E-la Via (11.03.2010)
Գայ ջան, մարդիկ ամեն ինչ չափից ավելի շատ են բարդացնում, ու դա ավելի է դժվարացնում կյանքը: Մենք՝ բոլորս, ապրում ենք շրջապատի, հասարկության կարծիքի համար կամ էլ իմ շրջապատում չկան տենց մարդիկ, որոնք ուղղակի ոչ թե ասում են, ես ազատ եմ, այլ զգում են, որ ազատ են:Մենք բոլորովս ձեւավորել ենք կուռքեր, որոնց հետեւից ընկնելով՝ մոռանում ենք մեր բնությունը, մեր սովորական ցանկությունները: Դրանցից մեկը ես համարում եմ հոգու կուռքը: Ի՞նչ է հոգու ու մարմնի ներդաշնակությունը: Իմ կարծիքով դրանց միաձուլումը: Ինչպե՞ս: Այ այդտեղ մենք բոլորս պետք է ունենանք մեր ուղին եւ ոչ թե վերին գաղափարներին նայելով, կարդալով՝ սկսենք աշխատել: Ես օրինակ ներդաշնակ չեմ: Ինչու՞: Որովհետեւ ազատ չեմ: Ինչու՞: Չգիտեմ:
Ազատություն ու պատասխանատվություն հասկացություններն էլ խառնել պետք չէ:
Լինե՞լ ազատ մարմնից, մարմնական ցանկություններից: Սա հոգու գաղափարը չէ, իմ կարծիքով:
Չգիտեմ գուցե շատ շեղվեցի, բայց ամեն դեպքում
Գիտեի, որ այս հարցադրումը կլինի: Իմ մտքերը այլ իմաստ էին արտահայտում: Իսկ Հիտլերն իր մարմնի՞, թե՞ հոգու թելադրանքով էր առաջնորդվում:Հոգու հիվանդությունների մեջ ես չեմ խորացել, իսկ Թալիաթն ու Հիտլերը, ինձ համար հոգեկան հիվանդներ էին:
Իսկ ինչի՞ մարդիկ ենթարկվեցին նրանց: Ի՞նչ է ազատությունը:
յոգի (12.03.2010)
Չէ: Հաստատ սխալվում ես: Ոչ Հիտլերը և ոչ էլ թաիլատը հոգեկան հիվանդներ չեն եղել: 2-ն էլ բավական զարգացած ու կրթված անձնավորություններ են եղել: Ուղղակի Հիտլերը իրեն վեր է համարել պայմանականություններից ու իրեն ազատ է համարել ցանկացած գործողության մեջ, իսկ Թայլատը նույնիսկ մեծարման հիմքեր ա գտել իր համար ղուրանական խոսքերից:
Ահավոր երևույթ ա, երբ մարդ կարողանում ա իր խիղճը սպանի ներսում ու իրեն համար միշտ պատրաստ արդարացոմներ ունի:
Էտպես հեշտ ա ապրել, էտպես հեշտ ա մեռնել, էտպես ապրելու համար մահվան գնալն ա անհնար:
Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________
յոգի (12.03.2010)
Կատ. մի հազար անգամ ասած կլինեմ անկախ ամենից մարդը հասարկական էակ ա:Ուզում ենք ազատություն, ձգտում ենք հոգու եւ մարմնի ներդաշնակության ու միաձուլման ուրեմն պետք ա հասարակությունից դուրս գանք: Այ սա ճիշտա, բայց անհնար ա, դրա համար էլ ազատ չենք, որովհետեւ ամենում չենք կարա ազատ լինել: Չեմ էլ կարծում, որ բացարձակ ազատությունը կբերի բացարձակ երջանկության:Katka-ի խոսքերից
Գայ ջան, մարդիկ ամեն ինչ չափից ավելի շատ են բարդացնում, ու դա ավելի է դժվարացնում կյանքը: Մենք՝ բոլորս, ապրում ենք շրջապատի, հասարկության կարծիքի համար կամ էլ իմ շրջապատում չկան տենց մարդիկ, որոնք ուղղակի ոչ թե ասում են, ես ազատ եմ, այլ զգում են, որ ազատ են:Մենք բոլորովս ձեւավորել ենք կուռքեր, որոնց հետեւից ընկնելով՝ մոռանում ենք մեր բնությունը, մեր սովորական ցանկությունները: Դրանցից մեկը ես համարում եմ հոգու կուռքը: Ի՞նչ է հոգու ու մարմնի ներդաշնակությունը: Իմ կարծիքով դրանց միաձուլումը: Ինչպե՞ս: Այ այդտեղ մենք բոլորս պետք է ունենանք մեր ուղին եւ ոչ թե վերին գաղափարներին նայելով, կարդալով՝ սկսենք աշխատել: Ես օրինակ ներդաշնակ չեմ: Ինչու՞: Որովհետեւ ազատ չեմ: Ինչու՞: Չգիտեմ:
Ազատություն ու պատասխանատվություն հասկացություններն էլ խառնել պետք չէ:
Լինե՞լ ազատ մարմնից, մարմնական ցանկություններից: Սա հոգու գաղափարը չէ, իմ կարծիքով:
Չգիտեմ գուցե շատ շեղվեցի, բայց ամեն դեպքում
Ինձ համար էլ այս հարցում չգիտեմ-ները չափազանց շատ են՝ հետեւաբար իմ հոգին էլ միաձուլված չի մարմնիս ու ազատ չի: Ինչի՞.. ես էլ չգիտեմ: Բայց ես գիտեմ մի բան, որ շատ հարցերում իմ հոգին ու մարմնական ցանկություններս իրար համապատասխանում ու լրացնում են միմյանց, իսկ դա արդեն կես ազատություն ա:
Աչքիս ես ավելի շեղվեցի...![]()
Mark Pauler (11.03.2010), յոգի (12.03.2010)
[QUOTE=Katka;1956330]Հասարակության կարծիքի համար ենք ապրում՞ և դա է՞ ըստ քեզ կյանքի իմաստը... հասարակության կարծիքին արժանանալ... Ոչ ոք ազատ չի զգում, դա անհնար է, դա ինքնախաբություն է, ոն՞ց... շատ պարզ, մարդ իմունիտետ է զարգացնում ցանկացած վիճակի մեջ գտնվելուց և փորձում է ազատ զգալ իրեն, որովհետև դա Հոգու բնական վիճակն է, լինել ազատ, բայց ազատությունը միյայն հնարավոր է այն ժամանակ երբ մարդ Ինքնաիրականացրել է Ինքը Իրեն, այսինքը, գիտի ով է ինքը, ճանաչում է նյութական բնությունը, գիտի մարմնի բնությունը և ճանաչում է Գերագույնին... (նորից բարդացնում եմ) Ոչ ոք անկախ չե, ազատ չե, ունի կախվածություններ ամեն ինչից, կապվածություններ, որոնց անիրականացնելուց կամ բացակայության դեպքում մարդ ընկնում է տառապալից վիճակի մեջ...Գայ ջան, մարդիկ ամեն ինչ չափից ավելի շատ են բարդացնում, ու դա ավելի է դժվարացնում կյանքը: Մենք՝ բոլորս, ապրում ենք շրջապատի, հասարկության կարծիքի համար կամ էլ իմ շրջապատում չկան տենց մարդիկ, որոնք ուղղակի ոչ թե ասում են, ես ազատ եմ, այլ զգում են, որ ազատ են:
Այո իհարկե Կուռքեր, տարբեր մարդկանց համար դա տարբեր է, մեկի համար, մեքենան է կուռք, մյուսի ինչ որ ««Աստղ»» կամ ««Շեֆը»» վերջապես իր Մարմինը... Այո մոռանում ենք մեր իրական բնությունը և փոխախրենը զբաղվում ենք մարմնակռապաշտությամբ...Մենք բոլորովս ձեւավորել ենք կուռքեր, որոնց հետեւից ընկնելով՝ մոռանում ենք մեր բնությունը, մեր սովորական ցանկությունները:
Նախորդ գրառման մեջ գրել էի Հոգու և մարմնի տարբերությունը, որը աշխարհիկ գիտակցությամբ անիրական, աբստրակտ երևույթ է թվում... Ինչպես՞ կարող է մարդ ինքը իրեն Կուռք համարել...Դրանցից մեկը ես համարում եմ հոգու կուռքը:
Շատ պարզ, Մարմինը վախճանվում է, Ապրող Էակը լքում է մարմինը, Հոգին Նորից մարմին է ստանում մի նոր Մոր արգանդում և ծնվում... Իսկ Ներդաշնակությունը դա գիտակցել, որ մարմնավորված Հոգին դա Ես-ն է, մենք ենք, իսկ մարմինը մերն է, իմ ձեռքերը, իմ գլուխը, իմ մարմինը, և այլը, չենք ասում ես թև, ես գլուխ, ես մարմին...Ի՞նչ է հոգու ու մարմնի ներդաշնակությունը: Իմ կարծիքով դրանց միաձուլումը: Ինչպե՞ս:
Բոլորն ունեն իրենց անհատական ուղին, որովհետև ամեն Անձ մի Անհատ է... իսկ դու ունես՞ ավելի լավ առաջարկ...Այ այդտեղ մենք բոլորս պետք է ունենանք մեր ուղին եւ ոչ թե վերին գաղափարներին նայելով, կարդալով՝ սկսենք աշխատել:
Դա երևում է...Ես օրինակ ներդաշնակ չեմ:Չգիտես և չգիտենալով փորձում ես թերիացնել Հոգու գաղափարը... Ազատ չես, որովհետև վախենում ես քայլ անել, չգիտես քայլտ գետնին կհանդիպի թե փոսը կնգնի, որովհետև մշուշոտ է ճանապարհը, իսկ այդ մշուշը դա բազմաթիվ անհասկանալի ճանապարհներն են, որոնց միջից դժվար է գտնել ճիշտ ուղին... Ազատ չես, որովհետև ինքտ քեզ չես ճանաչում համարելով քեզ քո մարմինը, իսկ մարմինը դատապարտված է մահվան, վաղ թե ուշ...Ինչու՞: Որովհետեւ ազատ չեմ: Ինչու՞: Չգիտեմ:
Պատասխանատվությունը դա մարդու բնական վիճակն է, ամեն անձ պետք է կատարի իր պարտականությունը, եթե չի կատարում ապա Քաոս է տիրում, իսկ ազատությունը դա մի բարձր վիճակ է, որին կարելի է հասնել իր իրական պարտականությունները կատարելով...Ազատություն ու պատասխանատվություն հասկացություններն էլ խառնել պետք չէ:
Դա հնարավոր չե ազատ լինել մարմնից և միևնույն ժամանակ գործել, մարդ գործում է իր մարմնի օգնությամբ, իսկ մարմնական ցանկությունները դա Հոգու ցանկություններն է, ինչպես մարդ ունի հագուստ և հոգ է տանում իր հագուստները մաքուր և լավ վիճակում պահպանել, որպեսզի ինչքան հնարավոր է երկար օգտագործել...Լինե՞լ ազատ մարմնից, մարմնական ցանկություններից: Սա հոգու գաղափարը չէ, իմ կարծիքով:
Չգիտեմ գուցե շատ շեղվեցի, բայց ամեն դեպքում![]()
Mark Pauler (13.03.2010), Whyspher Whisper (12.03.2010)
[QUOTE=յոգի;1957261]Կարծում եմ մի քիչ ծայրահեղացնում ես մարմինը հագուստի հետ համեմատելով: Հոգու ձևավորման մեջ հաստատ մարմինն իր դերակատարումն ունի, բայց ոչ որպես ինչ որ փալասի կտոր, որը կարելի է շպրտել... Մարմինը իր մեջ ինֆորմացիայա պարունակում ու անկախ ամեն ինչից, այդ ինֆորմացիան փոխանցվում ա, պահպանվում ա...
Մարդու մոտ կան վերացական հատկանիշներ, օրինակ` բնավորության գծեր, որոնք ունեն գենետիկ բացատրություն...
Օրնակ` բարի մարդուն, ասում են մաքուր հոգի ունի, բայց բարի լինելուն, նա կարող է ինչպես իր սեփական գիտակցությամբ հասծ լինի, այնպես էլ կարող է դա նրա համար ուղղակի ժառանգված հատկություն լինի....
Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________
յոգի (13.03.2010)
[QUOTE=յոգի;1957261]Կարծում եմ մի քիչ ծայրահեղացնում ես մարմինը հագուստի հետ համեմատելով: Հոգու ձևավորման մեջ հաստատ մարմինն իր դերակատարումն ունի, բայց ոչ որպես ինչ որ փալասի կտոր, որը կարելի է շպրտել... Մարմինը իր մեջ ինֆորմացիայա պարունակում ու անկախ ամեն ինչից, այդ ինֆորմացիան փոխանցվում ա, պահպանվում ա...
Մարդու մոտ կան վերացական հատկանիշներ, օրինակ` բնավորության գծեր, որոնք ունեն գենետիկ բացատրություն...
Օրնակ` բարի մարդուն, ասում են մաքուր հոգի ունի, բայց բարի լինելուն, նա կարող է ինչպես իր սեփական գիտակցությամբ հասծ լինի, այնպես էլ կարող է դա նրա համար ուղղակի ժառանգված հատկություն լինի....
Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________
[QUOTE=Mark Pauler;1957585]Նախորդ գրածս վերաբերվում էր Յոգիի Այս արտահայտոըթյանը - "Դա հնարավոր չե ազատ լինել մարմնից և միևնույն ժամանակ գործել, մարդ գործում է իր մարմնի օգնությամբ, իսկ մարմնական ցանկությունները դա Հոգու ցանկություններն է, ինչպես մարդ ունի հագուստ և հոգ է տանում իր հագուստները մաքուր և լավ վիճակում պահպանել, որպեսզի ինչքան հնարավոր է երկար օգտագործել..."
Ուղղակի մեջբերումս կապի կամ մի ուրիշ պատճառով խախտվեց:
Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________
Այո դու իմ գրառմանն ես պատասխանել, որի հետ համամիտ եմ...Կարծում եմ մի քիչ ծայրահեղացնում ես մարմինը հագուստի հետ համեմատելով: Հոգու ձևավորման մեջ հաստատ մարմինն իր դերակատարումն ունի, բայց ոչ որպես ինչ որ փալասի կտոր, որը կարելի է շպրտել... Մարմինը իր մեջ ինֆորմացիայա պարունակում ու անկախ ամեն ինչից, այդ ինֆորմացիան փոխանցվում ա, պահպանվում ա...
Մարդու մոտ կան վերացական հատկանիշներ, օրինակ` բնավորության գծեր, որոնք ունեն գենետիկ բացատրություն...
Օրնակ` բարի մարդուն, ասում են մաքուր հոգի ունի, բայց բարի լինելուն, նա կարող է ինչպես իր սեփական գիտակցությամբ հասծ լինի, այնպես էլ կարող է դա նրա համար ուղղակի ժառանգված հատկություն լինի....
Դա կոպիտ օրինակ էր, անշուշտ մարմինը շատ մեծ դեր է խաղում, մի քիչ վերև գրել էի, որ առանց մարմնի Հոգին չի կարող գործել...
Իսկ ինչ վերաբերվում է բնավորության գծերին, այո դրանք ունեն գենետիկական բացատրություն, բայց դա վերաբերվում է միյայն մարմնին, իսկ Հոգին ընտրվում է տվյալ ընտանիքում ըստ իր անցյալում կատարած գործողությունների արդյունքի շնորհիվ: Մարմինը իր մեջ պարունակում է ինֆորմացյա, որովհետև մարմնի մեծ մասը ջրից է կազմված և ջուրն է, որը հենց իր մեջ պարունակում է ինֆորմացյան...
Mark Pauler (14.03.2010)
Եթե թույլ կտաք ես էլ միանամ...
Կարծում սաղմի բեղմնավորման պահից ստեղծվում է մարմինն ու հոգին... ի սկզբանե նրանք ներդաշնակ են և հետո զարգացմանը զուգընթաց սկսվում է քաոսը՝ մարմնի և հոգու միջև: Գուցե գիտակցության զարգացման հետ համընթաց փորձում ենք հասկանալ մարմնի ցանկությունները և հոգու միջոցով հասնել ներդաշնակության… Ներդաշնակությունը, ըստ իս,՝ հասկացված և բավարաված լինելն է, երբ մարմինն ու հոգին համերաշխ են… Ես անձամբ չեմ տարանջատում մարմինն է առավել կարևոր, թե հոգին և թե ում պետք է առավել խնամել...
ԱՄԵՆԱԿԱՐԵՎՈՐԸ ԱՉՔՈՎ ՉԵՍ ՏԵՍՆԻ, ԱՄԵՆԱԿԱՐԵՎՈՐԸ ԶԳՈՒՄ ԵՆ...
Mark Pauler (13.03.2010), Whyspher Whisper (14.03.2010)
[QUOTE][QUOTE]Հարգելի Կրակ Հոգին չի ստեղծվում, մարմինն է ստեղծվում: Դա չիմացության արդյունք է, Հոգին ունի իր մշտական որակները, որոնք են՛ Հավերջությունը, գիտելիքը և երանությունը, անսկիզբ և անվերջ (Յոգա սուտրայում համարվում են Սատ, Չիտ և Անանդա): Մարմնի որակները հետևյալներն են, ծնունդ, աճ, ծերություն, հիվանդություն և մահ: Հոգին դա Ոգեղեն Էակ է, ոչ նյութական և չի պատկանում նյութական տիեզերքին, Նա հայտնվել է նյութական աշխարհ ըստ իր ցանկության և ժամանակը Նրա գալու ոչ ոք չգիտի և Նա, որպեսզի կարողանա գործել այս նյութական աշխարհում ապա նրան հարկավոր է գործելու հարմար ««գործիք»» և միջավայր, օրինակ ձուկը չի կարող ջրից դուրս ապրել, նա համապատասխան մարմին է ստացել, որպեսզի կարողանա գործել այդ միջավայրում...
Ին՞չ է ներդաշնակությունը, դա չե Հոգու նպատակը, լինել ներդաշնակ մարմնի հետ, երևի շատերը պատկերացնում են դա, որպես մարմնական առողջ և երջանիկ վիճակ: Ներդաշնակությունը դա Հոգուն է վերաբերվում, երբ Նա գիտակցում է, որ Նա այս նյութական մարմինը չե, այլ Հոգևոր Էակ է և ջանում է իրականացնել դա, այդ ժամանակ Նա հասնում է ներդաշնակության և այդ վիճակում Նրա մարմինը նույնպես ներդաշնակ է, որովհետև Նա ճիշտ է խնամում իր մարմնին...ի սկզբանե նրանք ներդաշնակ են և հետո զարգացմանը զուգընթաց սկսվում է քաոսը՝ մարմնի և հոգու միջև: Գուցե գիտակցության զարգացման հետ համընթաց փորձում ենք հասկանալ մարմնի ցանկությունները և հոգու միջոցով հասնել ներդաշնակության…
Ներդաշնակությունը, ըստ իս,՝ հասկացված և բավարաված լինելն է, երբ մարմինն ու հոգին համերաշխ են… Ես անձամբ չեմ տարանջատում մարմինն է առավել կարևոր, թե հոգին և թե ում պետք է առավել խնամել...
Mark Pauler (14.03.2010)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ