Լավ ես ներկայացնում Արս, դու հիշի Ակումբում ուրիշ ինչա եղել,ներկայացրու,ահագին ծիծաղացի![]()
Ես մեռա: Բառիս ամենաուրախ իմաստով
Մենակ թե էդ Վարպետտին ինչ նեմնագասլովնի ու տուպոյոտ կերպար ա բայց... :ցռը~
В детстве я нередко сочинял заведомый вздор и притом всегда
только для того, чтобы вызвать удивление окружающих…Чарльз Дарвин
Իմ Այկոն աչքիս ձենբուդդիստ կիտայոզ ա... Այկո...
DIXIcarpe noctem
Կորդելի -ին ինչ բգո կերպարա![]()
Էլի, Էլի, ԷլԻ....![]()
Чеширский КотЭ
Տեսարան երկրորդ
Նույն գործող անձինք՝ առանց Արտուրոյի
Հյուրերն արդեն կերել են, ծխողները կանգնած պատուհանների մոտ, կամ նստած՝ ծխում են, կանայք հավաքում են սեղանը: Կորդելին կանգնած է՝ մի ձեռքում կիսատ գինով բաժակը, մյուսում՝ մի բրդուճ, լսում է և ուտում:
Այկօ. /պտտելով սիգարը, և թափահարելով գարեջրի բանկան/ Հեչ պիվով բանբանեռկա կերած կա՞ք:
Մարկո-Սամուելլե. Վնասա էդքան պիվեն, մանավանդ՝ բանբանեռկով:
Այկօ. Զատօ համովա: /Դիմելով Ռեդդիին/ Ջիգ, մի հատ բանբանեռկից կանֆետ տուր, է՛լի:
Ռեդդի. /մեկնելով կոնֆետների տուփը/ Յո, ախպեր:
Էլամոս. /միացրած հեռուստացույցի մոտով անցնող Սելեստային/ Էդ ի՞նչա ասում, Սելեստիկ, հըլը զվուկ տուր մի քիչ:
Սելեստա. /բարձրացնելով հեռուստացույցի ձայնը/ Շոպենա, Էլմո ձյաձյա: /Հնչում է Ֆ.Շոպենի ֆանտազիան, որի ֆոնի վրա հաղորդավարը մտահոգված դեմքի արտահայտությամբ ներկայացնում է հետևյալը./
«Դասականը մոռացվում է: Այսօր ավելի ու ավելի շատ են տեղ գտնում անմակարդակ, պրիմիտիվ, կենդանական, աններդաշնակ մեղեդիները, եթե դրանք կարելի է մեղեդիներ անվանել: Երիտասարդները հրճվում են անիմաստ, հոգեպես անարժեք, դժգույն երաժշտությամբ: Բախը, Շոպենը, Բեթհովենը, Լեոնարդո դա Վինչին, Ռուբենսը և մնացած մեծ հանճարները...»
Ռեդդի. /ցույց տալով օթոցի վրա դրված իր նկարները/ Մալևիչը...
«... մոռացված են: Դասականը մահանում է:» /Հնչում է Բեթհովենի «Պաթետիկ» սոնատի բուռն հատվածներից մեկը, հավանաբար, ցույց տալու համար, թե ի՛նչ տեմպերով և արագությամբ է «մեռնում դասականը»
Այկօ. Զավզակություն ա, է՛լի: Դասականը հլը թող մի հատ սահմանեն, հետո ասեն, թե մեռնումա:
Վարպետտի. Դասականը մարդու զգացմունքների վրա է ազդում, որոնք միշտ էլ նույնն են, դրա համար էլչի մոռացվի:
Այկօ. Ամեն բան էլ մոռացվում է: Մոցարտներ, Բեթհովենները մի քանի հարյուր տարի հետո էլ չեն լսվելու: 5122 թ-ին ինչ ասես՝ կարող է դասական համարվի, բայց ոչ՝ Բեթհովենը: Իր ու իր ժամանակակիցների տվյալները լինելու են միայն ամենափոշոտ թանգարաններում:
Նոննա. /անցնելով սեղանի մոտով/ Ինչ ես ասու՞մ, Այկօ: Ո՞նց թե՝ կմոռացվեն:
Հաղորդավարը շարունակում է. «Դասականը միայն իր անունով հուշում է, որ չի՛ մոռացվելու»
Այկօ. Հայտնի, բայց ճոռոմ միտք է: Կմոռացվի, կգնա:
Բոլորն իրար են անցնում: Տարբեր կողմերից լսվում է.
- Ուրեմն՝ Բեթհովենի սիմֆոնիաներն է՞լ են մոռացվելու:
- Ինչ է խոսումՌախմանինովը հավերժ հնչելու է, քանի դեռ մենք կանք:
- Մի հատ նայի Լեոնարդոյի «Ջոկոնդան», բա դա կմոռացվի՞:
Վարպետտի. /տարակուսանքով/ Անհեթեթ բաներա ասում
Գալաթեա․ /գլխով անելով Այկօին՝ ի նշան համաձայնության/ Прелестно, прелестно!
Ներս են գալիս Ուլյանան և Չուկելլան
Ուլյանա. Ինչի՞ մասին եք վիճում:
Կորդելի. /ըմպելով գինու վերջին կաթիլները/ Թե դասականը մեռնելույա, թե չէ:
Գալաթեա. Մասյական երբե՛ք չի մեռնի:
Վարպետտի. Հա՛, մռութդ ուտեմ, ես էլ եմ էդ ասում:
Այկօ. Ասում եմ՝ չմոռացվող բան չկա: Շատ «դասականներ», ում աստվածացնում էին 19-րդ դարում և ում մասին գրում էին նույն բաները, ինչ այսօր էստեղ են գրվում, արդե՛ն իսկ կիսամոռացված ու խղճուկ գոյություն են քարշ տալիս: Գիտե՞ս ինչու: Որովհետև միշտ էլ դասականին փոխարինելու եկող դասական կա: Բախ, Բեթհովեն, Մոցարտ, դրանք լրիվ...
Ուլյանա. Մեր մոտ, Ամերիկայում տենց բան չկա:
Չուկելլա, Ի՞նչ չկա:
Ուլյանա. /զարմացած/ Բախ, Բեթհովեն, Մոցարտ...
Նոննա. Մեզ մոտ էլ չկա: Մենակ Չեչիլիա Բարտոլին ա գալիս: Մի անգամ եկել էր Ցյուրիխ, խեղչը ոտքը կոտրել էր, բայց դուրս եկավ, երդեց:
Ռեդդի. Դե լավ, եկեք ուրիշ դասականից խոսանք, հա՞: Հիմա, Մալևիչի քառակուսիները գլուխգործո՞ց են, թե՞ չէ:
/Այդ ընթացքում Չուկկոն լուռ նայում է նկարները/
Ռեդդի. Պա՛պ, տուր մարդիկ նայեն:
Անկյունում կանգնած զրուզում են Մարկո-Սամուելլեն և Նիդլետտո-Ինայզին
Նիդլետտո. Ես տասներկու տարեկանից տանտրա եմ ուսումնասիրում: Լսի՛ր, եթե քո համար սեքսը 2-10 րոպե թպրտալն է, ապա դու շատ նեղ տեսանկյուն ունես հարցի շուրջ:
Մարկո-Սամուելլե. Տեսանկյունս էլ նեղ չի, վստահեցնում եմ քեզ, որպես հոյակապ սիրեկանի: Բայց լպստումները չեմ համարում աստվածայինին մոտենալ
Գալաթեա. Մարկո, ուզում ես ասել՝ Ego imperator Romanus supra grammaticos sto? *
Կանիաբալլո. լավ ասենք թե ես դառա տանտրիստ.հետո՞բա իգական սեռ որտեղից ճարեմ.նույննել իգական սեռը ոնց ա գտնում արականին՞
Չուկկո. /կանգնած ուշադիր զննում է նկարները/ /կիսաձայն/ Ա՛խր սրանցից մարդ բան չի հասկանա: Պետք է օրիգինալները տեսնել: Թե չէ առանց օրիգինալների՝ ի՞նչ...
=============================================
* «Ես, հռոմեական կայսրս, բարձր եմ կանգնած քերականությունից»: Կայսր Սիգիզմունդի պատասխանն է մի եպիսկոպոսի մեղադրանքին, որ նա աղավաղում է լատիներենը:
Վերջին խմբագրող՝ ars83: 19.12.2008, 23:53:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Արանքում "Յո"-ի պահը սպանում ա![]()
![]()
Դասյակա - մասյակա:
DIXIcarpe noctem
Զրպարտություն ա
Ես բողոքում եմ
Մի քիչ հետո ազատ ժամանակ ունենամ, կկարդամ![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
ԸնԴիր էր![]()
Շարունակությունն եմ ուզում![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Սպանեցուցիչ էր![]()
![]()
Some are born to sweet delight,
Some are born to an endless night,
End of the night...
Չբռնեմ էս տղու մռութն ուտեմ, այ մարդ?Արագ գրի!!!
![]()
В детстве я нередко сочинял заведомый вздор и притом всегда
только для того, чтобы вызвать удивление окружающих…Чарльз Дарвин
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ