դու դրախտ ես ուզում: Ազատ, թափանցիկ հոգիներով լեցուն դրախտային այգի: Մինչդեռ գրառումս շատ ռեալիստական էր: Եվ առաջ էր քաշում ներդաշնակ և հնարավորինս կատարյալ հասարակության ստեղծման, աշխարհընկալման կարևորագույն ռեալիստական կոնցեպցիան « գործն է սկիզբը ամեն ինչի»:
Տողատակեր կարդալը իմ կրքերից է: Հանելուկներ լուծելը ևս: Սակայն այստեղ մի շատ նուրբ կողմ կա: Արդյոք հանելուկ ասողի համար լուծումը ավելի կարևոր է, քան հենց ինքը հանելուկը: Բառերը շատ կարևոր են: Բայց դրանք ոչինչ են առանց այն ներքին էներգիայի, որ իրականում կրում են:
Զգա: Խնդրում եմ: Բաժակ, պատերազմ, կնոջ ոտքեր, ջազ, շուրթեր, պետություն, տղամարդ, վարագույր, կիրք: Եթե զգացիր սրանց հետ ոչ մի հոմանիշ չդրեցի: Որովհետև դրանց հոմանիշները ամենաբնական, ամենաիսկական կան քո սրտում ու ուղեղում:
Ինչու՞ բերեցի այս օրինակը: Քանի որ, կարծում եմ կիրք, ցանկություն բառերը քեզ փոքր ինչ մոլորեցնում են:
Կարծում ես կիրքն ու ցանկությունը առաջնային խոչնդոտներն ե՞ն կատարյալ հասարակություն ստեղծելու համար: Որ դրանք ստկացնում ե՞ն: Ու դրանցից պետք է ազատագրվե՞լ: Իսկ ես, երևի թե, քեզ համար լինեմ չափից դուրս ռեալիստ, ու ասեմ, որ հավատում եմ, մարդը կրքերի ու ցանկությունների բարդ խառնուրդ է, որը հոգու պահանջով ներդաշնակվում է մարմնի հետ: Մարդը քանի դեռ ապրում է երկրում, մատերիայի և հոգու ընդհանրացում է: Իհարկե հոգին , որ հանգրվանում է, մեր շոշափելիքներով ու զգայարաններով հարուստ մարմնում, ևս ներդաշնակության կարիք ունի: Բայց քանի դեռ մարմնում է, և այդ մարմնին անհրաժեշտ է սնունդ, կնոջ կամ տղամարդու քնքշանք, մերսում, կամ էլ մինիմում օրգանական պահանջմունքների բավարարում, հենց իր իսկ օրգանիզմի ինքնապահպանման, առողջության համար, հոգին ուզի թե չուզի ներդաշնակվելու է մարմնի հետ: Եվ մարմինն էլ ներդաշնակվելու է հոգու հետ: Եթե աչքդ երեխայի սովից տանջված մարմին է տեսնում, հոգիդ մղկտում է: Իսկ երբ մորդ, երեխայիդ, կամ էլ սիրած կնոջ գրկում ես, հոգիդ ցնծում է:
Մի խելացի ասել է. << Թագավորը ոչ թե նա է, ով կառավարում է պետությունը և ժողովրդին, այլ նա է, ով կառավարում է իր կրքերը>>: Կրքեր ունենք բոլորս: Ու դրանք սարսափելի չեն, եթե չեն վերածվում մոլուցքի: Կիրքը մի հարթության տակ դիտարկելով մոլուցքի հետ, որպես արատավոր բառ կամ երևույթ, համարում եմ մոլորություն տեսակետի մեջ: Մի՞թե չափից դուրս բարությունը չի կարող վերածվել անարդարության, կամ էլ տղամարդու չափից դուրս ամաչկոտությունը թուլության, կամ էլ չափից դուրս հետաքրքվածությունը վերածվել անհետաքրքրության: Կարևորը չափն իմանալն է: Կիրք ունենալով հնարավոր է սիրո մեջ ստրուկ խաղալ բայց մնալ ամենաազատ մարդը: Քանի դեռ դա վերահսկվում է:
Այն որ մարդիկ ձգտում են կատարյալ հասարակության և ներդաշնակ ապրելակերպի, դա ևս կիրք է, անհագ և ցանկալի: Կիրքը դա մոլուցքը չէ: Անկիրք մարդը, զուրկ որևէ տենչանքից, ցանկությունից, ավելի սարսափելի է, քան մեռած մարդը: Կիրքը մուսան է, ցանկությունը ապրելու: Մոտենալու Աստծուն միակ հնարավոր ուղիով: Ստեղծագործելով: Զգա բառը ստեղծագործելով
Էջանիշներ