Հասկանում եմ, որ էս բանաստեղծության ու իր արդիականության վրա արդեն երկուսուկես մետր խոտ ա աճել, բայց քանի որ էն ժամանակ Ակումբում չեմ եղել, որ քանդուքարափ անեմ, հիմա եմ անում
Թույլ գործ ա Չուկ![]()
Ոչ թե վատն ա...
Սաղ ճիշտ ա, սրտից ա, և այլն.. բայց թույլ ա։
Քեզ չի սազում![]()
Եկվոր (12.03.2009)
Ժողովուրդ, ճիշտն ասած ես մեծ հաճույքով կօգտագործեի իմ տեխնիկական լիազորություններն ու էս թեման կուղարկեի պատմության գիրկը (ասել է թե կջնջեի), բայց ցավոք չեմ սիրում օգտվել այդ լիազորություններից, երբ այլոց նման խնդրանքները մերժում եմ:
Լավ, սենց հարց տամ. Խոսելու ուրիշ թեմա չկա՞![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Եկվոր (12.03.2009)
Եկվոր (12.03.2009)
կա
բանակ գնալուց առաջ ի՞նչ հոգեվիճակում ես գտնվել
հո չոքեչոք չե՞ս գնացել
ո՞նց ես հետ եկել
Ու ամենակարևորը .. էտ դու բանակ գնալուց առաջ ե՞րբ ես հասցրել էտքան մեղք գործել: Կարդացի խառնվեցի իրար: Չնայած մի կողմից էլ ուրախ եմ - դժողքի ճանապարհին, երբ туда ու առանց обратно տոմսը ձեռս կլինի, մենակ չեմ լինի, չամփին հետս զրուց անող կլինի…
Բանակում ե՞ս եղել էդ վախտ:
DIXIcarpe noctem
Ճիշտն ասած ես էլ Չուկին ( ինչպես նաև, ցավոք սրտի, մնացած բոլոր ակումբականներին ) չեմ ճանաչում: Հոգու ճիչ բնորոշմանը լիովին համաձայն եմ, սակայն իմ կարծիքով այդ ճիչը մի քիչ խզված է: Ափսոսում եմ, որ քննադատում եմ, որովհետև համարյա բոլոր անդրադարձները վկայում են այն մասին, որ Չուկը շատ դրական, ճիշտ մարդ է և հենց այդ պատճառով էլ չեմ կարող չհուշել, որ երկրորդ տողի «միշտ» -ը ( այլ ոչ թե, ասենք, «հաճախ»-ը) արդեն տեղ չի թողնում 7-րդ տողի «միշտ»-ի համար...
Վերջին խմբագրող՝ Եկվոր: 12.03.2009, 09:55:
1դար=3155760000 վայրկյան։ Անտեղի մի՛ ծախսիր դարդ։
Morpheus_NS (12.03.2009)
Եկվոր, բացարձակ համաձայն չեմ հետդ: Նորից եմ կրկնում, սա իր կառուցվածքային ձևով հեռու է բանաստեղծություն կոչվելուց, սակայն միաժամանակ համաձայն չեմ ասածիդ հետ:
Իր կառուցվածքային ձևով ստեղծագործությունը տուն առ տուն է: Կապույտով ընդգծված առաջին, երրորդ ու հինգերորդ տուները դարձի եկած, ապաշխարող մարդու խոսքերն են: Մինչդեռ երկրորդ ու չորրորդ տները ցոպ ու շվայտ կյանք վարողի խոսքերն են, չնայած երկուսն էլ խոսում են Աստծու հետ:
Առաջինը «միշտը» այդ մարդու ապաշխարող վիճակին է վերաբերվում: Ապաշխարող վիճակն էլ գալիս է, երբ այս մարդը նեղ վիճակում է լինում ու այդ ժամանակ նա «միշտ» դիմում է Աստծուն: Երկրորդ՝ յոթերորդ տողի «միշտը» մարդու երկրորդ՝ ցոպ ու շվայտ կյանք վարող վիճակին է վերաբերում, երբ ինքը «միշտ» մոռանում էր Աստծու գոյությունն ու իր համար զվարճանում ու հանցանքներ գործում:
Քննադատությունը քննադատություն: Սակայն քննադատելու համար նվազագույնը պետք է ես ինքս էս գործին զուտ քննադատաբար չնայեմ: Կրկնում եմ, ինքը բանաստեղծական իմաստով չափազանց թույլ, վատն է ու չկա այն քննարկելու՝ այդ թվում գովելու կամ քննադատելու կարիք:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Եկվոր (12.03.2009)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ