Տանել չեմ կարողանում Գրանդ քենդիի գովազդները, միայն Հալվա-ի գովազդը նենց ոչինչ... : Հայկո Մկոի չիպսի գովազդը դուրս չի գալիս, շատ գռոտեսկայինա: Ամենաշատը սիրում եմ Ադիդասի գովազդները![]()
Տանել չեմ կարողանում Գրանդ քենդիի գովազդները, միայն Հալվա-ի գովազդը նենց ոչինչ... : Հայկո Մկոի չիպսի գովազդը դուրս չի գալիս, շատ գռոտեսկայինա: Ամենաշատը սիրում եմ Ադիդասի գովազդները![]()
Ժողովուրդ մեկ էլ Էն ձավարի գովազդնա անիմաստություն"Հռիպսիմեն ու Գայանեն որոշեցին գնալ դիսկո պարելու,բայց իրենց ընտանիքները իրենց չէին ների չէ որ նրանք հարիսա էին խոստացել:Հռիպսիմեն նախընտրում էր....... Հռիպսիմեն արդեն պարու էր իսկ գայանեն եփու ու եփում էր'' Մի հատ հարց կարամ հարց տամ?Հայ տնային տնտեսուհին դիսկոյում ինչա անում? ուղղակի դա անիմաստ գովազդա:
Ես էլ էդ մասի վրա միշտ զարմացել եմ: Հայ կինը հարիսաա եփում, հետո գնումա դիսկո տժժալու: Ասինք եվրոպա ենք գնում, բայց սենց արագ?
Ինձ հիմնականում Արմենտել/Բիլայն ու Վիվասելլի գովազդներն են անիմաստ թվում: Միշտ ինչ-որ անիմաստությունա:Ասենք.
Ոչ ոչ ինձ հարմար է խոսել ու տեղից վերա թռնում.
Այո~~ Բալիկս: /էն որ մերը յանիմ աղջկան ճաշ եփելա սովորացնում/
Ու սրանց նման լիքը անիմաստություններ:
Մեկ էլ Ընտանեկան Զառնա ինձ անիմաստ թվում: Միթե դեռ մարդիկ հավատում են??Եսիմ, երևի հավատացողներ կան, որ անում են:
![]()
Էն վարագույրների գովազդն ա նեռվերիս ազդում![]()
Նաիրուհի (25.06.2011)
Դա այդպես են արել, որովհետև դրանից առաջ կար Նոյ ջրի գովազ, որտեղ լտես աղջիկը Չառլիի հրեշտակների ոճով գողանում է ջուրը, այնուհետև մեքենայի մեջ հենց շշից խմում: Իրանք էլ մտածել են՝ բա մեր աղջիկը ինչու՞ չպետքա ընտենց խմի…Ու եթե հիշեք, մի որոշ ժամանակ հետո Բջնին ևս նույնատիպ գովազդ նկարեցՀա էտ պահը ես ել եմ նկատել , ու մտածում էի , իրանք էտ հատուկ են արել, այսինքն ընդգծվում է հենց ջերմուկ խմելը, բայց կարաին բաժակի վրա իրանց էմբլեման դնեին ու ֆսօՀայի խասյաթա,մեկը մի բան անում ա մյուսները հետևից կրկնօրինակում…
Հատկապես ատում եմ Լյուցիկի ու Հայ կոլայի գովազները
Արմենտելի գովազներից շատ եմ սիրում ինտերնետի գովազդը, որ մկնիկը մեքենայա դառնում: Նշեմ նաև, որ Արմենտելի ոչ մի գովազդի միտք հայերինը չի, բոլորը գողացված մտքեր են ու դա վերաբերում է նաև բոլոր քիչ, թե շատ հաջողված «հայկական գովազդի»…![]()
Վերջին խմբագրող՝ Economist: 05.06.2008, 15:51:
Խաղարկային գովազդներից շատ եմ հավանում Հայկո-Մկոյի գրեթե բոլոր գովազդները: Հալալա, լավ են աշխատում:
Միակ վատ բանն այն ա, որ ստուդիաները շատ են սկսել ռասկրուտկա անել, ու մի քիչ համը կորել ա:
Ավելացվել է 5 րոպե անց
Վարագուրների գովազդից երևի մենակ մեքենան գովացողի գովազդն ա, որ իմաստով ու հումորով ստացվել ա, մյուսներն ել կոնվեյերի տակ են քցել ու համը հանել
Վերջին խմբագրող՝ davzion: 08.06.2008, 14:00: Պատճառ: Գրառման ավելացում
- Աշխարհը լի է խնդիրներով, որոնք լուծման կարիք ունեն - Պետք չէ, որ նույն խնդիրը մի քանի անգամ լուծվի - Պարապությունը կամ ինքնամոռաց աշխատանքը չարիք են - Գլխավորը ազատությունն է - Հարաբերությունը մրցակցություն չէ -
Տեսել եք Սուրեն Բաղդասարյանի վերջին գովազդը, էսոր տեսա բացեց![]()
Վերջին խմբագրող՝ Արշակ: 08.06.2008, 22:16: Պատճառ: Հեռացված են կրկնվող սմայլերը
Ինձ համար Հայկո, Մկոյի գովազդներն են փոքր-ինչ հետաքրքիր, ինչպես նաև արտասահմանյան որոշ գովազդներ, մնացածն անիմաստ բաներ են և նյարդերի վրա են ազդում:
Միայն արտասահմանյան ավտոմեքենաների գովազդներն են լավը, հայկական լավ գովազդ հազիվ 2 հատ գտնվի։ Ամենավատը, երբ դրանք երկու րոպե են տևում![]()
Համամիտ եմ, որ Հայկոյի ու Մկոյի գովազդները հաջողված են ու շատ հումորային: Ուղղակի մենք սիրում ենք մեզ քննադատել ու հավանել օտարներին: Բայց տանել չեմ կարողանում, երբ ֆիլմի ամենահետաքրքիր պահին գովազդ է սկսվում ու այնքան երկար է տևում, որ մոռանում ես, թե ինչ էիր նայում![]()
ԲԱՐԵՎ
Ես Անահիտն եմ, եւ ես երջանիկ եմ ինձ շրջապատող յուրաքանչյուրի... Ես Կարինեն եմ, եւ ես երջանիկ եմ... Ես Մարինեն եմ, ես Նարինեն եմ... Իսկ ես տակավին Հայկազը:
Լուսանկարչական սարքը` ֆոտոապարատ, ձեռքից ձեռք է անցնում, մի ամբողջ աշխարհ ճանապարհորդում, գունեղ կյանքի փառահեղ, գեղեցիկ կադրեր ճանկում, լիքը մարդ լուսանկարում, որ վերջում Անահիտը ալբոմի մեջ դիտի այդ ամենը: Լուսանկարչական այդ սարքը այդ ռեկլամի մեջ այնքան հաճախ է տարբեր դիտակետերից երեւում, այնքան գեղեցիկ ու պրոֆեսիոնալ է շողշողում իր դիզայնած կորպուսով, որ Անահիտը եթե իր տեքստով հանդերձ տեսաշարի վերջում չհայտնվի, չես էլ հասկանա, թե ինչի գովազդ էր: Անահիտը հայտնվում եւ փրկում է գովազդի բուն նյութը, կիզակետը լուսանկարչական սարքից ու լուսանկարչությունից տեղափոխելով տարիքով, ազնվազարմ ու սպիտակահեր կնոջ ընտանեկան-հասարակական երջանկությանը:
ԲԱՐԵՎ: Հայստանում նոր բջջային օպերատոր կա: Նոր բջջային օպերատորը Հայաստանում է: Հայաստանում է ու բարեւում է հայ սպառողին: Ինքնին դրական փաստ է, որ մոնոպոլիստական այս տարածքում` ՀՀ, երկրորդն էլ չէ` բջջային ցանցի արդեն ԵՐՐՈՐԴ օպերատորն է հայտնվել: Բայց այդ մասին չէ իմ խոսքը, ինչպես մի հերթական տնտեսվարող սուբյեկտի` Օրանժի Փի Ար-ը «այդ մասին չէ»` այն չէ, այն չի ասում:
Սարքած սխեմաներով, կլիշեներով, համացանցային գաղափարներով քառակուսի-քառակուսի աղյուսներ են հորինել, ամեն տեղ խցկում են: Ամբողջ աշխարհով, ամեն երկրում յուրովի, իբր իր ձեւով Դենոն մածուն են ուտում, կամ Կոկա-կոլա են խմում, կամ Ռիգլիս ծամոն են ծամում` այդ ամենը հասկանալի է եւ «արդարացված»` գովազդի ու ՓիԱր-ի «մշակույթի» դաշտ են ձեւավորել` բիզնես են անում: Դեռ ավելին` Օրանժի այս առաջին ՓիԱր հայտը սկի էլ աչքի չընկնող ՉԷ: Լավ էլ հայտ է, դեռ մի բան էլ կլիշեական, շտամպայինի մեջ օրիգինալ է, արտառոց` առաջին հերթին իր թվացյալ տեղայնացմամբ, թե` հայերիս մասին է: Բայց մեջս մի բան է առաջանում այդ «հայեցիությունից», այդ օրիգինալությունից ու համամարդկային-ներհայաստանյան կարգի «կայուն արժեքներից», որոնց ԻԲՐԵՎ անդրադառնում ու որոնք ՎԵՐ Է ՀԱՆՈՒՄ սրանց գովազդը: Մոտավորապես նույն կարգի տհաճ մի բան, ինչպես «Ես սիրում եմ քեզ- Սիրո բարեխոս-Սուրբ Սարգիս», կամ էլ ՍՍ-ի այլանդակ բիլբորդներից, կամ էլ Հանրապետության հրապարակի հոբելյանական նկարներից, վրան` Ակբա Կրեդիտ Ագրիկոլ բանկի ռեկլամը նույնքան մեծ, ինչքան Կոմիտասի կամ Թումանյանի անունն ու ծննդյան թիվը:
Խնդիրը այլ է: Այն է, որ երբ ասում են Սեր, Սիրում եմ, երբ ասում են Թումանյան, Կոմիտաս, երբ ասում են Երջանկություն, Երջանիկ եմ` տակը ԲԱՆ ՉԿԱ: Թուջը` ՉՈՒԳՈՒՆԸ, ամուր, կուռ ու ճկունություն չունեցող մետաղական ձուլվածք է` հաստ ու մի տեսակ դատարկ: Որեւէ բառ ու հասկացություն, որեւէ սրբություն ու երեւույթ, երբ գովազդի, գովազդման նյութ է դառնում, գռեհկանում է, ԹՈՒՋԻ դատարկ հնչեղության է գալիս` ՀԱՍՏ ՈՒ ՓՈՒՉ:
Թումանյանից ես չեմ լսում «Բազմած լուսնի նուրբ շողերին, հովի թեւին թռչելով...», Կոմիտասի բեկուն ու առնական ձայնը ինձ չի կանչում «Օրն էր ուրբաթ...», սղալած սվաղած երեսներով աստղերն ու իրական մեծությունները անկենդան մեռած, լայն ժպիտներով սիրո բարեխոս են կանգնել Սուրբ Սարգսի տոնին, ու առ այսօր կանգնած են` բիլբորդներից իջեցնող չկա` բյուջեից չեն հատկացրել` Սերը գռեհիկ, Սիրում եմ-ը գռեհիկ, Սուրբ Սարգիսը գռեհիկ ու ԹՈՒՋ, ՉՈՒԳՈՒՆ:
ՍՐԱՆՑ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԿԱՄԵՐՏՈՆԸ ԹՈՒՋՆ Է, ձայնը` հաստ ու փուչ: Իսկ էն տարվա բիլբորդի ՍՍ-ի զգոն, իմաստուն ու խորը «հայացքը» ՄԱՐՏԻ ՄԵԿԻՑ իվեր ապահովում է ՌՔ-ից ժառանգված այդ թուջե զնգոցի անընդհատ վերարտադրությունը:
Ոգին բացակա է, ոգին անընդհատ խույս է տալիս այս «իրողություններից», որ այս «իրականության» զավակներն են: Ճշմարտությունը ոչ միայն չի գիշերել, կողքով չի անցել, չի էլ նստել, որ շունչ քաշի գռեհիկ էս միջավայրում` Անահիտը, Կարինեն, Նարինեն ու մի օր էլ, գուցե, ոմն Հայկազ թող անընդհատ բարբաջեն, թե երջանիկ են` սիրուն կադրերի շարքը թող պատրանք պատրանքի հետեւից փռի սպառողի գիտակցության շերտերին:
Մ.Մ.
ՉԻ
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Երեկ պահի տակ, TVmarket-ով են թազա դանակների գովազդն եի նայում:
Թուլացել եի, շուտվանից ըտենց չեի ծիծաղել:
Հլը ուշադրություն կդարձնեք հաղորդավարի (խոհարարինը չե) թարգմանությանը:
Պատմելու չի, լսելույա:
Փիսիկ (08.02.2010)
Ամենից շատ Օրանժի ու կոկա կոլայի ձմեռային գովազդներն եմ սիրում....![]()
"It ain't those parts of the Bible that I can't understand that bother me, it is the parts that I do understand."
Mark Twain.
աաաա,ուշքից գնացել եմ...Grand Candy-ի նոր գովազդը ովա տեսել?Են կովիկների
"Դաշտերում,դաշտերում,գիտեք ով է արածում?
-Կովիկները"
Առաջին անգամ որ լսեցի գոմիկները հասկացա![]()
Վերջին խմբագրող՝ Life: 07.02.2010, 19:44:
Միքո (08.02.2010)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ