խոսքը Փոկայի “հոգևորականների” մասին է – Վ.Ս.) բացարձակ չեն շփվում տեղի բնակչության հետ, ընդունում են միայն վրացի “այցելուներին”: Եզակի մարդ կարող ես հանդիպել վերջիններիս մեջ, որոնց կարելի է կոչել հոգևորական, մնացած մեծ մասը լրտեսներ են, պետական ծրագրեր իրականացնողներ”, նշում է Մ. Չարբուդաղյանը:
    Ի՞նչ է լինելու այս ամենի վերջը: Վրացական այսպիսի ներկայությունն ի՞նչ է խոստանալու Փոկայի ապագային, երբ վրացականացված եկեղեցու շուրջը արդեն առնվել են 10 տներ, կառուցվում և վերակառուցվում են նորերը, հիմնվում են կաթի վերամշակման գործարաներ, ատամնաբուժարաններ և այն ամենը, ինչն անհրաժեշտ է իրենց, և ինչը չի արվել հայության համար մինչ օրս. հարցադրումների պատասխանները մնում են դեռևս անորոշ:
    Եթե նախկինում վրացիները խնդրում էին գյուղացիներին` տներ առնելու համար, ապա ներկայումս արդեն արտագաղթն այնպիսի չափերի է հասել, որ այլևս տների առքը վերածվել է մի յուրատեսակ “կամավոր նվիրատվության”, երբ լքված տները չնչին փոխհատուցմամբ վերցվում են վրացիների կողմից: Ներկայումս գյուղի պաշտոնյաներին (Նինոծմինդայի Շրջանային Սակրեբուլոյի (ժողովի) պատգամավորը և գյուղի համար նշանակված գործադիր-մենեջերը) հանձնարարված է ներկայացնել գյուղի դատարկ տների ցանկը: Պարզ է, որ Նինոծմինդայի Մունիցիպալիտետին կամ այլ ղեկավար կազմակերպություններին այս ամենը հանձնարարել են Թբիլիսիից:
    “Այս ամենի հետ կապված փոկացիների շրջանում մի քանի անգամ եղել են ըմբոստանալու և հակաքայլեր ձեռնարկելու դեպքեր, սակայն, որքան էլ ցավալի է, այդ ամենը դաժանաբար ճնշվել է հենց մեր` նինոծմինդայի ղեկավարության կողմից, այն ղեկավարության, որը այսօր հավատարմորեն ծառայում է Վրաստանի` այս ստոր քայլերն իրականացնող իշխանություններին: Մենք` Փոկայի հայության վերջին բեկորներս, այսօր էլ վախենալու ու կորցնելու բան չունենք, մեզ մնում է պայքարել մինչև արյան վերջին կաթիլն ու փրկել Փոկան, պաշտպանել մեր հայրենիքը օտար զավթիչներից…”, դառնացած նշում է Մ. Չարբուդաղյանը:
    Սկսած 2004 թվականից` Հայ Օգնության Միության “Ջավախքի օգնության ծրագրերի հանձնախմբի” միջոցներով Փոկայում կառուցվում է երիտասարդական մարզական կենտրոն: Մարգար Չարբուդաղյանը, որը ի սկզբանե հանդիսացել է շինարարական աշխատանքների ակտիվ մասնակիցը, մեծ դժգոհություններ ունի` կապված այդ աշխատանքների անընդհատ ձգձգման և գործն ավարտին չհասցվելու հետ: Չորս տարի առաջ, երբ սկսվել է շինարարությունը, երիտասարդության շրջանում տիրել է մեծ ոգևորություն, բազմաթիվ համագյուղացիներ օգնության ձեռք են մեկնել կենտրոնի շինարարությանը, սակայն այժմ, երբ հօդս են ցնդել կենտրոնի բացման հույսերը, բոլորը դարձյալ կամ լքել են գյուղը, կամ շարունակում են իրենց սպորտաին պարապմունքների համար տեղափոխվել այլ վայրեր: Նշենք նաև այս շրջանակներում մի ողբերգական հանգամանք. ոչ մի զբաղմունք չունենալով գյուղում` գյուղի երիտասարդների շրջանակում մեծ տարածում է գտած թմրանյութերի օգտագործումը: Գյուղացիների “չվախեցող” շրջանակները վկայում են, որ “անաշա” տեսակի թմրանյութը, որն այսօր օգտագործվում է գյուղում, գյուղ է բերվում և վաճառվում վերոնշյալ “կույսերի” կամ “հոգևորականների” կողմից: Կենտրոնի չբացվելու հետևանքով բազմաթիվ տաղանդավոր մանուկներ այդպես էլ հնարավորություն չունեցան դրսևորվելու կամ մարզվելու. մարզիկներով հայտնի Փոկան այսօր ապրում է իր բարոյազրկումն ու բարոյալքումը:
    Երբեմնի հզոր և ամբողջ տարածաշրջանում իր առնական կեցվածքի տեր բնակիչներով հայտնի Փոկան այսօր ընկճված է ու վախեցած. բնակիչների դեմքերին ամենուր կարելի կարդալ մեկ հարցադրում. ո՞վ են այս խորհրդավոր գործունեություն ծավալող անկոչ հյուրերը և ինչ են բերելու ի վերջո գյուղի գլխին: Կասկածանքն ու սարսափի մթնոլորտը էլ ավելի է զարկ տալիս առանց այն էլ մեծ չափերի հասնող արտագաղթին:
    տւսումնասիրելով բոլոր փաստերը, կարելի հանգել այն եզրահանգմանը, որ բնակչության շրջանում արտագաղթը նվազեցնել, երիտասարդությանը տեղում պահել ու կարճ ասած` Փոկան փրկել կարելի է միայն գյուղում հիմնելով մշակութային և հոգևոր օջախներ:
    Ամբողջ ողբերգությունը նրա մեջ է, որ հայկական/հայաստանյան հոգևոր-կրոնական ներկայության բացարձակ բացակայության պայմաններում` այս բացն ակտիվորեն լրացվում է Վրաստանի կողմից. գյուղում կուսանոցների “շրջանակներում” բացվել են արդեն համակարգչային ուսուցման կենտրոններ, վրացական արվեստի ու մշակույթի տարածման, վրաց և անգլերեն լեզուների ուսուցման օջախներ: Իսկ հայկական այդպիսի օջախների բացակայությունը ստիպում է հայ մանուկներին` հաճախելու այդ վայրեր, իսկ թե վերջիններիս ինչ են տալու այդ օջախները, մեկնաբանության հարկ չկա: Հոգևոր-կրոնական հաստատության բացակայությունն էլ իր հերթին “հիմք է դառնում”, որ Փոկա գյուղում գրանցվեն Վրաց տւղղափառ Եկեղեցում հայերի կնքման և այլ հոգևոր ծեսերի կատարման դեպքեր:
    Փոկայի ներկա ավելի քան 150 դատարկ տները ենթակա են վրացականիզացման, և իրադրություններն այս ձևերով ընթանալու պարագայում շատ չեն ուշանալու վերջիններիս վրացի “տերերը”:
    Հայաստանի Հանրապետության պետական-հասարակական և քաղաքական շրջանակները գրեթե ամեն տարի այցելում են Փոկային հարևան և վերջինիս ճանապարհին գտնվող Գանձա գյուղ` Վահան Տերյանի ծննդավայր-տուն-թանգարան, սակայն այս պաշտոնյաների բարի ոտքն այդպես էլ չի հասել Փոկա. վերջիններիս դեպի այս վայր չի ձգել անգամ գեղատեսիլ Փարվանա լիճը տեսնելու ցանկությունը: Բացի Ախալքալաքի Երիտասարդական կենտրոնի ղեկավար Նաիրի Մնացականյանից, ՀՕՄ-ի “Ջավախքի օգնության ծրագրերի հանձնախմբի” ղեկավար, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Բագրատ Սարգսյանից (որն այցելել է գյուղ, ինչպես նշեցինք, Երիտասարդական կենտրոնի հիմնման հարցերով) ու RAA-ի (Հայկական ճարտարապետությունն ուսումնասիրող հասարակական կազմակերպություն) երևանյան գրասենյակի տնօրեն Սամվել Կարապետյանից (որը գյուղացիներին բացատրել է գյուղի պատմամշակութային արժեքների իսկության մասին) և հատուկենտ թվով այլ հայրենանվեր մարդկանցից, հետխորհրդային շրջանում հայկական կողմից գյուղը հիշող չի եղել:
    Ավելացնենք, որ Վրացական հոգևոր կենտրոնները լավագույն միջոցն են` վրացական գործոնն այս տարածաշրջանում ուժեղացնելու/ակտիվացնելու առումով: Օրինակները բազմաթիվ են, երբ 100% հայաբնակ բնակավայրերում հիմնվում են վրացական հոգևոր կենտրոններ` համալիրների և առանձնատների տեսքով: Այդպիսի թիրախներ են դարձել ոչ միայն Փոկան, այլև` վերջինիս հարևան և ճանապարհին գտնվող Սաղամո գյուղը (Նինոծմինդայի շրջան), Նինոծմինդա և Ախալքալաք քաղաքները, Հելիանք (Օլյանք` խորհրդային անվանաձևը, Օլյանգի` ներկա վրացական անվանաձևը) նախկին հունական գյուղը (Ծալկայի շրջան. կիսավեր այս գյուղում վերջին տարիներին բերվել են աջար ընտանիքներ, որոնք այժմ կազմում են 25 տուն):
    Ինչպես Փոկան, այնպես էլ Սաղամոն ընկած են Նինոծմինդա-Թբիլիսի` ինչպես ճանապարհային, այնպես էլ` երկաթուղային գծի վրա և ունեն ռազմաստրատեգիական խիստ կարևոր նշանակություն: Հիշեցնենք, որ վերոնշյալ բնակավայրերով Նինոծմինդայից “մուտք” է բացվում դեպի Ծալկայի տարածքներ, հետևաբար` այս բնակավայրերի վրացականացումը Վրաստանի համար դառնում է առավել հրատապ` Ծալկան Սամցխե-Ջավախքից փաստացի անջատելու իմաստով (հիշեցնենք, որ Ծալկան Սամցխե-Ջավախքից իրավաբանորեն անջատվել էր դեռևս 1994թ., երբ նահանգային բաժանման ժամանակ Ախալցխայի և Ախալքալաքի պատմական գավառների հիման վրա կազմավորվեց Սամցխե-Ջավախք նահանգը, իսկ նույն գավառների շարունակությունը հանդիսացող Ծալկայի տարածաշրջանը (Մեծ Հայքի Գուգարք նահանգի Թռեղք գավառ) անջատվեց այս նահանգից և ներառվեց հիմնականում ադրբեջանաբնակ Քվեմո Քարթլի նահանգի մեջ): Իր հերթին վերոհիշյալ երկաթգիծը դա հանրահայտ Կարս-Ախալքալաք-Թբիլիս-Բաքու երկաթգծի մի մասն է: Նինոծմինդան Թբիլիսիին կապող վերնշյալ ավտոճանապարհը ներառված է “Հազարամյակի մարտահրավերներ” ծրագրի շրջանակներում ԱՄՆ-ի տրամադրած օգնության միջոցով վերականգնվող ճանապարների ցանկում, որտեղ արդեն իրականացվում են շինարարական աշխատանքներ:
    Դեռ հին դարերից Հին Հայաստանի, իսկ այժմ` տարածաշրջանային և գերտերությունների ճանապարհային հանգուցակետ Սամցխե-Ջավախք-Ծալկա (Ջավախք) տարածաշրջանի լեռնային այս բնակավայրերի հայաթափումը բարոյականից բացի, փաստորեն, ունեն նաև ռազմաստրատեգիական հսկայական նշանակություն: Վերջիններս անփոխարինելի ռազմաստրատեգիական դիրք և նշանակություն ունեն նաև Սամցխե-Ջավախք-Ծալկա (Ջավախք) տարածաշրջանի ամբողջականության և հայության հոգևոր-ֆիզիկական անվտանգության ապահովման իաստով. հայկական այս տարածքների տերը, փաստորեն, և Սամցխե-Ջավախք-Ծալկայի (Ջավախք), և տարածաշրջանի, և այդ տարածաշրջանի մի մասնիկը հանդիսացող Հայստանի Հանրապետության տերն է:
    Վահե Սարգսյան

  13. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ambrosine (30.12.2009), Javakhk (30.12.2009), Լեռնցի (27.12.2009)

  14. #9
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,457
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ահա Փոկա գյուղում կատարվելիքի մասին:
    Այդպես էլ չհասկացա, թե այդ անուշադրության, պարապության, ու վախի ու մատնված գյուղում ինչպես են պայքարում իրական կայունության համար։ Մարդիկ ինչպես և Հայաստանում, ընտրել են ամենահեշտ ճանապարհը՝ արտագաղթում են, մնացածներն էլ թմրամոլությամբ են զբաղված, տժժում են, որ մոռանան պրոբլեմները… Իսկ կա՞ արդյոք գյուղացի, որը բացի եկեղեցում Աստծո խոսքի կարոտից ու կոմպյուտերի բացակայությունից տառապելուց նաև հող է մշակում, ու արդյո՞ք նրան խանգարել են, ասենք հողը ձեռքից ցրել են, ոնց որ ասենք Արարատի մարզում շատ գյուղացիներից։ Մեկ էլ մի բան հետաքրքրեց.
    …Փարվանա լճի հարավային եզրին, որտեղից սկիզբ է առնում համանուն գետը (այլ անվանմամբ` Թափարվան), գտնվում է Փոկա գյուղը…
    …Գյուղն այսօր չունի ոչ ջուր…
    Կասկածելի է, մի ամբողջ քաղցրահամ լճի ու գետի կողքին ապրող գյուղ, որը ջուր չունի… նշանակում է բնակիչների մոտ մի բան էն չի…
    Վերջին խմբագրող՝ Վիշապ: 09.04.2009, 16:59:
    Si vis pacem, para bellum

  15. #10
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ահա Փոկա գյուղում կատարվելիքի մասին:
    Մինչև էս գգյուղը հասնելը լավ կանեինք մի հատ գնայինք Իջևանի, Նոյեմբերյանի, Բերդիի սահմանամերձ գյուղերում տեսնեինք ինչ վիճակ է: Մի հատ էլ այնտեղի բնակիչների հետ զրուցեինք, եթե իհարկե բնակիչ գտնենք:

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Norton (09.04.2009)

  17. #11
    Մշտական անդամ Djavaxhq-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    15.04.2007
    Հասցե
    Ջավախք` Գանձա
    Գրառումներ
    384
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մինչև էս գգյուղը հասնելը լավ կանեինք մի հատ գնայինք Իջևանի, Նոյեմբերյանի, Բերդիի սահմանամերձ գյուղերում տեսնեինք ինչ վիճակ է: Մի հատ էլ այնտեղի բնակիչների հետ զրուցեինք, եթե իհարկե բնակիչ գտնենք:
    Նշված գյուղեռում էլ խնդիրներ շատ կան հասկանալի ու ցավալի է նաեւ այն որ դա հայաստանի սահմաններում է սակայն Ջավախքում հայապահպանությունը ավելի է կարեւորում այդ խնդիրների հրատապությունը, ոսաեմ որ ջուր ունենալու համար ամեն մի տանը անհրաժեշտ է մի քանի հայրուր դոլար կապված աղբյուրի հեռավորությունից, ասեք ձեզանից ով կտար հինգ վեց հարյուր դոլար եթե այդ ջուրը կարելի է վերցնել ասենք երկու հարյուր մետրից, Նույն վիճակն է նաեւ Գանձա գյուղում, որտեղ անցած տար ուզում էին սարքել ջրատարներ բայց փողը կերան…

  18. #12
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Վիշապ, եթե մեր երկրում ներքաղաքական պրոբլեմներ կան ու ինչ-որ շրջանակներ չեն կիսում քո կարծիքը այդ պրոբլեմների հետ կապված, դա չի նշանակում, որ վրացիք լավ են անում, որ ջավախահայության իրավունքները ոտնահարում են: Ներքաղաքական խնդիրները չեն խանգարում, որ մենք արտահայտենք մեր դժգոհությունը հարևան երկրում մեր եղբայրների ու քույրերի պրոբլեմների մասին: Ու այդ առումով խնդրում եմ գոնե մի ասա, որ վրացիք լավ են անում, որովհետև եթե դու կարծում ես, որ մեր իշխանությունները լավ չեն անում, որ անօրինականություններ են թույլ տալիս, ապա դու նույն ձև էլ պտի կարծես, որ վրացիք էլ չեն լավ անում, որ անօրինականություններ են թույլ տալիս, ու ստեղ ընդհանրապես կապ չունի քո կարծիքը ով ա կիսում ու ով ոչ:
    Եվ վերջապես, ամեն թեմա մի վերածեք Հայաստանի ներքաղաքական ծանր իրավիճակի քննարկման, թեման բացել եմ, որ Վահագն Չախալյանի դատավճիռը քննարկենք և ոչ թե Հայաստանի շրջանների ծանր վիճակը: Եթե ասելիք չունեք ուղղակի կարող եք չգրել:

  19. #13
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ջավախահայության իրավունքները ոտնահարում են:
    Վայ, ընդամե՞նը իրավունք են ոտնահարել: Ո՞ւր էիք, երբ Մոսկվայում հայ էին սպանում, ո՞ւր կլինեք, երբ հաջորդ անգամ սպանեն:

  20. #14
    Պատվավոր անդամ Մարկիզ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2008
    Գրառումներ
    2,676
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Հարցն այն է, որ եթե ունենանք լեգիտիմ իշխանություն, իշխանություն, որը վայելում է ժողովրդի վստահությունը, ԱԺ, որտեղ Լֆիկն ու Նեմեցը պատգամավորներ չեն, իշխանություն, որը չի կրակում սեփական քաղաքացիների վրա, իշխանություն, որը ամեն անպատեհ առիթի ոստիկաններին քսի չի տալիս սեփական երկրի կանանց ու երեխաների վրա, ապա կունենանք երկիր, որը կկարողանա պայքարել հայազգի օտարահպատակ անձանց իրավունքների համար: Վրացին կարո՞ղ է խտրական վերաբերմունք ցուցաբերել ֆրանսիացու, անգլիացու, նույնիսկ այս պահին թշնամի Վրաստանւի քաղաքացի ռուսի նկատմամբ: Ոչ, չի կարող: Իսկ ինչու՞ է արդեն տարիներ շարունակ ոտնահարում ջավախահայերի իրավունքները, որովհետև ողջ հայության հայրենիքում իշխանությունները ունեն միայն սեփական կյանքը ու սեփական լակոտների ապագան ապահովագրելու, սեփական ջեբը ամեն հնարավոր ու անհնար մեթոդներով լցնելու առաքելություն: Պետք է պարզապես հասկանալ ու ընկալել, որ հիմա մեր իշխանությունը չի կարող պայքարել իր հպատակների ու օտար երկրներում բնակվող հայության իրավունքների համար: Ք....ք- ի տեղ դնող չկա:

  21. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Norton (10.04.2009), Արշակ (10.04.2009)

  22. #15
    Պատվավոր անդամ Մարկիզ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2008
    Գրառումներ
    2,676
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Վահագն Չախալյանի պաշտպանական խոսքը

    Ու վերջում էլ ավելացնեմ: Ինչքան ուզում են այստեղ ղալմաղալ անեն, իզուր ու աննպատակ գործ է: Սահակաշվիլու վրա անգամ իր երկրի հզոր ընդդիմությունը չի կարող ազդել, ինչ մնաց այստեղի հարյուր հոգանոց ցույցերն ազդեն դեսպանատան առաջ:
    Նախ, Վրաստանի նետ այս պահին հարաբերություններ փչացնելը մեզ ձեռնտու չէ, երկրորդ, բանի տեղ դնող չի լինի: Հո հիմար չե՞ն… Իրենք՝ վրացիներն էլ ամեն ինչ լավ հասկանում են ու պատկերացնում:

  23. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Norton (10.04.2009)

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. «Մեր խոսքը» գրական մրցանակաբաշխություն
    Հեղինակ՝ Rhayader, բաժին` Ժամանակակից հայ գրականություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 31.05.2012, 11:51
  2. Սարգիս Վահագն
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Հայ գրականություն
    Գրառումներ: 13
    Վերջինը: 18.04.2012, 12:38
  3. Ինչի՞ մասին է խոսքը
    Հեղինակ՝ Մանոն, բաժին` Ժամանց
    Գրառումներ: 554
    Վերջինը: 27.12.2011, 17:27
  4. Վահագն Դավթյան
    Հեղինակ՝ vartabooyr, բաժին` Հայ գրականություն
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 01.10.2010, 09:13
  5. Ուղղակի խոսքը վերածել անուղղակիի
    Հեղինակ՝ Zhor(ARM), բաժին` Լեզուներ
    Գրառումներ: 15
    Վերջինը: 15.09.2010, 20:10

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •