User Tag List

Էջ 8 37-ից ԱռաջինԱռաջին ... 45678910111218 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 106 համարից մինչև 120 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 550 հատից

Թեմա: Պատմության կեղծարարնե՞ր

  1. #106
    . Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.02.2007
    Գրառումներ
    7,636
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իրականում ոչ մի կասկածելի բան չկա: Ավելին, քո ասած սխեման ուղղակիորեն հաստատվում է պատմական փաստերով -

    Համաձայն Եվսեբիոս Կեսարացու (“Եկեղեցական պատմություն”). “Բացի այդ բռնակալի (Մաքսիմինոս Դայա համակայսեր (305-313) – Մ.Հ.) ձեռքով պատերազմ հարուցվեց արմենների դեմ… որովհետև քրիստոնյա էին նրանք… Արդ նա հենց ինքը իր բանակի հետ արմենների դեմ պատերազմելիս ջախջախվեց”:

    Այսինքն Եվսոբիոս Կեսարացին ոչ միայն ուղղակի կերպով կրկին հաստատում է Ագաթանգեղոսին այն կոնտեքստով, որ հայերը Հռոմից առաջ էին քրիստոնեությունը ընդունել, այլև այդ փաստը կապում է Մաքսիմինոս Դայայի հետ: Հռոմի այս համակայսեր դեմ ճակատամարտի թվականի մասին Եվսեբիոս Կեսարացին ոչինչ չի ասում, բայց կարելի է ենթադրել, որ այն եղել է 311 թ-ին: Հենց այս թվականին Հռոմի արևելյան պրովինցիաներում լիակատար իշխանության հասած Մաքսիմինոս Դայան հալածանքներ սկսեց քրիստոնյաների դեմ: Կարելի է կարծել, որ արդեն իսկ չարացած լինելով քրիստոնյաների, հետևաբար նաև Մեծ Հայքի թագավորության վրա, վերջինս մարտական գործողություններ է սկսել Մեծ Հայքի դեմ այն բանից հետո, երբ Տրդատ II Մեծը մերժել է նրա պահանջը ռազմական օգնություն ցույց տալ իրեն Հռոմի կենտրոնական պրովինցիաներում լիակատար իշխանության հասած Տրդատ II Մեծի երբեմնի ընկեր ու բարեկամ Լիկինոսի դեմ մղվող պայքարում: Հայտնի է, որ 311 թ-ին Մաքսիմինոս Դայայի և Լիկինոսի միջև բանը ընդհարման չհասավ ու նրանք համաձայնության եկան ազդեցության ոլորտների բաժանման հարցում: Այս ամենի ֆոնի վրա կարելի է կարծել, որ հենց դրանից հետո է Դայան մարտական գործողություններ սկսել Մեծ Հայքի դեմ:



    Ընդհանրացնելով այս ամենը կարելի է ասել, որ Ագաթանգեղոսի հաղորդումը կասկածի տակ դնելու լուրջ հիմք չկա...
    Նախ եկեք վերջը համաձայնեցնենք մեր գրառումներում՝ ով ով է: Դու Տրդատին ընդունում ես որպես Երկրորդ Մեծ, մյուսներս ընդունում ենք՝ Երրորդ, <<մեծ>>-ը ես իրեն չէի էլ վերագրի: Իսկ պատմություն չիմացողները, եթե փորձեն հետաքրքրվել, ապա կխառնվեն իրենց կարդացածների մեջ՝ Երկրո՞րդ, թե՞ Երրորդ: Սա մեկ:

    Հետո... եթե ընդունենք, որ հենց 301-ին է ընդունվել, ապա ևս մեկ անգամ պետք է փաստենք մեր թագավորի անգրագիտությունը: Ընդունում է մի կրոն, որի հանդեպ թշնամաբար են տրամադրված և Իրանում, և Հռոմում: Ու էստեղից էլ հերքվում են բոլոր տեսակետները, թե՝ Մեծ Հայքը քրիստոնեություն ընդունեց, որ մոտ լինի Հռոմին: Սա շատ տարածված ու սխալ տեսակետ է, նույնիսկ մեկ-մեկ զարմանում եմ էլի... հետո էլ պատմության դասագրքերում, գիտական աշխատություններում կգրեն՝ հայերը միշտ քաղաքակրթությունների խաչմերուկում էին. մենք միշտ տարբեր ենք եղել բոլորից, բոլորի հարևաններից՝ ամեն ինչով: Եթե մենք այրել ենք բոլոր կամուրջները, փորձել ենք անապատում առանձին ավազի հատիկ լինենք, ապա բոլորը կփորձեին այդ ավազահատիկը իրենց ենթարկել: Դրա համար էլ ունենք այն, ինչ ունենք: Միշտ պետք է ընդհանուր շահ, ընդհանուր կողմ գտնել ու զարգացնել հարաբերությունները այդ ուղղությամբ:

    հ.գ. ինձ համար էլ ընդհանրապես կապ չունի ազգակիցս ինչ կրոն է դավանում կամ չի դավանում:
    Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles

  2. #107
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տրիբուն, ես իմ մասին եմ գրել: Իմ ազգային ինքնաիդենտիֆիկացիան քրիստոնեությամբ ես չեմ որոշում: Իսկ լավ զգալը ազգային ինքնաիդենտիֆիկացիային ոչ համարժեք է, ոչ էլ կարող է փոխարինել
    Փիլիսոփա, ես քո ազգային ինքությունը չեմ որոշել, քո որոշածն էլ կասկածի տակ չեմ դրել: Իսկ որևէ բանից լավ զգալը, հավատա, հանգիստ կարող է որոշակիորեն նաև ինքնաինդենտիֆիացիայի գործոն լինել: Գործոններից մեկը լինելը, դեռ չի նշանակում համարժեքություն կամ լիարժեք փոխարինելիություն: Ի միջի այլոց, վատ զգալն էլ: Իմ համար, նույնիսկ էն, որ մենք ցեղասպանություն վերապրած ազգ ենք, ու բոլորս դրանից վատ ենք զզգում ու դրան արդյունքում Սփյուռքի հայություն ունենք, էլի ինքնաիդենտիֆիկացիայի գործոն ա:

    Քանի՞ ազգ ա մեր նման խաշ ուտելուց ու վերջում թևքով բերանը սրբելուց իրան լավ զգում:

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Lion (23.10.2009)

  4. #108
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Նախ եկեք վերջը համաձայնեցնենք մեր գրառումներում՝ ով ով է: Դու Տրդատին ընդունում ես որպես Երկրորդ Մեծ, մյուսներս ընդունում ենք՝ Երրորդ, <<մեծ>>-ը ես իրեն չէի էլ վերագրի: Իսկ պատմություն չիմացողները, եթե փորձեն հետաքրքրվել, ապա կխառնվեն իրենց կարդացածների մեջ՝ Երկրո՞րդ, թե՞ Երրորդ: Սա մեկ:
    Ինչպես արդեն մեկ անգամ ասվել է, Խոսրով I Քաջի (198-252) որդին, որը կրում էր Տրդատ անունը և դարձավ աշխարհի առաջին քրիստոնյա միապետը, իրականում հենց Տրդատ II Մեծն է, քանի որ նրան "Երրորդ համարելու" համար բացակայում է մեկ անհրաժեշտ պայման - չկա "Տրդատ II"...

    "Մեծ"-ի պահով - ինձ համար այս արքան իրոք արժանի է այդ կոչումին, քանի որ նա ոչ միայն արտակարգ մարդկային հատկանիշներով օժտված միապետ էր, այլև ուներ գերազանց քաղաքական խորաթափանցություն:

    Հետո... եթե ընդունենք, որ հենց 301-ին է ընդունվել, ապա ևս մեկ անգամ պետք է փաստենք մեր թագավորի անգրագիտությունը:
    Իրականում որևէ "անգրագիտության" մասին խոսելը ավելորդ է և սխալ: Ավելին, մեր այս մեծագույն արքային արդպես կոչելը ինքնին սխալ է: Տրդատը քրիստոնեություն ընդունեց ոչ թե նրա համար, որ մոտ լինի Հռոմին, ինչը իրոք անտրամաբանական է, այլ նրա` որ հստակորեն տարբերակի և սահմանազատի իր ազգը հարևան ազգերից և նախ և առաջ պարսիկներից...
    Վերջին խմբագրող՝ Lion: 23.10.2009, 14:47:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  5. #109
    Պատվավոր անդամ Philosopher-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.12.2006
    Գրառումներ
    1,102
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փիլիսոփա, ես քո ազգային ինքությունը չեմ որոշել, քո որոշածն էլ կասկածի տակ չեմ դրել: Իսկ որևէ բանից լավ զգալը, հավատա, հանգիստ կարող է որոշակիորեն նաև ինքնաինդենտիֆիացիայի գործոն լինել: Գործոններից մեկը լինելը, դեռ չի նշանակում համարժեքություն կամ լիարժեք փոխարինելիություն: Ի միջի այլոց, վատ զգալն էլ: Իմ համար, նույնիսկ էն, որ մենք ցեղասպանություն վերապրած ազգ ենք, ու բոլորս դրանից վատ ենք զզգում ու դրան արդյունքում Սփյուռքի հայություն ունենք, էլի ինքնաիդենտիֆիկացիայի գործոն ա:

    Քանի՞ ազգ ա մեր նման խաշ ուտելուց ու վերջում թևքով բերանը սրբելուց իրան լավ զգում:
    Տրիբուն, ես չեմ ասում դու որոշել ես, ես հստակեցնում եմ, որ քո վրա բերված օրինակով չհերքես իմ վրա բերված օրինակը, առավել ևս որ դրանք համարժեք օրինակներ չէին ու չէին խոսում էն մասին, որ իմ ու քո ինքնաիդենտիֆիկացումը ինչ որ տեղ նույնական չի (թեկուզ հենց խաշի ոլորտում ): Քննարկման մեթոդաբանության մասին ա խոսքը: Գագիկ Ծառուկյանը կամ կամ էլ չգիտեմ`ով, էս երկրում հազարավոր մարդկանց հպարտությունն են, քո տեսությամբ նրանց համարենք ազգային ինքնաիդենտիֆիկացիայի չափանիշ, թե չէ: Ոչ իմ, ոչ քո համար: Ընդհանրապես

    Իհարկե, հռետորական հարց ա, պատասխանդ գիտեմ: Թեմայի հերն էլ անիծում ենք

  6. #110
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իհարկե, հռետորական հարց ա, պատասխանդ գիտեմ: Թեմայի հերն էլ անիծում ենք
    Թեմայի հերը չենք անիշում, մի քիչ կեղծում ենք: Իսկ էս արդեն թեմայի շրջանակներում ա:
    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տրիբուն, ես չեմ ասում դու որոշել ես, ես հստակեցնում եմ, որ քո վրա բերված օրինակով չհերքես իմ վրա բերված օրինակը, առավել ևս որ դրանք համարժեք օրինակներ չէին ու չէին խոսում էն մասին, որ իմ ու քո ինքնաիդենտիֆիկացումը ինչ որ տեղ նույնական չի (թեկուզ հենց խաշի ոլորտում ): Քննարկման մեթոդաբանության մասին ա խոսքը: Գագիկ Ծառուկյանը կամ կամ էլ չգիտեմ`ով, էս երկրում հազարավոր մարդկանց հպարտությունն են, քո տեսությամբ նրանց համարենք ազգային ինքնաիդենտիֆիկացիայի չափանիշ, թե չէ: Ոչ իմ, ոչ քո համար: Ընդհանրապես
    Ճիշտ ես, հենց մեթոդաբաննությանն ա վերաբերվում խոսքը: Ծառուկյանն ու Քրիստոնեությունը ի հարկե նմանություններ ինչ-որ տեղ ունեն, բայց դե արի ընդունի, որ ահագին տարբեր բաներ են, որ Ծառուկյանի գոյությամբ լավ կամ վատ զգալով ընդհանրապես որևէ բան որոշվի, էլ չեմ ասում ինքնություն: Չնայած, որ Ծառուկյանի շրջապատին հարցնես, ով Ծառուկյանին հարգըմ ա, հայ ա, ով չի հարգըմ, Դոդ ա:

    Իմ ասածը էն որ, որ իրոք կան մարդիկ, որոնք իրենց, ու մենք էլ իրենց, համարում ենք հայ, անկախ այն բանից Հայ Քրիստոնյա են, հեթանոս են, կաթոլիկ են, թե աթեիստ: Բայց նախ Հայ Քրիստոնեականությունը, որպես ինքնության սահմանման գործոն բացառել չի կարելի, և երկրորդ, առաջինը քրիստոնեությունը ընդունած լինելու փաստը ունի պատմական ու մշակութային նշանակություն, որոնք նույնպես ինքնության սահմանման գործոններից են: Հիմա, ես լավ եմ զգում մեկ ու մեջ, որ մոտս ասում են, որ մենք առաջինն ենք ընդունել, թե մտածում եմ, որ արա էս ինչ էշություն ենք արել, որ ընդունել ենք, կապ չունի: Գործ ունենք փաստի հետ - հայ ասելուց, ամբողջ աշխարհում, շատ հաճախ, ի նկատի ունեն նաև պաշտոնապես առաջին քրիստոնյա ժողովուրդ:
    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 23.10.2009, 14:59:

  7. #111
    Պատվավոր անդամ Philosopher-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.12.2006
    Գրառումներ
    1,102
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Թեմայի հերը չենք անիշում, մի քիչ կեղծում ենք: Իսկ էս արդեն թեմայի շրջանակներում ա:

    Ճիշտ ես, հենց մեթոդաբաննությանն ա վերաբերվում խոսքը: Ծառուկյանն ու Քրիստոնեությունը ի հարկե նմանություններ ինչ-որ տեղ ունեն, բայց դե արի ընդունի, որ ահագին տարբեր բաներ են, որ Ծառուկյանի գոյությամբ լավ կամ վատ զգալով ընդհանրապես որևէ բան որոշվի, էլ չեմ ասում ինքնություն: Չնայած, որ Ծառուկյանի շրջապատին հարցնես, ով Ծառուկյանին հարգըմ ա, հայ ա, ով չի հարգըմ, Դոդ ա:

    Իմ ասածը էն որ, որ իրոք կան մարդիկ, որոնք իրենց, ու մենք էլ իրենց, համարում ենք հայ, անկախ այն բանից Հայ Քրիստոնյա են, հեթանոս են, կաթոլիկ են, թե աթեիստ: Բայց նախ Հայ Քրիստոնեականությունը, որպես ինքնության սահմանման գործոն բացառել չի կարելի, և երկրորդ, առաջինը քրիստոնեությունը ընդունած լինելու փաստը ունի պատմական ու մշակութային նշանակություն, որոնք նույնպես ինքնության սահմանման գործոններից են: Հիմա, ես լավ եմ զգում մեկ ու մեջ, որ մոտս ասում են, որ մենք առաջինն ենք ընդունել, թե մտածում եմ, որ արա էս ինչ էշություն ենք արել, որ ընդունել ենք, կապ չունի: Գործ ունենք փաստի հետ - հայ ասելուց, ամբողջ աշխարհում, շատ հաճախ, ի նկատի ունեն նաև պաշտոնապես առաջին քրիստոնյա ժողովուրդ:
    Համաձայն եմ: Իմ մուտքը էս թեմա նշանավորվել ա նրանով, որ ես տարօրինակ եմ համարել առաջին քրիտսոնյա ազգ լինելու հերքումը որպես ազգային անվտանգության առաջ ծառացած վիթխարի պրոբլեմ դիտարկելը: Այսինքն` երբ ինչ որ շրջանակների մոտ ազգային ինքնաիդենտիֆիկացիայի ինչ-որ, թեկուզ կարևոր ու հին ատրիբուտի հետ կապված պատմական փաստի հերքում չգիտեմ որ գրքում, կարող է դիտարկվել որպես ազգային անվտանգության խնդիր: Մնացածում խնդիր չկա` քրիստոնեությունից սկսած խաշով վերջացրած (մասնավոր դեպքերում ու շրջանակներում` նաև օլիգարխներով)

  8. #112
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համաձայն եմ: Իմ մուտքը էս թեմա նշանավորվել ա նրանով, որ ես տարօրինակ եմ համարել առաջին քրիտսոնյա ազգ լինելու հերքումը որպես ազգային անվտանգության առաջ ծառացած վիթխարի պրոբլեմ դիտարկելը: Այսինքն` երբ ինչ որ շրջանակների մոտ ազգային ինքնաիդենտիֆիկացիայի ինչ-որ, թեկուզ կարևոր ու հին ատրիբուտի հետ կապված պատմական փաստի հերքում չգիտեմ որ գրքում, կարող է դիտարկվել որպես ազգային անվտանգության խնդիր: Մնացածում խնդիր չկա` քրիստոնեությունից սկսած խաշով վերջացրած (մասնավոր դեպքերում ու շրջանակներում` նաև օլիգարխներով)
    Տենց ծայրահեղացված մոտեցմանը ես էլ դեմ, ու եթե մեկի մտքով անցել ա գիտականորեն հերքել, հիմա թող հերքի, եթե կարում ա, մենք էլ, եթե շատ ա պետք, հերքենք իրա հերքածը: Բայց, որքան էլ որ դա կարևոր է պատմամշակութային տեսանկյունից, ազգային անվտանգության հարց չի, հաստատ:

    Վերջին հաշվով, ես գտնում որ սա հիմնականում սիմվոլիկ նշանակություն ունի հայերի համար - ինչ վատ ա, մենք առաջին քրիստոնյա ժողովուրդն ենք: Օբաման էլ առաջին նեգռ պրեզիդենետն ա:

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Շինարար (23.10.2009)

  10. #113
    . Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.02.2007
    Գրառումներ
    7,636
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչպես արդեն մեկ անգամ ասվել է, Խոսրով I Քաջի (198-252) որդին, որը կրում էր Տրդատ անունը և դարձավ աշխարհի առաջին քրիստոնյա միապետը, իրականում հենց Տրդատ II Մեծն է, քանի որ նրան "Երրորդ համարելու" համար բացակայում է մեկ անհրաժեշտ պայման - չկա "Տրդատ II"...

    Քո կարծիքով քրիստոնեություն ընդունած Տրդատը թագավորել է 252-ի՞ց: Իմ համեստագույն գիտելիքներով՝ Խոսրով 1-ինը գահակալել է 198-215թթ: 215-ից 252թթ՝ Տրդատ 2-րդը՝ Խոսրովի որդին, որին Անտիոք էին հրավիրել ու ձերբակալել: 217թվին կայսրը Տրդատին ճանաչում է հայոց թագավոր: Էս էլ քեզ կորած Տրդատ 2-րդը: Իսկ քրիստոնեություն ընդունած Տրդատը Երրորդն է՝ 298-330թթ:

    "Մեծ"-ի պահով - ինձ համար այս արքան իրոք արժանի է այդ կոչումին, քանի որ նա ոչ միայն արտակարգ մարդկային հատկանիշներով օժտված միապետ էր, այլև ուներ գերազանց քաղաքական խորաթափանցություն:

    Իրականում որևէ "անգրագիտության" մասին խոսելը ավելորդ է և սխալ: Ավելին, մեր այս մեծագույն արքային արդպես կոչելը ինքնին սխալ է: Տրդատը քրիստոնեություն ընդունեց ոչ թե նրա համար, որ մոտ լինի Հռոմին, ինչը իրոք անտրամաբանական է, այլ նրա` որ հստակորեն տարբերակի և սահմանազատի իր ազգը հարևան ազգերից և նախ և առաջ պարսիկներից...
    Շատ խորաթափանց էր անգրագիտության մեջ: Ոչինչ միանգամից չի ծնվում ու չի մեռնում: Ամեն երևույթ զարգացման իր փուլերն ունի: Պետք է եփվի, եփվի, նոր մատուցվի...
    Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles

  11. #114
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հմմմ... Երևի արժի մտածել նաև որևէ բանի մասին լուրջ խոսելու մշակույթ ձեռք բերելու մասին:
    Ներողություն եմ խնդրում, եթե չեմ կարողանում որևէ բանի մասին լուրջ խոսել, ինչ կամ, այդ եմ:
    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երկու պատասխաններդ էլ միայն խիստ մասամբ էին կապված իմ գրառումների հետ:
    Պատասխանել եմ այնպես, ինչպես հասկացել եմ գրառումներդ:
    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ֆորումային բանավեճը գիտություն է: Դե ասենք Պլատոնի դիալոգների նման: Ոչ թե գիտականություն, այլ գիտություն:
    Այսինքն պետք է բանավիճել այսպե՞ս՝
    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասենք` երկրորդը լինեիք, հիմա պիտի կամուրջների մոտ հերթ լինե՞ր
    Ես չեմ զգացել, որ այս ֆորումը լուրջ գիտական քննարկումներ ֆորում է, այլապես չէի էլ մտնի, այստեղ ավելի շուտ մարդիկ ասում-խոսում են, ամենքը իր իմացածի, իր հասկացածի չափով…
    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չեմ անդրադառնում մտքերիդ, դրանց մեջ խնդիր չեմ տեսնում ոչ հայ ազգի ներկայի, ոչ էլ ապագայի համար:
    Ես չէի էլ ուզում իմ մտքերով խնդիրներ ստեղծեմ
    Մեջբերում Philosopher-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լիոնի աշխատանքների նկատմամբ բարձ գնահատականիդ էլ մոտենում եմ ըմբռնմամբ
    Չգիտեմ՝ ինչ առումով ես ընբռնում բառը օգտագործում, բայց ես էլ իմ գնահատականով եմ ընբռնումով մոտենում:
    Եթե ճիշտ չեմ հասկացել քո գրածները, ուրեմն դու այնպես ես շարադրել, որ տեղ ես թողել ճիշտ չհասկանալու, եթե ավելի պարզ բացատրես, թե ինչ էր նշանակում քո ասածը իմ՝ հասարակ մահկանացուիս, ոչ գիտնականի, ֆորումային բանավեճի լուրջ մշակույթ չունեցողի համար, մի գուցե ես էլ կարողանամ ավելի հստակ պատասխաններ տամ: Ներեցեք, որ չունենք այնպիսի գիտական, խոր մտածողություն, ինչպես Դուք…

  12. #115
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր


    Քո կարծիքով քրիստոնեություն ընդունած Տրդատը թագավորել է 252-ի՞ց:
    Ոչ Քննարկվող ժամանակահատվածում Մեծ Հայքի արքայացանկը ունի հետևյալ տեսքը.

    1. Խոսրով I Քաջ Վաղարշ II-ի որդի (198-252)
    2. Խոսրով II եղբայր (252 - մոտ 255, 293-298` Արևելյան Մեծ Հայքում)
    3. Արտավազդ VI Մանդակունյաց իշխան (մոտ 255 - ուղ. 261)
    4. Որմիզդ-Արտաշիր Շապուհ I-ի որդի (261-272)
    5. Որմզդակ որդի (272-276)
    6. Ներսես Շապուհ I-ի որդի (276-287, 287-293` Արևելյան Մեծ Հայքում)

    7. Տրդատ II Մեծ Խոսրով I-ի որդի (274-276, 287-298՝ Արևմտյան Մեծ Հայքում, 298-330)
    8. Խոսրով III որդի (330-338)

    Իմ համեստագույն գիտելիքներով՝ Խոսրով 1-ինը գահակալել է 198-215թթ: 215-ից 252թթ՝ Տրդատ 2-րդը՝ Խոսրովի որդին, որին Անտիոք էին հրավիրել ու ձերբակալել:
    Դա տարբերակներից մեկն է, կարելի է ասել նույնիսկ այսպես - սովետական ժամանակներում ամենաընդունված տարբերակը: Բայց արդեն 1980-ականներին ավելի ու ավելի հավանական սկսեց համարվել հենց իմ կողմից ներկայումս պաշտպանվող տեսակետը, թեև` մեծապես հենց գիտական շրջանակներում, այլ ոչ թե դասագրքերում, որտեղ շարունակվեց հին մոտեցումը:

    Տես, Astgh ջան, թե խնդիրը ինչումն է: Համաձայն մեր պատմիչների Խոսրով I Քաջը թագավորել է մինչև 252 թ-ը, երբ դավաճան Անակը սպանեց նրան: Ընդ որում այս արքայի թագավորության սկիզբը չի վիճարկվում: Բայց կեսից սկսվում է մի թեթև խառնաշփոթ: Հռոմեական հեղինակներից մեկը (եթե հիշողությունս չի դավաճանում, կարծես Դիոն Կասսիոսը - ուղղակի գիրքը չկա այս պահին ձեռքիս տակ, որ նայեմ, ստուգեմ) հայտնում է, որ Կարակալա կայսրը, արշավելով Մեծ Հայքի ուղղությամբ, նենգաբար գերում է բանակցությունների մեկնած Խոսրովին: Բայց նույն պատմիչը նաև հայտնում է, որ հայերը չընկճվեցին դրանից և, իրենց առաջնորդ կարգելով Խոսրովի որդի Տրդատին (սա քո մոտ հանդես է գալիս որպես Տրդատ II) դուրս եկան հռոմեացիների դեմ և հետագա տարիներին մի քանի անգամ պարտության մատնեցին նրանց` ի վերջո ստիպելով գնալ զիջումների...

    Այս ամենի ֆոնին, քանի որ մեր պատմագիտությունը ցավալիորեն միշտ էլ եվրոպակենտրոն է եղել, անտեսվել են Ագաթանգեղոսի ուղղակի հաղորդումները և հիմք են ընդունվել հռոմեական աղբյուրները: Արդյունքում սովետահայ պատմաբանները, ըստ էության չունենալով որևէ փաստական հիմք, եկել են հետևության, որ Խոսրովը մահացել է գերության մեջ, իսկ նրան հաջորդել և շարունակել է թագավորել քո ասած Տրդատ II-ը` մինչը 252 թ-ը:

    Բայց այս մոտեցումը, որը լիովին անտեսում է Ագաթանգեղոսի, ինչպես նաև այլ պատմիչների տեղեկությունները, չափազանց խոցելի է և իր հիմքում ունի ըստ էության միայն այն, որ հռոմեացի պատմիչը ճիշտ է, իսկ մերոնք` սխալ:

    Իրականությունը թվում է մի քիչ այլ տեսք է ունեցել, ընդ որում իմ առաջարկած տարբերակում վերանում է հակասությունը նաև հռոմեացի պատմիչի հետ:

    Կարելի է կարծել, որԽոսրովի գերության ընթացքում երկիրը ղեկավարել, այսինքն արքայի ժ. պ. ( ) է եղել նրա` Տրդատ անունով որդին, բայց հետագայում, հռոմեական բանակի ակնհայտ անհաջողությունների ֆոնին, երբ Հռոմը մեծ զիջումների գնով հազիվ պահպանեց ստատուս-քվոն լրջորեն կատաղած պարթևներից և հայերից, ազատել է Խոսրովին ու հայոց այս վերջին աշխարհակալը, կրկին կանգնելով երկրի ղեկին, կատարել է Ագաթանգեղոսի և մյուս պատմիչների երկերում նկարագրած արարքները: Իսկ Տրդատ արքայազնը ըստ երևույթին մահացել է, քանի որ նրա մասին հետագա որևէ հիշատակություն ուղղակի չկա...

    Կարելի է ենթադրել, որ հենց դրանով է բացատրվում այն փաստը, որ վշտահար ծնողները իրենց նոր ծնված տղային (ապագա առաջին քրիստոնյա գահակալին) տվել են իրենց մահացած որդու անունը և կրկին կոչել են Տրդատ: Այդպիսի դեպքեր հաճախ են պատահում, երբ մահացած երեխայի անունը տալիս են հաջորդ ծնված երեխային...

    Այսինքն, քրիստոնյա Տրդատը, Խոսրովի որդին, ծնվել է կամ 251-ի վերջին, կամ էլ 252-ի սկզբին... հետո նրան փախցրեցին Հռոմ - դե մնացածն էլ արդեն գիտեք...

    Շատ խորաթափանց էր անգրագիտության մեջ: Ոչինչ միանգամից չի ծնվում ու չի մեռնում: Ամեն երևույթ զարգացման իր փուլերն ունի: Պետք է եփվի, եփվի, նոր մատուցվի...
    Դեհ - քո կարծիքը պարզ է
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  13. #116
    Մշտական անդամ Սահակ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.03.2006
    Հասցե
    ԱՄՆ
    Տարիք
    45
    Գրառումներ
    477
    Բլոգի գրառումներ
    29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մոտ 305 թվականին, այսինքն երկրորդը, եղել է Իբերիայի թագավորությունը, իսկ 313 թ-ին Միլանի էդիկտով քիրստոնեությունը թույլատրվել է պաշտել Հռոմեական կայսրության տարածքում այլ կրոնների հետ հավասար:
    Վիքիպեդիայում գրած է որ Իբերիան քրիստոնեություն է ընդունել 317 թվականին։ Այսինքն Հայաստանը նորից առաջինն է մնում։ Ամեն դեպքում Գարսոյանի գրքում գրած է որ Հայաստանը առաջին քրիստոնեական ազգն է եղել, նունիսկ եթե 314 թվականը ընդունվի որպես ընդունման տարին։ Իբերիայի 305 թվականը որտեղի՞ց է գալիս։

    313 թվականի Միլանի էդիկտը «քրիստոնեություն ընդունել» չի կարող համարվել։ Այդ էդիկտը ուղղակի թույլ է տալիս հռոմեական կայսրության անդամ երկրներին ընդունել քրիստնեությունը որպես պետական կրոն։

    Մեջբերում Վանաձորցի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վայ, էն ազգին, որ չի հավատում սեփական պատմությանը:
    Շատ ճիշտ ես։

  14. #117
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Վիքիպեդիայում գրած է որ Իբերիան քրիստոնեություն է ընդունել 317 թվականին։
    Վրաստանում քրիստոնեությունը, որպես պետական կրոն, ընդունելու տարեթիվը մինչ այժմ էլ վիճելի է, քանի որ չկան ուղղակի վկայություններ: Բայց Ագաթանգեղոսը հայտնում է, որ Գրիգոր Լուսավորիչը, Մեծ Հայքում քրիստոնեությունը հաստատելուց հետո այն տարածել է նաև Վրաստանում, ինչպես նաև Աղվանքում, թեև վերջինումս այն այդպես էլ հաջողության չհասավ: Այս պայմաններում կարելի է ենթադրել, որ, եթե Մեծ Հայքը քրիստոնեությունը ընդունել է 301 թ-ին, ապա Իբերիայի թագավորությունը, 2-3 տարի անց` մոտ 305 թ-ին

    Այսինքն Հայաստանը նորից առաջինն է մնում։
    Խնդիրը, ինչպես արդեն ասացի, ոչ թե առաջինը լինել-չլինելու բուն հարցն է, այլ ճշմարտությունը...

    Ամեն դեպքում Գարսոյանի գրքում գրած է որ Հայաստանը առաջին քրիստոնեական ազգն է եղել,
    Ավելի լավ է "ամերիկահայ պատմական դպրոց" կոչված խեղաթյուրումը հանգիստ թողնի մեր իրական պատմությունը և չփորձի աղավաղել այն

    313 թվականի Միլանի էդիկտը «քրիստոնեություն ընդունել» չի կարող համարվել։ Այդ էդիկտը ուղղակի թույլ է տալիս հռոմեական կայսրության անդամ երկրներին ընդունել քրիստնեությունը որպես պետական կրոն։
    Գիտեմ - բայց այլ ուղղակի թվական, ինչպես օրինակ Մեծ Հայքի պարագայում, Հռոմում չկա - դրա համար էլ ընդունում են 313-ը...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  15. #118
    Մշտական անդամ Սահակ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.03.2006
    Հասցե
    ԱՄՆ
    Տարիք
    45
    Գրառումներ
    477
    Բլոգի գրառումներ
    29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խնդիրը, ինչպես արդեն ասացի, ոչ թե առաջինը լինել-չլինելու բուն հարցն է, այլ ճշմարտությունը...
    Այս բանավեճը ծագեց նրանից որ դու ասացիր որ «Այո, սա հենց ազգային անվտանգության հարց է, քանի որ այն կասկածի տակ է դնում հայերի` առաջին քրիստոնյա ազգ լինելու գաղափարը»։

    Հիմա ասում ես որ առաջին լինելը խնդիր չի, միայն ճշմարտությունն է կարևոր։ Ես քո հետ լիովին համաձայն եմ այս հարցում։ Իմ համար էլ կարևոր է ճշմարտությունը այլ ոչ թե մեր առաջին լինել-չլինելը։
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ավելի լավ է "ամերիկահայ պատմական դպրոց" կոչված խեղաթյուրումը հանգիստ թողնի մեր իրական պատմությունը և չփորձի աղավաղել այն
    Աչքիս դու կարդացել ես Արմեն Այվազյանի «գիտական» հոդվածները, քանի որ ամերիկյան հայագետներին անվանում ես «խեղաթյուրում»։

    Այս թեմայով հետաքրքրվողներին, բոլորին, խորհուրդ եմ տալիս կարդալ հետևյալ շատ կարևոր հոդվածը՝ Հանուն միասնության։

  16. #119
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Այս բանավեճը ծագեց նրանից որ դու ասացիր որ «Այո, սա հենց ազգային անվտանգության հարց է, քանի որ այն կասկածի տակ է դնում հայերի` առաջին քրիստոնյա ազգ լինելու գաղափարը»։

    Հիմա ասում ես որ առաջին լինելը խնդիր չի, միայն ճշմարտությունն է կարևոր։ Ես քո հետ լիովին համաձայն եմ այս հարցում։ Իմ համար էլ կարևոր է ճշմարտությունը այլ ոչ թե մեր առաջին լինել-չլինելը։
    Եվ կրկին ասում եմ - ես ջանք չեմ թափում, չեմ տանջվում, որ ամեն ինչում, այդ թվում նաև քրիստոնեության պահով, իմ ազգի առաջնությունը ապահովեմ: Բայց եթե մենք առաջինն ենք, ասեմ, որ առաջինը չենք? Իսկ այն, որ քրիստոնեության պահով առաջինն ենք, ոչ միայն փաստ է, այլև ինչ-որ տեղ նաև ազգային կերպարի մի մաս: Հենց այս իմաստով է հարցը ազգային անվտանգության ոլորտում - այսինքն, խլելով մեր ազգից օբյեկտիվորեն ճիշտը` քրիստոնեության հարցումա ռաջինը լինելը, մենք խեղաթյուրում ենք ազգային կերպարը և վնասում ազգային անվտագությանը...

    Աչքիս դու կարդացել ես Արմեն Այվազյանի «գիտական» հոդվածները, քանի որ ամերիկյան հայագետներին անվանում ես «խեղաթյուրում»։
    Այդ թվում և Արմեն Այվազյանի հոդվածները: Բայց դրանք չեն, իհարկե, գլխավորը, այլ այդ դպրոցի ներկայացուցիչների արտահայտած փաստացի տեսակետներն ու կարծիքները: Այնպես որ ես արտահատում եմ իմ կարծիքը, որ չափազանց բացասական է...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  17. #120
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Պատմության կեղծարարնե՞ր

    Ահա ինչպես են Հրեաները կեղծում Հայոց պատմությունը:



    հ.գ. Տղեն լավ էլ հայերեն խոսում ա

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

Էջ 8 37-ից ԱռաջինԱռաջին ... 45678910111218 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Այսօրը պատմության քառուղիներում…
    Հեղինակ՝ My World My Space, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 20
    Վերջինը: 09.11.2011, 21:10
  2. Պատմության մեջ այս օրը
    Հեղինակ՝ Cassiopeia, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 24
    Վերջինը: 26.09.2011, 23:27
  3. Մեր պատմության դասերը
    Հեղինակ՝ ցեղակրոն, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 20
    Վերջինը: 20.09.2008, 15:17
  4. Ի՞նչ կփոխեիք հայ ժողովրդի պատմության մեջ
    Հեղինակ՝ weber, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 36
    Վերջինը: 29.08.2008, 15:31
  5. Կատուները մարդկության պատմության մեջ
    Հեղինակ՝ Apsara, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 4
    Վերջինը: 21.07.2007, 01:47

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •