User Tag List

Էջ 11 23-ից ԱռաջինԱռաջին ... 78910111213141521 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 151 համարից մինչև 165 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 331 հատից

Թեմա: Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

  1. #151
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Կարծում եմ մի քիչ ծայրահեղացնում ես մարմինը հագուստի հետ համեմատելով: Հոգու ձևավորման մեջ հաստատ մարմինն իր դերակատարումն ունի, բայց ոչ որպես ինչ որ փալասի կտոր, որը կարելի է շպրտել... Մարմինը իր մեջ ինֆորմացիայա պարունակում ու անկախ ամեն ինչից, այդ ինֆորմացիան փոխանցվում ա, պահպանվում ա...
    Մարդու մոտ կան վերացական հատկանիշներ, օրինակ` բնավորության գծեր, որոնք ունեն գենետիկ բացատրություն...
    Օրնակ` բարի մարդուն, ասում են մաքուր հոգի ունի, բայց բարի լինելուն, նա կարող է ինչպես իր սեփական գիտակցությամբ հասծ լինի, այնպես էլ կարող է դա նրա համար ուղղակի ժառանգված հատկություն լինի....
    Այո դու իմ գրառմանն ես պատասխանել, որի հետ համամիտ եմ...
    Դա կոպիտ օրինակ էր, անշուշտ մարմինը շատ մեծ դեր է խաղում, մի քիչ վերև գրել էի, որ առանց մարմնի Հոգին չի կարող գործել...
    Իսկ ինչ վերաբերվում է բնավորության գծերին, այո դրանք ունեն գենետիկական բացատրություն, բայց դա վերաբերվում է միյայն մարմնին, իսկ Հոգին ընտրվում է տվյալ ընտանիքում ըստ իր անցյալում կատարած գործողությունների արդյունքի շնորհիվ: Մարմինը իր մեջ պարունակում է ինֆորմացյա, որովհետև մարմնի մեծ մասը ջրից է կազմված և ջուրն է, որը հենց իր մեջ պարունակում է ինֆորմացյան...

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mark Pauler (14.03.2010)

  3. #152
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    [QUOTE][QUOTE]
    Մեջբերում Agni-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե թույլ կտաք ես էլ միանամ...
    Կարծում սաղմի բեղմնավորման պահից ստեղծվում է մարմինն ու հոգին...
    Հարգելի Կրակ Հոգին չի ստեղծվում, մարմինն է ստեղծվում: Դա չիմացության արդյունք է, Հոգին ունի իր մշտական որակները, որոնք են՛ Հավերջությունը, գիտելիքը և երանությունը, անսկիզբ և անվերջ (Յոգա սուտրայում համարվում են Սատ, Չիտ և Անանդա): Մարմնի որակները հետևյալներն են, ծնունդ, աճ, ծերություն, հիվանդություն և մահ: Հոգին դա Ոգեղեն Էակ է, ոչ նյութական և չի պատկանում նյութական տիեզերքին, Նա հայտնվել է նյութական աշխարհ ըստ իր ցանկության և ժամանակը Նրա գալու ոչ ոք չգիտի և Նա, որպեսզի կարողանա գործել այս նյութական աշխարհում ապա նրան հարկավոր է գործելու հարմար ««գործիք»» և միջավայր, օրինակ ձուկը չի կարող ջրից դուրս ապրել, նա համապատասխան մարմին է ստացել, որպեսզի կարողանա գործել այդ միջավայրում...
    ի սկզբանե նրանք ներդաշնակ են և հետո զարգացմանը զուգընթաց սկսվում է քաոսը՝ մարմնի և հոգու միջև: Գուցե գիտակցության զարգացման հետ համընթաց փորձում ենք հասկանալ մարմնի ցանկությունները և հոգու միջոցով հասնել ներդաշնակության…
    Ին՞չ է ներդաշնակությունը, դա չե Հոգու նպատակը, լինել ներդաշնակ մարմնի հետ, երևի շատերը պատկերացնում են դա, որպես մարմնական առողջ և երջանիկ վիճակ: Ներդաշնակությունը դա Հոգուն է վերաբերվում, երբ Նա գիտակցում է, որ Նա այս նյութական մարմինը չե, այլ Հոգևոր Էակ է և ջանում է իրականացնել դա, այդ ժամանակ Նա հասնում է ներդաշնակության և այդ վիճակում Նրա մարմինը նույնպես ներդաշնակ է, որովհետև Նա ճիշտ է խնամում իր մարմնին...
    Ներդաշնակությունը, ըստ իս,՝ հասկացված և բավարաված լինելն է, երբ մարմինն ու հոգին համերաշխ են… Ես անձամբ չեմ տարանջատում մարմինն է առավել կարևոր, թե հոգին և թե ում պետք է առավել խնամել...

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mark Pauler (14.03.2010)

  5. #153
    Պատվավոր անդամ Agni-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.10.2009
    Գրառումներ
    594
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    [QUOTE=յոգի;1957874][QUOTE]
    Հարգելի Կրակ Հոգին չի ստեղծվում, մարմինն է ստեղծվում: Դա չիմացության արդյունք է, Հոգին ունի իր մշտական որակները, որոնք են՛ Հավերջությունը, գիտելիքը և երանությունը, անսկիզբ և անվերջ (Յոգա սուտրայում համարվում են Սատ, Չիտ և Անանդա): ..
    Հարգելի Յոգի, ինչ վերաբերում է չիմացությանը, ապա գուցե ես չունեմ այն գիտելիքները յոգայի վերաբերյալ, ինչ Դուք, բայց եթե փիլիսոփայության բաժնում գրառում եմ անում, ապա ծանոթ եմ փիլիսոփայությանը և հոգու վերամարմնավորմանը:
    Ոչ մի կերպ չեմ ասել, որ հոգին ոգեղեն չէ կամ էլ նյութական է. ամենևին: Ես կարևորում եմ նրանց կապը և մարմինը ըստ իս “գործիք” չէ:
    Ամեն դեպքում ես ունեմ իմ կարծիքը ու պարտադիր չի, որ դա օրինակ լինի հենց Պլատոնի կամ էլ ուրիշ տեսանկյունի համապատասխան: Այստեղ մենք կարող ենք արտահայտել սեփական եզրահանգումները և ես, հարգելով Ձերը, մնում եմ իմ կարծիքին…
    ԱՄԵՆԱԿԱՐԵՎՈՐԸ ԱՉՔՈՎ ՉԵՍ ՏԵՍՆԻ, ԱՄԵՆԱԿԱՐԵՎՈՐԸ ԶԳՈՒՄ ԵՆ...

  6. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mark Pauler (18.03.2010), յոգի (16.03.2010)

  7. #154
    Պատվավոր անդամ Leo Negri-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2010
    Գրառումներ
    811
    Բլոգի գրառումներ
    98
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Յոգա սուտրայում համարվում են Սատ, Չիտ և Անանդա
    Հարգելի յոգի, Պաթանջալիի Յոգա Սուտրայում սատ, չիտ և անանդա տերմինները չկան /անանտա տերմինը նշվումա մեկ անգամ, կապված ասանայի ճիշտ կատարման տեխնիկական պահանջների հետ/, հետեվաբար և հոգին դրանց հետ համեմատվել, և նամանավանդ դրանք համարվել չի կարող:
    Ուրիշ Յոգա Սուտրա կոչվող տեքստ միգուցե և կա, բայց ես դրանից անտեղյակ եմ:
    The chattering mind provides the major obstacle to achieving magical intent. Only those who can learn how to switch off the internal dialogue can succeed with magic. If you can stop thinking you can do almost anything. - Peter J. Carroll, Octavo: A Sorcerer-Scientist’s Grimoire

  8. #155
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Մեջբերում Leo Negri-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի յոգի, Պաթանջալիի Յոգա Սուտրայում սատ, չիտ և անանդա տերմինները չկան /անանտա տերմինը նշվումա մեկ անգամ, կապված ասանայի ճիշտ կատարման տեխնիկական պահանջների հետ/, հետեվաբար և հոգին դրանց հետ համեմատվել, և նամանավանդ դրանք համարվել չի կարող:
    Ուրիշ Յոգա Սուտրա կոչվող տեքստ միգուցե և կա, բայց ես դրանից անտեղյակ եմ:
    Հարգելի Leo Negri, մինչ Պատանջալի Մունին Յոգա Սուտրան գոյություն ուներ, բացի այդ յոգասուտրան մի հատ չի, պարզապես Պատանջալին մի ձևն է տվել, Աշտանգա Յոգան, որի վերջնական վիճակում մարդ հասնում է Սամադհիի, որի Կատարելություն է ««Կայվալյամ»»...
    Ինչ վերաբերվում Սատ, չիտ անանդա տերմիններին, դա կա ցանկացած յոգասուտրայում... երեվի չես հանդիպել...
    Հոգին չի համեմատվում դրանց հետ, Հոգին դա յոգա կիրառողն է, իսկ այդ երեք տերմինները դրանք հոգու անբաժան որակներն են: Անանդան և Անանտան տարբեր իմաստներ ունեն...

  9. #156
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    [QUOTE=Agni;1959828][QUOTE=յոգի;1957874]
    Հարգելի Յոգի, ինչ վերաբերում է չիմացությանը, ապա գուցե ես չունեմ այն գիտելիքները յոգայի վերաբերյալ, ինչ Դուք, բայց եթե փիլիսոփայության բաժնում գրառում եմ անում, ապա ծանոթ եմ փիլիսոփայությանը և հոգու վերամարմնավորմանը:
    Ոչ մի կերպ չեմ ասել, որ հոգին ոգեղեն չէ կամ էլ նյութական է. ամենևին: Ես կարևորում եմ նրանց կապը և մարմինը ըստ իս “գործիք” չէ:
    Ամեն դեպքում ես ունեմ իմ կարծիքը ու պարտադիր չի, որ դա օրինակ լինի հենց Պլատոնի կամ էլ ուրիշ տեսանկյունի համապատասխան: Այստեղ մենք կարող ենք արտահայտել սեփական եզրահանգումները և ես, հարգելով Ձերը, մնում եմ իմ կարծիքին…
    Չիմացություն ասելով, ես չեմ ասում թե դու ոչինչ չգիտես, դա վերաբերվում էր հոգու գիտելիքին ըստ յոգայի և Վեդաների իմաստության...
    Ես դեմ չեմ քո կարծիքներին, արտահայտիր, ես ել քեզ եմ հարգում...

  10. #157
    Պատվավոր անդամ Leo Negri-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2010
    Գրառումներ
    811
    Բլոգի գրառումներ
    98
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Հարգելի Leo Negri, մինչ Պատանջալի Մունին Յոգա Սուտրան գոյություն ուներ,
    Հարգելի յոգի, խնդրում եմ ի ապացույց սեփական խոսքերի հղում տալ նախապատանջալիական սուտրայիկ բնույթ ունեցող գործին, որտեղ

    ա/ աֆորիստիկ կերպով պարզաբանվումա յոգան
    բ/ հիշատակվում են սատ, չիտ և անանդա տերմինները ու համեմատվում/նույնացվում հոգու հետ

    բացի այդ յոգասուտրան մի հատ չի,
    Խնդրում եմ թվարկել բոլոր ձեր կարծիքով գոյություն ունեցող ու մինչև հիմա պահպանված յոգասուտրաները:

    Աշտանգա Յոգան,
    Ես ծանոթ եմ Պաթանջալիին, պետք չէ պարզաբանել:

    Ինչ վերաբերվում Սատ, չիտ անանդա տերմիններին, դա կա ցանկացած յոգասուտրայում... երեվի չես հանդիպել...
    Իմ մոտ կա Պաթանջալիի Յոգա Սուտրան, այդ թվում սանսկրիտով: Ես իրան բավականին հաճախ կարդում եմ: Իրոք չեմ հանդիպել, մի պարզ պատճառով - սատ, չիտ և անանդա տերմինները այնտեղ չկան, ձեր հայտարարությունը, որ դրանք կան յուրաքանչյուր յոգասուտրայում, կեղծ է, քանի որ Պաթանջալիի գործը, որտեղ դրանք չկան, հաստատ մտնումա ցանկացած յոգասուտրա տրամաբանական կատեգորիայի մեջ: Հակառակ դեպքում խնդրում եմ անհիմն հայտարարությունների փոխարեն նշել սուտրայի գլուխը և շլոկան, որտեղ այդ տերմինները գոնե թեթև հիշատակվեն:

    Անանդան և Անանտան տարբեր իմաստներ ունեն...
    Էդ գրել եի հնարավոր անանտայի մասին մեջբերումը կանխելու համար:
    Վերջին խմբագրող՝ Leo Negri: 17.03.2010, 20:29:
    The chattering mind provides the major obstacle to achieving magical intent. Only those who can learn how to switch off the internal dialogue can succeed with magic. If you can stop thinking you can do almost anything. - Peter J. Carroll, Octavo: A Sorcerer-Scientist’s Grimoire

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rhayader (18.03.2010)

  12. #158
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Ժող, Լյովին ասեցի, էստեղ էլ ասեմ. Պատանջալիի Յոգա Սուտրան, իմ կարծիքով, ավելի մոտիկ է բուդդիստական ուսմունքին, քան հինդուիզմին, առավել ևս վիշնուիզմին ու վերջինիս աղանդներին: Այս քննարկումն անգամ աբսուրդ է: Միակ բանը, որ կարող էր Յոգիին մղել Պատանջալիի Յոգա Սուտրայի մասին կարդալ (որովհետև Մահաբհարատայի նրա մեկնաբանությունները միայն մի բան են ասում՝ նա կարդացել է Մահաբհարատայի մասին, բայց Մահաբհարատան չի կարդացել), դա յոգա բառն է, որն ինտենսիվորեն կիրառվում է նաև Բհագավադ Գիտայում: Ինչևէ, յոգայի ու յոգիի մասին Բհագավադ Գիտայում (Լյով, ճիշտն ասած, լայն իմաստով այն կարելի է մտցնել Յոգա Սուտրաների կատեգորիա) տրված պատկերացումն այնքան է տարբերվում Պատանջալիինից, որ ես նախընտրում եմ համարել, որ նրանք լրիվ տարբեր բաներից են խոսում:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  13. #159
    Պատվավոր անդամ Leo Negri-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2010
    Գրառումներ
    811
    Բլոգի գրառումներ
    98
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Պատանջալիի Յոգա Սուտրան, իմ կարծիքով, ավելի մոտիկ է բուդդիստական ուսմունքի
    Ըստ երևույթի հա, այդպես էլ կա, Պաթանջալիի Յոգա Սուտրաները գրվել են իր ժամանակ բուդդիստական, ջայնիստական ու ուպանիշադիկ մտքի դպրոցների ազդեցության ներքո, հետևաբար և զարմանալի չի նմանություններ գտնել այդ մտքի դպրոցների հետ: Բայց դասական սուտրաներում նկարագրված պաթանջալա յոգաի իրական արմատները սամկհյաի փիլիսոփայական դպրոցի մեջ են, ու առնվազն ոչ կորրեկտ ու անգրագետա Պաթանջալիին վերագրել վեդանտայի կամ վայշնավիզմի տերմիններ ու հայացքներ, ու մեկնաբանել Պաթանջալիին այդ տերմինների ու հայացքների օգնությամբ:

    Պարզաբանեմ: Գոյություն ունի վեց դասական հնդկական փիլիսոփայական դպրոց` նյայա, վայշեշիկա, սամկհյա, յոգա, միմամսա ու վեդանտա: Յոգայի տակ տվյալ դեպքում հասկանում են հենց պաթանջալա յոգան, այսինքն Պաթանջալիի գործում նկարագրված յոգիկ համակարգը: Յոգան արմատավորվում է սամկհայի մեջ, ու հենց սամկյայից է վերցնում իր տեսական բազան: Իսկ դասական սամկհյան որոշ առումներով շատ թունդ հակաճառումա վեդանտային, նամանավանդ վեդանտայի թունդ կրոնական տարատեսակին: Այսպես, սամկհյան ժխտումա հոգու միակությունը, և չի ընդունում վեդանտայի ու վայշնավիզմի իդեաները հոգու անբաժան որակների մասին /տես սատչիթանանդա/: Հետևաբար դրանք չկան նաև դասական պաթանջալա յոգայում:
    Վերջին խմբագրող՝ Leo Negri: 18.03.2010, 20:19:
    The chattering mind provides the major obstacle to achieving magical intent. Only those who can learn how to switch off the internal dialogue can succeed with magic. If you can stop thinking you can do almost anything. - Peter J. Carroll, Octavo: A Sorcerer-Scientist’s Grimoire

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rhayader (18.03.2010)

  15. #160
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    [QUOTE]
    Մեջբերում Leo Negri-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի յոգի, խնդրում եմ ի ապացույց սեփական խոսքերի հղում տալ նախապատանջալիական սուտրայիկ բնույթ ունեցող գործին, որտեղ
    ա/ աֆորիստիկ կերպով պարզաբանվումա յոգան
    Խնդրեմ, Բհակտի Յոգասուտրա, Վեդանտասուտրա, Նարադասուտրա և շատ ուրիշ... Նախ Պատանջալի Մունին Վեդաներից դուրս ոչինչ չի ասել, այլ հիմնել է մի նո Յոգասիստեմ, ըստ տեղի և ժամանակի, որը 2500 տարվա պատմություն ունի: Պատանջալին դա Անանտա Շեշայի Մարմնացումն է, որը նույնպես Բալարամն է, այսինքը Ադի Գուրու և Նա բոլոր գիտելիքների շտեմարանն է... Յոգան ուսուցանվել է Արարման սկզբից առաջին ապրող Էակ Բրահմայի կողմից, հետո Նարադան ուսուցանեց Դհրուվային Սատյա Յուգայում, նույն Աշտանգա Յոգան, որի կատարելության ժամանակ մարդ իր ներսում գտնում է Պարամ Ատմային (Սամադհի)... Կապիլա Մունին (նույնպես սատյա յուգայում) ուսուցանում է Սանկհյա Յոգան, որը նույնպես Պատանջալին ուսուցանել է Իր ժամանակ... Շիվան նույնպես ուսուցանել է ասանաներ, ինչպես նաև Վասիշտհա Մունին...
    բ/ հիշատակվում են սատ, չիտ և անանդա տերմինները ու համեմատվում/նույնացվում հոգու հետ
    Այս տերմինները հիշատակվում են Բրահմա Սամհիտայում
    ishvarah paramah krishnah
    sac-cid-ananda-vigrahaha
    anadir adir govindaha
    sarva-karana-karanam
    Նաև Բհագավադ Գիտայում և Շրիմադ Բհագավատամում...
    Խնդրում եմ թվարկել բոլոր ձեր կարծիքով գոյություն ունեցող ու մինչև հիմա պահպանված յոգասուտրաները:
    Վերևում նշել եմ մի քանիսը...
    Ես ծանոթ եմ Պաթանջալիին, պետք չէ պարզաբանել:
    Ինչքանով՞
    Իմ մոտ կա Պաթանջալիի Յոգա Սուտրան, այդ թվում սանսկրիտով: Ես իրան բավականին հաճախ կարդում եմ: Իրոք չեմ հանդիպել, մի պարզ պատճառով - սատ, չիտ և անանդա տերմինները այնտեղ չկան,
    Տերմինները միգուցե չես նկատել, բացի այդ Պատանջալիի Սուտրաները մի գիրք չե, իսկ Սուտրա նշանակում է Սեխմած, այսինքը մի Շլոկան շատ իմաստներ է ներկայացնում, դա Սանսկրիտն է... Յոգա կիրառողը շատ լավ գիտի Յոգայի փիլիսոփայությունը, դրաանք միյայն Ասանանները չեն, իսկ տերմինները սերտ կապված են Հոգու հետ, որովհետև Յոգան մարդուն հասցնում է այդ վիճակին և կապ է հաստատում Գերագույն Անձի հետ, որը նույնպես Սատ Չիտ Անանդա է...
    ձեր հայտարարությունը, որ դրանք կան յուրաքանչյուր յոգասուտրայում, կեղծ է,
    Հարգելի Լեո, ««կեղծ»» նման հայտարարություններ անելուց առաջ մի պահ մտածի, միթե՞ դու գիտես բոլոր յոգաների աղբույրը, նպատակը, վերջնական իմաստը և ուրիշներին կեղծ էս համարում, ինձ թվում է տեղին չե քո հայտարարությունը, որովհետև մի գիրք ձեռքում ունենալ չի նշանակում ամեն ինչ իմանալ, այն էլ սանսկրիտ, ես չեմ ցանկանում ռեկլամ անել իմ գրականությունները և թե ամեն ինչքան գիտեմ, բայց չեմ համարում դիմացինի գիտակցածը ««կեղծ հայտարարություն»» տեղին չե...
    դրանք կան յուրաքանչյուր յոգասուտրայում
    իհարկե կա, ես արդեն բացատրել եմ թէ ինչպես կա, բայց նորից ասեմ. այդ երեք որակները Էակի անբաժան մասն են, իսկ յոգա կիրառողը դա մարմնավորված Էակն է, որը վերահաստատվում է իր Իրական Սկզբնական վիճակում... եթե գիտես թե ինչ է նշանակում ««յոգա»» բառը ապա պարզ կլինի...
    քանի որ Պաթանջալիի գործը, որտեղ դրանք չկան, հաստատ մտնումա ցանկացած յոգասուտրա տրամաբանական կատեգորիայի մեջ: Հակառակ դեպքում խնդրում եմ անհիմն հայտարարությունների փոխարեն նշել սուտրայի գլուխը և շլոկան, որտեղ այդ տերմինները գոնե թեթև հիշատակվեն:
    Նորից կոպտում էս ««անհիմն հայտարարություն»» համարելով... Վերևում նշել եմ հիմքը, Բրահմա Սամհիտա... Պատանջալի Մունին և Կապիլա Մունին նույն անձնավորությունն են և երկուսն ել ուսուցանել են Սանկհյա Յոգան, որի մեջ կա այդ տերմինները... շարունակի ուսումնասիրել ««Սուտրաները»» կգտնես...

  16. #161
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Մեջբերում յոգի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պատանջալին դա Անանտա Շեշայի Մարմնացումն է, որը նույնպես Բալարամն է, այսինքը Ադի Գուրու և Նա բոլոր գիտելիքների շտեմարանն է...
    Հերթական վիշնուիտա-կրիշնաիտական բլթը: Դե, եթե իրենք Գաուտամա Բուդդային էլ են Վիշնուի ավատարա հայտարարում, սա էլ զարմանալի չի:
    Վիշնուիզմին անծանոթ մարդկանց ասեմ, որ վիշնուիտները խասյաթ ունեն բոլոր նշանակալի մարդկանց Վիշնուի ավատարա հայտարարել: Նույնիսկ եթե մարդը հայտարարի, որ ինքը Վիշնուի ավատարա չի, դա կպատճառաբանեն նրանով, որ «ժամանակը դեռ չէր եկել, որ մարդիկ իմանան այդ ճշմարտությունը»: Ընդհանրապես, դեմագոգիայի տեսանկյունից վիշնուիզմն ու իր աղանդները մյուս բոլոր կրոններից մի քսան գլուխ առաջ են: Ահա թե առաջին հերթին բացատրվում իմ արհամարհական վերաբերմունքը նրանց նկատմամբ:
    Յոգան ուսուցանվել է Արարման սկզբից առաջին ապրող Էակ Բրահմայի կողմից, հետո Նարադան ուսուցանեց Դհրուվային Սատյա Յուգայում, նույն Աշտանգա Յոգան, որի կատարելության ժամանակ մարդ իր ներսում գտնում է Պարամ Ատմային (Սամադհի)... Կապիլա Մունին (նույնպես սատյա յուգայում) ուսուցանում է Սանկհյա Յոգան, որը նույնպես Պատանջալին ուսուցանել է Իր ժամանակ... Շիվան նույնպես ուսուցանել է ասանաներ, ինչպես նաև Վասիշտհա Մունին...
    Էնպես ես պատմում, ասես դու էլ մոմն ու սալֆետկան էիր բռնել:
    Տերմինները միգուցե չես նկատել, բացի այդ Պատանջալիի Սուտրաները մի գիրք չե, իսկ Սուտրա նշանակում է Սեխմած, այսինքը մի Շլոկան շատ իմաստներ է ներկայացնում, դա Սանսկրիտն է...
    Անիմաստ դատարկաբանություն է:
    Յոգա կիրառողը շատ լավ գիտի Յոգայի փիլիսոփայությունը, դրաանք միյայն Ասանանները չեն, իսկ տերմինները սերտ կապված են Հոգու հետ, որովհետև Յոգան մարդուն հասցնում է այդ վիճակին և կապ է հաստատում Գերագույն Անձի հետ, որը նույնպես Սատ Չիտ Անանդա է...
    Պատանջալիի մոտ այս ամենը չկա բա)))
    Եվ այն, և այն: Գոնե մի տող չկար, որ տրամաբանորեն հիմնավորվեր: Որ չալարեմ, կնշեմ որ բառը կրիշնաիտական որ բուկլետից էր թխած: Եթե ինքդ ասելու բան չունես, մի խոսա:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  17. #162
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժող, Լյովին ասեցի, էստեղ էլ ասեմ. Պատանջալիի Յոգա Սուտրան, իմ կարծիքով, ավելի մոտիկ է բուդդիստական ուսմունքին, քան հինդուիզմին, առավել ևս վիշնուիզմին ու վերջինիս աղանդներին: Այս քննարկումն անգամ աբսուրդ է: Միակ բանը, որ կարող էր Յոգիին մղել Պատանջալիի Յոգա Սուտրայի մասին կարդալ (որովհետև Մահաբհարատայի նրա մեկնաբանությունները միայն մի բան են ասում՝ նա կարդացել է Մահաբհարատայի մասին, բայց Մահաբհարատան չի կարդացել), դա յոգա բառն է, որն ինտենսիվորեն կիրառվում է նաև Բհագավադ Գիտայում: Ինչևէ, յոգայի ու յոգիի մասին Բհագավադ Գիտայում (Լյով, ճիշտն ասած, լայն իմաստով այն կարելի է մտցնել Յոգա Սուտրաների կատեգորիա) տրված պատկերացումն այնքան է տարբերվում Պատանջալիինից, որ ես նախընտրում եմ համարել, որ նրանք լրիվ տարբեր բաներից են խոսում:
    Միյայն մեծամտությունից դրդված մարդ կարող է նման հայտարարություներ անել
    ««Միակ բանը, որ կարող էր Յոգիին մղել Պատանջալիի Յոգա Սուտրայի մասին կարդալ (որովհետև Մահաբհարատայի նրա մեկնաբանությունները միայն մի բան են ասում՝ նա կարդացել է Մահաբհարատայի մասին, բայց Մահաբհարատան չի կարդացել),»»
    դու ինչ՞ գիտես թե ինչ եմ կարդացել, ինչ գիտեմ, որ նման անկապ հայտարարություն ես անում
    Որպես ինֆորմացյա ասեմ քեզ, ոչ միյայն կարդացել եմ Մահաբհարատան այլ լավ խորը ուսումնասիրել եմ, իսկ Պատանջալիի յոգասուտրան իմ համար եկրորդական է, որովհետև դա չի կիրառվում Կալի Յուգայում, ով էլ փորձում է կիրառել ապա դա իզուր ժամանակի կորուստ է... եթե կարիք կա կարող եմ բացատրել թե ինչու...
    Յոգայի ուսմունքները բոլորն էլ ունեն մի ինչ որ նմանեցում, որովհետև վերջնական նպատակակետը միակն է...
    Քո ասածները պարզապես կարծիքներ են, այլ ոչ թե իրականություն...

  18. #163
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հերթական վիշնուիտա-կրիշնաիտական բլթը: Դե, եթե իրենք Գաուտամա Բուդդային էլ են Վիշնուի ավատարա հայտարարում, սա էլ զարմանալի չի:
    Վիշնուիզմին անծանոթ մարդկանց ասեմ, որ վիշնուիտները խասյաթ ունեն բոլոր նշանակալի մարդկանց Վիշնուի ավատարա հայտարարել: Նույնիսկ եթե մարդը հայտարարի, որ ինքը Վիշնուի ավատարա չի, դա կպատճառաբանեն նրանով, որ «ժամանակը դեռ չէր եկել, որ մարդիկ իմանան այդ ճշմարտությունը»: Ընդհանրապես, դեմագոգիայի տեսանկյունից վիշնուիզմն ու իր աղանդները մյուս բոլոր կրոններից մի քսան գլուխ առաջ են: Ահա թե առաջին հերթին բացատրվում իմ արհամարհական վերաբերմունքը նրանց նկատմամբ:

    Էնպես ես պատմում, ասես դու էլ մոմն ու սալֆետկան էիր բռնել:

    Անիմաստ դատարկաբանություն է:

    Պատանջալիի մոտ այս ամենը չկա բա)))
    Եվ այն, և այն: Գոնե մի տող չկար, որ տրամաբանորեն հիմնավորվեր: Որ չալարեմ, կնշեմ որ բառը կրիշնաիտական որ բուկլետից էր թխած: Եթե ինքդ ասելու բան չունես, մի խոսա:
    Քեզ առավել բան չունեմ ասելու, սատանան ինչպես կարող է հասկանալ Բացարձակ Ճշմարտությունը, որը միյայն մթության մեջ է...
    Մեծ մեծ խոսալ գիտես միյայն, տո այ սատանա քեզ թվումա թե միակն էս և գիտես ամեն ինչ, ամեն տեղ քիթտ խոթում ես և սատանայություն անում...
    Կբացատրեի քեզ ամեն ինչ քեզ հասկանալի ձևով, բայց անիմաստ եմ գտնում, որովհետև խավարն է տիել սրտիտ և այդ դատարկության մեջ տեղ չկա...
    Ժամանակը միշտ էլ եկել է և ճիշտ բացատրությունը եկել է և բոլորին հասանելի է ճշմարտությունը...
    Անտեղյակ էս Վիշնուիզմից... և քո կարծիքները անհիմն են...
    իսկ սատանիստները խյասաթ ունեն ամեն ինչի վրա կեխտ շպրտեն, որովհետև բացի կեխտից ոչինչ չունեն...
    նայի քո բոլոր գրառումները, 90%-ը տամագունի, նեգատիվ, ագրեսիվ, ինքնահավան, ««միակը»», անիմաստ և մեծամիտ ...
    ուրիշ ին՞չ կարելի է սպասել սատանիկից...

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Gayl (20.03.2010)

  20. #164
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Մեջբերում Leo Negri-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըստ երևույթի հա, այդպես էլ կա, Պաթանջալիի Յոգա Սուտրաները գրվել են իր ժամանակ բուդդիստական, ջայնիստական ու ուպանիշադիկ մտքի դպրոցների ազդեցության ներքո, հետևաբար և զարմանալի չի նմանություններ գտնել այդ մտքի դպրոցների հետ: Բայց դասական սուտրաներում նկարագրված պաթանջալա յոգաի իրական արմատները սամկհյաի փիլիսոփայական դպրոցի մեջ են, ու առնվազն ոչ կորրեկտ ու անգրագետա Պաթանջալիին վերագրել վեդանտայի կամ վայշնավիզմի տերմիններ ու հայացքներ, ու մեկնաբանել Պաթանջալիին այդ տերմինների ու հայացքների օգնությամբ:

    Պարզաբանեմ: Գոյություն ունի վեց դասական հնդկական փիլիսոփայական դպրոց` նյայա, վայշեշիկա, սամկհյա, յոգա, միմամսա ու վեդանտա: Յոգայի տակ տվյալ դեպքում հասկանում են հենց պաթանջալա յոգան, այսինքն Պաթանջալիի գործում նկարագրված յոգիկ համակարգը: Յոգան արմատավորվում է սամկհայի մեջ, ու հենց սամկյայից է վերցնում իր տեսական բազան: Իսկ դասական սամկհյան որոշ առումներով շատ թունդ հակաճառումա վեդանտային, նամանավանդ վեդանտայի թունդ կրոնական տարատեսակին: Այսպես, սամկհյան ժխտումա հոգու միակությունը, և չի ընդունում վեդանտայի ու վայշնավիզմի իդեաները հոգու անբաժան որակների մասին /տես սատչիթանանդա/: Հետևաբար դրանք չկան նաև դասական պաթանջալա յոգայում:
    Սանկհյա փիլիսոփայության երկու դպրոցներ կան, մեկը Դեվահուտիի Կապիլա Մունիի ուսմունքն է իսկ մյուսը աթեիստ Կապիլայի, որն էլ հէնց հերքում է հոգու գոյությունը, դա իրական Կապիլան չե, Պատանջալին հիմնվում է Դեվահուտի Կապիլայի Սանկհյայի վրա...

  21. #165
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր

    Մեջբերում յոգի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Միյայն մեծամտությունից դրդված մարդ կարող է նման հայտարարություներ անել դու ինչ՞ գիտես թե ինչ եմ կարդացել, ինչ գիտեմ, որ նման անկապ հայտարարություն ես անում
    Որպես ինֆորմացյա ասեմ քեզ, ոչ միյայն կարդացել եմ Մահաբհարատան այլ լավ խորը ուսումնասիրել եմ, իսկ Պատանջալիի յոգասուտրան իմ համար եկրորդական է, որովհետև դա չի կիրառվում Կալի Յուգայում, ով էլ փորձում է կիրառել ապա դա իզուր ժամանակի կորուստ է... եթե կարիք կա կարող եմ բացատրել թե ինչու...
    Յոգայի ուսմունքները բոլորն էլ ունեն մի ինչ որ նմանեցում, որովհետև վերջնական նպատակակետը միակն է...
    Քո ասածները պարզապես կարծիքներ են, այլ ոչ թե իրականություն...
    Հա՞))) ասա, ովքե՞ր են քո տեսանկյունի, բացի վիշնուիզմի տարբեր աղանդների ներկայացուցիչներից: Ասենք, սվամի Պրաբհուպադայից ու շրի Պատիվրայից ու իրենց նմաններից բացի:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

Էջ 11 23-ից ԱռաջինԱռաջին ... 78910111213141521 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ռուսական ռոքային, կամ փիլիսոփայական երաժշտություն
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Երաժշտական ոճեր
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 23.03.2014, 21:19
  2. Հարրի Փոթերը և Փիլիսոփայական Քարը։
    Հեղինակ՝ Գալաթեա, բաժին` Թարգմանություններ
    Գրառումներ: 19
    Վերջինը: 14.02.2014, 18:47
  3. Հարրի Փոթերը և Փիլիսոփայական Քարը։ (Քննարկումներ)
    Հեղինակ՝ Բարեկամ, բաժին` Թարգմանություններ
    Գրառումներ: 18
    Վերջինը: 27.01.2014, 01:12
  4. Քննարկումներ մրցանակաբաշխության շուրջ
    Հեղինակ՝ Adam, բաժին` Ակումբի անցուդարձ
    Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 11.04.2008, 15:41
  5. Բանավեճեր
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 5
    Վերջինը: 13.09.2006, 16:09

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •