Բոլոր դեպքերում ռիսկի գործոնը մեծ է, հագուստի պարագայում, որպես կանոն լուսանկարում առկա իրը չի համապատասխանում իրականությանը:
Բոլոր դեպքերում ռիսկի գործոնը մեծ է, հագուստի պարագայում, որպես կանոն լուսանկարում առկա իրը չի համապատասխանում իրականությանը:
Անցած տարի ապրանք էի պատվիրել ebay-ից, երկու ամիս անցավ, ոչ մի տեղեկություն չկար։ Գրեցի վաճառողին, խնդրեց 10 օր էլ սպասել։ 10 օր անց էլի գրեցի, որ ապրանքը չի հասել, գումարը հետ ուղարկեց։ 55$: Մի քանի օր հետո ապրանքը հասավ
Միանգամից գումարը հետ ուղարկեցի վաճառողին։ Մի քեֆ, մի ուրախություն։ Հավես էր
Ճիշտ նման դեպք երեկ եղավ, էս անգամ ավելի քիչ էր գումարը, 5$: Էլի մի 2 ամիս ապրանքը չէր գալիս, գրեցի, 1 շաբաթ ժամանակ խնդրեց, հետո գումարը հետ վերադարձրեց։ Երեկ ստացա ապրանքս։ Էլի գումարը հետ ուղարկեցի։ Մինչև հիմա շնորհակալական նամակներ ա, որ ուղարկում ա![]()
VisTolog (20.10.2015)
նույն բանը էլի երկու անգամ իմ հետ ա եղել: երոկւ դեպքում էլ Չինաստանից էր: ընդ որում երկու դեպքում էլ հենց որ գումարը ուղարկեց հետ, նույւն օրը ստացա ծանրոցը: երկրորդ դեպքում երբ որ իր տվյալներն էր խնդրում որ գումարը հետ ուղարկեմ, ասում էր պետք չի, նեղություն մի քաշի ընդունիր սա որպես նվեր :փողը ուղարկեցի իր իբեյում հայտնի հաշվի վրա:
դրանից հետո էլ փողը հետ չեմ ուզում, ու ճիշտ էլ անում եմ: գնում եմ իբեյից մենակ չինացիքից ու ապրանքը ուշ թե շուտ միշտ էլ գալիս ա: զգացել եմ որ իրանց մեղքով չի ուշացումը լինում, այլ մաքսատներն են բացում ու երկար ժամանակով անտեր գցում մի յանի վրա:
Ես էլ եմ միշտ էս կարծիքին եղել, մինչև որ մի 2 ամիս առաջ չինացին չբռնեց առաքեց ինձ լրիվ անհայտ ինչ որ www.expresseast.com-ով։
Սաղ ժամկետները լրանալուց հետո խնդրեց երկարացնել, մի 2 շաբաթ հետո ALI-ներգրավեցի վեճի մեջ։ Մի քանի օր անց իրա ստիպեցին փողերս հետ ուղարկել։
Սկի հույս էլ չունեմ, որ էդ ապրանքը կգա, որտև www.expresseast.com-ի կայքում պատվերից 1 շաբաթ անց արդեն ցույց էր տալիս, իբր հասել ա Հայաստան։
Դուք էլ զգույշ եղեք, եթե տենց փոխադրողի հանդիպեցիք, լրացուցիչ ժամանակ մի տվեք։ Միանգամից փողերը հետ ուզեք։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
anhush (17.10.2015)
Ես հուլիսի վերջին մի $4-ի բան էի առել, Tracking-ը ինչ-որ Yanwen փոստով էր ու իրա ուղարկելուց հետա ահագին շուտ սկսեց ցույց տալ, որ մտել ա Հայաստանի օդանավակայան: Բայց ապրանքը չկար ու չկար: Սկսեցի կասկածել, որ կգա, 60 օրը լրանալուց մի օր առաջ դիսպուտ բացեցի: Վաճառողը գրեց, որ խոստանում ա, որ ապրանքը կգա, դիսպուտը փակեմ, բան, ըտեղ ավելի շատ կասկած մտավ մեջս: Իհարկե չփակեցի: Ինքն էլ մի 10 թե քանի օր հետո, երբ արդեն ավտոմատ escalate պիտի լիներ դիսպուտը, պահանջս բավարարեց, փողը հետ տվեց: Մեկ էլ երեկ չէ առաջի օրը փոստից զանգեցին, երեկ գնացի ստացա: Իզուր էի կասկածում, փաստորեն:
Հիմա հարցրել եմ, թե ոնց գումարը հետ ուղարկեմ, դեռ ձեւը չի ասել:
Իսկ էն հեռախոսը, որ փչացած եկել էր, հետ ուղարկեցի, վաճառողը ստացավ ու հլը նայեք` ինչ ա գրել շակալը.
Դեֆեկտավոր ապրանքը ստացել եմ, իմ հաշվին հետ եմ ուղարկել, դեռ մի բան էլ ինչ-որ հավելյալ բան պիտի մուծե՞մ էդ կազյոլին, որ իրանից փչացած ապրանք եմ ստացել:We need test the phone. so we do not full refund. you should pay for us shipping fee and depreciation expense. $15
Հիմա արդեն որոշելու հերթը Ալիէքսպրեսինն ա: Հուսով եմ չեն պաշտպանի դրա հայվան պահանջը ու ֆուլ ռեֆունդ կստանամ:
Ու քանի առիթ կա, հակագովազդեմ. ժող, Ալիէքսպերսում «Air Siri» կոչվող խանութից բան չառնեք:
John (17.10.2015)
Ասիր հավելյալ բան, գրելս եկավ։
Էս TinyDeal-ից անասուն խանութ երևի չկա։
Պլանշետ եմ պատվիրել /որը դեռ ճանապարհինա/ 5 ամիս առաջ։ Իրանց 2 ամիսն անցավ, գրեցի ասեցի չի հասել։ Նամակ եկավ, թե մի ամիս էլ սպասեք, էդ ընթացքում էլ մենք հարցում կանենք պարզենք թե ինչ խնդիրա։ Մի ամիս հետո գրեցի, ասեց թե գնա քո պոչտային հարցում արա, թող իրանք թուղթ տան, որ տենց ապրանք իրանց մոտ չի հայտնվել ու դա ուղարկի մեզ։ Զանգեցի հայփոստ, ասեցին պետքա գործադիրի անունով դիմում գրեք։ Գնացի փոստ, ասեցին տենց ինֆո մենակ կարանք ուղարկողին տանք։ Էդ ընթացքում մի երկու շաբաթ երևի անցել էր։ Իրանց գրում եմ, որ պոչտան ինձ նման ինֆո չի տալիս, դուք ձեր ձևերով հետաքննություն արեք կամ էլ իմ պոչտային գրեք։ Ասեց օկ հետաքննություն կանենք /պոչտային գրելու մասին բան չասին/, բայց դա կարա երկար տևի ու եթե դու մեզ օգնեիր քո պոչտայի թղթով, ավելի հեշտ կլիներ ամեն ինչ, իսկ եթե ոչ մենք քեզ կարող ենք հատուցել ապրանքի միայն 50 տոկոսը, որպես TD points։ Ասի չէ, ինձ էդ ձեռ չի տալիս ու որոշեցի ամեն դեպքում դիմում գրել հայփոստին։ Ի անակնկալ ինձ, պատասխան եկավ, որ ձեր նշած tracking–ով ապրանք մեզ մոտ չի եղել։ Էդ թուղթն ուղարկեցի խանութին, ի դեպ հայատառ, իրանք էլ մի մեծ խինդ ուրախությամբ ինձ գրեցին /մեկ օր անց/, թե քանի որ դու մեզ թուղթն ուղարկել ես, մենք քեզ կարող ենք 80 տոկոսը որպես TD points հատուցել: Ասի չեմ ուզում, ինչքան պետքա ֆուլլ ռեֆանդին կսպասեմ։ Հետո մտնում եմ խանութ, տեսնում եմ որ ինձ փոինթներ են վերադարձրել պլանշետի 80 տոկոսի չափով։ Ասում եմ այ ընգերուհի, ես ե՞րբ եմ փոինթ ուզել, հետ վերցրա դրանք ինձ իմ փողը հետ տուր, երբ կտաս` կտաս։ Էս պատասխանումա թե էլ չենք կարա, որտև ձեր հատուցումն արվելա, քեյսը փակվելա։ Ասի լավ դե ջհանդամ, բռնեմ ուրիշ պլանշետ պատվիրեմ հատուցված միավորների սահմանում։ Ուզում եմ պատվիրեմ, մեկ էլ օ՜ անակնկալ. համակարգն ասումա, որ դու չես կարող քո միավորներով ամբողջական ապրանքի գումարը վճարես, այլ միայն 90 տոկոսի չափով։ Այսինքն եթե ապրանքը 100 դոլարա, ես իմ միավորներով կարամ միայն 90 դոլարը վճարեմ։ Նեռվայնացած սկսում եմ իրանց խանութի օրենքները փորփրել, որ մի բան գտնեմ սրանց բզբզեմ։ Գտնում եմ մի հնարավորություն, որով հնարավորա փոինթները կանխիկացնել փեյփալի վրա։ Ուրախ ուրախ համապատասխան բաժնին եմ գրում։ 3 օր չպատասխանելուց հետո սկսում եմ նախկին բաժնին նորից գրել։ Ինչ–որ անհասկանալի ձևերով բան են ուզում բացատրեն ու մի երեք օր չի ստացվում /դրանց անգլերենն իմինից բեթարա փաստորեն/։ Վերջը մի նորմալ անգլերեն իմացողա լինում գրումա թե ռեֆանդ արած փոինթները չենք կարա փեյփալ անենք։ Ու էս ամբողջ խոսակցությունը տևումա մոտ մեկ ամիս, որովհետև իրանք օրը մի նամակի էին պատասխանում, շաբաթ կիրակի էլ հանգստանում։
Տենց, համակերպվելով դաժան իրականության հետ, որոշում եմ նորից պատվիրել ու պատվերի 10 տոկոսն էլ ես եմ տալիս։ Սպասում եմ ապրանքները գան, որ մի բան հորինեմ դրանցից գոնե կոմպենսացիա ստանամ։
Էս խանութից պատվիրեցի, որովհետև մի անգամ հեռախոս էի պատվիրել ու 14 օրում եկել էր, ինձ էլ թվում էր որ իրանք վերջն են։ Հիմա ալիից կսկսեմ պատվերներ անել, չինականների մեջներից ոնց որ մենակ իրանք են նորմալ սպասարկում։
Rammstein (20.10.2015)
John (20.10.2015)
Ժող, մարդ կա՞ որ սրանից օգտվել ա արդեն։ Կարելի՞ ա վստահել:
https://www.shopinamerica.am/
FB-ի օգուտները ։)
http://ittrend.am/2015/11/05/onex-gl...shopinamerica/
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Տրիբուն ձյա globbing.com-ն էլ կարաս նայես, նոր են բացվել, տեղյակ չեմ ինչքանով են նորմալ ու վստահել, բայց ծանոթ մարդիկ գիտեմ, ովքեր էդտեղ են աշխատում:
I may be paranoid but no android!
իսկ ինչ որ մեկը օգտվե՞լ է http://www.madeinchina.com/
նոր եմ գրանցվել ու առաջին հայացքի բավականին նորմալ է երևում
Հարգելի ակումբցիներ, ցանկանում Ամն-ից հեռուստացույց առնել. ՍԵՎ ՈՒՐԲԱԹՆ ա գալիսՀիմա հարց ա առսջանեւմ արդյոք Հայաստանում էդ կաշխատի:
Voglio vivere cosi !
Պիաչերե
Մենք Օգտվել ենք այդ կայքից, շատ լավ և աշխատում են ու մնացած նման ծառայությունների հետ համեմատած ունեն առավելություն ապրանքը հասցնում են մինչև մոտակա փոստային բաժանմունք, ոչ թե իրենց գրասենյակը քաղաքի եսիմ որ կողմում։ Իսկ համեմատելու համար նաև գրեմ այլ նմանատիպ կայքեր․․․
https://globbing.com/
http://www.usa2armenia.com/
http://onex.am
Իսկ այս կայքում կարող եք կարդալ այս ծառայությունների համեմատական բնութագրերը
http://ittrend.am/2015/11/05/onex-gl...shopinamerica/
Ես մենակ չեմ հասկանում փողը հետ ուղարկելը որնա։ Եթե իրանք խոստանում են 60 օր բայց ուշացնում են իրանք պետքա ներողություն խնդրեն, ու ընդհանրապես կապ չունի թե ում պատճառովա ապրանքը ուշանում։ Իրանք էնքան շատ են խաբում մեզ․․․ օրինակ եղելա, գրել են ապրանքը ուղարկվածա ու մի անկապ Traking ID են տվել, որ ընդհանրապես չեր աշխատում, հետո մի տաս օռ անց նոր Traking ID է հայտվում, ու դրանով, որ նայում էիր հենց նոր էին ուղարկե։ Այնպես որ շատ մի չարչարվեք այդքան արդար լինեք, իրանք Ձեր նկատմամբ հեչ արդար չեն։ Միիշտ փորձում են իրանց անորակ կամ ոչ պետքական ապրանքը որակյալ ու պետքականի տեղ ծախեն։
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ