Ըստ իս, դրանց պետք է մեկուսացնել, նորմալ մարդկանց աչքերից հեռու:
Ըստ իս, դրանց պետք է մեկուսացնել, նորմալ մարդկանց աչքերից հեռու:
Քա′յլ առաջ, անունն է քո Զինվոր,
Եվ սա է կյանքը նոր, ապրի′ր այն արժանի:
Քա′յլ առաջ, անունն է քո Զինվոր,
Քո ձեռքերում այսօր Երկիրն է հայրենի:
Մինչև հարցիդ պատասխանելը՝ մի քանի փաստ:
1. Ամերիկյան հոգեբուժական ասոցիացիան (ԱՀԱ, American Psychiatric Association, APA) պարբերաբար հրապարակում է «հոգեկան խանգարումների ախտորոշման և վիճակագրության տեղեկատու» (ԱՎՏ, DSM - Diagnostic and Statistical Manual of mental disorders): Այս տեղեկատուն օգտագործվում է ԱՄՆ-ում և աշխարհի մի շարք երկրներում բժիշկների, հետազոտողների, հոգեբուժական դեղամիջոցների կարգավորման գործակալությունների, առողջապահական ապահովագրական կազմակերպությունների և օրենսգետների կողմից: Այն նկարագրում է հոգեկան խանգարումների ախտորոշիչ չափանիշները: [http://en.wikipedia.org/wiki/Diagnos...tal_Disorders]
2. Ներկայումս ուժի մեջ է ԱՎՏ-4 տարբերակը, որը լույս է տեսել 1994-ին: Հաջորդ, 5-րդ տարբերակը պետք է լույս տեսնի 2012-ին, իսկ 2009-ին սպասվում է նրա նախնական տարբերակի հրապարակումը՝ հանրային քննարկման և մեկնաբանությունների համար:
3. ԱՎՏ-1 տարբերակը, որը լույս է տեսել 1952-ին, ներառում էր համասեռամոլությունը որպես հոգեկան խանգարում: ԱՎՏ-2-ի 7-րդ լրամշակված տարբերակը, որը լույս է տեսել 1974-ին, այլևս չի ներառում այն: Ռոբերտ Սպիտցերի ջանքերի շնորհիվ, այն փոխարինվում է «սեռական կողմնորոշման խանգարում» (sexual orientation disturbance) դասակարգով: 1980 թվականին լույս տեսած ԱՎՏ-3-ը փոխարինում է այն «էգո-դիստոնիկական համասեռականության» ախտորոշմամբ (էգո-դիստոնիկական՝ հոգեբանական տերմին, որը նկարագրում է մտքեր կամ վարք (օր.՝ երազանքեր, իմպուլսներ, պարտադրում/բռնություն, ցանկություն, և այլն), որոնք անձի կարիքների և նպատակների հետ հակասության մեջ են գտնվում, կամ, ավելին, հակասում են անձի՝ իր մասին ունեցած իդեալական պատկկերին): 1987թ. այդ ախտորոշումը ևս հանվում է ԱՎՏ ցուցակից: ԱՎՏ-4-ում կա "sexual disorder not otherwise specified" (ճշգրիտ թարգմանելը դժվարանում եմ, իմաստով՝ որպես սեռական խախտում/շեղում չդասակարգվող մի բան) դասակարգը, որը կարող է ընդգրկել «շարունակակն և արտահայտված ցավ/ճնշվածություն սեռական կողմնորոշման պատճառով» հոգեվիճակը:
4. ԱՀԱ-ի տարեկան կոնֆերանսները 1970-1973թթ. բողոքի ալիք են բարձրացրել համասեռամոլների իրավունքների պաշտպանների կողմից: Համասեռամոլության ուսումնասիրության մեջ հաշվի են առնվում Ալֆրեդ Քինսիի և Էվելին Հուկերի հետազոտությունները: Դրանց հիման վրա վերացվում է երևույթի դասակարգումը որպես հոգեխանգարմունք: Որոշումը կայացվում է քվեարկությամբ:
Հիմա քո տված հարցի վերաբերյալ: Ինչպես վերջին կետում նշված է, համասեռականությունը հոգեկան խանգարումների ցուցակից հանելու որոշումը մեծապես հիմնված է Ալֆրեդ Քինսիի հետազոտությունների վրա (ներկայացված է Sexual Behavior of the Human Male, Տղամարդու սեռական/սեքսուալ վարքը գրքում): Քինսիի հետազոտության քննադատները, մասնավորապես, մատնանշում են, որ.
ա. հավաքված վիճակագրական տվյալների զգալի մասը վերցված է Ինդիանա նահանգի բանտից /ըստ որում, ամենայն հավանականությամբ, բանտարկության պատճառը միասեռականությունը չէ [http://www.mcm.edu/~dodd1/TWU/FS5023/Kinsey.htm]/ և տղամարդ մարմնավաճառներից (այսինքն՝ հիմնականում նրանք են պատմել իրենց սեռական փորձառության մանրամասները, որոնց հիման վրա էլ կատարվել են ընդհանրացումները).
բ. մարդիկ, ովքեր կամավոր մասնակցել են արգելված թեմայի վերաբերյալ հարցազրույցներին, ամենայն հավանականությամբ, ենթակա են եղել ինքնաընտրման երևույթին (self-selection, տերմին է, որն օգտագործվում է՝ նկարագրելու համար ցանկացած իրավիճակ, երբ մարդիկ իրենց ներառում են որևէ հատուկ խմբի մեջ, առաջացնելով վիճակագրական շեղում):
գ. տարբեր խմբեր կասկածներ են արտահայտել հենց Քինսիի սեռական կյանքի /հետևաբար, նաև անկողմնակալության/ նկատմամբ: Մասնավորապես, Ջեյմս Հ. Ջոնսը /James H. Jones/-ը՝ Քինսիի կենսագրականի հեղինակ, նշում է, որ Քինսին հավանություն էր տալիս խմբակային սեքսին՝ իր կնոջ, աշխատակիցների և ուսանողների մասնակցությամբ և նկարահանում էր այդ տեսարաններն սեփական տանը՝ իբրև իր հետազոտության մի մաս: Քինսիի մեկ այլ կենսագիր, Ջոնաթան Գաթորն-Հարդին /Jonathan Gathorne-Hardy/, բացատրում է, որ սեռական ակտերի նկարահանումը Քինսին կատարում էր սեփական տանը՝ ֆիլմի գաղտնիությունն ապահովելու համար. եթե դա արվեր որևէ այլ հանրային վայրում, անպայման կհարուցեր սկանդալ:
Քինսիի զեկուցումների մի մասը վերաբերում է դեռահաս երեխաների մոտ ի հայտ եկող օրգազմներին: Նա, մասնավորապես, նշում է, որ 7 տարեկան ոմն մեկն ունեցել է յոթ օրգազմ 3 ժամվա ընթացքում: Քննադատները նշում են, որ նման տվյալները կարող են ստացված լինել միայն անմիջական դիտարկմամբ, կամ էլ երեխայի բռնաբարմանը մասնակցելու արդյունքում: Քինսիի ինստիտուտն իր կայքէջում նշում է, որ նա երեխաների վրա փորձեր չի կատարել, ոչ էլ ուրիշներին է համոզել, այլ տեղեկությունների մեծամասնությունը հավաքված է մեծահասակներից, որոնք հարցազրույցի ժամանակ վերհիշել են իրենց մանկությունը: Կամ էլ ծնողներն են հայտնել: Կամ ուսուցիչները, որոնք նկատել են երեխաների սեքսուալ վարքը: Քինսիի ինստիտուտի նախկին և ներկա տնօրենները նշել են, որ տեղեկությունների մի մասը /տեղեկությունները/ վերցված է ինը պեդոֆիլներից, որոնց անունները նա որոշել է չհայտնել իշխանություններին:
Այլ կերպ ասած՝ վիճակագրություն հավաքելու տեխնիկան և պայմանները անաչառ չեն, չեն ներկայացնում բնակչության ընդհանուր պատկերը: [http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_Reports]
Ինչքանով հասկանում եմ, եզրակացությունները կատարվում են՝ մարդկանց խմբերի հետ հարցազրույցներ անցկացնելով, կամ նրանց վրա փորձարկումներ կատարելով: Այստեղ է, որ ընտրված մեթոդները /ուստիև, ստացված վիճակագրությունը/ վստահություն չեն ներշնչում: Իմ կարծիքով, որ 1960-1970-ական թթ. ամերիկյան բանտարկյալների պայմանները, զգացմունքները և փորձառությունները ակնհայտորեն պետք է տարբերվեն ներկայիս հայ հասարակությունից: Չեմ կարծում, որ հայ համասեռականների մեծ մասը բանտարկյալներ են, կամ մեծացել են միևնույն հասարակակն-մշակութային միջավայրում, ինչ որ ԱՄՆ քաղաքացիները, կամ դատվել են հանցագործությունների համար:
Հ.Գ. Եվս մի քանի հետաքրքիր տեղեկություն եմ հավաքել, կփորձեմ թարգմանել և տեղադրել /մասնավորապես, ԱՎՏ-2-ի հիմնավորումը՝ համասեռականության հեռացման մասին հոգեկան խանգարումների ցուցակից/:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Մեկի փոխարեն՝ երկու հարյուրը, ինչպես պնդում է պր-ն Ռոբերտ Սպիտցերի հետազոտությունը [http://www.ralliance.org/SpitzerStudy.html]: Ի դեպ, սա հենց այն Սպիտցերն է, որը կողմ էր համասեռամոլության ապադասակարգմանը ԱՀԱ-ի կողմից:
Տրամաբանությունն, այնուամենայնիվ, չհասկացա: Ցայսօր հայտնի չէ ՁԻԱՀ-ից բժշկվելու որևէ դեպք: Այստեղից պետք է եզրակացնենք, որ այն բնածի՞ն է:![]()
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Սամվել (12.04.2009)
Շտապում եմ հայտնել զարմանահրաշ մի փաստ: Մեծ մասի բերանները բաց կմնա:
ars83 ՁԻԱՀ-ը վարակ է, ի տարբերություն համասեռամոլության: Այն տարածվում է այս կամ այն եղանակով (ինչը չի բացառում, որ այն կարող է նաև բնածին լինել):
Պատկերացնում եք համասեռամոլները վամպիրների պես տարածվեին` ում համբուրեին դառնար համասեռամոլ
Մեռա: Դու էլ համեմատելու բան գտար...
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Dorian: 10.04.2009, 00:58:
Artgeo (10.04.2009)
Հրաշալի միտք էր:Ես էլ չեմ կարծում, բայց արի ու տես, որ կան հոմոսեքսուալներ նաև հայ հասարակության մեջ: Անընդհատ խոսում ես մարդկանց մասին, որոնք բանակում, բանտում բռնաբարվել են հետերոսեքսուալ սրիկաների կողմից և դրանց անվանում ես հոմոսեքսուալ: Եթե մարդ հոմոսեքսուալ չի, նրան 1000 անգամ էլ բռնաբարես հոմոսեքսուալ չի դառնա: Ուրեմն միջավայրն ու դաստիրակությունը որևէ կապ չունեն սեռական լիբիդոյի հետ: Քո գրառումներում նկատել եմ, որ փորձ է արվում նույնացնել հոմոսեքսուալությունն ու տարբեր սեռական բռնարարություններն ու պեդոֆիլիան: Դրանք խիստ տարբեր երևույթներ են, իրար հետ որևէ կապ չունեցող:
Dorian, դու ուշադի՞ր ես կարդացել այն գրառումը, որին ես պատասխանել եմ: Այդ գրառման տրամաբանությունն էր՝ եթե համասեռամոլության բուժման դեպք չի արձանագրվել, ապա այն բնածին է: Ես էլ ասում եմ՝ ՁԻԱՀ-ի բուժման դեպք էլ չի արձանագրվել, ուրեմն այն և՞ս բնածին է: Թող ՁԻԱՀ չլինի, Պարկինսոնի հիվանդություն լինի կամ քաղցկեղ կամ մի ուրիշ բան, էական չէ: Առարկությունս տրամաբանության դեմ էր:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Ապեր դրանց ինչի՞ց եք պաշտպանում: Թող առանց իրանք իրանց ծածուկ պահեն ու խելոք՝ հաստատ պաշտպանության կարիք չեն ունենա: Ոչ մեկ խեոք գոմիկին ձեռք չի տա, էդ էլ ես եմ ասում, որպես ամենայն հայոց քրաթաց քյարթերին ճանաչող մարդ:
Դրանց նպատակը էդ չի, իրանք ուզում են, որ իրանց ընդունեն: Ասենք եկեղեցին իրանց ամուսնացնի, զագսը գրանցի, հարևաններն էլ նայեն որպես նորմալ զույգի: Ու դու դրանում իրանց պաշտպանում ե՞ս: Չի լինի տենց բան: Չեն կարա իրանք մեզ հավասար ամուսնություն ունենան ու մեզ հավասար ընտանիք լինեն: Որովհետև մեր ամուսնությունը կյանք ա տալիս, իսկ իրանցը՝ ոչ: Մենակ բառախաղ չանեք հետս ու ասեք «բա չբեր ընտանիքներն էլ ձեզ հավասար չե՞ն»: Հավասար են, իրանք էլ կամ բուժվում են, կամ /ցավալի դեպք/ բաժանվում, կամ էլ գոնե երեխա են որդեգրում ու պահում: Ու էդ երեխեն մայր ու հայր ա ունենում, ոչ թե 2 հայր ու ոչ մի մայր:
էսպես չի մնա
ՀԱԵ պետք է նպատակայնորեն քարոզ վարի բոլոր այն երևույթների դեմ, որոնք հակասում են քրիստոնեական ուսմունքին. լինի դա մարդասպանություն, համասեռամոլություն, պոռնկություն, ամուսնական դավաճանություն, ստախոսություն, նախանձ, բամբասանք, թե մի ուրիշ բան՝ անկախ նրանից, թե աշխարհիկ /սեկուլյար/ նորմերին դա համապատասխանում է, թե ոչ: Պարզապես, տվյալ հարցի քննարկման կոնտեքստում, ՀԱԵ քարոզի հենց այդ մասն է առավել ցուցադրված:
Ես էլ եմ հուսով, քանի որ քրիստոնեական հավատը հանդուրժողականություն և սեփական անկատարության զննում է ենթադրում, այլ ոչ ուրիշների:Մասնավորապես, որոշ հոգևորականներ ընդհուպ մինչև բռնության կոչեր են արել, չնայած սա անիմաստ է համարել ՀԱԵ պաշտոնական տեսանկյուն, հուսով եմ: Բայց երբ դառնա՝ չեմ զարմանա:
Շնորհակալություն այս պարզաբանման համար. քո գրառւմներն, իսկապես, ինֆորմատիվ ենՈւթսունականների կեսերին փոխվեց «հոգեկան հիվանդության» սահմանումը, որին ավելացավ հետևյալ վերապահումը՝ մարդը հոգեբանորեն առողջ է, եթե ի վիճակի է նորմալ, ադեկվատ կենսագործունեության ապահովել միայնակ ու հասարակության մեջ, ի վիճակի է շփվել ու համագործակցել այլ անհատների հետ:![]()
Այս մասը մի քիչ կպարզաբանե՞ս: Այսինքն, եթե անհատը պնդում է, որ իր անձի մասին ունեցած պատկերացումները չե՞ն համընկնում իր ցանկությունների և գործելակերպի հետ: Իսկ բուժումը ո՞րն է: Հասցնում են այնպիսի վիճակի, որ նման ցանկությունները կորում կամ փոխվում են հակադիրի՞, թե՞ փորձում են փոխել սեփական անձի վերաբերյալ պատկերացումը /սեռական նույնարկումը/:Սրանից հետևում է, որ հոմոսեքսուալիզմն ընկնում է անվնաս հոգեբանական-սեռական անոմալիաների սահմանման տակ, որոնք ենթակա են բուժման միայն այն ունեցող անհատի պնդման դեպքում:
Գիտես, վերընթերցեցի գրածս, ու տեսա որ ապուշություն եմ գրելՄի փոքր համաձայն չեմ, հասարակական ճնշումը կարող է իր գործին նվիրվածծ ամենաուժեղ մարդուն էլ հասցնել ինքնասպանության:Համարյա ցինիզմ:
Մարդ է մահացել, իսկ ես դրած քիմիա եմ քննարկում: Մեղավոր եմ:
Մյուս կողմից, հոդվածում արտահայտված միտքն էլ ախր կոպիտ է: Ենթադրենք, ինքնասպան եղածը ականավոր քիմիկոս չէ, հասարակ արհեստավոր տղա է, ի՞նչ՝ պիտի ասենք՝ ոչի՞նչ որ մեռավ:
Ես դեմ եմ համասեռամոլների դեմ բռնությանը /դա հակառակ է իմ թե աշխարհիկ, թե կրոնական պատկերացումներին ու սկզբունքներին/: Բայց նաև դեմ եմ երևույթի «նորմավորմանը», մեկ տղամարդուց և մեկ կնոջից կազմված զույգից տարբեր /այն էլ ոչ միշտ/ մարդկանց ցանկացած խմբին ընտանիք համարելուն, համասեռամոլների կողմից երեխաների որդեգրմանը /միակ դեպքը, որտեղ համոզված չեմ կարող պնդել, այն է, երբ զույգի անդամներից մեկը երեխայի կենսաբանական ծնողն է, անաշխատունակ է և չի կարողանում երեխային կերակրել, իսկ մյուս անդամը գումար է վաստակում/:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Monk (10.04.2009)
Թույլ տվեք առարկել, պարոն նախագահ:
Հին կտակարան
1. Այր մարդու հետ չպառկես, ինչպէս պառկում ես կնոջ հետ, որովհետեւ դա պղծութիւն է։ (Գիրք Ղևտական, ԺԸ 22, Աստվածաշնչի արևելահայերեն թարգմանություն)
Եւ ընդ նուի մի մտանիցես զմուտ կանանցի, զի պղծութիւն է այն: (Գիրք Ղևտական, ԺԸ 22, Աստվածաշնչի գրաբար թարգմանություն)
Не ложись с мужчиною, как с женщиною: это мерзость. (Левит, 18:22, Русский синодальный перевод)
You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination. (Leviticus, 18:22, English Standard Version)
2. Եթէ որեւէ տղամարդ մի այլ տղամարդու հետ պառկի, ինչպէս կնոջ հետ, նրանք պղծութիւն գործած կը լինեն։ Երկուսն էլ մահուան թող դատապարտուեն, որովհետեւ մահապարտ են։ (Գիրք Ղևտական, Ի 13, Աստվածաշնչի արևելահայերեն թարգմանություն)
Եւ այր ոք որ ննջիցէ ընդ արուի՝ զգործ կանացի. պղծութիւն գործեցին, մահու մեռցին երկոքեանն՝ զի մահապարտք են: (Գիրք Ղևտական, Ի 13, Աստվածաշնչի գրաբար թարգմանություն)
Если кто ляжет с мужчиною, как с женщиною, то оба они сделали мерзость: да будут преданы смерти, кровь их на них.
(Левит, 20:13, Русский синодальный перевод)
If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them. (Leviticus 20:13, English Standard Version)
Նոր կտակարան
1. քանզի բաւական է մեզ կեանքի անցած ժամանակը, երբ ընթացանք հեթանոսների կամքի համաձայն՝ զեխութիւններով, յոռի ցանկութիւններով, գինեմոլութիւններով, անառակութիւններով, հարբեցողութիւններով, անօրէն կռապաշտութիւններով։
(Սբ. Պետրոս առաքյալի առաջին ընդհանրական թուղթ, Դ 3, Աստվածաշնչի արևելահայերեն թարգմանություն)
Քանզի բաւակա՛ն անցեալ ժամանակն լինելոյ կամացն հեթանոսաց, որք գնացին գիջութեամբք, ցանկութեմաբք, գինեհարութեամբք, անառակութեամբք, հարբեցութեամբք, անաւրէն կռապաշտութեամբք։(Սբ. Պետրոս առաքյալի առաջին ընդհանրական թուղթ, Դ 3, Աստվածաշնչի գրաբար թարգմանություն)
Ибо довольно, что вы в прошедшее время жизни поступали по воле языческой, предаваясь нечистотам, похотям (мужеложству, скотоложству, помыслам), пьянству, излишеству в пище и питии и нелепому идолослужению; (1-е соборное послание Св. Апостола Петра, 4:3, Русский синодальный перевод)
For the time that is past suffices for doing what the Gentiles want to do, living in sensuality, passions, drunkenness, orgies, drinking parties, and lawless idolatry.
(1 Peter 4:3, English Standard Version)
2. նրանք փոխանակեցին Աստծու ճշմարտութիւնը ստով, հնազանդուեցին ու պաշտեցին արարածներին եւ ոչ Արարչին, որ օրհնեալ է յաւիտեանս։ Ամէն։ Ահա թէ ինչու Աստուած նրանց մատնեց անարգ կրքերի. որովհետեւ նրանց էգերը բնական կարիքները փոխանակեցին անբնական կարիքներով։ Նոյնպէս եւ արուները, թողնելով էգի հանդէպ բնական կարիքները, իրենց ցանկութիւններով բորբոքուեցին միմեանց հանդէպ. արուները արուների հետ խայտառակութիւն էին գործում եւ փոխարէնը իրենք իրենց անձերի մէջ ընդունում էին իրենց մոլորութեան հատուցումը։ (Սբ. Պողոս առաքյալի թուղթը հռոմեացիներին, Ա 25-27, Աստվածաշնչի արևելահայերեն թարգմանություն)
Они заменили истину Божию ложью, и поклонялись, и служили твари вместо Творца, Который благословен во веки, аминь. Потому предал их Бог постыдным страстям: женщины их заменили естественное употребление противоестественным; подобно и мужчины, оставив естественное употребление женского пола, разжигались похотью друг на друга, мужчины на мужчинах делая срам и получая в самих себе должное возмездие за свое заблуждение. (Послание Св. Апостола Павла Римлянам, 1:25-27, Русский синодальный перевод)
because they exchanged the truth about God for a lie and worshiped and served the creature rather than the Creator, who is blessed forever! Amen. For this reason God gave them up to dishonorable passions. For their women exchanged natural relations for those that are contrary to nature; and the men likewise gave up natural relations with women and were consumed with passion for one another, men committing shameless acts with men and receiving in themselves the due penalty for their error. (Romans 1:25-27, English Standard Version)
Սրանք ուղղակի հղումներն են երևույթի վերաբերյալ:
Հիմա անուղղակիներից:
Նոր կտակարան
Յիսուս այնտեղից վեր կացաւ եկաւ Հրէաստանի սահմանները, Յորդանանի միւս կողմը. եւ ժողովուրդը դարձեալ գնում խռնւում էր նրա շուրջը, եւ նա, ինչպէս սովոր էր, նորից ուսուցանում էր նրանց։ Իսկ փարիսեցիները մօտեցան եւ նրան փորձելով՝ հարց տուին ու ասացին. «Օրինաւո՞ր է, որ մարդ իր կնոջն արձակի»։ Նա պատասխան տուեց նրանց եւ ասաց. «Մովսէսը ձեզ ի՞նչ պատուիրեց»։ Եւ նրանք ասացին. «Մովսէսը հրաման տուեց արձակելու թուղթ գրել եւ արձակել»։ Յիսուս պատասխանեց եւ ասաց նրանց. «Ձեր խստասրտութեան պատճառով գրեց այդ պատուիրանը, մինչդեռ արարչագործութեան սկզբից Աստուած արու եւ էգ ստեղծեց նրանց»։ Եւ ասաց. «Դրա համար տղամարդը պիտի թողնի իր հօրն ու մօրը եւ պիտի գնայ իր կնոջ յետեւից։ Եւ երկուսը մի մարմին պիտի լինեն, եւ այլեւս երկու չեն, այլ՝ մէկ մարմին։ Արդ, ինչ որ Աստուած միացրեց, մարդը թող չբաժանի»։
(Ավետարան ըստ Մարկոսի, Ժ 1-9)
Ընդգծված մասը, բացի ամուսնալուծության մասին ուղղակիորեն խոսելուց, շեշտում է նաև ընտանիքի/զույգի այն սկզբնական և բնական ձևը, որը հաստատեց Աստված՝ մեկ տղամարդ և մեկ կին (ո՛չ մեկ տղամարդ և տասը կին կամ հակառակը, ո՛չ էլ երկու կամ ավելի կին կամ տղամարդ)
Դրանից չի հետևում, որ Աստվածաշնչյան հիմքերը ևս փոխվեցին՝ ըստ ժամանակի շնչի:Հայտնի է, որ Քրիստոսի ժամանակներում (և դեռ հարյուրավոր տարիներ անց էլ), համասեռամոլությունն ընդունված էր և սովորական բան էր համարվում:
Եվ ի՞նչ:Թագավորները և իշխաններն անգամ ունեին տղամարդ ֆավորիտներ: Ավելին` կինն համարվում էր ցածր էակ, նա միայն բազմանալու համար էր: Կար համոզմունք, որ իրական է միայն տղամարդու սերը:
Ինչպես երևում է վերը նշվածից, արգելքը մտցվում է առնվազն ղևտական ժամանակներից, եթե չասենք՝ մարդու արարումից (քանի որ Քրիստոս նշում է՝ «այն որ Աստված միացրեց, մարդը թող չբաժանի»: Իսկ այլ կազմով և քանակությամբ խմբեր կազմելը ակնհայտորեն բաժանում/խախտում է բնական արարվածը):Իսկ արգելքը մտցրվել է Վատիկանի կողմից շատ տարիներ անց:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Dorian (11.04.2009), Elmo (11.04.2009), Freeman (18.06.2010), Monk (10.04.2009), REAL_ist (11.04.2009), Ribelle (11.04.2009), Second Chance (13.04.2009), Yellow Raven (10.04.2009), Սամվել (12.04.2009)
Ուր է, թե մյուսներն էլ տենց վարվեինԱլիևի հակասական գրքի հերոսները՝ Արտուշը և Զաուրը, ի վերջո, որոշում են ինքնասպան լինել՝ ցած նետվելով Բաքվի Կույսի աշտարակից
+1Չգիտեմ ով ոնց, բայց ես գեյերի նկատմամբ խտրական եմ: Ես իրանց չեմ հանդուրժում. չեմ ընդունում![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Freeman (18.06.2010)
Կարծում եմ, որ դեռ վաղ է խոսել եկեղեցու ընդունելու կամ զագսով ամուսնանալու մասին: Ոչ ոք առայժմ նման պահանջներ չի ներկայացնում: Միակ բանը, հանուն ինչի պայքարում են այդ մարդիկ, ազատ, հանգիստ ապրելու իրավունքն է: Այն իրավունքը, որը իրենց թույլ կտա հանգիստ փողոց դուրս գալ` իմանալով, որ իրենց հետևից նետված յուրաքանչյուր քարի համար պատասխան կպահանջի օրենքը, այն իրավունքը, որն նրանց թույլ կտա չթաքցնել հայացքը, աչքերի մեջ նայել` չամաչելով սեփական էույթունով, փիզիոլոգիայով, անավանիր ոնց կուզես: Թող ինձ ներեն հավատացյալները, բայց թքած թե եկեղեցու, թե զագսի վրա: Ի՞նչ երաշխիք են դրանք տալիս: Մի՞թե Աստծո առաջ երդվելով բոլոր ամուսնական զույգերը երջանիկ կյանք են ունենում: Ոչ: Պետք չեն էդ դատարկ ու ոչինչ չնշանակող արարողությունները: Այդ մարդկանց ազատ շնչելու իրավունք է պետք: Իհարկե, ոչ ոք չի կարող արգելել մարդկանց չարախոսել, չարախնդալ... Բայց երբ այդ ամենն արվում է աչքի առաջ, այդպիսով իզալացնելով վերոնշյալ դասին հասարակությունից, դառնում ինչ-որ մեկի անձնական կյանքի ողբերգությունը (ինչպես նշված գրիքի հերոսների), կարծում եմ պիտի դատապարտվի նույն այդ հասարականության կողմից, նույն այն օրենքի կողմից, որը տարիներ առաջ այժմյան հասարակության պես էր «մտածում» իսկ հիմա, իբր թե փոխել է տեսակետը, բայց շարունակում է լռել... Աստծու՞ն եք հավատում... Այդ դեպքում ով եք դուք որ դատեք: Թող որ նա դատի:
Ինչ վերաբերվում է «խելոք գոմիկներին»: Է՞դ որն ա... Էն որ տանից գիշերներն ա դուրս գալիս ու մարդ տեսնելուց անցնում հակառակ մայթ... Դա՞ է մեր որոշ մասսաների ուզածը: Ինչո՞վ է խանգարում նրանց իրենց առջևով քայլող հոմոսեքսուալ զույգը: Դե, կասեք, դա զզվելի է: Իսկ երբ ընկերուհուդ հետ թևանցուկ անցնում ես քաղաքի մայթերով, էժան բոզերի կողքով դա տգե՞ղ չէ: Դա լա՞վ երևույթ է: Էհա, մարդ են, թող աշխատեն: Բա դե նրանք էլ են մարդ, թող ապրեն... Ու՞մ հաշվին են ապևրում: Ի՞մ, թե քո...
(համասեռամոլ ընտանիքներում մեծացած երեխաների մասին հոդվածը` վաղը)
Առարկությունն ընդունված է, ars83: Նարկտակարանային գրառմամբ չհամոզեցիր, բայց հինկտակարանայիններից ոմանք էապես անդրադառում էին հարցին: Իհարե ոչ մի առարկություն չունեմ, մնում է միայն ներողություն խնդրեմ ընթերցոից թյուր և չճշտված տեղեկություն հաղորդելու համար: Այո, հին կտակարանում կան համասեռամոլությունն արգելող տողեր:
Քանզի ես չեմ ընդունում մարդ արարածի կողմից Աստծո անունից հրապարակված (և այդպիսով նախ խախտած նրա հեղինակային իրավունքները և հետո նրա բարի անունն անտեղի հոլոված) որևէ գիրք, թե այդ տողերը, թե մնացած բոլորը ինձ համար հավասարազոր են ցանկացած այլ հեղինակի տողերի հետ: Դրանցում կարող է լինել իմաստություն և կարող է չլինել: Ինչպես նաև դրանք կարող են ակտուալ լինել գրված ժամանակներում, և հնացած այժմ:
Ուղերձ բոլոր հավատացյալներին` «Մինչ դուք ապրում էիք սուրբ գրքի բոլոր կանոններով ու հավատքով, ո՞վ էր ապրում ձեր կյանքով...»
Առաջարկում եմ մուլտֆիլն նկարահանել` «Բոլոր հոլանդացիներն ընկնում եմ դժոխք»
Ես չեմ ասում, թե ի սկզբանե տղամարդը տղամարդու համար է ստեղծվել: Այլապես երկու տղամարդ բարեհաջող կբեղմնավորվեին: Այդպես չէ ու ոչ մի առարկում չունեմ: Այո, դա լիարժեք զույգ չի կարող լինել (կարծում եմ այդ հարցի մեջ չարժե խորանալ, որպեսզի խուսափենք հիմար մեկնաբանութնուններից` հազար տեսակ մարդիկ կան): Հասկացար ինչ ի նկատի ունեմ:
Բայց և այնպես միջազգային հասարակության կողմից ճիգեր են անում ոչ թե երկու տղամարդուն վերջապես ստիպելու բեղմնավորվել իրար հետ, այլ ինչ-ինչ զգացումներ ազատ տածել միմիանց հանդեպ: Չէ որ դա ոչ ոք չի կարող արգելել:՛ Քանի պատարագ ուզում է թող մատուցի Հռոմի պապը, սերը կմնա սեր, ցանկությունը ցանկություն: Առ այսօր պատարագը ոչ մեկի լիբիդոյի վրա ուղղակի ազդեցություն չի ունեցելՈչ էլ ամեն տեսակ գրքերն ու հասարակական կարծիքը: Ազգովի մեջտեղից ճղվենք էլ չենք կարող պայքարել երևույթի վերացման դեպ:
Ուրեմն էլ ինչ կարիք կա փաստարկներ բերել մի բանի դեմ, որ այսպես թե այնպես ընդունվելու է: Ընդունվելու է հումանիստական նկատառումներից ելնելով: Քանի որ մարդը վաղուց դադարել է վայրենի լինել, մարդը սկսել է հարգել իրեն և իր կյանքը: Նա հասկացել է, որ իր համար է ապրում, ոչ թե Վալոդի ու Սաքոյի սեռական ակտերի վերաբերյալ հատուկ ռեպորտաժներ նկարահանելու: Ժամանակակից մարդը քիչ-քիչ գալիս է այն համոզմանը, որ պիտի ապրի ու թողնի որ ապրեն ուրիշները: Բազմաթիվ երկրներում համասեռամոլությունն ընդունվել է և կընդունվի նաև Հայաստանում: Ուրեմն ճի՞շտ է արդյոք բարձրագոչ հայտարարություններ անել, թե չենք ընդուներու ու տեր չկանգնել սեփական խոսքերին, ճիշտ է ասել, թե սուրբ գիրքը չի ընդունում և տպավորություն թողնել, թե պետությունը թքած ունի իր եկեղեցու վրա...
Վաղը մյուս օրն ինչ են անելու նույն քահանաները: Ասելու են մենք չէինք ուզում, բայց շան տեղ դնող չկար, թե հիմար ժպիտը դեմքներին նույն բառերն են կրկնելու «Աստծո ստեղծածը մարդը չի կարող վերացնել...»:
Ես քո պատասխանին կսպասեմ ars83
Հարգանքներով` «Արվամոլներ առանց սահմանի» ՀԿ-ի տնօրեն:
Աթեիստ (11.04.2009)
Ապեր մնացած տեքստդ նենց մատերի արանքով կարդացի, որովհետև իմ գրառմանը շատ քիչ բանով էր համապատասխանում: Իսկ էս հատվածը ճիշտ հարց ա : Խելոք գոմիկը էն ա, որ սադում չի գալիս մադրկաց առաջարկում փողով մինետ անի, ու հետո էլ ծեծ ուտում: Խելոք գոմիկը էն ա, որ տաքսիստին չի ասում բեր մի հատ մասաժ անեմ, հետո էլ լոմով ծեծ ուտում:
Մի 2 անգամ էլ ես եմ գոմիկ ծեծել: Ու փոշմանել եմ, որ քիչ եմ ծեծել, դատ չհասներ կսպանեի: Հոգնածները ձեռ մեռ են քցում: Որպես իրանց պաշտպան քեզ մի ձև արդեն ասում եմ: Եթե ուզում ես իրանց չծեծեն, նախ իրանց պետք ա քարոզեք, որ տղերքին զախոդ չանեն:
էսպես չի մնա
Freeman (18.06.2010)
Իսկ ինչո՞ւ չամաչեն և ինչո՞ւ նորմալ ապրեն: Չէ որ նրանք աննորմալ բան են անում...այն իրավունքը, որն նրանց թույլ կտա չթաքցնել հայացքը, աչքերի մեջ նայել` չամաչելով սեփական էույթունով, փիզիոլոգիայով, անավանիր ոնց կուզես:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Freeman (18.06.2010)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ