User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 261 հատից

Թեմա: Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Ապաշխարության մասին

    Ձեռքիս է Բիլլ Բրայթի «Ինչպես վայելել Աստծո սերն ու ներումը» գրքույկը: Քույրս է բերել ԿԽ-ից (ուր հաճախում է): Բաժանում են այս գրքույկը անդամներին:

    Մի հատված տեղադրեմ և համեմատենք այն ՀԱԵ-ի վարդապետության հետ:

    Բիլլ Բրայթ. խոստովանություն և ներում
    Եթե դուք քրիստոնյա եք, ուրեմն ձեր անցյալ, ներկա և ապագա մեղքերը ներված են: Աղաչանքները, արցունքները, անձնական ջանքերն ու ծիսական արարողությունները չեն կարող Աստծո հետ հաշտեցնել: Դրանց կարիքը չկա: Հավատը, պարզապես, Հիսուս Քրիստոսի ասածներին և մեզ համար արդեն իսկ արածների ճշմարտացիությանը վստահելն ու այն պահանջելն է: (ապշեցուցիչ վարդապետություն է, դեռ մի բան էլ Աստված քեզ պարտք է մնում)
    Հավատը մեզ հնարավորություն է ընձեռում, որ ինքներս մեզ տեսնենք այնպիսին, ինչպիսին Աստված է տեսնում՝ որպես սիրված, ներված և մաքրված զավակներ: Հավատը մեզ ապաշխարության է դրդում: Ապաշխարությունը, որ հունարենում «մտքի փոփոխություն» է նշանակում, Սուրբ Հոգու միջոցով փոխում է մեր վարքագիծը: Մենք այլևս չենք անում Աստծուն տհաճ որևէ բան և անում ենք միայն Աստծո ուզածը:
    ...
    Ինչու է խոստովանությունն անհրաժեշտ
    Կարող է հետևյալ հարցը ծագել. ի՞նչ կարիք կա, որ քրիստոնյա լինելով՝ խոստովանենք, եթե Քրիստոսն արդեն կրել է մեր մեղքերի պատիժը: Հարկ է հասկանալ, որ խոստովանությամբ նոր ներում չենք ստանում, որովհետև Քրիստոսը մեզ, ըստ Եբրայեցիներին 10, մեկընդմիշտ ներել է: Խոստովանությունն անհրաժեշտ է որպես հավատի դրսևորում, և հնազանդվելու այս արարքով Աստծո խոստումն է իրականանում մեր կյանքում: (Ֆանտաստիկ միտք է. ստացվում է, որ խոստովանությունն ընդամենը շահավետ ծես է, որին դիմում են Աստծուց՝ Նրա խոստումների իրականացումը կորզելու համար)

    Ս. Գրիգոր Լուսավորիչ. Հորդորակ խոստովանական ապաշխարութեան (Գանձասար, հատոր Դ, էջեր 154-163)
    ... ծոյլերն ու անհնազանդները, որոնք արհամարհեցին ճշմարտութեան խօսքը և խափանեցին արդարութեան պտուղը, չարաչար սերմերն ընդունեցին թշնամուց եւ, մոլորուած ուղիղ ճանապարհներից, մեղանչեցին ճշմարտութեան աւանդի եւ խնամակալ սիրոյ առջեւ, նրանց վախճանը կորստեան վիհի մեջ է:
    Սակայն բարերար Աստուծոյ խնամքը չի անտեսում նրանց, ովքեր դառնում են դէպի Նա: Բացում է ողորմութեան շնորհի դռները, ընդունում է գթութեամբ, երախտաւոր սուրբ սիրով...Եւ երբ սգաւորը զղջում է ճշմարիտ խոստովանութեան խոնարհված ու փշրուած սրտով, Փրկիչը գթում է նրան, ողորմում և այցելում:
    Ապաշխարութեան ժամանակ նախ, առաջինը, պետք է զղջալ, հանցանքները խոստովանել, անձն արտասուքի ընդունարան դարձնել անդադար աղօթքներով, տքնութեամբ ու միշտ պահքով եւ մեծ ապաշաւանքով հանապազ սգալ գործած յանցանքները: Երկրորդ՝ ըստ բոլոր վնասների ատել մեղքերն ու մեղքերի գործակիցներին եւ կշտամբել միտքն ու զգայութիւնները, որոնք դէպի չարը հակամիտեցին և չպահեցին հոգեւոր օրէնքները, որոնք նրանց աւադուեցին Արարչից: Երրորդ՝ սիրել արդարներին ու առաքինիներին եւ նրանց գործակից դարձնել առ Աստուած աղօթքներով ու բոլոր բարի գործերում, որ յորդորում են դէպի ճշմարտութեան կարդերի աւանդները: Չորրորդ՝ յանցավորներից խորշել մտքով, խօսքով, ամօթով ու պարկեշտ տեսութեամբ, ավելի լավ համարել նեղութիւն կրել արդարների հետ, քան հանգիստ՝ անիրավների հետ: Հինգերորդ՝ Տիրոջ ահի ու երկիւղի մէջ կրթուել, մտքից բաց չթողնել վախճանի օրը, այլեւ՝ մեղաւորների պատիժնեչը, եւ մեռցնել անդամները կրքերով ու ցանկութիւններով հանդերձ: Վեցերորդ՝ օր ու գիշեր հսկել անձի փրկութեան համար, թէ ինչպէս կարելի է մեղքերը խափանել ու փրկուել բարկությունից, որ գալու է չապաշխարողների վրայ: Եօթերորդ՝ չմոռանալ սեփական անձի անկումը, չպղերգանալ բարեպաշտութեան ճգնութիւններում, չվերադառնալ նոյն վնասին՝ չկարենալով վերստին բժկուել: Ութերորդ՝ առողջացած, զգաստացած, սրբուած՝ ճանաչել ներքին ու արտաքին մարդուն եւ ճշմարիտ ապաշխարողներին խոստացած աւետիսների յիշատակները: Իններորդ՝ ըստ հոգեւոր օրէնքի եւ Քրիստոսի Աւետարանի կատարելով բոլոր հրամայուածները՝ վերստին նորոգման սպասել քաւութեան Պատարագի միջոցով: Տասներորդ՝ երեւելի եւ աներեւոյթ առաքինություններով աճելով բոլոր բարեգործությունների մէջ, հոգու եւ մարմնի սպիերը ջնջելով եւ ապաշխարութեան հանդէսում յաղթող դառնալով՝ կարենալ համարձակութիւն ունենալ մեղսաքավիչ, կենդանարար Խորհրդի հանդէպ եւ հաղորդակից, մասնակից ու կցորդ լինել անճառելիներին: Եւ այնուհետ վերինը խորհել, ուր Քրիստոս է նստում, Նրա հետ նաեւ՝ սուրբերը՝ որպէս երանութեան առհաւատչեայ:

    Ոչ մի տարբերություն չի՞ զգացվում;

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Monk (24.05.2009), Nareco (24.05.2009)

  3. #2
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2007
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    287
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Արս ջան էս ինչ լավ բան ես գրել..... Օրինակ էիր ուզում թարմ օրինակ ապատեղեկատվության։ Մի հարց միայն ի՞նչ է շնորհքը.... Լավ ուրիշ ձև հարցը տամ, Նարեկացի հասկանում ե՞ս....

    Արս ջան քո գրածները երկուսն էլ ճիշտ են, սրանք տարբեր հոգեվիճակներ են, այս երկուսն էլ կան Նարեկացում եթե ուշադիր լինես, դու կոնկրետ նախադասություն մի նայի այլ միտքն ամբողջությամբ, բայց ավելացնեմ որ մինչև վերջինը չկատարվի առաջինը չի ստացվի, համաձայն եմ որ շատերը տեղերը խառնում են կամ վերջինը դեն են նետում բայց ես իրենց մասին չեմ խոսում.....

    Մի հատ կարևոր բան էլ ասեմ, մի փորձի սխալ բան գտնես, չես կարող, ես համոզված եմ որ այն ինչի մասին խոսում ես մարդուց ես սովորել.... Աստծուց սովորել սովորիր, ամեն բան կփոխվի ու դեպի լավը...
    Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Karina (24.05.2009), Կտրուկ (24.05.2009)

  5. #3
    Toreador from AF Nareco-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.06.2006
    Հասցե
    Երևան-Բարսելոնա
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    353
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արս ջան էս ինչ լավ բան ես գրել..... Օրինակ էիր ուզում թարմ օրինակ ապատեղեկատվության։ Մի հարց միայն ի՞նչ է շնորհքը.... Լավ ուրիշ ձև հարցը տամ, Նարեկացի հասկանում ե՞ս....

    Արս ջան քո գրածները երկուսն էլ ճիշտ են, սրանք տարբեր հոգեվիճակներ են, այս երկուսն էլ կան Նարեկացում եթե ուշադիր լինես, դու կոնկրետ նախադասություն մի նայի այլ միտքն ամբողջությամբ, բայց ավելացնեմ որ մինչև վերջինը չկատարվի առաջինը չի ստացվի, համաձայն եմ որ շատերը տեղերը խառնում են կամ վերջինը դեն են նետում բայց ես իրենց մասին չեմ խոսում.....

    Մի հատ կարևոր բան էլ ասեմ, մի փորձի սխալ բան գտնես, չես կարող, ես համոզված եմ որ այն ինչի մասին խոսում ես մարդուց ես սովորել.... Աստծուց սովորել սովորիր, ամեն բան կփոխվի ու դեպի լավը...
    Չեմ ուզում ընդհատել ձեր երկխոսությունը, բայց մի նկատառում.
    Հրայր.
    Քո գրառումները կներես, բայց տիպիկ «օդային» գրառումներ են, մարդուն կոնկրետ հարցեր ես ուղղում, մեղադրում կոնկրետ գործողության, իմա՝ ապատեղեկատվության մեջ, բայց փորձում ես Աստծու անունը տալով, «Նարեկացի կարդացե՞լ ես» կարդացել եմ, թե դա ինչ կապ ունի դրա հետ... շրջանցել հարցը:

    Ես էլ եմ միանում այդ հարցին: Ակնկալում եմ կարդալ կոնկրետ, հիմնավոր պատասխան:
    Ո՞ր մասն է ապատեղեկատվություն:
    ArmFootball.com / First Armenian Front

  6. #4
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2007
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    287
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Արսի կողմից վերը նշված են երկու օրինակներ որով նա փորձում է ցույց տալ ԿԽ-ի շեղումը ողջամիտ վարդապետությունից, ես կրկնում եմ այն ինչ ասվում է Բիլլ Բրայթի կողմից նորություն չեն, դա գրված է անգամ Նարեկացու մոտ։ Արսը փորձում է ցույց տալ որ ԿԽ-ն թողել է ճշմարտությունը, բայց իրա հիմնավորումները ճշմարտության հետ չեն համապատասխանում.... Դուք նայում եք հարցին մասնակիորեն։
    Ես հասկանում եմ Ձեր դիրքորոշումը, բայց ուզում եմ որ այն ծացկոցը որ կա վերցվի և տեսնեք շնորհքն իր ամբողջ ճոխությամբ, իրոք Քրիստոս ամեն բան կատարեց Գողգոթայի խաչի վրա, նա ներեց համայն մարդկության մեղքը, "Հայր ներիր սրանց՚՚՚՚" մի կարծեք թե այնտեղ միայն զինվորներին էր վերաբերվում խոսքը, այո նա վճարեց մեր մեղքերի համար, ոչ միայն երեկվա ու այսօրվա այլ վաղվա, բայց այն ստանալ է պատք, բայց այն վերցնել է պետք...(համաձայն եմ պահանջել սխալ է ասված, բայց այն արդեն քոնն է), որովհետև շարունակության մեջ խոսվում է այդ մարդու ընթացքի մասին և իրոք ոչ մի ծես և ոչ մի մարդկային գործ չի կարող մաքրել մեր մեղքերը....

    Մի փոքր կծկտուր եմ գրում, եթե հարկ լինի ասեք կմանրանամ....

    Վերջում ուզում եմ հիշեցնել հռոմեացիներին ուղված թղթում ինչ էր ասում Պողոսը. Եվ նրանք ասում է. Աստծո արդարությունը չճանաչելով, իրենց արդարությունը հաստատել ուզելով չհասան այն արդարությանը որ Աստծուց է։ Չլինի որ մեր արդարությունը հաստատել ուզենք, վստահաբար կարող եմ ասել որ Աստծո արդարությունից կզրկվենք, նաև ասում է ոչ ուժով է և որ էլ զորությունով հապա իմ հոգիովս է կսե զորքերու Տերը։
    Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...

  7. #5
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես հասկանում եմ Ձեր դիրքորոշումը, բայց ուզում եմ որ այն ծացկոցը որ կա վերցվի և տեսնեք շնորհքն իր ամբողջ ճոխությամբ, իրոք Քրիստոս ամեն բան կատարեց Գողգոթայի խաչի վրա, նա ներեց համայն մարդկության մեղքը,
    Շնորհի ամբողջ ճոխությունը տեսնողն ավելի շատ կոչ կանի ապաշխարության, քան թե կասի՝ լաց ու կոծ մի արա:
    "Հայր ներիր սրանց՚՚՚՚" մի կարծեք թե այնտեղ միայն զինվորներին էր վերաբերվում խոսքը, այո նա վճարեց մեր մեղքերի համար, ոչ միայն երեկվա ու այսօրվա այլ վաղվա, բայց այն ստանալ է պատք, բայց այն վերցնել է պետք...(համաձայն եմ պահանջել սխալ է ասված, բայց այն արդեն քոնն է),
    Ո՞ւմը՝ քոնը: Բիլլիի՞նը:

    որովհետև շարունակության մեջ խոսվում է այդ մարդու ընթացքի մասին և իրոք ոչ մի ծես և ոչ մի մարդկային գործ չի կարող մաքրել մեր մեղքերը....
    Ինչ վերաբերում է ծեսին: Յուրաքանչյուր ծեսի ետևում մեծ խորհուրդ կա և մեծ շինություն, որը բնավ թաքցված չէ հավատացյալից: Ամեն ծես հիշեցնում է Քրիստոսի կատարած գործի մասին, դրդում նրան մերձենալուն: Օրինակ՝ վերցնենք «Թաղման ծեսը», որն այնքան հուզում էր առաջացրել: Հիշեցնում է պահքում գտնվող հավատացյալին Քրիստոսի մահվան մասին, ուղղում ապաշխարելու, գիտակցելու իր համար վճարված մեծ՝ կյանքի գնի մասին: Ինչո՞վ է ավելի հոգեշահ բողոքականի ծես չպահելը, սեփական մարմինն ու կամքը ճնշել չուզենալու ցանկությունը քողարկելու համար շինծու զարմանքը նման «անօգուտ ծեսերի» վերաբերյալ:

    Վերջում ուզում եմ հիշեցնել հռոմեացիներին ուղված թղթում ինչ էր ասում Պողոսը. Եվ նրանք ասում է. Աստծո արդարությունը չճանաչելով, իրենց արդարությունը հաստատել ուզելով չհասան այն արդարությանը որ Աստծուց է։ Չլինի որ մեր արդարությունը հաստատել ուզենք, վստահաբար կարող եմ ասել որ Աստծո արդարությունից կզրկվենք, նաև ասում է ոչ ուժով է և որ էլ զորությունով հապա իմ հոգիովս է կսե զորքերու Տերը։
    Ոչ ոք սեփական արդարությունը հաստատել չի կամենում (ձեր լեզվով ասած՝ ապատեղեկատվություն է), այլ Աստծուց շնորհված արդարության մեջ մնալն է հորդորվում: Այո, սեփական ջանքերն անհրաժեշտ են, քանի որ Աստված մարդուն կոփում է, սովորեցնում Իր Հոգով, Իր շնորհով ու սովորեցրածով դիմագրավել դժվարություններին ու չարիքին: Այլ ոչ թե ասում է՝ «դու նստիր, հիմա Ես ամեն ինչ քո փոխարեն կանեմ»:

  8. #6
    Վարդան may-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.08.2007
    Գրառումներ
    256
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արսի կողմից վերը նշված են երկու օրինակներ որով նա փորձում է ցույց տալ ԿԽ-ի շեղումը ողջամիտ վարդապետությունից, ես կրկնում եմ այն ինչ ասվում է Բիլլ Բրայթի կողմից նորություն չեն, դա գրված է անգամ Նարեկացու մոտ
    Հրայր ջան, խնդրում եմ ասա, թե Նարեկացին որտեղ է նման միտք արտահայտել:
    Երբ Քրիստոս մենակ էր, փորձվեց սատանայից:

  9. #7
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2007
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    287
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում may-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հրայր ջան, խնդրում եմ ասա, թե Նարեկացին որտեղ է նման միտք արտահայտել:
    Քանի որ գրառումը նոր տեսա մի հատված մեջբերեմ Նարեկացուց.
    Նարեկացին գրում է. "Կարեկից եղիր ինձ որպես բժիշկ և ոչ թե կանչիր դատաքննության..." նա հասկացել էր որ ինքը խռովելու պատճառ չպետք է ունենար, ինքը բժիշկի կարիք ուներ, իսկ վրեը նշված էր նրա մասին ով ուներ բժշկին.... Նարեկացին չէր գնում Նրա մոտ որպես դատավորի, այլ որպես բժշկի...
    Լավ ես գնացի, մի փոքր մտածեք այս մասին.
    Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...

  10. #8
    Լիարժեք անդամ Manya-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.04.2009
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    98
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Եկեք ոչ մեկս չվիճենք և ոչ մեկի չքննադատենք: Կյանքի խոսք կազմակերպությանը ես ծանոթ եմ ու ես դեմ չեմ իրենց քարոզներից:Ես դեմ եմ այնտեղ ովքեր հաճախում են չգիտեն թե ինչու են գնում ու ինչի համար: Աստված պետք է լինի քո մեջ ու քո արարքներով պետք է ապացուցես քո սերը ու նվիրվածությունը: Ես չեմ հաճախում ես ծանոթեմ հարևանիցս ու չեմ էլ հաճախի որովհետև ես աշխարհի մարդ եմ:

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    hamLT (11.07.2009)

  12. #9
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.01.2008
    Գրառումներ
    43
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)





    Հոգեվոր Ռեփ...Երգողն էլ Հայ:
    Հայ ազ՞գ.... Էս՞ա մեր դարավոր պատմությունը, սենց են՞ք բղավում, որ առաջին քրիստոնեություն ընդունած երկիրն ենք: Դե գնացեք մի հատ սեվամորթ գտեք, ու համոզեք թող շարական երգի մի տուն:

    Նոր ժանր եմ առաջարկում՝ Հոգեվոր Փանք:

    Եկեղեցուն, եվ հետեվաբար քրիստոնեություն երեվույթին շնորհակալություն ասենք, որ շատ թե քիչ զտարյուն Հայ ենք մնացել դարերի ընթացքում, որ մեր կանայք Չադրա չեն կրում այսօր, որ ունենք մեր լեզուն, մեր դիմագիծը, մեր արվեստը, արհեստը....ոչինչ որ մեկ-մեկ Հոգեվոր Ռեփ ենգ երգում

    Հաստատ հնչելույա էս հարցը՝ ո՞ր եկեղեցուց եմ:

    Պատասխանեմ նախօրոք. - ես եկեղեցուց չեմ, ես իմ սեփական խղճին եմ դավանում, ազատ կամքի դրսեվորման կողմնակից եմ, որպես ինտելեկտի տեր մարդ, այլ ոչ, որպես զոմբի:

  13. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Manya (12.07.2009), may (11.07.2009)

  14. #10
    Արգելափակված
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.01.2009
    Գրառումներ
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Nareco-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես էլ եմ միանում այդ հարցին: Ակնկալում եմ կարդալ կոնկրետ, հիմնավոր պատասխան:
    Նարեկ ջան կոնկրետ պատասխան լսելը շատ լավ բան է .որը այդպես էլ չստացա ոչ քեզանից( Լեզուների շնորքի մասին) և ոչ էլ հարգարժան Արսից (արդյոք մարտի դաշտում իր ժողովրդի համար կյանքը տված թուրքը սրբացվու՞մ է)։

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Hrayr (24.05.2009)

  16. #11
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Կտրուկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նարեկ ջան կոնկրետ պատասխան լսելը շատ լավ բան է .որը այդպես էլ չստացա ոչ քեզանից( Լեզուների շնորքի մասին) և ոչ էլ հարգարժան Արսից (արդյոք մարտի դաշտում իր ժողովրդի համար կյանքը տված թուրքը սրբացվու՞մ է)։

    Քանի դեռ Նարեկն ու Արսենը չեն անդրադարձել գրածիդ, Կտրուկ ջան, նախ մի փոքրիկ միջամտություն Նարեկին ուղղված խոսքին. լեզուների շնորհի մասին ես էլ ինչ-որ խորհուրդ էի տվել ժամանակին այս թեմայում, բայց, ցավոք, երևի ավելի հեշտ էր նեղացած տեսք ընդունելը և ասածս սրբապղծության նման մի բան ընդունելը, քան մի փոքր ավելի խորքային մոտեցումը: Ինչ վերաբերում է Արսենին ուղղված հարցին, ապա պատասխանս կարճ է՝ ոչ, իսկ թե ինչու՞, ապա դա արդեն այս թեմայում պատասխանելիք հարց չէ:

  17. #12
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2007
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    287
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Արս ջան ամենևին հարցը շրջանցելու պատճառ չունեմ, պարզապես մտածեցի հասկանալի ձևով է գրված...
    Դու ասում ես որ վերոհիշյալ գրքում գրվածը սխալ է իսկ Գրիգոր Լուսավորչինը ճիշտ։ Դու ասում ես դրանով քանի որ առաջինը տարածում է ԿԽ-ն ուրեմն և իրենք են սխալ իրենց վարդապետությամբ, իսկ քանի որ երկրորդը դուք եք տարածում, որը ճիշտ է, հետևաբար դուք ճիշտ եք, ձեր վարդապետությունը՝ ճշմարիտ։
    Ես ասում եմ. սխալ տեղեկություն ես տալիս երկու գրառումներն էլ ճիշտ են։ Դու ասում ես քանի որ փոքր երեխուն միկ կերցնելուց կարող է խեղդվել, իսկ մենք կաթ ենք խմցնում ուրեմն միս ուտելը սխալ է։ Արս ջան նորից եմ ասում սխալ է. Եթե մարդը մեծանում է միս էլ պետք է ուտի։ Եթե մտածում ես օրինակը սխալ եմ բերել նորից կարդա գրառումդ, առաջինում մարդ է ում կյանքը Սուրբ Հոգու ձեռքերում է, նա խնդիրը չէ թե ուր է գնում, ինչպես եպիսկոպոս Աշն է ասում Նա է վարում պարահանդեսը, նրան Սուրբ Հոգին է տանում, հետևաբար հա կարիք չունի տառապանք քաշելու, իսկ առաջինը որը ևս կարող է լինել նույն վիճակում միայն թե հանձնվի Սուրբ Հոգուն, տառապանք ու սուգ է ապրում, ողբում է ու փնտրում այն ինչը չկա իր մեջ... Եթե մարդ սրա մեջով չանցնի իրոք շնորհքն անառակության ծացկոց կսարքի, բայց այս վիճակն անցողիկ փուլ է ու նախորդում է ուրախության վիճակին այն որ դուք թռի-վռի եք անվանում.... Այո նա արդեն ցնծում է, այլևս նրա հոգը չէ, հա գիտի թե ով է վարում պարահանդեսը...

    Երբ գնում ես մեքենայով ու մի արտասովոր բան ես նկատում նայում ես վարորդին եթե նա հանգիստ է դու էլ ես հանգստանում։ Եթե քո կյանքը Սուրբ Հոգու ձեռքերում լինի դու դուրս չես նայի, կնայես նրան ով տանում է քեզ իր ճանապարհով......

    Այնպես ստացվեց կարծես քարոզում եմ, չէ Արս ջան պարզապես ուզում եմ բացատրել տարբերությունը, համոզել որ չշարունակես բարձրաձայնել այն թերությունները որոնք կան այս կամ այն եկեղեցում։ Հիշեցնում եմ շատ բաների հետ ես էլ համաձայն չեմ, բայց գիտեմ երբ Ինքն է վարում պարահանդեսը իրեն խորհրդատուներ պետք չեն, նա ամեն բան ժամանակին ու վայելուչ է անում, սպասիր ու արդյունքը պիտի տեսնես։
    Վերջում հիմնավորեմ պնդումս. Ասում է եթե մեկը մեղք գործելու լինի գնա հանդիմանի... շարունակությունը գիտես, չի ասում դատիր, իսկ դատելու համար ասում է ինչ չափով որ չափես քեզի պիտի չափվի....
    Աստված օրհնի Ձեզ.
    Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...

  18. #13
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արս ջան ամենևին հարցը շրջանցելու պատճառ չունեմ, պարզապես մտածեցի հասկանալի ձևով է գրված...
    Դու ասում ես որ վերոհիշյալ գրքում գրվածը սխալ է իսկ Գրիգոր Լուսավորչինը ճիշտ։ Դու ասում ես դրանով քանի որ առաջինը տարածում է ԿԽ-ն ուրեմն և իրենք են սխալ իրենց վարդապետությամբ, իսկ քանի որ երկրորդը դուք եք տարածում, որը ճիշտ է, հետևաբար դուք ճիշտ եք, ձեր վարդապետությունը՝ ճշմարիտ։
    Ես ասում եմ. սխալ տեղեկություն ես տալիս երկու գրառումներն էլ ճիշտ են։ Դու ասում ես քանի որ փոքր երեխուն միկ կերցնելուց կարող է խեղդվել, իսկ մենք կաթ ենք խմցնում ուրեմն միս ուտելը սխալ է։ Արս ջան նորից եմ ասում սխալ է. Եթե մարդը մեծանում է միս էլ պետք է ուտի։ Եթե մտածում ես օրինակը սխալ եմ բերել նորից կարդա գրառումդ, առաջինում մարդ է ում կյանքը Սուրբ Հոգու ձեռքերում է, նա խնդիրը չէ թե ուր է գնում, ինչպես եպիսկոպոս Աշն է ասում Նա է վարում պարահանդեսը, նրան Սուրբ Հոգին է տանում, հետևաբար հա կարիք չունի տառապանք քաշելու, իսկ առաջինը որը ևս կարող է լինել նույն վիճակում միայն թե հանձնվի Սուրբ Հոգուն, տառապանք ու սուգ է ապրում, ողբում է ու փնտրում այն ինչը չկա իր մեջ... Եթե մարդ սրա մեջով չանցնի իրոք շնորհքն անառակության ծացկոց կսարքի, բայց այս վիճակն անցողիկ փուլ է ու նախորդում է ուրախության վիճակին այն որ դուք թռի-վռի եք անվանում.... Այո նա արդեն ցնծում է, այլևս նրա հոգը չէ, հա գիտի թե ով է վարում պարահանդեսը...
    Ես չփմ ասում, որ զօրուգիշեր ողբալն է ճիշտ: Բայց եթե ապաշխարությունը դադարում է մարդու կյանքում տեղ գտնելուց, մարդը կորցնում է սեփական մեղքերը նկատելու ունակությունը, այդ մարդը կորած է: «Մեկ անգամ ենք ապաշխարում» ԿԽ-անման կազմակերպությունների կարգախոսը, դրանց հարող մարդկանց թուլացնում է և հեռացնում Աստծուց: Մեկ անգամ էլ կարդացի ձեր գրածը. Սուրբ Հոգուն իր կյանքը հանձնողը դադարո՞ւմ է սեփական մեղքի պատճառով տրտմելուց: Ինչո՞ւ եք հակադրում:

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Monk (26.05.2009), Nareco (26.05.2009)

  20. #14
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արս ջան էս ինչ լավ բան ես գրել..... Օրինակ էիր ուզում թարմ օրինակ ապատեղեկատվության։
    Կոնկրետ ի՞նչն էր նախորդ գրառմանս մեջ ապատեղեկատվություն: Այն որ Բիլլ Բրայթի գիրքը տարածվում է ԿԽ-ո՞ւմ, թե՞ այն որ Գրիգոր Լուսավորչի ճառը տպագրված է «Գանձասարում»: Թե որևէ մի այլ բան: Դուք ունա՞կ եք կոնկրետ պատասխաններ տալու, թե՞ միայն ակնարկներ:

    Եվս մի բան նկատեմ: Գրեցիք, որ ԿԽ-ի հետ կապ չունեք, և այլն և այլն: Ես մի քանի տարի եղել եմ ԿԽ անդամ, բարքերին ու վարդապետությանը ծանոթ եմ, այժմ էլ քույրս է այնտեղ. ոնց էլ լինի, երևի թե ձեզանից շատ բան կիմանամ ԿԽ մասին: Բայց դուք անընդհատ գրում եք՝ ապատեղեկատվություն: Այդ ինչպե՞ս եք հեռվից որոշում, թե որն է ԿԽ վերաբերյալ ապատեղեկատվություն

    Մի հարց միայն ի՞նչ է շնորհքը.... Լավ ուրիշ ձև հարցը տամ, Նարեկացի հասկանում ե՞ս....
    Հասկանում եմ: Շնորհն էլ եմ հասկանում: Հռովմ. 6.15-ն էլ եմ հասկանում, որ ասում է՝ «Ուրեմն ի՞նչ. մե՞ղք գործենք, քանի որ օրէնքի տակ չենք, հապա շնորհքի տակ: Քա՛վ լիցի:» Իսկ շարունակակն ապաշխարության բացակայությունը հենց այդ վիճակին է բերում, այդպես չէ՞:

    Արս ջան քո գրածները երկուսն էլ ճիշտ են, սրանք տարբեր հոգեվիճակներ են, այս երկուսն էլ կան Նարեկացում եթե ուշադիր լինես, դու կոնկրետ նախադասություն մի նայի այլ միտքն ամբողջությամբ, բայց ավելացնեմ որ մինչև վերջինը չկատարվի առաջինը չի ստացվի, համաձայն եմ որ շատերը տեղերը խառնում են կամ վերջինը դեն են նետում բայց ես իրենց մասին չեմ խոսում.....
    Հրայր, սևը սպիտակի վրա մարդը գրում է, որ լաց ու կոծ անել, ինչ-որ ջանքեր գործադրել պետք չի՝ թռի-թռթվռա, դրախտում տեղդ կա: Քրիստոսի բերած կյանքը շատ ավելի խորն է, փրկություն կոչվածը առաջին հերթին ոչ թե գալիք պատժից է, այլ մեղքից, ինքդ քեզանից, հին էությունից: Բարիքներն էլ ոչ թե տունն ու կահկարասին, անհամար պատմությունները «տնով օրհնվելու», «մեքենայով օրհնվելու» և նման բաների մասին, այլ մաքուր խիղճը, բարի գործերը, և այլն:

    Մի հատ կարևոր բան էլ ասեմ, մի փորձի սխալ բան գտնես, չես կարող, ես համոզված եմ որ այն ինչի մասին խոսում ես մարդուց ես սովորել.... Աստծուց սովորել սովորիր, ամեն բան կփոխվի ու դեպի լավը...
    Լավ կլիներ մի հատ մեր՝ իրար ուղղված գրառումները վերընթերցեիք: Կտեսնեիք, որ ես ձեզ խորհուրդներ չեմ տալիս, ձեզ էլ կխնդրեի նույնը անել: Հասկացանք, դուք Աստծուց եք լսում, ես խուլ եմ, ձեզ Սուրբ Հոգին է սովորեցնում, ինձ՝ շնչավոր մարդիկ: Ապրեք: Հիմա եկեք խոսենք ըստ թեմայի: Ի՞նչ ապատեղեկատվություն եմ տարածում ԿԽ-ի վերաբերյալ (պատասխանը հիմնավորել):

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Monk (25.05.2009)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրողի խոսք
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Գրականություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 10.01.2014, 08:33
  2. Ռուսերեն խոսք հայկական ալիքներով
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Հեռուստատեսություն, Ռադիո, Տպագիր մամուլ
    Գրառումներ: 59
    Վերջինը: 16.11.2010, 19:16
  3. Արձակ. Կյանքի իմաստը...
    Հեղինակ՝ *e}|{uka*, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 21.05.2010, 00:45
  4. Գրակ և ճանճ. նոր խոսք
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Զվարճալի
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 24.02.2010, 14:19

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •