Հմմմ...ասեմ, որ Հայաստանում գովազդային շուկան զարգանալու տեղ շատ ունի...չնայած կամաց կամաց առաջ ենք գնում...Սնիկերսի գովազդը շատ հաջողված է, ես միշտ նայում եմ, մինչև վերջ, կասեի անգամ, որ ամենասպասված գովազդն է ինձ համար։
Դե , որպես գովազդի բնագավառից հասկացող մարդ մի երկու բան ասեմ։ Առևտրային գովազդ պատրաստելիս պետք է առաջնորդվել հետևյալ բանաձևով՝ AIDA (Attention, Interest, Desire, Action): Եթե այս չորս տարրը չկա գովազդում, ուրեմն նպատակը իրագործված չի լինի։ Այսքանը դեռ...![]()
Էջանիշներ