Իմ կարծիքով հիմա մեծածավալ խաղերի մասին մտածելն իմաստ չունի: Մեծ խաղեր ստեղծելու համար մեծ մարդկային ու նյութական ռեսուրսներ են պետք: Խաղերի շուկայում զարգացում է ապրում անկախ (indie՝ independent բառից) ծրագրավորողների (կամ ծրագրավորողների թիմերի) կողմից գրված փոքրածավալ խաղերի բնագավառը: Ու բավականին լավ պայմաններ են ստեղծված այդպիսի ծրագրերը շուկա հանելու համար: Ծրագրավորողները հնարավորություն ունեն լավագույն օնլայն խաղերի խանութներում վաճառեն իրենց խաղերը, ստանալով հասույթի 70%-ը: Օրինակ շատ հայտնի Steam-ի անկախ խաղերի էջը այստեղ է http://store.steampowered.com/genre/Indie: Ահա նաև անկախ խաղերը առաջ տանելուն նվիրվաղ ռեսուրս՝ http://indiegames.com: Այդպիսի խաղերից ամենահաջողվածները Braid-ը և World of Goo-ն են, որոնք իրենց ստեղծողներին բերել են շատ մեծ հասույթ: Հա ու հիմա գնահատվում է ոչ այնքան փոքտ խաղի գրաֆիկան, այլ գաղափարի յուրօրինակությունը (տե՛ս հենց նույն Braid-ը և World of Goo-ն):
Էջանիշներ