Մուտքը հետագայում փակվել է ու ներառվել եկեղեցու մեջ և եթե ուշադիր նայես կտեսնես որ կամարները լցված են և ուղղանկյուն պատուհաներ են թողնված (հին նկարում) այնուհետև քանդել են և մեծացվել… դրանով է պայմանավորված պատուհանների մեծ լինելը… այո ճիշտ ես նկատել որ պատուհանները հիմնականում փոքր են եղել զանազան գործնական պատճառներից ելնելով, որը հետագայում վերածվել է ոճի, այնուամենայնիվ դա չի նշանակում որ այսօր մենք չպետք է օգտագործենք մեծ պատուհաններ, կամ ավելի ճիշտ բացվածքներ… հայկական ճարտարապետությունը միշտ էլ դինամիկ է եղել, բայց և խիստ պահպանողական
Զորավորը մեր ճարտարապետության լավագույն կոթողներից չէ (մեղմ ասած)
Էջանիշներ