բարդ հարց է… նախ ինչու՞ "հաշվանդամ": կոպիտ է:
…
երկրորդ ով՞ ունի այնքան համբերություն, որ 10-երորդ հարկից ցած իջնի մի 10 մ/ժամ արագությամբ քայլող տատիկի հետևից: բայց մյուս կողմից ինչու՞ իջնել ոտքով, եթե պետք է որ այդ շենքում լինի վերելակ: այնպիսի վերելակ, որից համ ես օգտվեմ համ էլ այդ տատիկը ու ժամանակը գնա մենակ տստիկիայնտեղ նստելու վրա:
ասածս ինչ է: որ եթե մշակվեն լրջագույն ուսուցման համակարգեր, ապա կարծում եմ ոչ մեկն էլ դեմ չի լինի դրան: իսկ ռեալությունը այն է, որ այսօր անգամ պայծառ ուղեղով երեխային հայկական ուսուցման համակարգերը փչացնում /տոռմուղ են տալիս/ դպրոցում: իսկ պատկերացնում՞ եք որ հանկարծ այդ դասարան ընկնի դանդաղ աշխատող ուղեղով երեխա: ծնողների ամբողջ ագրեսիան. որը ծննունդ է դպրոցական ծրագրերից ու հաճախ հանդիպող այն դասավանդող ապաշնորհ դասատուից կթափվի այդ երեխայի ու նրա խեղճ ծնողի վրա:
չե, դեռ Հայաստանում այդպիսի "փորձ" դնելը շատ շուտ է, ու չունի ոչ մի հիմք, բազա: այն լռիվ հակառակ հետևանքների կբերի. այսիքն այդիսիս երեխան շատ ավելի կաշկանդված ու շատ ավելի վնասված ուղեղով կդառնա, քան էր մինչ այդ դասարան մտնելը:
Էջանիշներ