Եթե վարսավիրը որպես սոորական մարդ չի սափրվում ուրեմը որպես վարսավիր կսափրվի, ետե սափրվումա վարսավիրը չի սափրի, ամեն դեպքում սափրվումա
Եթե վարսավիրը որպես սոորական մարդ չի սափրվում ուրեմը որպես վարսավիր կսափրվի, ետե սափրվումա վարսավիրը չի սափրի, ամեն դեպքում սափրվումա
Լիոն ջան, քո ասածը ճիշտ կլիներ, եթե գյուղի սափրիչը լիներ մի այլ, սափրվողների բազմությանը չպատկանող մարդ: Եթե վերանանք սափրիչից ու սափրվողներից, ամբողջ պարադոքսը հետևյալում է, կա մի բազմություն (գյուղի սափրվողների բազմությունը) ու էդ բազմության մի էլեմենտը (սափրիչը), ինչ-որ գործողություն է անում բազմության մյուս էլեմենտների նկատմամբ, նրանց հետ, որոնք իրենք իրենց նկատմամբ հետ այդ գործողությունը չեն անում: Հիմա այդ էլեմենտը (սափրիչը) ինքն իր նկատմամբ այդ գործողությունը անում է, թե ոչ? Եթե այդ էլեմենտը այդ բազմությանը չպատկաներ (օրինակ պնդումը ձևակերպեինք այսպես` սափրիչը սափրում է իրենից տարբեր բոլոր նրանց ովքեր իրենց չեն սափրում ու նաև ինքն իրեն), ապա պարադոքս չէր լինի ու քո ասածը ճիշտ կլիներ` երկու հարցերը իրար հետ կապ չունեն: Բայց ցավոք սրտի սափրիչն էլ է սափրվողների բազմության անդամ, հետևաբար հարցը նրան էլ է վերաբերվում:
Նման և մի շարք այլ պարադոքսները թույլ են տալիս մտածել, որ մաթեմատիկայի հիմքերից երկուսը` բազմությունների տեսությունը և տրամաբանական դատողություններ անելու սկզբունքները (օրինակ` Արիստոտելի սիլոգիզմները) սխալ հիմքի վրա են դրված: Բայց քանի որ նման սխալները (դեռևս) լուրջ ու անանցանելի բարդության առաջ չեն դրել մարդկությանը, մենք շարունակում ենք օգտագործել դրանք, չնայած ուրիշ ճար էլ չունենք:
Նշված պարադոքսների լավագույն ընդհանրացումը կատարել է ավստրիացի խոշորագույն մտածող ու իմ կարծիքով մարդկության մեծագույն հանճարներից մեկը` Գյոդելը, տեսությունների ոչ լրիվության մասին իր թեորեմով: Նա ցույց է տվել, որ կամայական անհակասելի տեսության մեջ միշտ կգտնվի մի պնդում, որը ոչ կապացուցվի, ոչ էլ կհերքվի այդ տեսության շրջանակներում: Սա ֆորմալ ձևակերպումն է այն բանի, որ մարդկությունը երբեք չի կարող հասնել մի վիճակի, երբ բոլոր հարցերի պատասխանները սպառված կլինեն:
Yellow Raven (10.11.2009), Լեռնցի (10.11.2009)
Ամեն դեպքում կարելի է ավելի աբսուրդ հետևությունների էլ գալ - օրինակ, որ վարսավիրը... կին էր![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
DavitH (29.11.2009), Mariam1556 (10.11.2009)
"Les hommes perdent la santé pour accumuler de l'argent,ensuite ils perdent de l'argent pour retrouver la santé.Et a pensant au futur,ils oublient le présent de telle sorte qu'ils finissent par non vivre ni le présent ni le futur.Ils vivent comme si ils n'allaient jamais mourir.Et meurent comme si ils n'avaient jamaix vécu".
Dalai Lama
Doc1.doc
Ապացուցենք,որ ուղղանկյուն եռանկյան էջը հավասար է ներքնաձիքին:
Տանենք A անկյան կիսորդը և BC հատվածի միջնուղղահայացը:Ըստ միջնուղղահայացի և կիսորդի հատկությունների (ON-ն ուղղահայաց է AB-ին,OM-ն ուղղահայաց է AC-ին) BO=OC-ին, OM=ON, AM= AN, ուստի եռանկյունիներ BNO-ն հավասար է եռանկյունի ONC-ին:Այսինքն NB = MC, մի խոսքով AB=AC:
Եթե միջնուղղահայացը և կիսորդը հատվեին եռանկյունուց դուրս կկատարեինք ճիշտ նույն դատողությունները և կստանայինք նույն արդյունքը:
Տես գծագիրը:
Իմ ամենասիրած երկրաչափական սոփեստություններից մեկը:
Ցույց տանք, որ ուղիղ անկյունը հավասար է բութ անկյանը:
Նկարում AB=CD, BAC-ն ուղիղ անկյուն է իսկ ACD-ն` բութ: O կետում հատվում են AC և BD հատվածների միջնուղղահայացները: Ըստ միջնուղղահայացների հատկության` BO=OD և AO=OC: Քանի որ AB=CD, ապա եռանկյուն AOB-ն հավասար է եռանկյուն COD-ին: Հետևաբար անկյուն BAO-ն հավասար է անկյուն DCO-ին: Մյուս կողմից` անկյուն OAC-ն հավասար է անկյուն OCA-ին քանի որ եռանկյուն OAC-ն հավասարասրուն է: Հետևաբար` անկյուն BAC=անկյուն BAO+անկյուն OAC=անկյուն DCO+անկյուն OCA=անկյուն DCA: Ուղիղ անկյունը հավասար է բութ անկյանը:
Հետևյալ նկարը`
ցույց է տալիս, որ եթե O կետը լինի քառանկյունից դուրս, ապա պատկերը նույնը կլիներ, միայն վերոնշյալ հավասարության մեջ գումարը փոխարինվում է տարբերությամբ և հավասարությունը էլի տեղի կունենա:
Արիացի (16.11.2009)
Արիացի (16.11.2009)
ճիշտ կառուցումը -դեռ չի նշանակում խնդրի լուծում:Փորձիր ապացուցել քո ասածը և այս և անկյան մասին խնդրի:
Արիացի (16.11.2009)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ