Եվ այսպես, հաջորդ ճգնաժամը իրեն երկար չի սպասեցրել.

Ո՞Վ Է ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՈՒ ՃԳՆԱԺԱՄԻ ՀԱՄԱՐ

Քաղավիացիան նաեւ հայտարարել էր, որ մինչեւ շաբաթվա վերջ «Միկան» կներկրի անհրաժեշտ քանակությամբ վառելիք: Մինչդեռ Բաղդասարովը երեկ բերել է ընդամենը 4000 տոննա, որը բոլորովին էլ օդանավակայանին անհրաժեշտ խմբաքանակը չէ: Այդ 4000 տոննան պայմանագրով նա պետք է բերած լիներ դեռ նոյեմբեր ամսին ու մի բան էլ նոյեմբեր ամսվա պարտավորություններից 3000 տոննա էլ պարտք կմնար: Ավիավառելիքի վերջին խմբաքանակը օդանավակայանը ստացել է նոյեմբերի 6-ին, դրանից հետո օդանավակայանի պահուստի հաշվին են սպասարկվում ինքնաթիռները, իսկ պահուստն արդեն, ըստ երեւույթին, բավականաչափ կրճատվել է, որը լրացնել է պետք:
http://new.aravot.am/am/articles/society/14197/view

«Արագ զարգացող» Հայաստանում ճգնաժամերը շա՞տ չեն։